Jump to content

Mazda Türkiye Hakkında Şikayetler - Öneriler


Selman
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Mubarek gunde agzindan bal damliyor Ozden :D Insallah :D

[/qu

hem kadir hem cuma.... bilmem artık...

özden faktörüde girecek devreye merak etme...şöle beyaz kuğu bi 6 mı olsun....cx-5 mi olsun....neyse ya ayarlarım ben artık yengeyi çocukları da arkada rahat ettirebilecek bişyler -koltuk kafalıklarına DVD gibi-sen sıkma canını... :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Pazar gününden beri kıbrıstayım, kaldığım süre boyunca her sokağa çıktığımda izmirde gördüğüm honda kadar mazda görüyorum. Mazda gördüğüm kadar da reno fiat görüyorum.... Hala alışamadı gözüm :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 3 hafta sonra ...

lütfen ve lütfen bu sky activ fırsatını kaçırmasın mazda türkiye.

mazda demio bence türkiyede çoksatar b segmentte tabi cx 5 de yeterince satar.

ama önemli olan bu araçları pazarlamak.ve tabiki kim ne derse desin günümüzde en etkin yöntem tv reklamlarıdır.

mazda stories yazıp you tube da izlediğimiz reklam formatlarından herhangi biri bi süre yayınlasın bakın siz servislerde ki şenliğe ozaman.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 1 ay sonra ...
  • 9 ay sonra ...

mazda severler olarak genel sıkıntımız yedekparca fiyatları bu konu ile ilgili bişeyler yapmamız gerekiyor ve bi adım atmamız gerek en azından bişeyler yapmamız sonuçun ne oldugunu önemli degil.

*toplu halde mazda'ya e-mail atalım

*telefonla yetkililerle konuşalım

  benim aklıma gelenler bunlar bilmiyorum mantıksizmı düşünüyorum ama fiyat politikası gercekten çok kötü arka fren kaliperinin degişmesi lazım piyasada olmayan bi parça servis 600tl gibi bi fiyat verdi böyle bişey yok ya megan3 250tl

benizin filtresi 120 tl bu nedir ya araçımı çok seviyorum gercekten modeline göre çok çok iyi ve harika nazar degmesin ama bişeyler yapalım.

  gecenlerde e-mail attım mazdaya aradılar vs vs vs vs diyip durdular servisle pazarlık yapın dediler ve sinirlerim çok bozuldu gercekden.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ben Mazda Türkiye olsam !!

:krrsz:

Bu kadar e-mail gelince şöyle düşünürüm...

8:)

Madem ki; bu kadar çok parça bekleyen veya parça müşteri potansiyelimiz var, başka yere kaçarı da olmadığına göre;

600 Liralık parçayı 1200 liraya çıkarayım...

:tey:

Nasıl fikir ??

:egy:

Belki de; böyle bir düşünce nedeniyle parçalar bu kadar pahalı...

:fiuw:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

sen bireyselsin ama kurumsalda böyle bişey olacagını sanmıyorum

Aşağı yukarı benim yazdığım gibi düşünülüyor ki; bir motor takozuna 361 Tl fiyat istenebiliyor... Başka türlü düşünesim gelmiyor o fiyatları görünce...

:(

veli abi senmiydin bi çıkmacı adresi vermiştin internet adresi.arkadaşın işini görmez mi acaba?

Arkadaş parça aramıyor sanırsam, örgütlenelim de mazda parça fiyatlarını düşürsün diyor... Kötü bir öneri değil ama...

:tey:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

topluluk dayanışma birliktelik guc kuvettir. zaten fiyatlardan dolayı parcayı alamıyoruz ki.bişeyler yapalım

Çok gerekmedikçe 20 yaşındaki arabaya orijinal vs. parça arayamam, bulsam da takamam... Tamamen duygusal benimkisi...

;D

Düşüncen çok güzel, birlikten her zaman kuvvet doğar, ancak; potansiyel müşteri zannedilmemiz de üstüne tüy diker bilesin.

:egy:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Katılıyorum. parça konusunda sıkıntısı olan bir sürü insan olduğunu da düşünüyorum onlardan biride benim bende sol iç aks yada kople aks arıyorum 97 323 practica ama ne servis nede usta nede parçacı tanıdığım var. bi çözüm bir yolu olmalı. bu arada bu konuda yardımcı olabilecek arkadaşalr varsa lütfen mesajlarınızı bekliyorum .

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

mehmet_kurukavak abi aynı şekilde benimde sıkıntım var.ereğlide malesef servis yok özel servis olarak ibrahim doğan vardı mazdacı abimiz oda emekli olunca işi bırakmış başka biri var yerinde oda pek iyi değil.bende lantis var yeşil belki görmüşsündür 34 vd 7323 banada havafiltresi hortmu lazım yok.ben bi vakit bulursam sakarya bülbüllere geçicem bayramdan sonra telefon açıp soracam bakalım.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

körfez izmitte sanayide gülünce japon otomotiv diye bi yer var.internetten bi aratıp sorun.aradğnz parçaları uygun bi fiyata bulabilirsiniz belki.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 1 ay sonra ...

Yeni modeller iyice komplike teknolojilerle donatılmaya başlandı arkadaşlar ve  hiçbirimiz bunların tam bilgisine sahip değiliz (satış temsilcileride buna dahil olabilir) . Dolayısıyla aracın hakkını vererek kullanmayı öğrenmek uzun bir zaman alacak gibi görünüyor  ve hatta bazı özellikleri hiç öğrenemeyebiliyoruz. Örneğin son zamanlarda profesyonel  test yorumcularının dahi  yazılarında eksiklik olarak bahsettiği oysaki araçlarda mevcut olan bazı özellikler dikkat çekicidir.

Halihazırda araç alırken genelde servis ustalarınca verilen 10-20 dk lık brifing artık oldukça komplikeleşmiş araçların alıcılarına tanıtılması için yeterli görünmediği kanaatindeyim , yeni araçların bayide kullanıcılarına detaylı bir şekilde uygulamalı olarak tanıtılması gerektiğini düşünüyorum.

Bunu yapmak için önce aracın devrini alan müşteriye araç hakkında detaylı bilgi edinme hizmetinden faydalanmak isteyip istemediği sorulmalı, müşteri kabul ederse:

- bilgi almak isteyen müşterilere satış temsilcileri (ustalar değil)  araçları en ince ayrıntılarına kadar uygulamalı olarak minimum 30 dk tanıtmalı

- anlatım esnasında kullanıcının anladığını beyan eder, içinde tüm yeni özellikleri barındırır bir çek list doldurulmalı ki yeni özellikler müşteriye tanıtılırken atlama olmasın.

Mazda bayileri tarafından böyle bir hizmetin sistematik biçimde verilmeye başlanması beraberinde şu faydaları sağlayacağını düşünüyorum:

- Satış temsilcilerinin araçları daha iyi tanımaları ve gerektiğinde müşterilere istedikleri bilgiyi gecikmeden verebilmeleri, ki bunun Mazda gibi yenilikçi teknojileri barındırır bir markanın satışlarının artmasına oldukça olumlu etkisi olacaktır.

-Aracı satın alan müşterinin ileride yaşayacağı komplikasyonların önüne geçilerek, müşteri memnuniyetinin artırılması .

- Tekrar tekrar araç hakkında bilgi almak için bayiye dönüş yapan müşterilerin bayilerin zamanlarını verimli kullanmalarına mani olmaması.

- Araçlardaki yeni teknolojilerin kullanıcılara etraflıca anlatımıyla yapılacak olan reklam.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...