Jump to content

Mazda Türkiye Hakkında Şikayetler - Öneriler


Selman
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Bugün kızımla beraber Ümraniye Meydan alışveriş merkezine gittik. Real - MediaMark arasına Mazda CX-5 standı kurulmuş. Çok güzel kırmızı cx-5 bütün ihtişamıyla orada duruyor. Çevresinde de Mazda montu giymiş görevli arkadaşlar var. Uzaktan her şey çok güzel duruyor.

Neyse kızımla beraber standın yanına gittik. Yanımıza Mazda montu giymiş görevli bir arkadaş geldi. Aramızda geçen ve standlarda duran arkadaşların konuya ne kadar hakim olduğunu(!) gösteren kısa diyaloğumuz.

 

Ben  - "bir an cx-3 getirdiniz sandım heycanlandım ama baktımki cx-5 miş"

Stant görevlisi - "Evet bu 5 ama cx-4 te var"

Ben - "yanlışınız olmasın, cx-4 yok, yeni cx-3 tanıtıldı"

Stant görevlisi - "Var var.. ama daha bilgili arkadaşı çağırayım"

Sonradan gelen stant görevlisi -"evet 4 yok yeni 3 çıkacak ama daha çıkmadı onunda hiç bir şeyi belli değil"

Ben (iyice dumur olmuş vaziyette) -"olur mu sadece fiyatı belli, tasarımı bırakın Türkiye'ye gelecek motor seçenekleri bile belli"

stant görevlisi -"Evet olabilir"

 

Açıkçası stantlarda duran arkadaşların tanıttıkları üründen bi haber olmalarına üzüldüm. Diyaloğa girdiğim arkadaşlar muhtemelen ajans elemanları ama Mazda Türkiye stantlara koyduğu arkadaşların eğitimine daha fazla özen göstermeli.

  • Beğen 9
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bende bu akşam gördüm standı, hemen gittim liste tutan stand görevlisine "çekiliş mi var burda" dedim, "hayır, listeye isminizi yazıyoruz sizde hediyenizi seçiyorsunuz " dedi, peki o zaman dedim , ismimi , telefonumu emailimi bıraktım  ve 1 dk içinde eldiven hediyemi alıp ayrıldım :) , 5  dk sonra döndüm baktım halk ekmek kuyruğundan kopmuş yurdumun insanıda CX-5 in başındaki sırada atkı , eldiven almak için ismini yazdırıyordu... İyi oy topluyor Mazda  :nazar:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bugün kızımla beraber Ümraniye Meydan alışveriş merkezine gittik. Real - MediaMark arasına Mazda CX-5 standı kurulmuş. Çok güzel kırmızı cx-5 bütün ihtişamıyla orada duruyor. Çevresinde de Mazda montu giymiş görevli arkadaşlar var. Uzaktan her şey çok güzel duruyor.

Neyse kızımla beraber standın yanına gittik. Yanımıza Mazda montu giymiş görevli bir arkadaş geldi. Aramızda geçen ve standlarda duran arkadaşların konuya ne kadar hakim olduğunu(!) gösteren kısa diyaloğumuz.

 

Ben  - "bir an cx-3 getirdiniz sandım heycanlandım ama baktımki cx-5 miş"

Stant görevlisi - "Evet bu 5 ama cx-4 te var"

Ben - "yanlışınız olmasın, cx-4 yok, yeni cx-3 tanıtıldı"

Stant görevlisi - "Var var.. ama daha bilgili arkadaşı çağırayım"

Sonradan gelen stant görevlisi -"evet 4 yok yeni 3 çıkacak ama daha çıkmadı onunda hiç bir şeyi belli değil"

Ben (iyice dumur olmuş vaziyette) -"olur mu sadece fiyatı belli, tasarımı bırakın Türkiye'ye gelecek motor seçenekleri bile belli"

stant görevlisi -"Evet olabilir"

 

Açıkçası stantlarda duran arkadaşların tanıttıkları üründen bi haber olmalarına üzüldüm. Diyaloğa girdiğim arkadaşlar muhtemelen ajans elemanları ama Mazda Türkiye stantlara koyduğu arkadaşların eğitimine daha fazla özen göstermeli.

 

Onlar genelde ajans elemanı oluyorlar abi kaba taslak öyle üstün körü az çok bilgiye sahipler .. Burada onların suçu yok hatta zamanında bir kaç tanesini bilmediği için fena kızmıştım .. Mazda Türkiye madem reklam yapıcak madem tanıtım yapıcak bizim gibi adamları seçsin boş işlerle uğraşmak yerine ! boşdan yere tanıtım yapsın ayağıyla sağa sola araba vereceğine versin forumdan bir kaç kişiye bak gör tanıtım nasıl oluyor ! 

 

Seneye askerden gelip 4 yıllık işletme fakültesi belgemi cebime koyup mazda türkiyenin kapısını çalıçam ! Hedef distribütörlük potansiyelim doğuş oto yu yöneticek kadar büyük elhamdulillah !

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 6 ay sonra ...

Serkan abi böyle bir konumuz var. Gel burada istediğin şeyi söyle. Kimse sana yada bir başkasına engel olmuyoruz.

Diyorumki ve diyoruz ki mevcut konuları saptırmayalım.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mazda Türkiye burayı takip ediyor mu bilmiyorum ama bence bayilere eğitimleri biraz daha iyi ve sağlam vermesi gerekir eğitim eğitim eğitim bayileri arıyoruz çogu kişi konu hakkında bilgisi yok birde fiyat hakkında eleştirim olacak bütün mazda bayileri farklı bir fiyat söylüyor hani ortak bir fiyat belirlenip ona göre onun üzerinden indirim yapılabilir.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 3 ay sonra ...

Merhaba Mazda Türkiye 

 

3 nesil Mazda3 kullanıcısıyım ve benim gibi birçok Mazda sahibinin aksesuarlardaki fiyat pahalılığı hakkında biraz şikayetçiyim mesela araç içi navigasyon makul bir fiyata indirilirse çoğu Mazda kullanıcısı tercih edip alabilir bir diğer yanda arka görüş kamerası da aynı şekilde bu konular hakkında bir memnuniyet anketi yaparsanız da bunu görmüş olursunuz.Teşekkürler.

 

üstteki email'i Mazda Türkiye'ye attım geri cevap olarak attıkları mail aşagıdadır.

 

Sayın Onur Mesut Karadeniz,

Web sitemiz üzerinden göndermiş olduğunuz mail tarafımıza ulaşmış olup değerlendirilmesi amacı ile ilgili birimlerimiz ile paylaşılmıştır.

Navigasyon ve diğer aksesuarlarımızın fiyatları bağlı bulunduğumuz Mazda Motor Logistics Europe N.V. Merkezi Belçika tarafından belirlenmektedir.

Bilgilerinize sunarız.

Ürün ve hizmetlerimize gösterdiğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz.

Saygılarımızla,

Mazda İletişim Hattı
44 44 693
#

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 4 ay sonra ...
45 dakika önce, Felixus :

Merhaba,

 

eksisozluk e girilmiş olan bir entry dikkatimi çekti, şikayeti yapan biraz abartmış olsada haklı yanları var sanırım.

 

https://eksisozluk.com/16-mayis-2016-mazda-turkiye-rezaleti--5110774?a=popular

sıkıntının temel kaynağı, istenilen yol masrafı herhalde. arkadaşın tek dezavantajı yakınlarında servis bulunmaması. yakıtla kaynaklı sorun garanti dahilinde giderilmiş.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

4 saat önce, Felixus :

Merhaba,

 

eksisozluk e girilmiş olan bir entry dikkatimi çekti, şikayeti yapan biraz abartmış olsada haklı yanları var sanırım.

 

https://eksisozluk.com/16-mayis-2016-mazda-turkiye-rezaleti--5110774?a=popular

O zaman bu aracın sahibi her servisle işi olduğunda ulaşım masrafını servisten mi isteyecek ?  Hata bence tamamen kullanıcıda. Madem 150 km uzaklıktaki servise götürmeye göze almıyorsun aracını o zaman o markanın aracını da seçme.  Kaldı ki her markada kronik sorunlar olabilir. Aracın partikül filtresinin kronik arızalı olması rezalet olarak gösterilemez. Bence araç sahibinin tek haklı olduğu konu servis işlem kaydını talep etmesidir. Onun dışında hem ulaşım ücreti konusunda hem de sorunu nitelendirmesi açısından haksız..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bukadarda abartmaya gerek yok bence bende serviste boya isim var diye bir haftada uc kere benden gelip aldilar arabayi servisten tahminen tek gidis 40 km kadar.bende bu mesafeyi yada yakiti yapilan emek ve hizmetten dolayi gozum gormuyo sonucta kapimdan alip kapima birakiyolar 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Yeni nesil dizel araçlarda partikül filtresi uyarı ışığının yanması arıza değildir. Aracı sürekli yavaş kullanmak, gerekli ısıtmayı yapmadan hareket etmek, kötü yakıt kullanmak uyarı ışığının yanmasına neden olur. Aracı bir süre yüksek devirli kullanmak, iyi ısınmış araç ile bir süre yol gidilmesi sonucu partikül filtresini kendi kendine temizler. Partükül filtresi kendi kendini temizleyen sistemdir. Kesinlikle bunun için servise gitmenize gerek yoktur. Hatta Wolswagen dizel araçlarda bu uyarı lambası yandığında hiç servise gelme, üstteki yazdığım uygulamaları yapın sorun giderilir diyor. Bazı servisler her zaman gel der, çünkü ticari bir kuruluştur veya başka problem olabilir şüphesi, bunu problem yapan sürücüye muhtemelen anlatamamıştır, pes edip getir aracını demiştir.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Orda haklı olduğu nokta zaten servis kaydının verilmemesi, onun dışında 150 km uzakta servisi olan bir aracı almak bir risktir. Olan şeyde bu riskin sonuçlarının ortaya çıkması.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arkadaş biraz abartsada haklılık yönleri var,

Asıl mesele markanın MAZDA olması,bu arkadışımız beklentiyi çok yüsek tutmuş,

Birde türkiyede genelde servis memnuniyetsizliği var. Bu nasıl çözülür bilemiyorum.

Konu açılmışken Mazda'ya sesleniyorum lütfen ses yalıtımına artık bir çözüm bulunsun.

İki hafta önce Tekirdağa gittim süratım 160 km idi içerideki radyo sesi olsun diğer konuşmalar olsun inanın duyulmuyordu.

Aracımı çok seviyorum ama bu asfalt ve rüzgar sesi fazlasıyla içeride rahatsızlık veriyor,buda araçtan soğumama neden oluyor.

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Merhabalar,benda servis ve bayi mağduriyetimi Genel Merkeze bildirdim ,Samsuna bayilik çalışması varmı diye İKİ SENEDİR ÇALIŞMA YAPIYORUZ .Ben 2010 mazda 3 trungi sattım.2016 niyetim var fakat en yakın bayi servis 300 kusur km mazda almaktan soğudum geçen sene fuarda da konuyu dile getirdim,ne ala 

59 dakika önce, abdullah :

Arkadaş biraz abartsada haklılık yönleri var,

Asıl mesele markanın MAZDA olması,bu arkadışımız beklentiyi çok yüsek tutmuş,

Birde türkiyede genelde servis memnuniyetsizliği var. Bu nasıl çözülür bilemiyorum.

Konu açılmışken Mazda'ya sesleniyorum lütfen ses yalıtımına artık bir çözüm bulunsun.

İki hafta önce Tekirdağa gittim süratım 160 km idi içerideki radyo sesi olsun diğer konuşmalar olsun inanın duyulmuyordu.

Aracımı çok seviyorum ama bu asfalt ve rüzgar sesi fazlasıyla içeride rahatsızlık veriyor,buda araçtan soğumama neden oluyor.

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bir saat önce, abdullah :

Arkadaş biraz abartsada haklılık yönleri var,

Asıl mesele markanın MAZDA olması,bu arkadışımız beklentiyi çok yüsek tutmuş,

Birde türkiyede genelde servis memnuniyetsizliği var. Bu nasıl çözülür bilemiyorum.

Konu açılmışken Mazda'ya sesleniyorum lütfen ses yalıtımına artık bir çözüm bulunsun.

İki hafta önce Tekirdağa gittim süratım 160 km idi içerideki radyo sesi olsun diğer konuşmalar olsun inanın duyulmuyordu.

Aracımı çok seviyorum ama bu asfalt ve rüzgar sesi fazlasıyla içeride rahatsızlık veriyor,buda araçtan soğumama neden oluyor.

 

Abdullah abi rüzgar sesi konusunda evet haklısın, daha iyi bir ses izolasyonu şart. Belki yeni Cx-5'te bunun iyileştirmesini yapmış olabilirler.

Ama yol/asfalt sesi konusunda, rüzgar sesinde olduğu gibi kötü değiller bizim guzular. Bilmiyorum yakın zamanda İst-İzmit otoyolunu kullandın mı ?

En sağ şeridi yaklaşık Kartal çıkışına kadar yeni asfalt yaptılar. Daha bu hafta sonu Şile Darlık Köyü'ne giderken bu yolu kullandım. Abi aynı hızda yeni yapılan asfaltta gidiyorum, otomobil içinde radyo sesi ve konuşmalar çok rahat şekilde duyuluyor. Çünkü yol/asfalt sesi çok bariz şekilde azalıyor. Ama aynı hızda direksiyonu kırıp orta şeride geçtiğimde, yol/asfalt sesi uğultusu acayip artıyor, içeride radyo sesi ve konuşmalar zor duyuluyor. Yol müsaitti bunu 3-4 sefer yaparak eşime ve kızıma gösterdim aradaki farkı. Elbetteki bir Alman otomobili gibi ses konforu yok ama, çok kötüde değiller. 

Daha öncede başka konularda yazmıştım, 1-2 desibelden oluşan lastik ses konforuna takılmayın diye. Çünkü yollarımız kötü olunca, istediğimiz kadar ses desibeli düşük lastik alalım. Tam randıman almak mümkün değil maalesef..

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bir saat önce, abdullah :

Arkadaş biraz abartsada haklılık yönleri var,

Asıl mesele markanın MAZDA olması,bu arkadışımız beklentiyi çok yüsek tutmuş,

Birde türkiyede genelde servis memnuniyetsizliği var. Bu nasıl çözülür bilemiyorum.

Konu açılmışken Mazda'ya sesleniyorum lütfen ses yalıtımına artık bir çözüm bulunsun.

İki hafta önce Tekirdağa gittim süratım 160 km idi içerideki radyo sesi olsun diğer konuşmalar olsun inanın duyulmuyordu.

Aracımı çok seviyorum ama bu asfalt ve rüzgar sesi fazlasıyla içeride rahatsızlık veriyor,buda araçtan soğumama neden oluyor.

 

Asfalt sesi lastik kaynaklı ses, yoksa skyctiv araçların izolasyonları  çok iyi.. Birde lastik havaları yüksek olunca ses artar.. En sağlıklısı lastikçide hidrojen bastırıp basınç işiyle fazla uğraşmamak, yinede ses var ise ilk fırsatta daha sessiz lastikler takmak kalıcı çözüm..

 

Lastik basıncı

Düşük lastik basıncı araçlar üzerinde olumsuz etki yaratır. Bu etkiler şunlardır, ıslak zeminde çok daha uzun fren mesafesi, suda lastiklerin aquaplaning direncinin azalması, daha kötü yol tutuş ve aracın virajlarda daha çok kayması, ani frenlemelerde durma mesafesinin artmasıdır. Tek avantajı düşük lasitk basıncının konforu arttırmasıdır.

Buna karşılık, çok yüksek lastik basıncı da düşük yol tutuşa (lastik yüzeyinin yol ile temasının azalması ile) sürüş konforunun düşmesine(daha kötü su tahliyesi ve daha yüksek araç içi ses) otomobil süspansiyonları ve bileşenlerinin daha hızlı yıpranmasına(alt takımlarda ses ve yol tutuşta düşme) lastiğin orta bölümünün daha çok yıpranması ve çukura girildiğinde bu kısımda hasarın artmasına sebep olur. Yüksek lastik basıncının avantajı ise virajların alınmasında araç stabilitesini arttır ve yüzey teması az olduğundan yakıt tüketimini düşür.

Lastik basıncı iki haftada bir ve uzun yola gitmeden önce kontrol edilmelidir. Tabloda her bir araç için basınç değerlerini bulabilirsiniz.

 

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 saat önce, İlhan :

Abdullah abi rüzgar sesi konusunda evet haklısın, daha iyi bir ses izolasyonu şart. Belki yeni Cx-5'te bunun iyileştirmesini yapmış olabilirler.

Ama yol/asfalt sesi konusunda, rüzgar sesinde olduğu gibi kötü değiller bizim guzular. Bilmiyorum yakın zamanda İst-İzmit otoyolunu kullandın mı ?

En sağ şeridi yaklaşık Kartal çıkışına kadar yeni asfalt yaptılar. Daha bu hafta sonu Şile Darlık Köyü'ne giderken bu yolu kullandım. Abi aynı hızda yeni yapılan asfaltta gidiyorum, otomobil içinde radyo sesi ve konuşmalar çok rahat şekilde duyuluyor. Çünkü yol/asfalt sesi çok bariz şekilde azalıyor. Ama aynı hızda direksiyonu kırıp orta şeride geçtiğimde, yol/asfalt sesi uğultusu acayip artıyor, içeride radyo sesi ve konuşmalar zor duyuluyor. Yol müsaitti bunu 3-4 sefer yaparak eşime ve kızıma gösterdim aradaki farkı. Elbetteki bir Alman otomobili gibi ses konforu yok ama, çok kötüde değiller. 

Daha öncede başka konularda yazmıştım, 1-2 desibelden oluşan lastik ses konforuna takılmayın diye. Çünkü yollarımız kötü olunca, istediğimiz kadar ses desibeli düşük lastik alalım. Tam randıman almak mümkün değil maalesef..

Evet ilhan bey yol konusunda haklısın,bende denedim yeni asfaltlı yollarda sesin düştüğünü farkettim,

Sanırım yeni asfaltlara kauçuk karıştırıyorlar bu tür yollarda çok fark ediliyor,

Lastiklerim yeni michelin 70db, ama yinede ses yalıtımını almanlar gibi yapmak çok zor bişey olama gerek.

2 saat önce, emregc :

Asfalt sesi lastik kaynaklı ses, yoksa skyctiv araçların izolasyonları  çok iyi.. Birde lastik havaları yüksek olunca ses artar.. En sağlıklısı lastikçide hidrojen bastırıp basınç işiyle fazla uğraşmamak, yinede ses var ise ilk fırsatta daha sessiz lastikler takmak kalıcı çözüm..

 

Lastik basıncı

Düşük lastik basıncı araçlar üzerinde olumsuz etki yaratır. Bu etkiler şunlardır, ıslak zeminde çok daha uzun fren mesafesi, suda lastiklerin aquaplaning direncinin azalması, daha kötü yol tutuş ve aracın virajlarda daha çok kayması, ani frenlemelerde durma mesafesinin artmasıdır. Tek avantajı düşük lasitk basıncının konforu arttırmasıdır.

Buna karşılık, çok yüksek lastik basıncı da düşük yol tutuşa (lastik yüzeyinin yol ile temasının azalması ile) sürüş konforunun düşmesine(daha kötü su tahliyesi ve daha yüksek araç içi ses) otomobil süspansiyonları ve bileşenlerinin daha hızlı yıpranmasına(alt takımlarda ses ve yol tutuşta düşme) lastiğin orta bölümünün daha çok yıpranması ve çukura girildiğinde bu kısımda hasarın artmasına sebep olur. Yüksek lastik basıncının avantajı ise virajların alınmasında araç stabilitesini arttır ve yüzey teması az olduğundan yakıt tüketimini düşür.

Lastik basıncı iki haftada bir ve uzun yola gitmeden önce kontrol edilmelidir. Tabloda her bir araç için basınç değerlerini bulabilirsiniz.

 

 

Aracım dizel olduğu halde motor sesini çok az hissediyorum,motordaki yalıtımdan şikayetim yok,tek sıkıntı yüksek hızlardaki rüzgar ve asfalt sesi.

Bilgilerin için teşk.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

7 dakika önce, abdullah :

Evet ilhan bey yol konusunda haklısın,bende denedim yeni asfaltlı yollarda sesin düştüğünü farkettim,

Sanırım yeni asfaltlara kauçuk karıştırıyorlar bu tür yollarda çok fark ediliyor,

Lastiklerim yeni michelin 70db, ama yinede ses yalıtımını almanlar gibi yapmak çok zor bişey olama gerek.

Aracım dizel olduğu halde motor sesini çok az hissediyorum,motordaki yalıtımdan şikayetim yok,tek sıkıntı yüksek hızlardaki rüzgar ve asfalt sesi.

Bilgilerin için teşk.

Spesiyal Kauçuk Modifiye Bitüm Asfalt Katkı Malzemesikullanılarak yapılan asfalt yollarda  gerçekten lastik gürültüsünü azaltıyormuş. 

 

" Asfaltta araçların hareket halindeyken Lastik gürültüsünü azaltır. Sessiz asfalt olarak da adlandırılır. Uygun dizayn ve karışım oranıyla yaklaşık 10 desibel sesi düşürür. "

 

Kaynak : http://www.lasfalt.com.tr/

 

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mazda türkiyeden bahar kampanyası istiyoruz nezaman yapcaklar artık yaz geldi bakım yaptırmak parça almak için bekleyen bir sürü guzu var

GALAXY J7

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...