Jump to content

2015 Mazda 6 İnceleme ve Kullanıcı Yorumları


blackicx
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

1 saat önce, M.E.G :

Sonuçta o km de ekleniyor abi :D 31 binde olan mazda3, 6 yı aldıktan sonra 35 bin oldu... 

Maşallah diyelim :nazar::D

Ben o kadar km yi 1 senede zor yapıyorum 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

21 saat önce, Burak :

Maşallah diyelim :nazar::D

Ben o kadar km yi 1 senede zor yapıyorum 

İş- Ev arası 65 km olunca bide gezmeler eklenince günlük 150-200 km yapıyorum boss :D 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2/22/2017 at 11:00, M.E.G :

Havalar ısındıkça arabayı daha çok seviyorum... :D 

Bugün havada biraz ısındığı için (-8 derece) 90 km sabit hızda tüketim testi yapayım dedim. 65 km yol boyunca 3 kırmızı ışık, yokuş iniş çıkışlar var. Kış lastiği takılı ve ilk 10 dk motor ısınana kadar yüksek tüketim (11 litreler civarı) olmasına rağmen 4.6 tüketimi rahatlıkla yakaladım. Yaz aylarında 4.0 litrelere kadar düşeceğine eminim. 

Skyactiv sıcakta güzel :D 

4.3 nedir be arkadaş. Fabrika test ortamında 4.9 değerini vermiş.

Maşallah Mustafa nasıl yapıyorsun bilmiyorum ama büyük iş başarıyorsun bu konuda.

Senin yüzünden Takashi işten kovuldu, nasıl mı  ? Anlatayım.

 

Masamichi Kogai sekreterini çağırır.

-Kızım bu bizim 6 ların teknik verilerini kim yazdı, hazırladıysa hepsini getir bana.

Herkes gelir.

-Lan nasıl adamlarsınız siz, o kadar dedim size 4.9 dan aşağı düşer mi bu değer diye, yok dediniz. Bakın olum adam 4.3 leri görmüş birde fotoğraflamış buna da mı yalan diyeceksiniz. ..ktirin gidin la, görmeyim hiçbirinizi burda bir daha. Bana Mustafa'yı getirin !

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1 saat önce, Mümin :

4.3 nedir be arkadaş. Fabrika test ortamında 4.9 değerini vermiş.

Maşallah Mustafa nasıl yapıyorsun bilmiyorum ama büyük iş başarıyorsun bu konuda.

Senin yüzünden Takashi işten kovuldu, nasıl mı  ? Anlatayım.

 

Masamichi Kogai sekreterini çağırır.

-Kızım bu bizim 6 ların teknik verilerini kim yazdı, hazırladıysa hepsini getir bana.

Herkes gelir.

-Lan nasıl adamlarsınız siz, o kadar dedim size 4.9 dan aşağı düşer mi bu değer diye, yok dediniz. Bakın olum adam 4.3 leri görmüş birde fotoğraflamış buna da mı yalan diyeceksiniz. ..ktirin gidin la, görmeyim hiçbirinizi burda bir daha. Bana Mustafa'yı getirin !

Yönetime oynuyorum zaten Mümin :D Yazlık lastikleri takayım hepsini işten atırcam :D 

50 dk lık ortalama tüketimim bu. Yokuş aşağı çekilmiş falan değil :) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 yıl sonra ...

Konuyu hortlatacağım biraz. Kusura bakmayın. Konya'da yaşayan bir kamu görevlisiyim. 2015 makyajlı kasa bir mazda 6 alma arefesindeyim. Bunun için bütçemi 20 bin TL aşıp, zorlayacağım kendimi. Makyajsız 2013 modeli ise rahatça alabiliyorum. İki araç da 140 bin km civarı. Kasko, MTV, kışlık lastik ve olası yüksek bakım maliyetleri kafamı çok kurcalıyor. Bütçemi zorlayarak alacağım makyajlı kasa beni mali olarak daha da üzer mi acaba? Ancak o harika iç mekan ve farlar vs. ile ilgili harika değişikliklerden de mahrum kalmak istemiyorum. Tavsiyeleriniz benim için çok önemli. Vaktiniz olduğunda yazarsanız fikirlerinizi çok sevinirim.

Daha önce 2011 Avensis 2.0, ve 2014 Passat 1.4 TSI kullandım. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

@amirbey 

Makyaj öncesi modellerde iç mekanlar çok dağınık, multimedya sonradan takılmış gibi. Tipik amerikan-ortadoğu pazarı japon sedanlardan pek farklı değil kabini. Makyajla birlikte büsbütün bir kabin estetiği geliyor.

Bu sadece hemen görünen kısmı ayrıca işin. Makyajla birlikte bir sürü farklı iyileştirme de yapıldı 6'lara. Mazda 3'te örneğin makyaj öncesi sonrası atla deve değil ancak 6'da gerçekten büyük fark var.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Şahsen az km yapsam hemen alırdım.

Mazda arıza vs. açısından kullanıcısını üzmeyen bir marka. Eminim bakımlarda da avensis ve passattan daha az ücret ödersiniz. Kasko,mtv gibi maliyetler her araç için geçerli. Makyajsızını alıp mutsuz olacağınıza makyajlısını almaya çalışın derim. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

3 saat önce, amirbey :

Konuyu hortlatacağım biraz. Kusura bakmayın. Konya'da yaşayan bir kamu görevlisiyim. 2015 makyajlı kasa bir mazda 6 alma arefesindeyim. Bunun için bütçemi 20 bin TL aşıp, zorlayacağım kendimi. Makyajsız 2013 modeli ise rahatça alabiliyorum. İki araç da 140 bin km civarı. Kasko, MTV, kışlık lastik ve olası yüksek bakım maliyetleri kafamı çok kurcalıyor. Bütçemi zorlayarak alacağım makyajlı kasa beni mali olarak daha da üzer mi acaba? Ancak o harika iç mekan ve farlar vs. ile ilgili harika değişikliklerden de mahrum kalmak istemiyorum. Tavsiyeleriniz benim için çok önemli. Vaktiniz olduğunda yazarsanız fikirlerinizi çok sevinirim.

Daha önce 2011 Avensis 2.0, ve 2014 Passat 1.4 TSI kullandım. 

 

mazda 6 malzeme kalitesi olarak passat avensis ten çok çok üstün..  yani o kadar fark var ki mukayese bile edilemez. 

MEG zaten passattan mazda6 ya geçti. şimdi yine passatı var ve   biri sorunca kıyaslamıyor bile.. 

Bende mazda 6 çok kullandım ama 2017 küçük makyajlı .   2015in bikaç eksiği vardı onlarda giderilmiş. 

matrix led farları çok güzel, deri döşemesi hakiki deri ve çok kaliteli.  ( standart bmw5 serisinde falan döşeme  sensatec plastik )

akustik lamine çift cam   -  yanlardan gelen sesi ciddi kesiyor

 

aracın zaafları alt yalıtımı çok iyi değil,  egsoz manifoldunun oradaki yalıtımda çok iyi değil..  ve egsoz manifoldu yolu çok uzun ve orda baya ses oluyor.  yani gaza asıldığınızda içeri motor sesi gelecektir. 

5. ve 6. vitesi o kadar uzun ki,  gücü olsa 5'te 270 6. viteste 360km yapacak oranlara sahip.  burda saçmalamışlar.. 4.vites bitince araba bayılıyor.  4'te 200 tek nefeste çıkıyor işte çok çabuk şekilde.  5 e atınca  ,  oran çok uzun olduğu içn bayılıyor.

ama 120 ile giderken 2000 devir falan baya sessiz gidiyo..  yinede bu kadar uzun oran gereksiz saçma. 6. viteste hiç hızlanmıyor. 

Katalog verilerine asla aldanmayın.  aracın türkiye datasheetleri tamamen hatalı..   aynı aracın yabancı sitelerdeki verilerine bakabilrsiniz. 

Deniz seviyesinde Gerçek 0-100 değeri 8,5 sn.    0-150 değeri 18.5 saniye...    

Deniz seviyesind çok güzel çok ciddi hızlanıyor.  istanbul içinde  180 200 e rahat çıkıyor

Bagajı çok büyük.   

arkası kabul edilebilir geniş.. yeni sportcoupe lere göre baya geniş. 

Benim kullandığım sıfır lar'da  alt takımdan çukurdan falan çıt ses  çıkmıyordu.. böyle çukura girmek istiosunz. 

parasına göre güzel hoş bi araba. memnun etmeyecek ciddi bi özelliği yok.  Kusursuz değil ama "Sorunlu" hiç değil.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Yorumlar için çok teşekkür ederim. Anlaşılan 2015 makyajlı versiyon için şartları zorlamam gerekecek. 

Bildiğim kadarıyla araçta triger yok. Zincir var ve şanzıman tam otomatik. Bu iki faktörün uzun süre değişim veya ağır bakım gereketirmediğini söyleyebilir miyiz? Ya da 150 bin km'deki bir Mazda 6 kısa vadede nasıl ağır bir bakım gerektirir. Klasik filtre yağ bakımından bahsetmiyorum. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Şanzıman yağı değişirse iyi olur. Değişmezse de hiçbirşey olmaz. Onun dışında kısa vadede Büyük bakım gerektirecek hiçbirşeyi yok. Hayırlısı olsun. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

3.11.2019 at 09:45, amirbey :

Konuyu hortlatacağım biraz. Kusura bakmayın. Konya'da yaşayan bir kamu görevlisiyim. 2015 makyajlı kasa bir mazda 6 alma arefesindeyim. Bunun için bütçemi 20 bin TL aşıp, zorlayacağım kendimi. Makyajsız 2013 modeli ise rahatça alabiliyorum. İki araç da 140 bin km civarı. Kasko, MTV, kışlık lastik ve olası yüksek bakım maliyetleri kafamı çok kurcalıyor. Bütçemi zorlayarak alacağım makyajlı kasa beni mali olarak daha da üzer mi acaba? Ancak o harika iç mekan ve farlar vs. ile ilgili harika değişikliklerden de mahrum kalmak istemiyorum. Tavsiyeleriniz benim için çok önemli. Vaktiniz olduğunda yazarsanız fikirlerinizi çok sevinirim.

Daha önce 2011 Avensis 2.0, ve 2014 Passat 1.4 TSI kullandım. 

Ufuk’ un da söylediği gibi passat sonrası 2015 mazda6 aldım 30 bin km civarı yapıp  satmıştım sanırım, şuan yine passat binmekteyim. 
 

Mazda 6 cidden çok kaliteli bir araç. İçi, dışı, donanımı passatla mukayese etmeye gerek bile yok. Yılda 60 bin km yapmasam ömürlük aracım olabilirdi. Çok bindiğim için piyasa aracı alıyorum mecburen. 
 

Makyajdan önce dışı güzeldi ama içini beğenmiyordum ( şahsi fikrim), multimedia ekran grafikleri 1990 lardan kalma gibiydi. Makyajdan sonra herşey yerli yerine oturdu. Tabi bu biraz bütçeye bağlı,  alma imkanınız varsa makyajlı 6 yı alın derim. Pişman olmazsınız. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Araç Konya'da değil malesef. Bir kaç alternatif araç var zaten. İlanlarda hepi topu 5 tane. Birinde karar kılıp almaya çalışacağım. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2018 öncesi Mazda 6 ve 2017 öncesi Cx-5'lerin tek eksiği MRCC. Hangi süper zeka bu donanımı çıkarmış acaba aracı TR'ye getirirken. Cx-3'te var, Mazda 3'te var ama 6'da ve Cx-5'de yok.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Gerçekten mükemmel. Ama baya pahalı sanki.

Benim müşteri olduğum aracın da iki seferde 7+7=14 bin trameri var. Serviste yapılan işlemde sağ ön far ve tampon değişmiş. Bir tanesi bu.

Satıcının beyanına göre de (o bana far ve tampon değişimini söylememişti) sadece sağ ön çamurluk boyalı. Fakat serviste çamurluk işlemine dair bir kayıt yok.  Bir çamurluk için 7 bin TL masraf çıkmaz herhalde. Hem de serviste değil, dışarda olduğu malumsa. Başka ne oldu acaba?

 

İşin kötü tarafı ben araştırana kadar tampon ve far değişiminden de hiç bahsedilmemesi. Tabi ki bu iki tramer nedeniyle satıcı biraz fiyat kırdı. 

İkinci el araç konusunda karakter olarak titizliğimin sancılarını çekiyorum sürekli. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mazda 2.aracımdı.Şimdi Seat dizel kullanıyorum.Bağ bahçe işlerine başladım. Mazdaya binmeye zamanımda yoktu zaten Mazdayla araziye gitmekde olmazdı.Mazdamla anlaşmalı boşandık yani...😀😀

  • Haha 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • cmrisk
      Yazan: cmrisk
      Merhabalar geçtiğimiz günlerde yeni aldığım aracım (Mazda 6 - 2005) ile kaza yapmıştım. Tanışma bölümüne de olayı detaylı yazmıştım. Öncelikle bu gün itibariyle şunu öğrendim; hatalı ben olduğum için sigorta şirketi masrafları ödemiyor. 
       
      Mecburen ordan burdan çıkma parça bulup toplatacağız. Aracım tanıdığım bir serviste onlar çoğu parçaları temin edebiliyorlar ve hesaplı oluyor. Fakat başımı ağrıtan tek bir parça var. Hava Filtre Kazanı. Mersere sorduğumda 500 TL gibi bir fiyat veriyorlar sadece parça için. Çıkma olarak temin edebileceğim bir yer var mıdır? Veya farklı bir modelin kazanı benim aracıma uyuyor mudur?
      Bu konuda benden daha tecrübeli olanlardan yardımlarını bekliyorum. Teşekkür ederim.
    • Halit ikiz
      Yazan: Halit ikiz
      SAhibinden.com ilan no 198401099 Aralik 2011 sonu trafige cikti en son bakimi aralik 2014 de yapildi 2016 yili sonuna kadar arti garanti yapildi Tum bakimlari Merser Oto'da yapilmistir. Ilk alindiginda Zibart Diamond paketinden yapildi
      http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-2016-yili-sonuna-kadar-plusgarantisi-devam-ediyor-198401099/detay
    • mgursoy
      Yazan: mgursoy
      Merhaba değerli üyeler,
       
      Yaklaşık 15 gün önce 2006 model 176.000 km'de Otomatik Mazda 6 aldım. Bundan önceki aracım peugeot 406 SV-BVA idi. Fakat Mazdayı  aldığımdan beri arabadaki performans beni hayal kırıklığına uğratıyor. Araba 130-140 a çıkmak için çok fazla efor sarfedip bağırıyor. Gidişi, sessizliği ve sorunsuzluğunu bir kenara koyacak olursak beni mutlu etmedi. Almadan önce Arabayı mazda başayarda ekspertize soktum. motor, şanzumanında elektrik aksamında ve mekanik kısımlarda herhangi bir problem olmadığını belirttiler. Sadece motor kulağı kırıkmış yaptırdım.
       
      Ayrıca tam gazda araç 3 den 4 e geçerken bazen vuruntu yapıyor. Bundan önceki aracımda sadece şanzuman için 4000 e yakın para harcamıştım. Bu sebeplerden dolayı hiç istemediğim halde  araçtan soğumaya başladım.
       
      Bilgi ve tecrübelerinizi paylaşmanızı rica ederim.
       
       
      Saygılarımla...

×
×
  • Yeni Oluştur...