Alınık 2011 Mazda 6
-
Etiket tabanlı benzer içerikler
-
Yazan: selbar33
Benim aracım
Uno 70S, 1997 model
LPG'li, beyaz renkli, motor kaportası çok iyi, 115.000 km'de. kendim memur olarak çalışıyorum. Benim Unoyu satıp aşağıda özelliklerini saydığım Mazdayı almayı düşünüyorum.
Mazda 323, 1992 model, Doktor dan alınmış, Şimdiye kadar LPG siz kullanılmış ve daha yeni LPG takılmış, Kaportası ve özellikle motoru çok iyi, 266.000 km'de. Koyu renkli, Çok diri bir araç. Aracın iç kısımlarında, tavanında, ön düzeninde çizik yok, çok temiz.
Uno'yu 8000 TL ye satıp bu mazdayı 10.000 TL ye almayı düşünüyorum, kafamı kurcalayan benim arabamdan daha yaşlı ve km'sinin daha fazla olması.
Yorumlarınızı merak ediyorum. Teşekkürler
-
Yazan: zalad28
tüm mazda shiplerine selamlar.. başımız sıkışmadan foruma uğramıyoruz, mazda sahibi oluncada çok uğramıyoruz şükür .. aracıyla çok ilgilenmeyen/ilgilenemeyen bir mazda sahibiyim, 4 senedir bende olan 2006 mazda 6 ım var, 130000 km de.. bır kac ay oncesıne kadar yasadıgım Rize de servis olmadığı için aracın yıllık bakımlarını yaptırdıgımız yerde ne lazımsa yapılsın dıye bıraktım ve yaptırdım, fazlasını pek arastırmadım, herşeyi nasıl olsa yapılıyo dıye.. sonucta otomatik vitesin değişmesi gereken yağı ve filtresi hakkında sıkıntı yaşayıp araştırmaya başlayınca kadar bihaberdim . Eger vaktiniz olursa sizlere danismak iistiyorum, cevaplama sansi olan olursa cok sevinirim.
Son zamanlarda sadece sabahlari arac sogukken, vitesi P den R ve digerlerine gecirdigimde bir ses duymaya basladim, arac sanki kavrama yapacagi disliye gecerken gacirti tipi bir ses aliyorum, motor isindiktan sonra 2/3 dakika icinde tamamen.gecen bir sese..vites gecisleri yada aracin cekisinde bir sorun bulunmamakta.. Ilk ses olayindan sonra alalacele yagi degistirme yoluna gittim, ve filtreninde değişmesi gerektiğini dahi bilmiyordum hala.. yagı da ben ve benden onceki sahibi hic degistirmemisiz.. sorun haliyle devam edince nette bi arastirma yapayim dedim. Yogun oldugum icin forum donanimda ilk denk geldigim sayfada cozum kamil ustayi gordum aldim ona goturdum.. Yagi ve filtreyi degistirdi..ancak en son degisen yagda kahverengi siyaha yakin bi renk aldigindan diskler asinmis ve yagi kirletiyor, sanziman inecek ve elden geçecek 2.500 gibi bise tutar dedi..ben hem ikna olmadigim icin hemde nakit 2500 um olmadigi icin sadece yag ve filtre degissin devam ederse yine gelirim dedim ciktim..
Ancak arac sogukken ses devam ediyo, araçlardan teorik anlayan bi arkadasta tork konvertoru arizasidir aracin hizlanmasinda problem yoksa dedi..mazdacılar konuya daha hakim olur diye düşünerek asli formuma geri döndüm , ve danismak istedim .sanziman elden gecmelimi yoksa servis yolunumu tutmali..yada Ankarada otm sanzimanin ya da mazdanin dilinden gerçekten anlayan bildiginiz bi usta varmi..cok uzun oldu, vaktinizi aldim, dedigim gibi eğer vaktiniz olurda yardimci olabilirseniz cok sevinirim, sevgi ge saygilarimla
-
Yazan: bykenan07
mazda 6 konusunda lpg tüketimini pek yazan yok sakıncası yoksa bende buradan paylaşayım
Bu arada bujileri Burak beyden aldığım orjinal bujilari ile 1000 km önce falan değiştirdim performans arttı ve son ölçümlerde yakıtında düştünü gördüm
..
Geçen hafta antalyadan izmire gittim geldim. düzler çamından çıktıktan sonra fulledim depoyu 2,35 civarı idi litre fiyatı. depo 34 litre lpg aldı cc açık 115 km sabit hızda, Klima 24'C de sürekli açık 4 kişi...
420 km de benzine geçti ve hızı 90 a düşürüp tekrar lpg ye alıp 20 km de daha gittim ve yine benzine geçti araç toplam lpg ile 420+20: 440 km gitti, 100 km de 7,8 litre gibi bi tüketim gerçekleştirdim.
100 km de 7,8*2.35 : 18,3 tl yaktık oda kmde 184 kuruş değerini gördüm şaka gibi ama gerçek...
Dönüşte otobanda shell de fulledim yine odabanda haliyle biraz daha hızlı olduğumuz yine cc açık 130 aralığında 400 km de benzine geçti.
100 km de 8,5 litre yaktık.
8,5*2.45 : 20.82 tl lik tüketimiz oldu.
odabanda birde küçük bi hız testimiz oldu() aracı zorlamadan 210u gördüm araba daha kesiciye girmemişti, fakat karşı şeritten gelen ford connectin refüje çarpıp takla atması sonucuo (Allah tan ölen olmadı) panik ile yavaşladım ve durdum bi daha deneyemedim daha fazla hız görebilrmiydim bilmiyorum.
Bu arada araç manuel 2002 mazda 6 ilk üretim 2003 model yani
şu anda 315.00 km de 80.000 km oldu lpg takılalı zavoli kit mevcut maşallah de nazar değmesin
Yazın Bujiler değiştiğinde kompresyon testi yapıldı 128 gibiydi yanlış hatırlamıyo isem.
bi 80.000 daha gider diye düşünüyorum sübap sıkıntısı yaşamadan
3800 devirde benzine geçecek şekilde ayarlandı..
1. nesil M6 lıların motoru makyajlı kasanın 6 ileri motoruna göre daha dayanıklı gibi sanki lpg ye yada benim canım öyle istiyo
şehir içi tüketimi merak edenlerde olabilir. antalya merkezde oturmadığım için bizim burada Işık falan yok birde pek fazla kullanmıyorum. gittiğim yerlerde 15 km civarında, size kıyasla sağlıklı bi değer yazamam. yinede ordalama 33 litre lpg ile duruma göre 320 km civarında gidiyor.bu arada kışın 400 m de falan lpg ye geçiyor . kullandığım Lpg İpragaz.
kısaca şehir içi 320 km de 33 litre Lpg+ 2 litre ye yakın benzin yakıyor.
Güncel fiyatlardan
100 km de 10,5 lt lpg* 2,35: 24,67
100 km de 0,6 lt benzin*4,65: 3,0
Şehir içi 100km de 28 kuruş
bir arkadaşımda aynı ortak motora sahip 2003 mondeo var oda 350.000 km de 200.000 kmde lpg takıldı hala kullanıyor subap sıkıntısı yaşamadı.
-
Tavsiye Edilen Mesajlar
Arşivlendi
Bu konu arşivlendi ve yorumlara kapatıldı