Jump to content

Laguna ve Latitude Yerini Talisman'a Bıraktı


Mümin
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Renault'tan neler geldi geçti.. Optima, Concorde, Safrane..Sonra amiral gemisi olarak nitelendirilen Vel Satis..

Şimdileri ise telaffuz etmekte bile zorlandığımız Latitude, ardından Laguna son buluyor.

 

Laguna'nun yollarda en fark yaratan modeli bence buydu. Bilmiyorum ama Renault'un "D" segmentinde işi çok ama çok zor. Ben şans bile vermiyorum açıkcası.

 

b64evk3vlznqdudlcshr.jpg

 

805AEEFF-7B4A-4273-9A65-E75E9B92FD6B_zps

Bende tam fotoğraflarını arıyordum paylaşmak üzere. Bana görede Renault budur diğer Renaultların hepsine puanım " Sıffır, sıffır, sıffır " :)

Tabi efsane Alpine A110'u atlamamak lazım.

Renault_Alpine_A_110_%28Sp%29.JPG

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

bu arada laguna coupe gerçekten özellikle kıç kısmısıyla dikkat çekmişti. böyle bi aston martin ne bileyim bi maserati havası vardı.

ama dikkat edin bu otomobilin fotoları ekseriyet kıçtan çekiliyor:)..

çünkü ön bildiğin renault laguna çirkinliğinde:))

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

İyi de insanlar nasıl mazda6 alsın 140.000 TL'ye full 1.5 bmw 3 serisi var :D

B ve C segmentinde tasarım ön planda değil bence de ama D segmentinde bence insanlar tipe de bakıyor. Tipin yanı sıra vergi, performans, tüketim, ikinci el, servis ağı bakıyorlar tabiki. Mazda ikinci elden ve vergiden kaybediyor maalesef. Ama Reno'nun vergi, ikinci el vs konularda problemi yokki.

 

Neyse zaman göstercek bakalım Talisman tutar mı tutmaz mı :D 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

mazda'nın türkiye piyasayı gözden çıkardığı kesin. nedenini sorarsanız ben de bilmiyorum:) 140 bin tl d sınıfı için gerçekten yorucu. bu şekliyle bir mazda'yı yarı fiyatlı küçük motorlu bir renault tabi ki satışta tokat manyağı yapar.

ama işte insan üzülüyor:)

yoksa deli performans olmasın da satabileyim diye 1.5 skyactiv d bir modifiye 140 hp mazda 6 olsa kim bakar ki bu arabalara?

öte taraftan evet ben de olsam sanki bmw 3 serisi alırım ama bu mazda 6'nın 3 serisinden kötü olduğu anlamına gelmiyor.

koşullar yine de bu memlekette yaşıyor olmaklığımızla ilgili..

ben 5-6 yıl almanya'da yaşadım. bir mazda 3 ile bmw 1 serisi aynı yaşta ise çok fark yotur fiyatta. bunu "autoscout24.de" kontrol edebilirsiniz.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2.0 motor için %90 ötv ödeyen heryıl tonla vergi verecek adam renault almaz,almıyorda ama sade renault değil 3büyük marka haricinde hiçbişey 2.0 alınmıyor artk. zaten ötv yokken eski modellerde vectra safrane accord magentis mazda 626 vs vs o kadar çokki..ama gel gelelim ötv(vergi değildir haraçtır bnim gözümde)ötv geldiğinden beri özellikle zam ve kurdan etkilendiğimiz son 3-4 yılda bu ülkede bmw mwecedes audi 2.0 ve üzeri araç sattı,alıcıda haklı sıfır bir aracı servet fiyatına aldıgı için haliyle en az değer kaybedecek en çok tutulacak en prestijli markalardan seçme yoluna gitti..

 

3büyük marka haricinde 2.0lt ve üzeri arac zor satılır artık


ya hem bir araba 2000cc olsa ne olur ya yanlıs bilmiyorsam piston çapı gibi bişey şu 2000cc denen şey..ya araba aynı araba herseyı aynı pistonunu sadece 0.4 büyütsek %90 vergi mi olur ya bu nasıl bi mantık..ilk bunu böyle kim çıkarmıs acaba bu kanunu hazırlarken nasıl bir mantık yürütmüşler

 

dışa bağımlılık yakıt vs vs az yakan arabalara binilsin se amaç be a..... o zaman dizeli vergisiz yap ki az yakıt tüketilsin.hatta 2.0 kullanım tarzına göre 1.6dan daha ekonomıktir..2.0dizeli vergisiz yap madem az yaksın istiyonuz

 

tabi istekler o değil kendıne 1 araba alıosan bitanede bize al nolmus yani..altı üsttü 550 kişiyiz 80milyon insan bi bize bakamıyonuz ha amma laf yaptınız yani..mantık budur

 

arkadasım adapazarı belediyesinde işçi belediye baskanı 3.2 benzinli a6 ya biniyor diyor..kul hakkı yemeden korkmadan günah işliyorum artk eminim bunlardan sıra gelmez bize cehennem bize kalmaz.


1.6 130hplik motor+edc ile gelsin(sonuç mükemmel satış ivmesi)

2.0 sonsuzHP bile gelse(sonuç hüsran)

 

bence bu kadar fark eder motor hacmi bu aracın satısında

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 ay sonra ...

Talisman'ında motor seçenekleri belli olmuş.

 

 

Renault'un D segmentinde yer alacak yeni modeli Talisman'ın ilk teknik detayları ortaya çıkmaya başladı. TCe 150 ve TCe 200 adlı iki adet 1.6 litre hacimli benzinli motor seçeneğine sahip olan Talisman'ın dizel seçenekleri 110 hp'lik 1.5 dCi, 130 hp'lik 1.6 dCi ve 160 hp'lik 1.6 dCi ünitelerden oluşuyor. Talisman'ın her iki benzinli motor seçeneği de 7 kademelei EDC otomatik şanzıman ile alınabilecekken, 110 hp ve 130 hp'lik dizeller hem manuel hem de 6 kademeli EDC şanzıman ile 160 hp'lik versiyon sadece 6 EDC ile sunulacak. Hacimleri 1.6 litrenin biraz üzerinde olması ile ülkemizde yüksek vergi dilimine girmesi sebebiyle satışa sunulmaları beklenmeyen 1.6 litrelik benzinli ünitlerden 150 hp güç üretene 220 Nm, 200 hp üreteni ise 260 Nm tork değerine sahip. 150 hp'lik versiyon 0'dan 100 km/s hıza 9.6 saniyede ivmelenip 215 km/s hıza ulaşabiliyor. 200 hp'lik versiyon ise 237 km/s hıza kadar çıkarak Talisman'ın en performanslı seçeneği oluyor. Her iki benzinli seçeneğin ortalama yakıt tüketimleri ise 5.9 litre olarak veriliyor. 

 

Dizel cephesinini girişinde yer alan 110 hp güç ve 260 Nm tork üreten 1.5 litrelik ünite ise aracın 0'dan 100 km/s hıza 11.9 saniyede ivmelenmesini sağlıyor. 190 km/s hıza ulaşabilen bu seçeneği ortalama tüketim değeri ise 3.7 litre. 0'dan 100 km/s hıza 10.4 saniyede ivmelenen 130 hp'lik 1.6 dizelin son hızı ise 205 km/s olarak veriliyor. En güçlü dizel olan 160 hp'lik çift turbolu 1.6 litrelik ünite ise Talisman'ın 9.4 saniyede 100 km/s hıza ivmelenmesini sağlıyor. 215 km/s hıza kadar çıkabilen bu seçeneğin ortalama tüketimi ise 4.5 litre olarak veriliyor. Yeni Talisman'ın tüm detaylı teknik verilerinin önümüzdeki günlerde açıklanması bekleniyor.

Kaynak

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 4 hafta sonra ...

2016 RENAULT TALİSMAN TASARIM VE KONFOR ÖZELLİKLERİ

Yeni Renault Talisman, iç mekan özellikleri, konforu ve tasarımı ile segmentinde dikkat çeken bir model olacak.

Renault Türkiye yayınladığı basın bülteninde yeni Talisman'ın bir çok detaylarına açıkladı. Dört bölümden oluşan bültende ilk olarak aracın tasarım ve iç mekan özellikleri açıklanıyor. İkinci bölümde ise aracın şasi özellikleri, üçüncü bölümde aracın güvenlik özellikleri ve son bölümde ise yeni pazar hedefleri anlatılıyor. İşte birinci bölümün detayları;

 

Kaynak:

 

Renault TALISMAN: geniş bir iç mekân ve konforla birleşen göz alıcı hatlar 


“Bizler Renault olarak otomobillerimizi müşterilerimizin yaşamlarını gözlemleyerek tasarlıyoruz. Renault, TALISMAN’da iddialı bir duruşa sahip, statü sahibi bir sedana imza atıyor. İç mekanı yolculara ve bagajlara yeterince yer sağlamak üzere tasarlandı. Renault TALISMAN’ın dış tasarımı ve iç mekan özellikleri yüksek sürüş konforu ve keyfi sunuyor.”
Laurens van den Acker – Renault Tasarım Direktörü

 

D sedan tipi otomobillerin artıları
4.85 metre uzunluğa ve 1.87 metre genişliğe sahip TALISMAN, geniş bir iç mekan sunuyor fakat buna rağmen yüksekliği 1.46 metreyi aşmıyor. Dingil mesafesi 2.81 metre olan TALISMAN, yolcular ve bagajları için geniş bir alan sunuyor. Ayrıca 1.61 metrelik ön ve arka izi sayesinde yolda sağlam bir duruşa sahip.

 

İddialı bir tasarım
TALISMAN’ın tasarımı D sedan tipi otomobiller dünyasına Latin duygusallığı katıyor:

 

Merkezde yer alan Renault logosu ile birlikte iddialı krom ızgara,
Ön tasarıma güçlü bir görünüm veren uzun kaput,
C-şeklinde LED far tasarımı tampona kadar uzanıyor, 
Pure Vision FULL LED teknolojisi halojen farlara göre gece görüşünde dikkate değer bir iyileştirme sağlıyor, 
Gövde panelleri ve camlı alanlar arasında üçte iki/üçte bir oranı,
Ön çamurluklarda krom detaylara sahip kanatlar, 
Üçüncü yan cam sayesinde dinamik bir görünüm; bu cam lüks limuzin dünyasını çağrıştırıyor,
Yan cam hatlarını ortaya çıkaran krom detaylar,
Güç ve performansı temsil eden tekerlek yuvaları, 
3D efektli ışık kılavuzlarına sahip sürekli yanan arka farlar. 
On gövde rengi ve altı farklı jant tasarımı sayesinde sıra dışı şıklık 

 

Renault TALISMAN 2’si yeni olmak üzere 10 gövde rengi ile sunuluyor:

 

Dokuz metalik  renk:  Sedef beyaz, Kum Beji, Cosmo Mavi, Vizon Kahve (Yeni renk),  Bulut Gri, Platin Gri, Yıldız Siyah, Carmin Kırmızı (Yeni renk).

 

Bir opak renk: Buzul Beyazı.

talisman%201.jpg

Tüm renk seçenekleri ilave parlaklık ve direnç sağlayan yüksek dayanımlı lake kaplama ile sunuluyor 

talisman%20jant.jpg

Çeşitli renk ve kaplamalarda üç farklı alüminyum jant sunuluyor.

 

Hem göze hem konfora hitap eden bir tasarım

Renault TALISMAN eller serbest kartı sayesinde yolcularını ve sürücüsünü yaklaştıkları esnada karşılıyor. Gündüz farları, arka farlar ve iç tavan aydınlatması park pozisyonundan çıkıyor, zemin ışıkları devreye girerek kapı bölgesini aydınlatıyor ve sinyal lambaları yanmaya başlıyor. Kapı açıldığında gösterge tablosu harekete geçerek R-LINK 2’nin ekranında görsel bir animasyon başlıyor ve sesli uyarı veriliyor. Bu esnada MULTI-SENSE butonu da aydınlanıyor (Sport modunda hızlı biçimde, Comfort modunda daha yavaş).

 

Renault TALISMAN sınıfının en iyi kabin ve saklama alanına sahip ve özellikle de üç alanda öne çıkıyor:
•    Önde ve arkada koltuk minderi ile tavan arasında sırasıyla 902mm ve 854 mm’lik yükseklik sayesinde cömert ön ve arka baş üstü mesafesi
•    Ön omuz mesafesi
•    262 mm’ye varan arka diz mesafesi sınıfının en iyileri arasında    

 

Geniş ve pratik orta konsol, sürücü ile ön yolcu arasındaki genişlik hissine katkı sağlıyor.  Konsol eşsiz bir dokuya ve tasarıma sahip.

 

Kabin içerisindeki 25 litreyi aşkın saklama gözü ile TALISMAN bu alanda da çıtayı yükseltiyor:
*    8 litrelik torpido gözü
*    4,6 litrelik ön kapı gözleri (1,5 litrelik şişe için); artı 2 litrelik arka kapı gözleri.
*    Orta kol dayama altında saklama gözü (EDC şanzımanlı modelde soğutmalıdır); bu göz 0,5 litrelik şişe ce 33 cl’lik kutu içecek alabilir.
*    İki adet bardak tutucu.

 

608 dm3’lük (VDA) bagaj kapasitesi aile kullanımına uygun olup dört golf çantasına kadar alabilmektedir. Kapasitesi ise arka koltuklar katlandığında 1,022 dm3’e çıkıyor

 

Sıcaklığı ve kaliteyi buluşturan iç mekân

talisman%20ic(1).jpg

‘Business class’ koltuklar ve sürüş pozisyonu

 

Sürücü koltuğu otomatik olarak 50mm geriye kayarak (elektrikli koltuklu versiyonlarda) araca girişi kolaylaştırıyor. Sürücü yerine oturduktan sonra ise koltuk orijinal pozisyonuna geri dönüyor.

 

Kişisel karşılamaya ek olarak TALISMAN’ın geniş ön koltukları uçaklardaki “business class” koltuklardan esinlenilerek tasarlandı.

 

Bu koltuklar iki büyük yeniliği bir araya getiriyor:

 - Dünyada ilk kez olarak ön koltuk arkalıklarında yarı sert, dirençli, esnek ve hafif kabuk şeklini alan Cover Carving Teknolojisi bulunuyor. Bu dahice Renault yeniliği tasarımcılara ilave özürlük sağlıyor, kalite izlenimi veriyor, alan açıyor (arkada ekstra 3cm diz mesafesi). Ayrıca alışılmış plastik koltuk arkalıklarından 1kg daha hafif,

 

 - Sıcak havalarda daha fazla konfor için entegre havalandırma özelliği bulunuyor. Koltukların formu ve geniş kafalıklarla konfor artırılıyor. Arkalıkların üst kısmı sayesinde her yolcunun konforuna katkıda bulunurken dinamik bir sürüş pozisyonu elde ediliyor. 

 

Üç kişilik arka koltuk sırası ise yolcu konforu için değişken minder yoğunluk ayarına sahip. 60/40 oranında katlanabilen bu koltuk sırası kayak taşınabilmesi için özel bir bölmeye sahip. İki dış koltuk ise döner başlıklarla donatıldı. Bu başlıklar döndürüldüğünde sürücünün arkayı daha rahat görmesi sağlanıyor. 

 

koltuk.jpg

Kısaca TALISMAN’ın koltukları: 

*    cömert ebatlar ve modern tasarım,
*    minderin ön kısmı da 6 cm’ye kadar ayarlanabiliyor,
*    6 yönlü ayarlanabilir elektrikli, hafızalı ve havalandırmalı sürücü koltuğu ve elektrikli bel desteği
*    dört pozisyonlu elektrikli bel ayarı (yükseklik/derinlik),
*    uçaklardakine benzer altı yollu ayarlanabilir koltuk başlıkları,
*    ısıtmalı minderler ve sırtlıklar,
*    havalandırma fonksiyonu,
*    masaj fonksiyonu (ayarlanabilir yoğunluk: iki program / beş sekans),
*    altı bireysel profile kadar ayar hafızası.

 

Termal konfora gösterilen özen
Seyahat konforu büyük ölçüde termal konfora bağlıdır. TALISMAN bu alanda da pek çok artıya sahip.

termal.jpg

Nem sensörlü otomatik çift bölgeli klima kontrolü

Renault TALISMAN’ın tüm versiyonları havada aşırı nem belirlendiğinde kendiliğinden devreye giren otomatik çift bölgeli  klima kontrolü ile sunuluyor. Sistem kötü kokuları ve kirleticileri (toz, polen, NO2, SO2, toluen, vs) önlemek için aktif kömür filtresi bulunuyor.

 

Isıtmalı, havalandırmalı koltuklar
Koltuklarda iki ayar mevcut. Koltuklar eksi 18°C’den 30°C’ye beş dakikada ulaşma kapasitesine sahip. Sıcak havalarda ise havalandırma fonksiyonu kullanılabiliyor. Sistem sayesinde sıcaklıktaki algılanan fark 5°C kadar olabiliyor.

 

Kullanımı kolay, daha tatmin edici bir deneyim

TALISMAN’ın başlangıç seviyesi 4.2-inçlik (11cm) ekrana sahip araç radyosuyla sunuluyor. Pazara bağlı olarak dijital radyo üst düzey sinyal alımı ve CD ses kalitesi sağlıyor. Sinyaller aynı zamanda metin formatında bilgi de taşıyor: çalmakta olan parça, hava durumu ve trafik güncellemeleri hakkında bilgi; son dakika haberleri, vs

 

R-LINK 2: TALISMAN’ın internet bağlantılı kontrol merkezi 

 

r-link.jpg

Renault R-LINK 2 internet bağlantılı tablet yepyeni bir görünüme ve kullanıcı dostu özelliklere kavuştu. Bu sistem TALISMAN’ın adeta kontrol merkezi.

 

Sezgisel, kişiselleştirilebilir ve bağlantı teknolojili

•    Modelin Touch versiyonunda TALISMAN 7 inçlik kapasitatif, yatay yerleştirilmiş dokunmatik ekranla sunuluyor (harita formatı),
•    8,7 inçlik dikey yerleştirilmiş ekran (portre formatı) Icon versiyonunda standart,
•    R-LINK tıpkı bir tablet gibi çalışıyor ve aynı fonksiyonlara sahip (iki parmakla zumlama, sayfa kaydırma, çek-bırak, vs.) grafikleri araç içi kullanıma yönelik olarak son derece yalın.
•    Navigasyon ekranı son derece gerçekçi (binaların 3D gösterimi),
•    Ses tanıma (navigasyon, telefon) ve mail’lerin sesli okunması,
•    Bluetooth® bağlantısı sayesinde eller serbest arama ve kablosuz müzik dinleme mümkün.
•    Ekipman düzeyine bağlı olarak bir dizi bağlantı ve şarj imkanı da sunuluyor:

 

-    Önde: 12V priz, 3,5mm jak soketi, bir veya iki USB portu (şarj ve bağlantı için) ve bir SD kartı girişi (Ekipman düzeyine bağlı olarak),
-    Arkada: iki USB portu ile 12V priz (şarj amaçlı ve ekipman düzeyine bağlı olarak).

 

R-Link 2 aynı zamanda MULTI-SENSE teknolojisine sahip ve bu sayede sürüşe yardımcı teknolojiler  ile birlikte navigasyon, multimedya ve klima  kumanda fonksiyonları gibi standart görevleri yerine getiriyor. Dokunmatik ekranın özellikleri kısa yol tuşlarına da sahip; orta konsoldaki döner düğme ve direksiyon kumandaları yardımıyla dokunmatik ekran kumanda edilebiliyor.

 

En popüler ve en sık kullanılan fonksiyonlar ikon bazlı ana sayfa yardımıyla hemen bir kol boyu mesafede.
Sürücülerin önceden ayarlanmış sürüş ayarlarına, ambiyans tercihlerine tek bir tıkla ulaşmaları da çok kolay. Bunun için gerekli tercihlerin kişiselleştirilmiş profile işlenmesi gerekir:
•    Dil seçimi
•    Koltuk pozisyonu (masaj hızı ve yoğunluğu dahil) ve kapı aynalarının pozisyonu
•    Head Up Display (yükseklik, parlaklık, sönümleme)
•    Favori radyo istasyonları
•    Navigasyon sistemindeki rotalar
•    Aydınlatma ambiyansı (renk, yoğunluk, kontrast)
•    Multi-Sense modlarının kişiselleştirilmesi
Altı farklı profili kaydetmek mümkün. Ayrıca sürücü kendi ayarlarını gizli tutabilmekte; bu işlev özellikle otomobil başkalarıyla paylaşıldığında faydalı hale geliyor.

Yeni Renault Talisman Detaylı Resim Galerisi

Yeni Renault Talisman Detaylı Resim Galerisi

Yeni Renault Talisman Detaylı Resim Galerisi

Yeni Renault Talisman Detaylı Resim Galerisi

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

4 dakika önce, emekli :

merhabalar herkese günaydın ve iyi haftalar dilerim @İlhan bana göre bu araç türkiyede cok satar şahsen benim hoşuma gitti

Abi Renault fayton çıkarsa onu bile çok satar. :D

 

Peynir ekmek gibi Fluence'nin satıldığı bir ortamda. Talisman çok üst düzey bir otomobil olarak kalıyor. :fiuw:

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 1 ay sonra ...

Ve beklenen Talisman modelleri ülkemize gelemeye başladı.

12642806_10206617430407926_6496353600668

 

Oyak Mensubu Özel İndirimli Fiyatları. ( Bu Bilgi %100 Doğru bir bilgi değildir.)

Talisman Touch 1.5 dCi 110 HP 0 91.300 TL 
Talisman Touch 1.6 dci 130 HP 0 95.500 TL 
Talisman Touch 1.6 dci 130 HP EDC 0 104.850 TL
Talisman Icon 1.6 dci 130 HP EDC 0 117.100 TL
Talisman Icon 1.6 dci 160 HP EDC 0 121.750

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 hafta sonra ...
  • 3 hafta sonra ...
10 saat önce, fotifoti :

Bu ne derken hangi gördüğün şey için soruyorsun. Kokpitteki ekranı soruyorsan. Dik vaziyette Led tv koymuşlar. :)

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

10 dakika önce, İlhan :

Bu ne derken hangi gördüğün şey için soruyorsun. Kokpitteki ekranı soruyorsan. Dik vaziyette Led tv koymuşlar. :)

 

 çift egzoz çıkışı gibi yapılan tamponun altında duran emanet egzozları diyordum :D 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

17 dakika önce, fotifoti :

 çift egzoz çıkışı gibi yapılan tamponun altında duran emanet egzozları diyordum :D 

Günümüzde bir çok otomobilde bu durum aynı değil mi ? Yani eğilip bütün otomobillerin egzoz yapısını incelemiyorum ama. Dışarıdan gördüğüm çift egzoz çıkışı aynı yerden ise. Durum hep bu şekilde diye biliyorum ben...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mersodes de aynı uygulamayı yapıyor dıştan krom egsoz görüntülü tamponlar var lakin egsoz altta bir tane. :D:D Fason görüntü sadece.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • Mazda41
      Yazan: Mazda41
      Aracimi Hyundai i20 sattiktan sonra aldim. Hyundai aracim benzinli otomatikti yakitta bezdirmisti beni. Renault alinca cok memnun kaldim. Aracimi merak eden veya almak isteyenler icin basitce tanitmaya calisicam.Aracim en ust donanim olan icon paketi ve b segmenti icin dolu diyebilecegimiz bir arac navigasyon,yari deri koltuk,led far,yagmur far sensoru,ic led aydinlatma,anahtarsiz giris ve calistirma hiz sabitleyici ve limitleyici vs.Kronik trim sesleri var aracin ancak aracin yakiti mukemmel dikkat ederek kullandigimda eco modda sehir ici 5 litreler civari yakiyor.Yol tutusu ve ic aksami i 20 kiyaslarsak i 20 bariz farkla daha iyiydi. Motor ve sanziman kombinasyonu icin tercih ettim.Akliniza takilan olursa lutfen sorun
       
    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Yeni MEGANE Sedan, sağlam, dinamik ve kromla vurgulanan hatlarıyla sınırları zorluyor. Geniş ve kaslı yapısıyla hiç olmadığı kadar kendinden emin.

      Dinamik bir Sedan
      Yeni Renault MEGANE Sedan dinamizmle dolup taşıyor. Kaslı kaputu, geniş omuzları, ince hatları ve şekillendirilmiş yan panelleri modern ve sofistike karakterini vurguluyor.

       
      Işığın yolunu aydınlatsın
      İddialı krom ızgaranın her iki yanında yer alan PURE VISION FULL LED ön farlar, 3D Edge Dizayn C şeklinde LED gündüz sürüş farları ile daha da dikkat çekici hale geliyor. Krom elmasın hakkını gururla veren Yeni Renault MEGANE Sedan ışığıyla göz kamaştırıyor.
      İç Tasarım

      TFT Renkli Gösterge ekranı, renkli Head Up Display ekranı, ergonomik orta konsolu, geniş 8,7" sezgisel, dikey dokunmatik ekranı ve diğer özellikleriyle Yeni Renault MEGANE Sedan'ın direksiyonuna geçtiğinizde her şey kontrolünüz altındadır.


      Sürüş keyfi ayrıntılarda saklı
      Yeni Renault MEGANE Sedan'ın birinci sınıf tasarım atölyelerinde biçimlendirilen ve vücudunuzu saran koltuklarına keyifle yerleşeceksiniz. Kusursuz işçiliğe sahip koltuklar aynı zamanda sürücü tarafında masaj fonksiyonlu.

      Üst sınıf seyahat
      Yeni MEGANE Sedan elektrikli açılır panoramik cam tavanıyla daha aydınlık, daha ferah… Kişiselleştirilebilir ortam ışıklandırması orta konsolu ve kapı panellerini ortaya çıkararak sürücünün ruh haline uygun atmosferi yaratıyor.  Her detayda bir sürüş keyfi, her sürüşte yeni deneyimler saklı.

      Geniş açılır cam tavan
      Yeni Renault MEGANE Sedan elektrikli açılır panoramik cam tavanıyla daha aydınlık, daha ferah…

      Eller serbest bagaj kapağı
      Yeni Renault MEGANE Sedan'ın bagajını açmak için ellerinizi kullanmanıza gerek yok. Ayağınızı arka tamponun altında hareket ettirin ve bagaj kapağının nasıl açıldığını izleyin.
      Yeni Renault MEGANE Sedan’ın içindeki tüm teknolojiler ve inovatif yenilikler güvenli bir yolculuk için… R-LINK 2 multimedya sisteminin büyük dokunmatik ekranı, MULTI-SENSE sistemi ve bağlantı teknolojileri gibi çeşitli fonksiyonlar başarıya giden yoldaki en büyük destekçiler.

      MULTI-SENSE
      Yeni Renault MEGANE Sedan'la bütünleşeceksiniz! MULTI-SENSE sayesinde sürüş tarzınızı modunuza göre uyarlayın. Optimum konfor ve etkileyici dinamizm için 5 farklı sürüş modundan birini seçin. 

      Renkli Head Up Display ekranı
      Yeni Renault MEGANE Sedan renkli Head Up Display ekranıyla güvenliğinizi ve sürüş konforunuzu en üst düzeye çıkarır. Tüm önemli sürüş bilgilerini göz hizasında yansıtan renkli Head Up Display ekranı sayesinde gözünüzü yoldan ayırmadan güvenli bir yolculuk yaparsınız.

      R-LINK 2: Merkezi Kontrol Sistemi
      R-LINK 2 multimedya sistemi sezgisel ve bağlantı teknolojili bir kontrol merkezidir. Navigasyona ve telefona erişim sesle yönlendirilebilir. Ayrıca müzik dinlemek, sürüş destek teknolojilerini yönetmek ve çeşitli hizmetlere erişim sağlamak için sadece parmak ucuyla ekrana dokunmak yeterli. Bu arada koltuk ve klima ayarlarını hafızaya kaydetmek ve altı farklı profile kadar konfigürasyon yapmak da R-LINK 2’nin özellikleri arasında.

      TFT dijital hız göstergesi
      Analog göstergeler geçmişte kaldı! Yeni Renault MEGANE Sedan'ın dijital göstergesi 7" renkli TFT LCD ekranlı. Seçtiğiniz MULTI-SENSE modu da dahil olmak üzere gerekli tüm sürüş bilgileri burada. İstediğiniz gibi özelleştirebilir ve farklı temaları tercih edebilirsiniz.


      Güvenlik

      Visio System
      Tam bir güvenlik içinde seyahat etmenizi sağlayan Visio System gerçek bir kopilot. Şerit takip sistemi ve otomatik uzun/kısa farlar ile sürüşü kolaylaştırmak için bulunduğunuz ortamı analiz eder.

      Aktif acil fren destek sistemi
      Acil bir durumda frenleme yapmak gerektiğinde aktif acil fren destek sistemi devreye giriyor ve durma mesafesini azaltmak amacıyla ABS/ESC sistemini tamamlıyor.

      Kör nokta uyarı sistemi
      Sollama yaparken artık sürprize yer yok. Kör noktanızda bir araç varsa, Yeni Renault MEGANE Sedan sizi hemen uyarır. Tehlike varsa, tehlikenin geldiği taraftaki kapı aynasında bir ışık yanar. 
      Motor Teknik Özellikleri

       


      Boyutları

      Fiyatları

       
      Kaynak: Renault
       
    • Mümin
      Yazan: Mümin
      Renault’un C segmentindeki yeni kozu Yeni Megane Sedan, Türkiye pazarı için resmi olarak duyuruldu.

      Renault, C-segmentindeki yeni model atağını Yeni Megane Sedan ile sürdürüyor. Yeni Megane Sedan segmentinde tek olan, geniş panoramik elektrikli cam tavanı ile vurgulanan dinamik tasarımı ile dikkat çekiyor. CMF C/D platformuna sahip Yeni Megane Sedan, gelişmiş konfor ve sürüş keyfi için üst segmentten alınan özelliklere de sahip.
      20’den fazla ülkede satışa sunulacak Yeni Megane Sedan Türkiye’de Oyak Renault Fabrikaları’nda üretiliyor. Müşterilerin merakla beklediği Yeni Megane Sedan Ekim 2016’da Türkiye’de satışa sunuluyor olacak.

      Üst segmentten özelliklere sahip bir sedan
      2015 sonunda Yeni Megane HB ve 2016 Mart ayında Yeni Megane Sport Tourer’ın lansmanında sonra Yeni Megane Sedan, Megane ailesinin en yeni ve son üyesi.
      Yeni Megane Sedan, Renault’nun yenilenen tasarım kimliğinin tüm özelliklerine sahip. Türkiye’de efsaneleşen Megane Sedan yeni versiyonu ile yine tüketicinin beğenisini toplayacak. Otomobilin dinamik ve ayırt edici tasarımı, dengeli oranları ve C şeklinde LED farları ile vurgulanıyor.
      Yeni Megane Sedan, arka kabin genişliği ile segmentinde ayırt ediliyor. Yeni model Eller Serbest Bagaj Kapağı sistemi ile de erişim ve kullanım kolaylığı sunuyor.
      Yeni Megane Sedan, 7’’ TFT renkli dijital ekranı, 8,7’’multimedya tablet ekranı, R-LINK 2, MULTI-SENSE, Head-up Display, Eller Serbest Park Sistemi ve diğer konfor ve sürüşe yardımcı birçok teknoloji ile üst segment otomobillerin özelliklerini taşıyor. (Aktif Acil Fren Destek Sistemi, Şerit Takip Sistemi, vb.)

      Yeni Renault Megane Sedan'ın ülkeye ve bölgeye bağlı olarak değişebilecek motor ve vites kutusu seçenekleri ise şu şekilde sıralanıyor: 
      Benzinli:
      5 ileri manuel vites kutusu veya sürekli değişken (CVT) vites kutusuna sahip 1.6 lt 115 bg 7 ileri EDC otomatik vites kutusu veya 6 ileri manuel vites kutusu seçenekleriyle TCe 1.2 lt 130 bg. Dizel: 
      6 ileri vites kutusu ile dCi 1.5 90bg , 6 ileri vites kutusu veya 6 ileri EDC otomatik vites kutusu seçenekleri ile dCi 1.5 110 bg 6-ileri manuel vites kutusu ile dCi 1.6 130 bg.
      Yeni Megane Sedan, Türkiye'deki Bursa fabrikasında üretilecek ve dünyanın dört bir yanında 20'den fazla ülkede satışa sunulacak.
      Kaynak
    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Motor: 1598 cc, 4 silindirli turbo dizel
      Güç: 130 hp @ 4000 d/d
      Tork: 320 Nm @ 1750 d/d
      Şanzıman: 6-ileri, manuel
      0-100 km/s: 10 sn
      Son hız: 198 km/s
      Test tüketimi: Ortalama 6,5 litre/100 km
      Ağırlık: 1393 kg
      Bagaj hacmi: 434 litre
      Fiyat: 103.750 TL
      + İşçilik
      + Malzemeler
      + Dinamizm
      – Konfor
       
       
       
    • Mümin
      Yazan: Mümin
      Renault, en çok satılan modeli olan Clio'nun makyajlı halini gün yüzüne çıkardı. İşte yeni Clio'nun Renault Türkiye tarafından yayınlanan tüm detayları.

      Dünya çapında 13 milyon satış adedine sahip Clio’nun lansmanından tam yirmi yıl sonra Renault, CLIO’yu yeniliyor ve gün yüzüne çıkarıyor. Yenilenen CLIO, sahip olduğu far tasarımı ve full-LED Pure Vision farları ile birlikte yepyeni tasarım detayları sayesinde çok daha çekici bir görünüme sahip. Yeni CLIO pazarın en kapsamlı aktarma organları yelpazesinden birini sunuyor.
       
      Stil: Yeni CLIO tüm özellikleri bünyesinde barındırıyor
      Clio IV markanın 2012’de ortaya çıkan yeni tasarım kimliğini bünyesinde barındıran ilk Renault modeliydi. Belli modellerde yer alan C şekilli gündüz sürüş ışıklarını da içeren full-LED aydınlatma imzası sayesinde Yeni CLIO Renault’nun tasarım kimliğini vurgulamayı sürdürüyor. Aracın ön kısmında üzerinde Renault logosu yer alan ızgara tamamıyla yeniden tasarlandı ayrıca alt kısmı otomobile daha modern bir hava katmak amacıyla genişletildi. Arkada ise daha fazla sağlamlık hissi vermesi bakımından etek kısmı çizgileri yeniden tasarlandı.
       

      Yeni Clio’ya dört yeni renk seçeneği eklendi (Intense Kırmızı, Titanyum Grisi, İnci Beyazı ve Demir Mavisi). Bununla birlikte yeni jantlar ve jant kapakları ile birlikte çok daha geniş kişiselleştirme programı da müşterilere sunuluyor olacak.
       
      Yeni CLIO daha önce Renault’nun üst segment modellerinde kullanılan malzemeler ile donatıldı. İç mekanda kullanılan döşemeler yepyeni ve kullanılan plastik akşamların dokunuş ve görsel kalitesine özel önem gösterildi. Krom detaylar ise daha dingin ve mat bir görünüme sahip; renkler ise çok daha seçkin. Yeni Clio baştan çıkarıcı tasarım ve yüksek kaliteli detaylar arasında son derece çekici bir denge oluşturuyor.
       

      Sürüş keyfi, internet bağlantısı ve ataklık: her ihtiyaca cevap veren özellikler
      Altı vitesli düz vites kutusu ile eşleştirilen daha güçlü ve yakıt açısında verimli 1.5 dCi 110 dizel motor, Yeni CLIO’nun motor seçeneğini zenginleştiriyor. Benzinli Energy TCe 120 motorla birlikte altı vitesli düz vites kutusu ile ayrıca sunuluyor. Yeni CLIO tam 11 motor/vites kutusu seçeneği sayesinde pazarın en geniş aktarma yelpazesinden yelpazesinden birini sunuyor.
       
      Yeni CLIO, müşterilerinin beklentilerine daha fazla cevap vermek üzere geniş bir opsiyon seçeneği sunası bakımından Media Nav Evolution ve Renault R-Link Evolution adıyla iki farklı bağlantı teknolojili multimedya sistemiyle sunuluyor. Yeni CLIO, çok daha etkileyici bir ses deneyimi için Bose ses kalitesiyle donatılan ilk B segmenti Renault modeli.
       
      Arka park sensörlerine ek olarak Yeni Clio, versiyona bağlı olarak, ön park sensörleri ve geri vites kamerası da sunuyor. Daha üst segment modellerde bulunan Easy Park Assist sistemi sayesinde park manevraları aracın kendisi tarafından yapılıyor.
       

      Lansmandan itibaren sunulan Initiale Paris versiyonu
      INITIALE PARIS imzası, bir dizi özel renk ve malzeme kullanımı sayesinde en üst düzeydeki Renault seyahat konforunu sunuyor. Özel bir gri renk (metalik), Nappa deri kaplı direksiyon simidi, Nappa deri kaplı vites kolu, özel kapı panelleri, ön panel döşemesi ve ister siyah isterse de siyah/beyaz olarak tercih edilebilecek deri koltuklar araçla birlikte sunulan özellikler arasında yer alıyor. Yeni CLIO’nun INITIALE PARIS versiyonu; BOSE® premium audio, LED Pure Vision farlar ve C-şekilli gündüz sürüş ışıkları, bağlantı teknolojili servisleri ve geri görüş kamerasıyla beraber R-LINK Evolution multimedya sistemi ve Easy Park Assist sistemi standart ekipmanları ile göze çarpıyor.
       
      Yeni CLIO INITIALE PARIS ile birlikte iki farklı benzinli motor (90bg veya 120bg) ve iki dizel motor (90bg veya 110bg) seçeneği mevcut. Bu motorlar düz vites kutusu veya versiyona bağlı olarak EDC çift kavramalı otomatik vites kutusu ile alınabiliyor.
       
      Yeni Clio Türkiye ve diğer ülkelerde yılın son çeyreğinde yolarda görülmeye başlayacak.
       
      Kaynak

×
×
  • Yeni Oluştur...