Jump to content

Mazda CX-3 Euro NCap Sınav Sonucu


Mümin
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Şanzıman motor konusunda nesini eleştirdiklerini çok merak ettim ?

 

Test sürüşümüzde performans hissi bakımından rakip 1.5-1.6 dizel araçlarla karşılaştırdığımda beni tatmin etmemesi, otomatik şanzımanın motor gücünü diğer tork konvertörlü şanzımanlara göre daha fazla törpülemesi,  uzun vadede test edenlerin bana göre yüksek yakıt tüketimi elde etmeleri ve bu konuda diğer araçlara göre fazla eleştri alması vs. Bunlar tek başına etken değil tabiki. Motor şanzıman dışındada eleştirdiğim noktaları var. 

 

Tabi bunlar tartışmaya çok açık konular benim herkesin bu konudaki fikrine saygım var ama ben tatmin olmadım. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

cx-3 olmamışsa olmamıştır beyler dünyanın sinu değil. bu erken makyaja bakar.

neden bu kadar karamsarsınız.

gören de sanırsın cx-3 kara ormanlara sürücü kaçırıp ncap testinde adam öldürüyor zanneder:))

sakin olun düzelir. allah cari açık vermesin memlekete:)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mazda bu duruma imaj, prestij gözüyle bakacağı için. Makyaj adı altında ki iyileştirmelerin zamanı, daha erkene çekilebilir.

 

Geçmiş zaman şöyle bir konumuz vardı. Mustafa abi yine çok güzel bilgiler paylaşmıştı. Bir göz atmanızı tavsiye ederim.

 

http://www.mazdaclubtr.com/topic/15727-mazda-cx-5-iihs-%C3%A7arp%C4%B1%C5%9Fma-testi-hakk%C4%B1nda/

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bir de IIHS testlerinin çıkmasını bekleyin, IIHS henüz test etmemiş. Ben EuroNCAP değil, IIHS'ye bakıyorum her zaman.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

yetişkin korumada yüzde 85, yolcu korumada yüzde 79, yaya korumada yüzde 84. Bu değerlere bakarsanız sınıfının çok üstünde değerler. 

Yiğidi öldür ama hakkını yeme. 

Ncap her geçen gün geçerliliğini yitiriyor. buda bir gerçek

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

    bazı arkadaşlar nedense cx 3 konusundaki eleştrilerimize tahammül edemiyor. onu eleştirmemiz mazdayı sevmediğimiz anlamına gelmez..ben olaya artık duygusal bakmıyorum.mazda cx3 yurt dışında pek olmasa bile evet Türkiye pazarına getirilen model ve fiyatıyla gereğinden fazla abartılarak Türkiye piyasasına sürülmüş bir versiyondur..hani sky activ ve bir ton geliştirilmiş özellik. al sana euro encup 4 yıldız kusura bakmayın bunun mazereti olmaz. dünyanın kabul ettiği bir kurumu da herkes kendine göre eleştirip yorumlarsa o da ayrı bir yanlış tabi...bazısı diyorki cx 3 te kullanılan çok kaliteli malzemeleri biliyoruz diye.. ya ben körüm yada hiç belli olmuyor :) arabanın göğsünde kullanılan o sert plastik malzemeler neyin nesi o zaman,arka kapıların uydurukluğu ve elinizi bastırdığınızda içeri göçecekmiş gibi esnemeleri,,anlaşılmaz bir şekilde sunroof olmaması ve tabiki o muhteşem bagajı :) bunlar  bana göre alım kararını en çok etkileyecek eksilerden.

 

   sene 2015 ve ben kalkıp küçük bir araca 100 bin tl vereceksem kullanılan malzeme kalitesi daha yüksek ve tatminkar olmalıydı.tabi fiyat 65-85 bin bandında gezseydi makul sayılabilirdi.şimdi hemen bazıları atlayıp rakiplerinin fiyatlarından bahsedecek.. ya güzel kardeşim onlarda gereksiz pahalı ama en basit örnek opel mokkada kullanılan malzemeler bile daha kaliteli dizel otomatik 4 çekeride 90 küsürlerde ve kaç kişi biliyor bilmiyorum ama opel mokka euro encup testlerinde bu güne kadarki en yüksek puanı almış üstüne birde mazdaya göre ikinci el avantajı mazda cx 3 ü ister istemez pahalı ve gereksiz yapıyor.yakında piyasaya girecek olan cam tavanlı ful donanımlı yeni honda hrv yi söylemiyorum bile :) tabi herşeye rağmen hala cx 3 ü almak isteyenler olacak doğal olarak onlara da saygı duymak lazım.

 

   bence cx 3 dış tasarımı başarılı olan fakat diğer konularda ortalama değerde olan bir araç ve konu donanımlısını alıp 105.000 tl vermeye gelince çoğunun u dönüşü yaptığı bir model kimse kusura bakmasın ama gerçek bu.eğerki cx 3 bir tık daha büyük olsaydı yani mazda 3 platformunu kullansaydı mesela,ve içinde özellikle göğüste kullanılan malzemeler en azından mazda 3 kalitesinde olsaydı bu fiyatları hakedebilirdi.kaldıki almanyada yaşayan bir arkadaş söylemişti sanırım mazda 3 almanyada cx 3 ten 3.000 euro daha pahalı ama türkiyede cx 3 mazda 3 den neredeyse 30.000 tl daha pahalı bu nasıl oluyor diye sormuştu :) eğer bu doğruysa zaten birileri bizi güzel öpüyor demektir...

  sonuç olarak bir sürü marka beş yıldız alacak ve sen bu kadar teknolojiye rağmen alamayacaksın bizlerde amalar ve bahaneler üreterek durumu kurtarmaya çalışacağız olmaz öyle şey...demekki aceleye gelmiş bir ürün var ortada.zaten mazdanın oldum olası huyudur hep makyaj sonrası düzeltir eksiklerini ve bu seferde aynısı olacak :)

 

    bakın makyajlı dizel 2012 mazda 3 ve öncesine ve editör yorumlarını okuyun,sonrasında mazda 6 ve cx5 özellikle iç mekandaki değişim resmen uçurum var aralarında.. mazda işte bu hep böyle ilk çıkınca güzel makyaj yiyince 10 numara :)

 

    honda hrv çok ciddi rakip olacak ve satacak emin olun 

 

Yeni Suzuki Vitara geliyor, onu da bir görmek lazım.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Merhabalar, Bu Ncap vs testler 60 km sanırım yapılıyor .. Beyler hiçbir araba 90 ve üzerinde frensiz kafa kafaya vurmalarda vs yandan vurmalarda yıldızlı 5 de alsa dahi sizi koruyacak diye bir güvence vermez .. Dolayısı ile araçlarımıza çok güvenerek ve boşken ve boş yolda hız yapalım .. ama nerde istanbulda ara mahallelerde 50 km/saat hız .. insanlar ara mahallerde bile 80-90 görüyorlar .. hangi yayayı koruyacakmış 5 yıldız .. geçelim .. Öpme konusunda bir örnek .. Geçen taze baktım .. BMW m3 tr paketi 57 bin euro vergisiz , Vergilerle 167 bin euro satış.(BMW Türkiye resmi sitesi) Üzerine 110 bin eurocuk koymuş memleketim .. Rusya paketi vergilerle 52 bin euro !! (BMW Rusya resmi sitesi) .. Öpülmek diye buna derim ..

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mazda çok sevdiğim bir marka ve bu sonucu alması beni üzdü. Tip olarak arabaya diyecek bir lafım yok ama yetkililer bunu japonyaya bildirir mi bildirmez mi bilmiyorum ama öncelikle 1.5 motoru daha verimli bir hal aldırıp bu kasalarıda tekrardan gözden geçirsin. Hafiflik yapacağım diye bizi canımızdan etmesin.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

    Araçların sahip olduğu motor, donanım, şase vb gibi konularda siz üyeler kadar bilgiye sahip değilim. Ancak yazılanlardan çıkan sonuca göre emsalleri arasında en iyisi olduğu kesin.

    Euro ncap testlerinin neler içerdiği ile ilgili bilgiye de sahip değilim...

    Ama, "ayak oyunları" ile ilgili bilgiye sahibim

 

Farklı bir bakış açısı sunayım sizlere;

Cx-3 ün emsalleri arasında iyisi olduğu konusunda herkes hemfikir,

piyasaya çıktığı anda rakiplerinin tozunu attıracağı kesin,

pazar payının büyük bir kısmını elde edeceği kesin

 

şimdi durum böyle iken, 

ne yapmalı ki bu aracın pazar payı daraltılmalı? soru bu olmalı...

 

sadece siyasi arenada değil ekonominin bir çok alanında çok değişik oyunlar kurulur ve oynanır.

Otomotiv sektörü de bunlardan biridir.

 

(Siyasi ve ekonomik alanda bir oyundan bahsedeyim;  3. havalimanı ile ilgili çalışmalar başlayınca THY uçaklarında son 6 ayda meydana gelen arızaları,bomba ihbarlarını ltf araştırınız hatta daha öncesinde LUFTHANSA , THY ' ye ortaklık teklifinde bulunmuştu da biz kabul etmemiştik :) (2.cil firmalar vasıtası ile gelmiştibu teklif anadolujet-german vings di sanırım). malumunuz şu an itibarı ile FRANKFURT avrupanın havayolu merkezidir,eğer 3. havalimanı devreye girerse bu liman konumu vasıtası ile sadece avrupanın değil ortadoğu,afrika ve uzakdoğu transferleri içinde bir merkez hat pozisyonuna gelecektir.)

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

balkan bey 7tane sıfır mazda almıs birisiniz..2.eli yok servisi az bunları göz önünde bulundurun diyorsunuz,,abi siz alırken çok mu vardı 2.eli,servis ağı??beğenip almışsınız belki farklı olmak istemişsiniz,araba ile ticaret yapsanız dacia alırdınız ama belliki keyif için severek binmek için almıssınız..her şeyin eksi yönleri artı yönleri vardır

 

cx3'ün eksi hanesine;mazda türkiyenın fıyat kurnazlığı,ve yetersiz servis ağı diyebilirz(2.el diyemeyz malum siteye 1 tane cx3 kondu konyadan beyaz renk 88bin tl.ye 1gün sonra ilan kalktı)

 

artı hanelerinede;şık tasarım,mazda severlerin beklediği dizel otomatik seçeneği,ufak olmasının büyük şehirlerde sağladığı avantaj olarak sayabilirz..

 

X kişiside araç düşünürken önceliği sizin kriterleriniz ise( 2.el ve servis ağı)zaten bu modeli eler,,ama kaza yapmadıkça parçası değişmiyo ki anca bi bakım yapılıyor,filtrede mi değiştiremeyecekler  diyerek düşünen alanda çok insan olacak...

 

hepimiz sizin gibi düşünseydik mazda almamalıydık 2.eli yok servis ağı yok???hepimiz corolla,megan almalıydık..

 

aracımı aldıgımdan beri kaza yapmadım,,zor bi parça aramadım ama ne aradıysam girdiğim ilk dükkanda buldum,,büyük bir kaza yaparsam her parçayı bulmada sıkıntı çekeceğimide biliyorum,buda gülü seven dikenıne katlanır kısmı oluyor,,28bine bu piyasada yarın araba almam gerekse yine mazda3 alırım..artık o paraya aynı model,km ve temizlikte  clio symbol,,hyundai getz,opel corsa,veriyorlar..

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

    bazı arkadaşlar nedense cx 3 konusundaki eleştrilerimize tahammül edemiyor. onu eleştirmemiz mazdayı sevmediğimiz anlamına gelmez..bu arkadaşlarım lütfen alınıp kızmadan önce ben ve benim gibi mazda tecrübesi yüksek insanları dinleyip empati kursun.zaman duygusal davranılacak zaman değil artık.paranızı çok iyi değerlendirin 10 kere düşünüp bir kere karar verin. hiç bir satıcı babamızın oğlu değil. ben önceden sadece duygularımla hareket ediyor ve bu şekilde araç alıyordum.ama tecrübelerim bunun doğru bir strateji olmadığını gösterdi.evet mazdayı çok seviyorum ama bu böyle diye fanatiklik yapıp başka markaları ve avantajlarını artık görmezden gelmek istemiyorum.objektif değerlendirmeler yaparak tüketici olarak bana sunulanları değerlendiriyor ve mutlaka ikinci el karnesine marka imajına ve satış sonrası hizmetlerine bakarak araç almaya çalışıyorum artık.naçizane tavsiyem sizlerde böyle yapın

 

   

abi bu şeklide tek atımlık kursunu olan siz,ben vb orta ve dar gelirli insanlar için evet 100k verip alınacak araç değil ama eşitsiz gelir dağılımı da gerçek..arabanın satısından edilen zararı umursamayan,yetkili servisten baska bir yere gitmeyende fazla bir kesim var..o yüzden bırakalım insanlar  70e alıp 75e mi satmaya çalısacak,yoksa 70e alıp 60a mı satacak,,bunu da kendileri düşünsün,,asla tek bir doğru yoktur,,herkezin geliri yaşam tarzı ihtiyaçları farklıdır,,babama 15binliraya verseniz vallahi almaz küçük,çünkü bagaj yok kullanıyor,yüklüyor köye gidiyor,,babama station clio daha iyi,,ama 21yasında kuzenim var 2.0 passatta gözü yok cx-3 istiyor

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

abi mazda fanatiği değilim babamın malı değil ortakçıda değiliz,,siz kötü tecrübeler yasamıs artık soğumussunuz,muhtemelen bizde benzer tecrübe yaşadığımız zaman birdaha binmemeye tövbe ederiz,,ama suan gayet memnunuz,birdaha diyorum 0 fiyatları gerçekten yüksek mazda3-6-cx3 hepsi için diyorum hele mazda6 gerçekten aşk işi bu memlekette akıl işi değil..zaten o yüzden rakipleri3bin 5bin satarken mazda6 50-60tane satıyor..ama 2.elde uygun fiyatlı bulunduktan sonra ödediğiniz fiyyat ve aldıgınız karsılık olarak bnce mazda 1numara..

 

tabiki rakiplerinden uygun fiyata alınmak şartıyla..zaten daha az ödeyerek aynı kalite araca ulasmak mazdayı avantajlı kılıyor düşük 2.eli yetersiz servis ağına rağmen(2.el için konusuyorum)

 

şöyle 1 örenek vereyim aynı km donanım  ve fiyatta dizel focus ve mazda 3 bulsam focus alırım..neden mazdanın olumsuz yönlerine katlanayım(2.el yetersiz servis ağı,pahalı kaporta parçaları,az yansanayi şansı vb),,,ha bunları göze alıyorsamda aynı model km ve donanım mazdayı 5-6bin ucuza almak istterım,,bu şartlar sağlanmadıkça muhtemelen almam..


    bu dediklerin zaten istisnai durumları oluşturuyor ve aynı fikirdeyim seninle :) şimdilik dışarı çıkıyorum görüşmek üzere

işte bu aracında zaten 30-40bin gibi satma sansı yok abi,,sınırlı sayıda geliyor...bnce sadece bu istisnalar bile bu sınırlı sayıda gelen kotayı doldurmaya yetecek

 

ve bence bu aracı mazda ne kadar istersenız hemen göndeririz 50bin tane isteyin 1 ayda kapına yığarız deseydi mazda turkıye 55binde baslatırdı baz donanımı ve hepsinide satardı...ama trilyon versenızde kotayı aşıp arac alamıyorsanız bu sefer böyle saçma sapan fiyat politikası  güdülüyor..zaten ülkemızde aranıpta bulunamayan 4lü kombınasyona sahip bir araçtan bahsediyoruz.55e 1 ayda bin tane satacaklarına 90bin'e 12 ayda bin tane satmak zorunda kalmıslar..burda en büyük kabaht hepımızın sevdiği ama aynı şekilde değer göremediğimz platonik aşkımız MAZDA'da

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Son zamanlarda, hemen hemen her konuda olduğu gibi. Yine bu konununda gündemi değişerek, konu kirliliğine sebebiyet vermeye başladık. 

 

Arkadaşlar unutmayalım ki forumun temel amacı. Ama üyelerimize ama ziyaretçilerimize maksimum faydayı, maksimum kısa sürede sağlamaktır. Bu şekilde ki konu kirliliğinde, asıl ihtiyaç olan bilgiye ulaşmak çok zor olmaktadır. Her gündem sapmasına verilen, gündem dışı yanıtlar konuyu uzatıp gitmektedir.

 

Ben ve Mehmet'in son zamanlarda böldüğü, taşıdığı ve birleştirdiği konular oldukça fazladır. Sizlerde hak verirsiniz ki bizlerde günlük hayatımızda bir işle meşgulüz. İş güç arasında zaman ayırıp, buraya sizler gibi emek vermeye çalışıyoruz.

 

O yüzden lütfen siz üyelerden destek istiyoruz. İlgili konuları, ilgili konu başlığın altında konuşalım, tartışalım. Gerekirse yeni konu açalım. Ama lütfen konunun gündemini dağıtmayalım.

 

İlgi, alaka,yardımlarınız ve hoşgörünüz için şimdiden çok teşekkürler.

 

Keyifli forumlar diliyorum arkadaşlar.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

abi aynı şeyleri düşünerek anlaşamıyorsak :2funny:  :2funny:  bnce en son noktayı koymada farklılık yapıyoruz...ben bu kadar dezavantaja sahipse uygun fiyatlı olmalı(buda sıfır satıslarda mümkün görünmüyor)diyorum ve oda 2.el de karsımıza cıkıyor..

 

toparlayacak olursam sıfır araç satın alacak olsaydım üzülerek söylüyorum mazda olmazdı,,fakat 2.el alacak olsaydım benzerlerinden fiyat avantajı olduğu sürece herzaman ilk tercihim mazda olurdu..

 

siz iyi düşünüp tasınmalı mazda alınmamalı diyorsunuz burada ayrılıyoruz bence 2.elde 1.tercih mazdadır(tekrar söylüyorm rakiplerinden 5-6bin ucuza alabildiğim sürece)ama sıfırda 2.elde fiyat aynı olacaksa o zaman dediğiniz gibi olumsuz yönlerine ne için katlanalım?? 

 

bu arada memleketim sakarya aracım 54plaka'da işim gereği edirnede yaşıyorum abi..vatan millet SAKARYA O0  O0

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 

 

siz iyi düşünüp tasınmalı mazda alınmamalı diyorsunuz burada ayrılıyoruz bence 2.elde 1.tercih mazdadır

 

yahu o 1. el mazdaları biz almasak siz nasıl 2. elini alacaksınız aşkolsun :)

 

Uzun kullanacaksınız 1. el mazda alabilirsiniz. uzundan kastım 5 yıl.

 

Ya da "kardeşim ben kayba mayba bakmam istediğim araba olsun bineyim" diyecek kadar paranız varsa yine 1 el mazda alınabilir

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

    edirnelim canım kardeşim tam sopalıksın haa :)  senin bu son yazdıkların zaten benim epeydir anlatmaya çalıştıklarım. alemsin vallaha.. tüm yazdıklarına katılıyor altına imzamı atıyorum akılcı yorumların için teşekkür ederim sana. keşke çoğu insan senin gibi samimi olsa bravo kardeşim ellerine sağlık :)

     bir diğer hususu da belirtmek isterim. bir kaç aydır forumdayım ve dikkatimi fazlasıyla çeken birşey var.. burası özgür bir tartışma ortamı dense de ne hikmettir anlamadım, mazda Türkiye ve getirdikleri araçlar ve izledikleri politikalar hakkında ne zaman eleştirel bir yorum yapılsa yapılsa birçok kişi üç maymunu oynuyor ve hiç oralı olunmuyor. doğrusu garip bir durum.

 

    ama gel görki hükümetle ilgili bir eleştri yapılsa aynı kişiler denmedik laf bırakmaz o da tam bir ironi :) sonra diyeceklerki burada sadece mazda modellerini ve kullanıcı yorumlarını paylaşmak için buradayız. o zaman demezlermi adama bizde bu ülkede hiçbir hükümeti eleştirmek için yaşamıyoruz,sadece ay sonunu nasıl getirebildiğimizi,çocuğun okul masraflarını,tatile gidip gidemediğimizi,ağaçların kuşların böceklerin ne kadar güzel olduğunu konuşup paylaşıyoruz sadece diye :)

 

    durum bu kadar basit aslında ve tabi birazda yürek meselesi sırf birileriyle yanlış anlaşılıp aram bozulur diye farklı muamele görürüm diye en azından seviyeli bir eleştri dahi yapamayacaksam nasıl olacak bu işler.hani özgür ortam hani hakkaniyet neyse anlayan anladı zaten kusura bakmayın kimseye direk bir lafım yok içimdekini söyledim sadece :)

 

    edebali ne güzel söylemiş; ey oğul unutma atın iyisine doru yiğidin iyisine deli derler diye... :)  canım memleketim işte 

 

Serkan abi sende ısrarla şunu anlamıyorsun, yada anlamak istemiyorsun. Kimse sana neden eleştiriyorsun demiyor. Israrla her konuda gündemi buna getiriyorsun. Yazmış olduğun yazılardan kaç tanesini böldüm, kaç tanesini taşıyıp birleştirdim hatırlamıyorum. Otomobilin donanımı, yakıt sarfiyatını konuşuyoruz. Hooop bir bakmışız konu Mazda Türkiye yönetimine gelmiş. Abi açarsın ilgili bölümün altına konunu. Orada okumak isteyen, yazmak isteyen yapacağını yapar.

 

Ama bu şekilde her konuda bu durumun gündeme gelmesi, kabak tadı vermeye başladı. 

 

Şahsi fikrimdir ki...

 

Bana ne Mazda Türkiye yönetiminden. Bana ne az satmış, çok satmış, şunu demiş, bunu demiş, bunu vaad etmiş, şunu getirmeliymiş, bunu getirmemeliymiş, bayi açmalıymış, vs.vs.vs....

 

Tüm bunlardan bana ne...Bunları ben düşünmek zorunda değilim. Ben Mazda müşterisiyim, Mazda otomobili satın alarak, Mazda hissesi satın almış olmuyorum. Bunları onlar düşünsün....Kaldı ki eminim düşünüyorlar da.. Unutayalım ki bir işi en iyi yapan bilir. Forumda kaçımız otomotiv sektöründe çalışıyor..Hadi otomotiv sektörünü geçtim, kaçımız bir şirketin yönetim kurulunda görev yapıyoruz. 

 

Kimse kimseye silah zoruyla otomobil satmıyor. Parası olan gider Mazda alır, olmayan gider Dacia alır. Bizim burada ki temel ortak noktamız otomobiller. Otomobil şirketlerinin yönetilme şekli değil. Ben niye düşüneyim ki bunları. Bu şirketlerde tomarla para alan adamlar var..Onlar düşünsün tüm bunları. 

 

Ben bindiğim otomobile bakarım, keyif almaya bakarım...Yarın bir gün sıkıntı mı yaşadım, problem mi yaşadım..Satarım yahu, benden kıymetli mi ? Marka fanatikliği deniliyor !! Yahu normal değil mi, burası MazdaClubTR Mazda severlerin bir araya geldiği ortam. 

 

Lütfen tekrar tekrar aynı şeyleri konuşmayalım. Forumda ki her konuyu bu gündeme getirmeyelim diyorum.

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

ben kimse sıfır mazda almamalı demıyorum ki ,,maddi külfeti hesabına uyan herkez için gayet akıllı bir tercih

zaten burda sıfır ve 2.el tercihinde maddi imkanlar devreye giriyor maddi kayıp umrumda olmayacak olsun allah askına pistlerde yarısmıyoruz bilmem kaç mili saniye vitesi geç atıyomus cokmu umrumuzda

 

son kasa mazda3 hb kırmızı kadar iddalı mükemmel görünen o paraya alınabilecek o sınıf bir araç varmı?

 

maddi imkanlar el verse daha doğrusu satarken fazla zarar etme korkusu olmasa son kasa mazda 6 gibisi varmı?

yolda2 kez gördüm uzaktan aston martin fln sandım yanına gittim  yalamak koklamak istedim (mazda turkıye her5binde 1 bakımla dokunmak istiyormus ya)o hisler doğdu bendede :tey:  :tey:

 

biraz maddi durumu uygun heleki(3.20,c class,a4,a5)gibi araç alanlara aklım ermıyor hadi garibanda yokta korkuyor sen 200k arabaya verıosan vardır illa güvencen hadi bn değer kaybından korkuyorum be denyo))sen neden korkuyon kızılay dağıtmıs gibi ortalık son kasa 3 c180 doluyor,,mazda6 gibisi yok ya ortasınıf spor sedan o kadar iddalı tasarım hele makyajlısının içide mükemmel ööff.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

post-5576-0-93215100-1441281611_thumb.pn1) Siparişini Mart'ta vermiş, Haziran ortası geleceği belirtilen ama gelmeyen, Ekim'de araban gelirse şükür denilen bir CX3 kullanıcısıyım diyemiyorum, çünkü test sürüşlerim hariç kullanamadım aracımı ...Acelem yok evet ama yaptığım işimde asla yapamayacaklarımı vaad etmedim, müşterimi kandırmadım...Fakat "CX3 Haziran ortasında Türkiye'de !" vaadiyle lanse edilen bir ürünü Ekim'de de belki alamayacağız ve tutmayan vaatler silsilesi...

 

2) "Skyactivlerde sunroof & panaromik olmayacak CX3 ve 3 te bu yüzden sunroof olmayacak" yanıtının üzerinde Skyactiv CX5 ve yeni gelecek Mazda6 dizelde sunroof & panaromik olması gibi mantık almayan yanıtlar...

 

3) 96.400 TL stock fiyatı olan, kol dayamayı ekstra aldığım, full body kit & egzoz eklettirdiğim ve şu an tıpkı teslim alacağım tarih gibi net fiyatını bilmediğim ama tahminlerime göre 110.000 TL gibi bir rakama compact crossover araç almış olmam... Vergi, verginin vergisi vs zaten ayrı bir konu hiç girmeyelim ama her markaya olduğu gibi Mazda'ya da bir negatif olarak ekleniyor.

 

 

Yıldıza takılmak yerine %85 başarı bence kötü değil olarak değerlendirebiliriz. Tüm yorumlarınızı okudum, fakat bence burada sizlerin yorumlaşırken görmediğim bir noktaya değiniyorum şimdi: Konumuzun ilk mesajında NCAP [her ne kadar güvenilirliğini sorgularım (IIHS ye ise güvenirim) ] videosunda 1.21'de başlayan sahnedeki savrulmaya dikkat ettiniz mi? Arkaya doğru nasıl savruluyor ve kesin başını vuruyordur tavana... İşte bu belki de ilk kez ciddi anlamda düşünüp, üstteki 3 maddeyi de eklediğimde " ;Dğru mu yaptım ben?" sorusunu soruyorum...

 

Türkiye'deki siparişimi iptal etmeyi ve Polonya'dan bir adet SkyEnergie Mazda 6 SW 2.2 D 6AT 4x4 almayı, zaten çok sık gidip gelmem dolayısıyla da 6 aylık bulunup, aracı satıp tekrar geri gelmeyi çok ciddi anlamda düşünmeye başladım. Türkiye' ;D CX3 alacağım fiyata hem üst segment bir araç, hem daha kuvvetli bir motor, hem daha geniş bir iç mekan, hem daha kaliteli malzeme, hem daha geniş bir bagaj, hem 4x4, hem de NCAP [tekrar ediyorum güvenirliğini sorgularım her zaman] alabiliyorum... Buyurun ekliyorum görüntüyü de... Evli ve sık seyahat eden bir aile olduğumuzu belirtmek isterim...

 

Benim konumumda birisi için bu kriterler doğrultusunda sizce hangisi daha efektif? Türkiye'den alınacak bir [kısmetse tabi Ekim'de gelebilecekse] CX3'mü? Yoksa yarın uçağa binip Polonya'nın her hangi bir şehrinden Krakow, Varşova, Gdansk vs farketmez, bayiden arabamı alıp çıkabileceğim bir SkyEnergie Mazda 6 SW 2.2 D 6AT 4x4 mı almak?

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

    arkadaşlar bu arada aklıma şeytani bir düşünce geldi görüşlerinizi almak istiyorum. son zamanlarda mazda modellerinin fiyatları gereksiz şekilde yüksek biliyorsunuz. çeşitli mazeretler sunulabiliyor bu konuda ama şöyle gizli bir nedeni olabilirmi diye düşündüm...

 

    biliyorsunuz mazda premıum ligde oynamak istiyor diye konuşuluyor son zamanlarda,ve avrupada fabrika kuracağı ve sonucunda da doğuş gurubunun türkiye distirübütörlüğüne talip olacağı söylentiler arasında.

  

    demek istediğim şu; acaba doğuş gurubu yada başka güçlü bir isim mazda nın distiribütörü olmanın getirdiği maliyetler ve satış servis ağını en karlı şekilde oturtabilmek için daha yüksek fiyatlarla pazarlamayı amaç edinmiş olabilirmi ? canlı örnek volkswagen :) .... bu doğrultuda mazda ile görüş alışverişi yapılarak bu yüksek karlı satış ortamına geçiş için gerekli zemin ve alt yapıyı oluşturma aşamalarının belirtilerini yaşıyor olabilirmiyiz. gerçekten bunu bir düşünün şeytan ayrıntıda gizlidir :)

abi ellerine sınırlı sayıda araç geldiği için yüksek fiyattan satılıyor bnce..arz talep meselesi bnce,,talep çok olsa ve arz karsılamasa fiyatlar otomatikman yükselir bu piriçte bile böyle iken otomobilde başka bişey beklemek yanlıs olurdu..

 

keske kota dert olmasaydı yılda 50-60bin mazda ithal edebilme durumları olsaydı bnce mazda turkıyede fiyatları bu seviyede tutmaz gayet diğer markaların bnzınlı modelleriyle denk hatta biraz daha rekatbetci fiyatlarla cayır cayırda satardı..tabi kendıleride isteyecek fiyat 20bine 20ay 0 vade yapıyor,,bilmem baskası şimdi al 2016da öde 30bin kredi 0.69 gibi ödeme kolaylıkları sağlıyor

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Misafir
Bu konu yorumlara kapatılmıştır.
 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...