Jump to content

VW Tiguan Kamuflajsız


Mümin
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Bence ön görüntüsü Passat ın aynısı olacak ve çok yakışacak. Sizce ?

 

2016-vw-tiguan-kamuflajsiz-yakalandi.jpg

 

Uluslararası Frankfurt Otomobil Fuarı'ndaki tanıtımının hemen öncesinde yeni nesil 2016 VW Tiguan Kanada'da bir Carscoops okuyucusu tarafından kamuflajsız şekilde görüntülendi. Üretim öncesi model büyük ihtimalle bir reklam çekimi için kullanılıyordu. Beklendiği gibi VW Tiguan kutu benzeri şeklini terk ederek daha lüks ve daha SUV benzeri bir tasarımı sahiplenecek. Tasarımda 2015 Detroit Auto Show'da tanıtılan VW Cross Coupe GTE konseptinden etkiler görülüyor. Ön kısım kamuflajsız görüntülenemese de, önde bir çift köşeli bi-xenon far ve ön panjura doğru akan LED gündüz sürüş ışıklarının kullanıldığı düşünülüyor.

 

Fotoğraflarda devrimsel yenilikler içeren 2016 VW Tiguan'ın yan profili ve arka kısmı ise net görülüyor. Yan kısımda 18 inç elmas kesim alaşım jantlar, ön kanatta ufak bir krom element, yan profil boyunca akan bir krom şerit, pencere çizgisini ve tavan raylarını vurgulayan krom çerçeveler dikkat çekiyor.

 

Üst kısımda geniş panoramik cam tavan ve köpekbalığı yüzgeci tipi anten görülüyor. Arka kısma baktığımızda ise şık bir çift yatay LED arka lamba, daha geniş arka cam, çatı spoyleri, tamponda bir krom şerit ve krom ikiz egzoz borularını görüyoruz.

 

VW Tiguan MQB platformu üzerine inşa edildi. Bu platform önceki PQ35 platformundan 100 kg daha hafif ve daha gelişmiş. Modelin bazı motorlarının (yine MQB platformu kullanan) 2015 VW Golf'den alınması bekleniyor. Bunlar arasında 1.4 TSI ve 2.0 TSI motorların yanı sıra 1.6 TDI ve 2.0 TDI dizel seçenekler de var. Modelde VW'nin yeni 10 kademe DSG otomatik vitesi kullanılalbilir ya da 7 kademe DSG vites sunulmaya devam edilebilir.

 

Standart VW Tiguan'ın yanı sıra daha sonra 7 koltuklu bir versiyon ve coupe stilinde bir Tiguan CC de çıkacak. VW Tiguan 2016 yılında piyasada olacak.

 

2457124364-2016-vw-tiguan-ilk-gizli-resi

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Pazar Türkiye için iyice kızışmaya başlıyor.

Demode iç ve dış tasarımdan kurtulan ve 1.6 tdi dsg ile satılma ihtimali olan Tiguan'dan tutun, performans ve ekonomi olarak çok iddialı gelen, aynı 1.6 170hp motorla hem ABD'de hem de Türkiye'de satışa sunulan yeni Tucson ve takipçisi müstakbel yeni Sportage..

1.6 dizel otomatik kombinasyonu ve geliştirilmiş iç kalitesiyle(inceledim,beğendim) yeni Kadjar

Tabi bunların yanında yeni 1.5 ecoboost motorla sunulan iyi performans, kalite ve kaltieli offroad sistemi bulunan ama tüketim konusunda üzen kuga.

Kaşkaydan bahsetmeye gerek yok zaten

Segment yeni ve kaliteli araçlarla yenileniyor. Eğer Tiguan çok satarsa her kesime hitap eden motor, şanzımanlarıyla ve Doğuş Oto Pazarlaması ile harmanlanarak satacaktır. Yanılmıyorsam hem yüksek güçlü 1.6 turbo benzin otm hem de 1.6 dizel otm seçeneğini bir arada sunan ilk temsilci tiguan olur.

Kaşkayda 1.2 benzin var ama performans isteyenleri tatmin edemez

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2016-vw-tiguan-frankfurt-lansmani.jpg

Volkswagen tasarımı ve mühendisliği tamamen yeniden yapılan Tiguan'ı Frankfurt Motor Show'da tanıtacak. Yeni tasarımı ve teknolojisi ile Tiguan evrim geçirdi. Frankfurt Uluslararası Otomobil Fuarı yeni nesil Volkswagen SUV'nin tanıtımına sahne olacak. İlk nesil Tiguan'ın 2.64 milyon adet satılmasının ardından, Alman otomobil üreticisi Volkswagen şimdi yeni Tiguan'ı Frankfurt'ta dünyaya sergilemeye hazırlanıyor. Tiguan bu kez gerçekten yeni, bir devrim değil adeta evrim geçirmiş. İkinci nesil Tiguan Volkswagen Group için MQB platformu üzerine inşa edilen ilk SUV oldu ve her açıdan geleceği yansıtıyor. 

 

Yeni Tiguan kapılarını 17 Eylül'de açacak ve 27 Eylül'e kadar devam edecek Frankfurt Motor Show'da, R-Line on-road, off-road, plug-in hibrit GTE olmak üzere dört versiyonla tanıtılacak. Tanıtılacak üretim versiyonları arasında Tiguan R-Line, klasik on-road modeli ve arazi koşullarına uyumlu off-road versiyon bulunuyor. Tiguan GTE ise plug-in hibrit konsept. 160 kW / 218 PS sistem gücü bulunan konsept SUV modelin geleceğini yansıtıyor. Tiguan GTE'de büyük bir yenilik olarak tavana entegre güneş panelleri de yer alacak. Buradan sağlanan yenilenebilir enerji pile aktarılacak ve yıllık 1000 kilometre ilave enerji sağlayacak, yani elektrikli sürüş mesafesini arttıracak.

 

DB2015AL03902_large_JPG%20-%20Kopya1.jpg

 

Anahtar kelimelerle yeni Tiguan
Tasarım: Tiguan'ın güçlü, orijinal SUV tasarımı tamamen yenilendi.
Teknoloji: Tiguan Volkswagen Group bünyesindeki MQB platformu ile üretilen ilk SUV. 
Karakter: Daha uzun, daha geniş, daha alçak. Yeni otomobilin mimarisi sportif boyutlara sahip.
Üretim: Tiguan dünya prömiyerini Frankfurt Otomobil Fuarı'nda R-Line versiyonu, klasik on-road versiyonu ve off-road versiyonu ile yapacak.
Konsept otomobil: Volkswagen Tiguan GTE konseptini de Frankfurt'ta tanıtacak. Tak-çalıştır hibrit konsept 100 kilometrede 1.9 litre yakıt tüketiyor ve çatısında güneş panelleri var.
İnovasyon: Tiguan GTE'nin tavanındaki güneş panelleri elektrikli sürüş mesafesini arttırıyor.
Güvenlik: Şehiriçi Acil Durum Freni ve Yaya Takip Sistemi ile birlikte gelen Ön Kısım Asistanı, aktif motor kaputu, Şerit Asistanı ve Otomatik Çapırşma Sonrası Fren Sistemi standart olarak geliyor.
İç kabin: Bagaj kapasitesi 615 / 1655 litreye (145 litre daha fazla) yükseltilmiş ve arka oturma bölgesi artık daha geniş.
Sürüş sistemi: 85 kW / 115 PS – 176 kW / 240 PS güç aralığındaki geniş motor seçenekleri %24'e kadar yakıt ekonomisi sağlıyor. 
Piyasa çıkışı: En başarılı Alman SUV'sinin yeni nesli 2016 yılının Nisan ayında piyasada olacak.

 

DB2015AL03903_small1.jpg

 

A-SUV segmentinde patlama yaşanıyor
Volkswagen'e göre A-SUV segmentinin global satışları 2018 yılı itibariyle yıllık 9 milyon adete ulaşacak. Bugün bu rakam yılda 8 milyonun biraz üzerinde. Yeni Tiguan özellikle bu piyasa segmentinin ihtiyaçlarına göre şekillendirilmiş. Günlük işlerinde ve kişisel hayatlarında geniş ve kullanımı esnek ve kolay bir yardımcı olarak milyonlarca aile yeni çağın gereklerine uygun bu otomobili beğeniyor. 

 

1 yıl içinde 500 binin üzerinde Tiguan SUV üretildi. Modelin ilk nesli 2007 yılı sonunda piyasaya çıkartıldı. Bugüne kadar 2.64 milyon adet Tiguan üretildi. Yeni nesil gelirken, Volkswagen Temmuz 2015'te bir kez daha Almanya'da en çok satın alınan SUV otomobil oldu. A-SUV segmentindeki genel büyüme trendi Tiguan serisinin gelişiminde de açıkça görülebiliyor. 2014 yılında 500 binin üzerinde Tiguan otomobil üretildi, bu rakam bir önceki yıla göre %9 daha fazlaydı.

 

DB2015AL03902_small1.jpg

 

Her sınıftan Volkswagen SUV'ler
Volkswagen için, yeni Tiguan bir SUV atağının başlangıcını belirtiyor. Gelecek yıllarda marka dünya çapında farklı piyasa ve segmentlerin ihtiyaçlarına cevap vermek üzere tasarlanmış başka inovatif SUV'ler de çıkartacak. Volkswagen özellikle ABD'de sunduğu SUV serisini yeni ürünlerle genişletecek. Haberler SUV otomobillerin pazar payının Çin'de de artacağını ortaya koyuyor. Avrupa'da da bu tür araçlara ilginin yükselmesi bekleniyor. Avrupa'nın tersine ABD ve Çin'deki sürücüler daha uzun aks açıklığına sahip versiyonları tercih ediyor. Bu da yeni Tiguan'ın neden baştan beri iki farklı aks mesafesi ile üretildiğini açıklıyor. “Uzun” Tiguan bazı piyasalarda 2017 yılının bahar aylarında satılmaya başlanacak.

 

Çok amaçlı yeni Tiguan her koşula uygun bir SUV
MQB platformu Tiguan'ı tüm yönlerden geliştiriyor. En yeni Volkswagen SUV'nin boyutları oldukça sportif, tasarımı çok karizmatik ve arabanın ağırlığı Euro-5 motorlar kullanan bir önceki modelden 50 kg daha hafif. İç kabin genişliği ve bagaj kapasitesinde de ciddi bir artış söz konusu. 615 litre olan bagaj kapasitesi arka koltuklar katlandığında 1655 litreye çıkıyor. Kapasite eski modele göre 145 litre artmış. 

 

Bu arada, motorlarda da verimlilik anlamında iyileşmeler var. Yeni modelde 8 motordan oluşan zengin bir seçenek yelpazesi sunulmuş. Motorların güçleri 85 kW / 115 PS ile 176 kW / 240 PS aralığında. %24 daha fazla yakıt tasarruflu oldukları halde motorlar eskisinden daha güçlü. Yeni 4MOTION Active Control sistemi de dört çekişli sürüşü daha fazla kişiselleştirme ve her koşula uyarlama imkanı sunuyor. Üstün sürüş sistemi konsepti sayesinde Tiguan 2500 kilograma kadar olan treyler yüklerini kaldırabiliyor. 

 

DB2015AL03905_small1.jpg

 

Sürüş yardımı sistemleri aracın kullanım kolaylığını, dinamizmini ve güvenliğini (şehir içi acil fren, yaya takibi, şerit asistanı ve otomatik kaza sonrası freni gibi standart sistemlerle) mükemmel hale getiriyor. Otomatik kaza bildirimi, online trafik ve otopark bilgileri, araç durum raporu gibi online hizmetler kullanıcılara pek çok kolaylık sunuyor, bunun yanı sıra kabinde günümüzün tüm Apple ve Android cihazları ile başarılı entegrasyon sağlanmış. App Connect ve Media Control uygulamaları ile telefon ve tabletler arabanın multimedya sisteminin parçası haline geliyor. Bütün bu özelliklerle Tiguan Volkswagen'in A-SUV segmentinde çıtayı yükseltecek, yeni bir çığır açacak bir modeli haline gelmiş. 

 

Tasarım konsepti – devrim yerine evrim
İkinci nesil Tiguan'da Volkswagen tasarımcıları segmentine ilerici ve rekabetçi bir çekilde yeni bir tasarım kalitesi getiren bir SUV yarattılar. Arabanın çizgilerinin keskinliği ve mantığı kadar dominant karakteri de Tiguan'a onu rakiplerinden net bir şekilde ayıran bir görsel profil kazandırıyor. Dış cephe ve iç kabin mükemmel bir ahenge sahip. Çığır açan bu tasarım konsepti yeni ve orijinal bir başyapıt ile sonuçlanmış. 

 

Güvenlik: 21. yüzyılın SUV'si
Tiguan'ın yeni bir SUV tipini temsil ettiğinin ve sınıfında çığır açtığının önemli bir kanıtı da trafikteki diğer araçlar ve yayalar ile ilişkisi. Yeni aktif kaput, şehir içi acil fren, yaya takip sistemi, şerit asistanı ve şeritten ayrılma uyarısı gibi özellikler yeni Tiguan'ın gündelik trafikte güvenliğini ciddi ölçüde geliştiriyor ve yoldaki diğer araçları ve yayaları da koruyor. Aktif kaput: Bir yaya ya da bisikletçi çarpışma esnasında temas ettiğinde kaputu kaldıran bir mekanizma. Bu sayede tehlikeli yaralanmalar önleniyor. 


Yaya Takibi ve Şerit Asistanı: Tiguan yeni çağın otomobili. Maksimum güvenlik elde etmek için en inovatif sürüş yardımı sistemlerini kullanıyor. Kaza sonrası otomatik fren sistemi, ön kısım asistanı, şehir içi acil fren ve yaya takip sistemleri yeni modelde standart olarak geliyor. Arabanın önündeki trafiği izleyen radar temelli ön kısım asistanı yola doğru çıkan bir yaya tespit ettiğinde sürücüyü uyarıyor. İkinci adımda araba otomatik fren yapıyor. Kamera temelli şerit asistanı sistemi ise sürücü sinyal vermeden şeritten çıkarsa uyarı veriyor ve sonrasında arabanın hakimiyetini ele alarak tekrar şeride sokuyor. Bu sistemle özellikle kırsal yollarda karşıdan gelen trafiğin yol açtığı risk azaltılmış oluyor. Ön kısım asistanı ve şerit asistanı ulaşılabilir fiyatlı çok satan modellerde trafik güvenliği anlamında yeni bir çığır açacak.

DB2015AL03904_small_JPG.JPG

Volkswagen yetkililerinin açıklamaları:
Yönetim Kurulu Üyesi Dr. Heinz-Jakob Neußer: 
“Tiguan yeni sürüş yardımı ve iletişim sistemleri ve ayrıntılardaki mükemmelliği ile segmentinde standartları yeniden belirleyecek”. 
“Ön kısım asistanı ve şerit asistanı ulaşılabilir fiyatlı çok satan modellerde trafik güvenliği anlamında yeni bir çığır açacak”.
“Aktif kaput, bir yaya ya da bisikletçi çarpışma esnasında temas ettiğinde kaputu kaldıran bir mekanizma. Bu sayede tehlikeli yaralanmalar önleniyor”.
“Tiguan her milimetresi ile mükemmel tasarlandı. Günlük işlerinde ve kişisel hayatlarında geniş ve kullanımı esnek ve kolay bir yardımcı olarak milyonlarca aile yeni çağın gereklerine uygun bu otomobili beğeniyor.” 
“Pek çok sürücü için geniş bir SUV artık MPV'lerin yerini alıyor. Yüksek oturma pozisyonu, genişliği ve özgün görünümü ile günlük kullanıma da uygun bir otomobil. Yeni Tiguan'da bu özellikler 2500 kilograma kadar çıkan treyler kapasitesi ile de destekleniyor. Modelde en iyi dört çekişli sürüş sistemlerinden birisi de standart donanım olarak geliyor: 4MOTION. Bu da otomobili gerçekten her koşula uygun hale getiriyor."
Volkswagen Tasarım Şefi Klaus Bischoff:
“Modüler çapraz matriks bize tasarım için mükemmel iskeleti oluşturan yeni bir platform verdi. MQB platformu SUV ile buluştu ve bu çok iyi oldu. Temel sağlam olduğunda ve doğru boyutlar tanımlandığında çok iyi bir otomobil üretme şansınız yükselir. Biz de bu mükemmel fırsatı değerlendirdik”.
“Otomobilin çizgilerinin keskinliği sağlamlığı ve düzgünlüğü gösteriyor. Elmas gibi kesilmiş, olağanüstü keskin ve olağanüstü net. Bu aynı zamanda çok tutkulu”.
“Kabataslak çizdiğinizde -tıpkı Beetle'ın iki tekerlek bombesi ve eğimli çatısı ile çizdiğimiz gibi-, yeni Tiguan kendisini diğer tüm SUV'lerden ayıran, benzersiz çift karakter çizgisinden oluşan bir siluet ile tarif edilebiliyor.”

 

 

 

2495123948-2016-vw-tiguan-ilk-resim-gale

 

2495754868-2016-vw-tiguan-ilk-resim-gale

 

2495846742-2016-vw-tiguan-ilk-resim-gale

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • Mümin
      Yazan: Mümin
      Yeni 2017 Polo net ve karizmatik tasarımı ile etkiliyor, ayrıca yolcular ve bagaj için daha fazla alan sunuyor.

      Yeni Polo piyasaya çıktı.Net ve güçlü tasarımı, daha geniş kullanım alanı, daha verimli motorları ve öncü niteliğinde sürüş yardım sistemleriyle yeni Polo önceki nesillerin başarı hikayesini sürdürmekte kararlı. Volkswagen Markası Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Herbert Diess yeni modeli “Polo genç ve taze bir otomobil. Karizmayı güçlü teknolojiyle birleştiriyor. Bu boyutta olup da bu kadar geniş kullanım alanı sunan başka bir otomobil yok. Bu da Polo’yu bir numaralı kompakt otomobil yapıyor ve daima öyle kalacak” diye tanımlıyor.
      Bugüne kadar 14 milyondan fazla satılan Polo, dünyanın en başarılı kompakt otomobillerinden birisi. Farklı versiyonlara sahip Polo, dünya çapında 16 milyondan fazla kez satıldı. Altıncı nesil, tamamen yeni bir dış tasarıma sahip. Bu tasarım, arabayı daha sportif ve daha büyük gösteriyor. Aynı zamanda, yeni Polo gerçekten de her bakımdan selefinden daha büyük. Sonuç olarak, sürücü ve yolcular için daha fazla kullanım alanı var ve bagaj kapasitesi 280 litreden 351 litreye çıktı.

      Yeni Polo modelinin lansmanı ile Volkswagen, dünyanın en gelişmiş kompakt otomobillerinden birini sunuyor. Bu, daha önce Golf ve Passat sınıfı için kullanılan yardım sistemlerinin Polo'ya da aktarılması anlamına geliyor. Üç standart donanım seviyesi Trendline, Comfortline ve Highline'a ek olarak, özel versiyon Polo Beats (300 watt'lık bir ses sistemi gibi özelliklere sahip) ve sportif üst model Polo GTI (147 kW / 200 PS güç çıkışı) seriyi çeşitlendiriyor. Yeni Polo'nun, giriş seviyesi Trendline versiyonu bile, evden çıkış ve eve varış fonksiyonlarına sahip LED gündüz farları, hız sınırlayıcı, Şehir Acil Durum Freni, Yaya İzleme ve Ön Bölge Asistanı çevre izleme sistemi gibi standart özelliklere sahip. Polo Trendline'ın Almanya'da fiyatı 12.975 € 'dan başlıyor.
       
      Yeni Polo ile sunulan özelliklerden bir tanesi de uyumlanabilir seyir kontrolü ACC (210 km / s hıza kadar aktive edilebilir). Polo'da sunulan yeni seçenekler arasında, arka trafik uyarısı, kör nokta algılama, şerit değiştirme sistemi, park alanlarından çıkmak için "manevra fonksiyonu" ile yarı otomatik park yardımı sistemi de bulunuyor. Park yardımı, park ederken herhangi bir darbeyi önleyerek otomatik koruma sağlıyor. İsteğe bağlı anahtarsız erişim kilitleme ve motor başlatma sistemi de modelde ilk kez sunuluyor.

      Buna ek olarak, Polo, Volkswagen Grup içerisinde yeni versiyon Active Info Display'i kullanan ilk model oldu. Dijital kontrol araçlarıyla sistem segmentte tamamen yeni. Aynı zamanda, Polo 6.5 ile 8.0 inç arasında değişen farklı boyutlarda ekranlara sahip yeni nesil multimedya sistemleri ile geliyor. Ekranlar camla kaplanmış ve kabine akıllı telefonlara benzer yüksek teknolojili bir görünüm kazandırıyor.

      Çok sayıda yeni renk seçeneği (toplam 14 dış cephe rengi mevcut) ve on iki farklı tekerlek seçeneği (14 - 18 inç, bazıları kontrast renklerde boyanmış), çok sayıda dekor ve 11 farklı koltuk kaplaması Polo'yu daha renkli ve daha kişisel hale getiriyor. Diğer kişiselleştirme seçenekleri arasında tam LED farlar, LED arka lambalar, nem ve güneş sensörü ile alerjen filtresi, akıllı telefonlar için kablosuz şarj (isteğe bağlı olarak endüktif anten bağlantısı da dahil olmak üzere), ayarlanabilir amortisörlü Sport Select süspansiyon düzeni ve bu sınıftaki en büyük panoramik açılabilir tavan pencerelerinden birisi bulunuyor.

      Avrupa'nın birçok yerinde yeni Polo, yıl bitmeden önce piyasaya sürülecek ve bir dizi Euro 6 uyumlu motor aşamalı olarak sunulacak. İlk sunulacak güç çıkışı seçenekleri, 48 kW / 65 PS'den 110 kW / 150 PS'ye kadar uzanacak. İlk kez, Polo, 66 kW / 90 PS'lik bir güç çıkışı ile yeni geliştirilen 1.0 TGI bir doğal gaz motoruyla da satışa sunulacak. Buna ek olarak, dört benzinli ve iki dizel motor seçeneği mevcut ve hepsi standart olarak durdur / başlat sistemi ve rejeneratif frenleme modu ile donatılmış. Güç çıkışı 70 kW veya üstü olan her motor çift debriyajlı bir şanzıman (DSG) ile kombine edilebiliyor.
       
      Doğal gaz
      1.0 TGI, 66 kW / 90 PS, 5 vitesli şanzıman
       
      Benzin
      1.0 MPI, 48 kW / 65 PS, 5 vitesli manuel şanzıman ile
      1.0 MPI, 55 kW / 75 PS, 5 vitesli manuel şanzıman ile
      1.0 TSI, 70 kW / 95 PS, 5 vitesli manuel şanzıman / 7 vitesli DSG ile
      1.0 TSI, 85 kW / 115 PS, 6 vitesli manuel şanzıman / 7 vitesli DSG ile
      1.5 TSI 110 kW / 150 PS, 6 vitesli manuel şanzıman / 7 vitesli DSG ile
      2.0 TSI 147 kW / 200 PS, 6 vitesli manuel şanzıman / 7 vitesli DSG ile 
       
      Dizel
      1.6 TDI 59 kW / 80 PS, 5 vitesli manuel şanzıman
      1.6 TDI, 70 kW / 95 PS, 5 vitesli manuel şanzıman / 7 vitesli DSG ile
      Kaynak
    • Mümin
      Yazan: Mümin
      Volkswagen’in 2018 Polo modeli yarı hibrit sistemiyle gelecek. Talepteki düşüş ve katı CO2 emisyon standartları nedeniyle dizel motorlar terk ediliyor.
       
       
      Volkswagen altıncı nesil 2018 Polo’da kullanılması planlanan 1.5 litre dört silindirli motorun geliştirmesini durdurdu. Bunun yerine benzinli – elektrikli yarı hibrit sistem kullanılacak. Yeni alüminyum blok, yüksek basınçlı enjeksiyonlu motor Volkswagen’in küçük motorlar atağının bir parçasını oluşturacaktı. Bu seride güncellenen yedinci nesil Golf’te kullanılan 1.5 litre dört silindirli direkt enjeksiyonlu benzinli motor da bulunuyor. Ne var ki, yüksek mühendislik maliyetleri, sıkı CO2 ve Nox emisyon standartları ve Avrupa’da B segmentinde azalan dizel talebi, Volkswagen’in dizel skandalı ile de birleşince, firma küçük dizel motorlar stratejisini bırakmaya ve benzinli – elektrikli hibrit sistemler geliştirmeye karar verdi. Bu konudaki açıklama da VW’nin Ar-Ge yöneticisi Frank Welsc’ten geldi.
       
      Geçen hafta İspanya’da yeni Golf’ün tanıtımında konuşan Welsch yeni stratejilerinde dizellerden vazgeçmelerinde özellikle etkili bir egzoz arıtma sistemi geliştirmenin yüksek maliyetinin rol oynadığını söyledi. Welsch “Sadece katalizör sistemi için 6 – 8 bin euro malzeme maliyeti çıkıyor. Katalizör sistemi en az motorun kendisi kadar pahalı. Polo’ya dizeli eklersek otomobilin fiyatının %25’i arıtma sistemi maliyetinden oluşuyor” dedi.
       
      Öte yandan, Welsch Volkswagen’in Polo ve gelecek versiyonlarında dizel motorlar sunmaya - yeni giriş seviyesi T-Cross SUV de buna dahil - ne zaman tam olarak son vereceklerini net şekilde belirtmedi. 1.6 litre dört silindirli motorun günlerinin sayılı olduğunu söyleyen Welsch EA827 için “Üç ya da dört yıla ortadan kalkacak” dedi.
       
      Volkswagen’in ürün serisinde dizel küçük motorlara alternatif sunacağını doğrulayan Volkswagen’in Ar-Ge yöneticisi, “Çok uzak olmayan bir zamanda insanlar benzinli motorlu yarı hibrit otomobilleri tercih edecekler” diye konuştu.
       
      Volkswagen’İn yeni nesil modellerinin geliştirme süreçlerini takip eden Welsch hibritlerin giderek sıkılaşan emisyon standartlarına ekonomik ve uygulanabilir bir yanıt olabileceğini savunuyor ve “Bir yarı hibrit sistem hem ucuz hem de küçük kapasiteli dizel ile aynı CO2 seviyesine sahip ve Nox emisyonu çok daha az” diyor.
       
      Yeni planlar dahilinde Volkswagen ağırlıklı olarak yeni Golf 1.5 TSI Evo Blue Motion için tanıtılan sistem gibi yeni elektrikli sistemlere yatırım yapacak. Welsch enerji geri kazanımı için 48 volt sistem kullanılacağını, en yeni sistemde dört kat daha fazla enerji elde edilebildiğini belirtiyor.
       
      Sürüş sistemi stratejisindeki değişikliğin sonucu olarak, mevcut beşinci nesil Polo’da sunulan Volkswagen turboşarjlı 1.4 litre üç silindirli dizel motorunun da üretimini durdurma kararı aldı. Motorun piyasadan ne zaman tamamen çekileceği ise henüz belirsiz.
       
      1.5 litre dört silindirli dizel motorun sonlandırılma kararına karşın, Welsch firmasının yaygın şekilde kullanılan 2.0 litre dört silindirli dizel motorunun (EA288) ise korunacağını vurguladı. Welsch “2.0 litre kesinlikle iyi bir geleceğe sahip. 1 ya da 1.5 yıl içinde yeni nesil çıkacak” dedi.
       
      Welsch ayrıca yeni 2.0 litre motorun kod adının EA288 EVO olduğunu doğruladı ve motorun CO2 emisyonlarının ciddi oranda düşürüleceği sinyalini verdi.
       
      kaynak

    • Ali
      Yazan: Ali
      FBI, Volkswagen'ın üst düzey yöneticisi Oliver Schmidt'i, emisyon skandalı sonrasında ABD yasalarını ihlal etmek suçlamasıyla tutukladı. 2014 ve Mart 2015 döneminde Alman otomotiv devi Volkswagen'ın ABD yasalarına uyum ofisinin başında bulunan Schmidt, Florida'da emisyon skandalına yönelik yürütülen bir soruşturma kapsamında Detroit'te tutuklandı. 
      Alman Volkswagen ise yaptığı açıklamada, ABD Adalet Bakanlığı ile işbirliğinin sürdüğünü, fakat yürüyen bir soruşturma ile ilgili şu aşamada henüz bir açıklama yapılmayacağını bildirdi.
      Volkswagen hakkında New York ve Massachusetts federal savcılık ofisleri tarafından yürütülen soruşturmada hazırlanan iddianameye göre Oliver Schmidt, Alman devinin ABD emisyon yasalarını ihlal etmesinde büyük rol sahibi olarak nitelendiriliyor.
      Bu arada tutuklama kararı, VW ve AMD Adalet Bakanlığı arasında emisyon skandalı nedeniyle 2 milyar doları aşan bir anlaşmanın arefesinde geldiği de dikkat çekti.
      Kaynak :http://www.haberturk.com/ekonomi/otomobil/haber/1346196-volkswagen-yoneticisi-oliver-schmidt-fbi-tarafindan-tutuklandi
       
    • Mümin
      Yazan: Mümin
      Volkswagen yeni Golf’ü sunar. Alman üretici 2017 Golf modelini resmi olarak gün yüzüne çıkardı. Yeni Vw Golf 2017 teknik iyileşmeleri ile öne çıkıyor.     Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Herbert Diess: “Yeni Golf, Volkswagen’in tarihindeki en büyük ürün atağının başlangıcını temsil ediyor”. Volkswagen kapsamlı bir güncellemeden geçirdiği Golf modelini bugün Almanya Wolfsburg’daki Autostadt içinde bulunan kulesinde tanıttı. Güncellenen otomobil yeni bir tasarım, yeni motor teknolojileri, asistan sistemler ve yeni nesil multimedya sistemleri ile geliyor. Kompakt sınıfında dünyada ilk kez en üst seviye “Discover Pro” multimedya sistemi jest kontrolü ile çalıştırılabiliyor. 9.2 inç ekranı ile sistem konsept ve görünüm olarak yine Golf’te yeni bir özellik olan dijital kontrol paneli ile bütünlük içinde. Güncellenen Golf yarı otomatik sürüş fonksiyonlarına sahip ilk kompakt otomobillerden birisi. Yeni trafik sıkışıklığı asistanı otomobilin yoğun trafikte sürücü müdahalesi olmadan dur-kalk yapmasını ve ilerlemesini sağlıyor.

      Volkswagen Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Herbert Diess yeni otomobilin dünya prömiyerinde şunları söyledi: “Güncellemede en çok yeni nesil multimedya ve bağlanabilirlik özelliklerine odaklanıldı. Başka hiç bir kompakt otomobilin Golf’ten daha akıllı, güvenli ya da interaktif olmadığını söyleyebilirim. Volkswagen ivme kazanıyor. 2017’de ondan fazla yeni model ve büyük güncellemeler tanıtacağız. 2020 yılı itibariyle bütün serimiz yenilenmiş olacak”.

      Piyasaya çıktığı ilk günden bu yana 33 milyon satılan efsane model Golf’ün yeni güncellemeyle kazandığı potansiyel sahip olduğu asistan sistemlerden anlaşılabiliyor. Bunlar arasında ön kısım asistanı ve yaya takibi, yeni trafik sıkışıklığı asistanı ve acil durum assitanı gibi teknolojiler var. Firmanın yönetim kurulu üyesi ve baş mühendis Dr. Frank Welsch 2017 model yılı Golf ile birlikte kompakt sınıfında ilk kez otomatik sürüş özelliklerine de yer verdiklerine dikkat çekti. Welsch bu teknolojilere ilişkin şunları söyledi: “Şerit asistanı ve şeritten ayrılma uyarısı sistemi, uyumlanabilir seyir kontrolü ACC ve trafik sıkışıklığı asistanı gibi özelliklerin birlikte çalışması sayesinde, trafik sıkışıklığı asistanı saatte 60 km’ye kadar hızlarda, dur-kalk yapılan yoğun trafikte otomobilin hakimiyetini sürücüden devralabiliyor. Sistem direksiyonu, freni ve gazı kontrol edebiliyor”.
       
      Yeni Golf’teki bu inovasyonlara TSI motor ailesi eşlik ediyor. Güncellenen Golf yeni turboşarjlı 1.5 TSI Evo motorla geliyor. Bu motor 110 kW/150 hp güç çıkışına sahip, dört silindirli ve değişken aktif silindir yönetimi (ACT) sistemi ile geliyor. Bunu 96 kW/130 hp gücünde yine ACT teknolojili BlueMotion versiyon takip ediyor. Bu versiyon aynı zamanda boş viteste giderken motoru geçici süre için kapatabiliyor.

      Dr Welsch yeni motorlar için ise "Yeni Golf bu motorlarla benzerlerine kıyasla bir litre daha az yakıt harcıyor. Buna akıllı sürdürülebilirlik diyoruz. Bu herkes için ulaşılabilir bir ilerlemedir” dedi. Volkswagen aynı zamanda Golf GTI’ın da performansını arttırdı. Motor artık 169 kW/230 hp ya da 180 kW/254 hp güç seçenekleriyle gelecek. Yeni 7 kademe DSG (çift debriyajlı) vites yüksek verimlilikli bir alternatif olarak aşamalı şekilde 6 kademe DSG viteslerin yerini alacak.

      Volkswagen Golf güncellemesi iki ve dört kapılı versiyonları, Golf Variant, sportif Golf GTI ve Golf GTE’yi kapsıyor. Yeni Golf’ün tanıtıldığı Wolfsburg, aynı zamanda modelin yedi neslinin de geliştirildiği ve üretildiği yer. Yeni Golf tasarımıyla da önceki nesillerden ayrılıyor. Değişiklikler arasında yeni tamponlar, halojen farlar ve LED gündüz sürüş ışıkları, xenon farların yerini alan yeni full LED far seçeneği, yeni ön kanatlar, full LED arka lambaları ve alaşım tekerlekler bulunuyor.
       
      2017 model yılı Golf’ün ön satışları bu Aralık ayının başında başlayacak. Modelin giriş fiyatı değişmeyecek. Volkswagen gelecek hafta Los Angeles otomobil fuarında sıfır emisyonlu yeni e-Golf’ün de prömiyerini gerçekleştirecek.
      Kaynak
    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Bu konuyu açmamda ki sebep. @emregc arkadaşımın aşağıda ki mesajına istinaden olmuştur.
       
      "Mazda'nın Skyactiv projesi ile tasarımda , sağlamlıkta ve ekonomiklikte yaptığı baştan ayağa iyileştirmeleri bu görüşten muaf tutuyoruz. Ama VW,  Audi, BMW , Mercedes  gibi yenisi ile  3 sene önceki kasası arasında çok fark  olmayan araçlar için harcananlar havaya gitmektedir, yani hava atmak için ."
      1. Nesil Golf  
      1974 yılında "Maksimum bagaj kapasitesi ve güvenlik" vaad ederek pazara katıldı.

       
       
      2. Nesil Golf
      1986 yılında ABS sistemi ilk kez modellere uygulandı.
       

       
      3. Nesil Golf
      Golf 20 yaşında.
       

       
      4. Nesil Golf
       
      Isıtmalı koltuklara ve yan hava yastıklarına sahip ilk Golf.
       

       
       
      5. Nesil Golf
       
      2003 yılında 6 farklı hava yastığıyla üretime sunuldu.

       
       
       
      6. Nesil Golf
       
      2008 yılında az yakıt tüketimi sağlayan Turbo Dizel motor teknolojisine geçildi.
       

       
      7. Nesil Golf
       

×
×
  • Yeni Oluştur...