Jump to content

2016 Model Renault Megane


İlhan
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

1%20(106).png

megane-1.jpg

Evet şimdi soracaksınız neden megane 3 fotoğrafları koydunuz diye şaşırabilirsiniz ben olaya biraz farklı açıdan yaklaşmak istedim.

Bir önceki kasayı beğenenler vardır ama bana göre çok sıradan bir kasaydı şahsen ben beğendim. Gelelim iç kısıma  megane 3'ün iç tasarımı dış tasarımından daha da kötü hatta felaket diyebilirim. Konsol bölümü çok basit ve kalitesiz gösteriyor, cd calar bölümünde görünen gri çerceve çok çabuk deforme olan bir malzeme kullanılmış. Dokunmatik ekran var ama oraya dokunmak için eksra bir çaba gerekiyor ve kullanışlı değil. Otomatik vites topuzuna geleceksen bu devirde böyle ilkerl bir tasarımı da ancak reno yapardı heralde. Ses kalitesi desen ben şuana kadar hiç bir reno araclarının ses sistemini beğenmedim...

 

novo-renault-megane-2016-5-620x463.jpg

14377390.JPG

 

Evet şimdi Megane 4'e gelelim 2 resim arasındaki farkı görüyorsunuzdur zaten 8) Bir önceki kasaya göre daha sportif ve rakipleriyle boy ölçüşebilecek bir kasaya nihayet sahip oldu megane. Hem önden hem arkadan ledli bi-Xenon lu far yapısna bayıldım.Gösterge direksyon ve iç konsol ve o devasa ekran çok güzel durmuş, bence bu sefer olmuş reno başarmış diyebiliyorsunuz, Bir başka gözüme çarpan olayda uzun yıllardır o saçma sapan otomatik vites seçeneğinde olan o saçma sapan tasarımn olan uzun çubuk gitmiş yerine daha narin hoş bir vites topuzu gelmiş. Tabi araca binmeden test etmeden tam yargıya ulaşamayız ama bir önceki meganla karşılaştırdığımızda megane 4'ü çok başarılı buldum.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Görselli karşılaştırma iyi oldu farkı görebilmek adına. Günümüz standartlarını yakalasa da iç mekanda yapabilecekleri düzenlemeler mevcut hâlâ. Bu kadar köşeli bir tasarım kötü görünüyor bence

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Birde arka tekerler dönüyor diye reklam yapmışlar internette.

90 lı yıllarda Honda Prelude de Granada da olan 4WS yi Amerika yı yeniden bulmuş gibi lanse etmiyor mu bu Reno deliriyorum.

Bir ara start stop un reklamını da yapıyordu o reklamı yaptığı sıralarda Citroen 3 senedir kullanıyordu zaten o sistemi.

Hep derim Fransız araçlarıyla donanım konusunda yarışılmaz ama geri kalan herşey için Japon.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 ay sonra ...

Renault Megane Fiyat Listesi (Oyak Personeli için 25.01.2016 - 26.02.2016)

    Anahtar Teslim Anahtar Teslim
Model & Versiyon Opsiyon Opsiyon Fiyatı Satış Fiyatı
Yeni Megane HB Joy 1.5 dCi 90 bg     64.800
Sis farı & arka park sensörü 750 65.550
Yedek Lastik 350 65.150
Metalik Renk 1.000 65.800
Yeni Megane HB Joy 1.5 dCi EDC 110 bg     71.600
Sis farı & arka park sensörü 750 72.350
Yedek Lastik 350 71.950
Metalik Renk 1.000 72.600
Yeni Megane HB Touch 1.5 dCi 110 bg     69.700
17'' Alüminyum alaşımlı jantlar 1.500 71.200
RENAULT R-Link Multimediya ve Navigasiyon sistemi & 7'' dokunmatik ekran 2.500 72.200
Geri Görüş Kamerası 1.000 70.700
Yedek Lastik 350 70.050
Metalik Renk 1.000 70.700
Yeni Megane HB Touch 1.5 dCi EDC 110 bg     75.600
17'' Alüminyum alaşımlı jantlar 1.500 77.100
RENAULT R-Link Multimediya ve Navigasiyon sistemi & 7'' dokunmatik ekran 2.500 78.100
Geri Görüş Kamerası 1.000 76.600
Yedek Lastik 350 75.950
Metalik Renk 1.000 76.600
Yeni Megane HB Icon 1.5 dCi 110 bg     76.700
Kör nokta uyarı sistemi+ Eller serbest park sistemi 3.000 79.700
8,7'' Ekran 1.000 77.700
18' Alüminyum alaşımlı jantlar 2.000 78.700
Yedek Lastik 350 77.050
Metalik Renk 1.000 77.700
Yeni Megane HB Icon 1.5 dCi EDC 110 bg     82.550
Kör nokta uyarı sistemi+ Eller serbest park sistemi 3.000 85.550
8,7'' Ekran 1.000 83.550
18' Alüminyum alaşımlı jantlar 2.000 84.550
Yedek Lastik 350 82.900
Metalik Renk 1.000 83.550
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

26 dakika önce, fotifoti :

Fulü 89'a mi geliyor şimdi :(

Florasanda manyak bir indirim yapmışlar. En full dizel+otomatik florasanın fiyatı 91-92'den 71-72 civarına geliyor. Üretimi biten model olduğu için, elden çıkarmaya bakıyorlar.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Video güzelmiş . Araç skodayı çok andırıyor. Başka bir logo olsa üzerinde daha çok beğenebilirdim. Donanım dikkat çekici olmuş. Bir gidip test edeyim ben bunu :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

12 dakika önce, fotifoti :

Video güzelmiş . Araç skodayı çok andırıyor. Başka bir logo olsa üzerinde daha çok beğenebilirdim. Donanım dikkat çekici olmuş. Bir gidip test edeyim ben bunu :)

Talisman'da da güzel seçenekler var. 1.6 Dizel 165 Hp seçeneği var. Ama sanırım bu motorda Edc olmayacak. Yada sonradan konulacak. Ama ben pek ihtimal vermiyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 saat önce, İlhan :

Talisman'da da güzel seçenekler var. 1.6 Dizel 165 Hp seçeneği var. Ama sanırım bu motorda Edc olmayacak. Yada sonradan konulacak. Ama ben pek ihtimal vermiyorum.

Olsa da alacağımdan değil de maksat otomobil dünyasına uzak kalmamak :) yoksa o edc de direksiyon da bozulunca garantiye girmeyecek. Bakımda Serviste acayip sıra bekleyeceksin ve ucuz da olmayacak. Özel servislerde gezerim, yağlı yağlı otursun sorun değil dersen röno alınır

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Talisman'da da güzel seçenekler var. 1.6 Dizel 165 Hp seçeneği var. Ama sanırım bu motorda Edc olmayacak. Yada sonradan konulacak. Ama ben pek ihtimal vermiyorum.

Bu arada düzeltiyorum 1.6 dizel 165 Hp Edc seçeneği varmış. Şaşırttı beni Renault

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Oyak personeli icin fulu 89 bin. normal kullanicilar icin fiyat % 8 - 10 civari eklenmiş olacak 3 iskonto desek 95 bine alinir ;D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

130hp dizel motorun 5 litre ortalama tüketime sahip olması gayet güzel ama arabanın iç tasarımı hala çok kötü bence. Yontulmamış odun gibi. Dev gibi ekran koymuşlar ama arkasına işlemci koymamışlar sanırım, her tıklamadan sonra ekranın gelmesi için beklemek gerekiyor. Ekran zaten duvar gibi duruyor, hiç estetik olmamış. Motor ve led arka aydıntlama haricinde ben beğenemedim. Hem iç mekan, hem de dış tasarım olarak Citröen'ler çok daha başarılı bence. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bir saat önce, kemal87 :

130hp dizel motorun 5 litre ortalama tüketime sahip olması gayet güzel ama arabanın iç tasarımı hala çok kötü bence. Yontulmamış odun gibi. Dev gibi ekran koymuşlar ama arkasına işlemci koymamışlar sanırım, her tıklamadan sonra ekranın gelmesi için beklemek gerekiyor. Ekran zaten duvar gibi duruyor, hiç estetik olmamış. Motor ve led arka aydıntlama haricinde ben beğenemedim. Hem iç mekan, hem de dış tasarım olarak Citröen'ler çok daha başarılı bence. 

Tesla gibi yapalım demişler ama dediğiniz gibi olmamış :D o alet soğukta, sert güneş vurduğunda ne iş görecek o da muallak

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

34 dakika önce, Gökhan :

Kadjar alırım daha iyi bu fiyata

Burak Talha S. | 20 Ağustos 2015 15:55

2 hafta önce aldığım kadjar 1.5dçi icon EDC aracımda kırmızı ışıkta durunca star stop devreye giriyor ve arkadan yüksek boyutta enteresan sesler geliyor. Servisin söylediği arıza mazot pompasında olduğunu ve en az bir aya kadar gelirmiş ve ben aracı 

 

Hakan D. | 30 Ekim 2015 14:50

1 ay önce 0 km Renault Kadjar Touch 1.2 tce manuel vites araç satın aldım. Geçen gün dik bir yokuşu geri geri çıkmak zorunda kaldım hill holder mı geç bıraktı bilmiyorum motor çok zorlandı. Arabadakileri indirip koku ve çıkan dumanlar ile 10 metrelik yokuşu geri geri çıktım. Sabah koku nedeni ile aracı satın aldığım servise götürdüm. Aracı lifte bile çıkarmadan koklayarak balatanın yandığını söyleyip, bir iki dur kalk ile testlerini tamamladılar. Sonuç kullanıcı hatası ve baskı baltanın garanti kapsamı dışında olduğu. 10 Metrelik bir yokuşta debriyajı biten 0 aracın tek suçlusunun şoför olması düşündürücü. 30 yıldır bir çok marka araç kullandım fakat böylesini ilk kez gördüm.

http://www.renaultfanclub.com/renault-kadjar-kulubu/83946-kadjarda-tespit-edilen-arizlari-burada-toplayalim-6.html

 

Düşman başına gibi geldi bana ama karar senin tabi abi :D 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Sene 2004, ilk Sıfır otomobilim olan Megane II'imi Cumartesi günü teslim aldım. Teslim aldığım yer İstanbul / Levent Renault Mais. Aracı Oyak Personel indirimiyle almıştım. 

Ertesi gün Pazar sabahı, eşimle birlikte dedik yeni otomobilimizle bir kahvaltıya gidelim. Giyindik kuşandık indik garajımıza. Bindik yeni gıcır, gıcır lansman rengi olan mavi otomobilimize. Bastım start butonuna, tıkırt diye çalıştı sorunsuz. Emniyet kemerlerimizi bağladık, el frenini indirdim, geri vitese taktım....

Lannnnn o neee !!

Direksiyon taş, taş...sanki aracın motoru çalışmıyor ama kontak takılı gibi...

Sağa sola dene..Yok direksiyon dönmüyor..

Stop et tekrar çalıştır...Yok arkadaş direksiyon sert ve tepkisiz. Yerinden milim kıpırdamıyor direksiyon.

Haydaaaa..araç daha 18 km'de. Levent-Ümraniye arası mesafe oda.

Ara Renault yol yardımını..En yakın nöbetçi servisi kısa sürede geldi.

Baktı, etti, inceledi..Aracın direksiyon pompası arızalı dedi.

Eeee ne olacak  peki ? 

Dedi aracı çekeceğiz!

Kurtarıcı arayıp çağırdı...

Oda çok hızlı bir şekilde geldi.

Ama o ne....Kurtarıcı garaja giremiyor tavan yüksekliğinden...

Nasıl çıkaracağız abi iterek..

Eeee tamam haydi asıl o zaman..

Garajdan çıkarmak için bayağı bir zorlandık..Direksiyon çok ama çok zor döndü manevra yapmak için..

Güç bela çıkarıp yükledik vedalaştık...Hafta sonu olmasından ötürü dediler size yarın dönüş olur.

Yarın oldu..Parça yok Fransa'dan sipariş verdik..15-20 günü bulur parçanın gelmesi..

Bu sürede ne olacak peki..Dilerseniz size araç tahsis edeceğiz. Dilerseniz  günlük size aracınız teslim edilinciye kadar 34 Usd tazminat ödeyeceğiz. Hangisini tercih ederseniz..

Tazminatı tercih ettim..

73 gün sonra aracım teslim edildi 73 gün x 34 usd = 2.482 usd x 1.322 kur=3.281 Lira. tazminat kazanıp, bu süreçte şirket otomobili kullandım. Teslim aldıktan 4 gün sonra  oyak personeli indirimi ile  6 bin lira indirimle aldığım araç bana 24 bin liraya mal olmuştu..28 bin liraya sattım.. Araçtan 4 bin lira tazminattan 3,2 bin lira toplamda 7,2 bin lira karım oldu... Gittim Honda Jazz aldım. :D

Şaka şaka şaka... :D  Koyu harflerle yazdığım benim komple teorilerimdi. :geyik: 2,5 iş gününde aracımı teslim ettiler, yedek aracada tazminatada gerek kalmadı...

Biraz şans kısmet işi..Bu her markada başa gelebilecek bir durum..O direksiyon pompası süratli seyir halindeykende bozulabilirdi..Her işte vardır bir hayır dedik..2006-2008 arası hiç sorunsuz ve masrafsız kullandım.. Sattığım Polis arkadaşta bayağı bir dua etmişti bana...

 

 

 

 

 

 

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Foti her markada (mazda da dahil) bu durumlar var. Sadece firmaların bu durumda araç sattığı müşteriye sahip çıkması lazım. Garanti, muadil araç v.b durumlarda yardımcı olması gerekiyor. Şanzıman sorunu yaşayan arkadaşımıza araç verilmedi mesela değil mi? Bu bence kabul edilebilir bir durum değil.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Foti her markada (mazda da dahil) bu durumlar var. Sadece firmaların bu durumda araç sattığı müşteriye sahip çıkması lazım. Garanti, muadil araç v.b durumlarda yardımcı olması gerekiyor. Şanzıman sorunu yaşayan arkadaşımıza araç verilmedi mesela değil mi? Bu bence kabul edilebilir bir durum değil.
olayı takip etmemişsin :) servis Müdürü aracı aldığı ertesi günü bilgi vermeden izine ayrıldığı icin aksaklık olmuş. Yoksa araç vermeyeceğiz demediler, ben de konuştum bana da verileceği söylendi. Servis müdürünün Diyarbakır'da artık ne acil işi çıkmışsa ikame araç gecikti. İletişim problemi ! Arac verelim dediklerinde şanzımanın gelmesine iki gun kaldığı icin aracı Nurullah istememiş. Ama siz böyle yazınca, sanki Mazda sattığı hiç bir aracın arkasında durmuyor, hizmet vermiyor gibi görünüyor. Mazda çağrı merkezinin eksiği var, geç dönüyorlar onu da ilettim. Şu aşamada bir doğuş, Borusan gibi büyük distribütörler düzeyinde hizmet vermiyorlar / veremiyorlar ona lafım yok. Dediğin gibi bütün araçlarda sorun çıkıyor ve gördüğün gibi hepsi! "bazen" müşterisini mağdur ediyor.
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

olayı takip etmemişsin [emoji4] servis Müdürü aracı aldığı ertesi günü bilgi vermeden izine ayrıldığı icin aksaklık olmuş. Yoksa araç vermeyeceğiz demediler, ben de konuştum bana da verileceği söylendi. Servis müdürünün Diyarbakır'da artık ne acil işi çıkmışsa ikame araç gecikti. İletişim problemi ! Arac verelim dediklerinde şanzımanın gelmesine iki gun kaldığı icin aracı Nurullah istememiş. Ama siz böyle yazınca, sanki Mazda sattığı hiç bir aracın arkasında durmuyor, hizmet vermiyor gibi görünüyor. Mazda çağrı merkezinin eksiği var, geç dönüyorlar onu da ilettim. Şu aşamada bir doğuş, Borusan gibi büyük distribütörler düzeyinde hizmet vermiyorlar / veremiyorlar ona lafım yok. Dediğin gibi bütün araçlarda sorun çıkıyor ve gördüğün gibi hepsi! "bazen" müşterisini mağdur ediyor.

Sonuçta 2 gün kala dönüş yapmışlar, bu bile ayıp :)

Senin kadar mazda çağrı merkezi takip etmiyor. Mazda3 ün şanzıman yağını değiştireceğim zaman muadil yağ için 2-3 defa aradım biz size döneceğiz deyip her defasında dönmediler. Baskı balata sıkıntımı biliyorsun 12 bin km de başgösterdi, kullanıcı hatası dediler 48 bin km de Burak Abi' nin sayesinde garantiden değişti. Demem o ki sen, Burak abi, ilhan abi gibi bi kaç kişi merkeze gitse müşteri odaklı sorunlar çözülür foti gardaş :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • Mazda41
      Yazan: Mazda41
      Aracimi Hyundai i20 sattiktan sonra aldim. Hyundai aracim benzinli otomatikti yakitta bezdirmisti beni. Renault alinca cok memnun kaldim. Aracimi merak eden veya almak isteyenler icin basitce tanitmaya calisicam.Aracim en ust donanim olan icon paketi ve b segmenti icin dolu diyebilecegimiz bir arac navigasyon,yari deri koltuk,led far,yagmur far sensoru,ic led aydinlatma,anahtarsiz giris ve calistirma hiz sabitleyici ve limitleyici vs.Kronik trim sesleri var aracin ancak aracin yakiti mukemmel dikkat ederek kullandigimda eco modda sehir ici 5 litreler civari yakiyor.Yol tutusu ve ic aksami i 20 kiyaslarsak i 20 bariz farkla daha iyiydi. Motor ve sanziman kombinasyonu icin tercih ettim.Akliniza takilan olursa lutfen sorun
       
    • Mazdaafrika
      Yazan: Mazdaafrika
      Merhabalar herkeze,
      Malumunuz iki hafta önce talihsiz bi kaza geçirip Mazda3 ümü kaybettim,
      Yeni Mazda 3'ü sipariş etmiştim Şubat ayında inşallah 12 Haziranda teslim alacağım.
       
      Yaklaşık bir ay var ve arabasızım şuan.
      Güney Afrika'da da beyazlar maalesef göre venlik nedeniyle toplu taşımaya binemiyor.
       
      O nedenle uygun fiyata günlük işe gisip gelmede kullanacağım bi araba bakıyorum.
      Ortalama günlük 20 km yapacagim.
       
      Bir tane buldum Renault Megane 1.9tdi
      122000 km de içi temiz gibi.
      Fiyatı R350 000 türk lirasıyla 10000 tl civarı. 13000 tl ile başladık 10000 e kadar indi.
      Eleman bi elektronik veya motorunda bi arızası olmadığını söylüyor.
      Ama araba ilk çalıştığında baya bi titreme yapıyor.
      Benim eski Mazda yı gösterdiğim bi Usta var, bu Meganın servisini de o yapıyormuş. Arabanın bi sıkıntısı olmadığını söyledi.
      Ama işte güvenmiyorum. Ve maalesef burada öyle güvenebileceğiniz Ustalarda çok yok.
      Çok kararsızım, acil bi araba almam lazım, ve fiyatı da çok uygun olması gerekiyor.
      Bi fikriniz var mı acaba neden araba aşırı titreme yapar ilk çalıştığında?





       
       
      Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Yeni MEGANE Sedan, sağlam, dinamik ve kromla vurgulanan hatlarıyla sınırları zorluyor. Geniş ve kaslı yapısıyla hiç olmadığı kadar kendinden emin.

      Dinamik bir Sedan
      Yeni Renault MEGANE Sedan dinamizmle dolup taşıyor. Kaslı kaputu, geniş omuzları, ince hatları ve şekillendirilmiş yan panelleri modern ve sofistike karakterini vurguluyor.

       
      Işığın yolunu aydınlatsın
      İddialı krom ızgaranın her iki yanında yer alan PURE VISION FULL LED ön farlar, 3D Edge Dizayn C şeklinde LED gündüz sürüş farları ile daha da dikkat çekici hale geliyor. Krom elmasın hakkını gururla veren Yeni Renault MEGANE Sedan ışığıyla göz kamaştırıyor.
      İç Tasarım

      TFT Renkli Gösterge ekranı, renkli Head Up Display ekranı, ergonomik orta konsolu, geniş 8,7" sezgisel, dikey dokunmatik ekranı ve diğer özellikleriyle Yeni Renault MEGANE Sedan'ın direksiyonuna geçtiğinizde her şey kontrolünüz altındadır.


      Sürüş keyfi ayrıntılarda saklı
      Yeni Renault MEGANE Sedan'ın birinci sınıf tasarım atölyelerinde biçimlendirilen ve vücudunuzu saran koltuklarına keyifle yerleşeceksiniz. Kusursuz işçiliğe sahip koltuklar aynı zamanda sürücü tarafında masaj fonksiyonlu.

      Üst sınıf seyahat
      Yeni MEGANE Sedan elektrikli açılır panoramik cam tavanıyla daha aydınlık, daha ferah… Kişiselleştirilebilir ortam ışıklandırması orta konsolu ve kapı panellerini ortaya çıkararak sürücünün ruh haline uygun atmosferi yaratıyor.  Her detayda bir sürüş keyfi, her sürüşte yeni deneyimler saklı.

      Geniş açılır cam tavan
      Yeni Renault MEGANE Sedan elektrikli açılır panoramik cam tavanıyla daha aydınlık, daha ferah…

      Eller serbest bagaj kapağı
      Yeni Renault MEGANE Sedan'ın bagajını açmak için ellerinizi kullanmanıza gerek yok. Ayağınızı arka tamponun altında hareket ettirin ve bagaj kapağının nasıl açıldığını izleyin.
      Yeni Renault MEGANE Sedan’ın içindeki tüm teknolojiler ve inovatif yenilikler güvenli bir yolculuk için… R-LINK 2 multimedya sisteminin büyük dokunmatik ekranı, MULTI-SENSE sistemi ve bağlantı teknolojileri gibi çeşitli fonksiyonlar başarıya giden yoldaki en büyük destekçiler.

      MULTI-SENSE
      Yeni Renault MEGANE Sedan'la bütünleşeceksiniz! MULTI-SENSE sayesinde sürüş tarzınızı modunuza göre uyarlayın. Optimum konfor ve etkileyici dinamizm için 5 farklı sürüş modundan birini seçin. 

      Renkli Head Up Display ekranı
      Yeni Renault MEGANE Sedan renkli Head Up Display ekranıyla güvenliğinizi ve sürüş konforunuzu en üst düzeye çıkarır. Tüm önemli sürüş bilgilerini göz hizasında yansıtan renkli Head Up Display ekranı sayesinde gözünüzü yoldan ayırmadan güvenli bir yolculuk yaparsınız.

      R-LINK 2: Merkezi Kontrol Sistemi
      R-LINK 2 multimedya sistemi sezgisel ve bağlantı teknolojili bir kontrol merkezidir. Navigasyona ve telefona erişim sesle yönlendirilebilir. Ayrıca müzik dinlemek, sürüş destek teknolojilerini yönetmek ve çeşitli hizmetlere erişim sağlamak için sadece parmak ucuyla ekrana dokunmak yeterli. Bu arada koltuk ve klima ayarlarını hafızaya kaydetmek ve altı farklı profile kadar konfigürasyon yapmak da R-LINK 2’nin özellikleri arasında.

      TFT dijital hız göstergesi
      Analog göstergeler geçmişte kaldı! Yeni Renault MEGANE Sedan'ın dijital göstergesi 7" renkli TFT LCD ekranlı. Seçtiğiniz MULTI-SENSE modu da dahil olmak üzere gerekli tüm sürüş bilgileri burada. İstediğiniz gibi özelleştirebilir ve farklı temaları tercih edebilirsiniz.


      Güvenlik

      Visio System
      Tam bir güvenlik içinde seyahat etmenizi sağlayan Visio System gerçek bir kopilot. Şerit takip sistemi ve otomatik uzun/kısa farlar ile sürüşü kolaylaştırmak için bulunduğunuz ortamı analiz eder.

      Aktif acil fren destek sistemi
      Acil bir durumda frenleme yapmak gerektiğinde aktif acil fren destek sistemi devreye giriyor ve durma mesafesini azaltmak amacıyla ABS/ESC sistemini tamamlıyor.

      Kör nokta uyarı sistemi
      Sollama yaparken artık sürprize yer yok. Kör noktanızda bir araç varsa, Yeni Renault MEGANE Sedan sizi hemen uyarır. Tehlike varsa, tehlikenin geldiği taraftaki kapı aynasında bir ışık yanar. 
      Motor Teknik Özellikleri

       


      Boyutları

      Fiyatları

       
      Kaynak: Renault
       
    • Mümin
      Yazan: Mümin
      Renault’un C segmentindeki yeni kozu Yeni Megane Sedan, Türkiye pazarı için resmi olarak duyuruldu.

      Renault, C-segmentindeki yeni model atağını Yeni Megane Sedan ile sürdürüyor. Yeni Megane Sedan segmentinde tek olan, geniş panoramik elektrikli cam tavanı ile vurgulanan dinamik tasarımı ile dikkat çekiyor. CMF C/D platformuna sahip Yeni Megane Sedan, gelişmiş konfor ve sürüş keyfi için üst segmentten alınan özelliklere de sahip.
      20’den fazla ülkede satışa sunulacak Yeni Megane Sedan Türkiye’de Oyak Renault Fabrikaları’nda üretiliyor. Müşterilerin merakla beklediği Yeni Megane Sedan Ekim 2016’da Türkiye’de satışa sunuluyor olacak.

      Üst segmentten özelliklere sahip bir sedan
      2015 sonunda Yeni Megane HB ve 2016 Mart ayında Yeni Megane Sport Tourer’ın lansmanında sonra Yeni Megane Sedan, Megane ailesinin en yeni ve son üyesi.
      Yeni Megane Sedan, Renault’nun yenilenen tasarım kimliğinin tüm özelliklerine sahip. Türkiye’de efsaneleşen Megane Sedan yeni versiyonu ile yine tüketicinin beğenisini toplayacak. Otomobilin dinamik ve ayırt edici tasarımı, dengeli oranları ve C şeklinde LED farları ile vurgulanıyor.
      Yeni Megane Sedan, arka kabin genişliği ile segmentinde ayırt ediliyor. Yeni model Eller Serbest Bagaj Kapağı sistemi ile de erişim ve kullanım kolaylığı sunuyor.
      Yeni Megane Sedan, 7’’ TFT renkli dijital ekranı, 8,7’’multimedya tablet ekranı, R-LINK 2, MULTI-SENSE, Head-up Display, Eller Serbest Park Sistemi ve diğer konfor ve sürüşe yardımcı birçok teknoloji ile üst segment otomobillerin özelliklerini taşıyor. (Aktif Acil Fren Destek Sistemi, Şerit Takip Sistemi, vb.)

      Yeni Renault Megane Sedan'ın ülkeye ve bölgeye bağlı olarak değişebilecek motor ve vites kutusu seçenekleri ise şu şekilde sıralanıyor: 
      Benzinli:
      5 ileri manuel vites kutusu veya sürekli değişken (CVT) vites kutusuna sahip 1.6 lt 115 bg 7 ileri EDC otomatik vites kutusu veya 6 ileri manuel vites kutusu seçenekleriyle TCe 1.2 lt 130 bg. Dizel: 
      6 ileri vites kutusu ile dCi 1.5 90bg , 6 ileri vites kutusu veya 6 ileri EDC otomatik vites kutusu seçenekleri ile dCi 1.5 110 bg 6-ileri manuel vites kutusu ile dCi 1.6 130 bg.
      Yeni Megane Sedan, Türkiye'deki Bursa fabrikasında üretilecek ve dünyanın dört bir yanında 20'den fazla ülkede satışa sunulacak.
      Kaynak
    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Motor: 1598 cc, 4 silindirli turbo dizel
      Güç: 130 hp @ 4000 d/d
      Tork: 320 Nm @ 1750 d/d
      Şanzıman: 6-ileri, manuel
      0-100 km/s: 10 sn
      Son hız: 198 km/s
      Test tüketimi: Ortalama 6,5 litre/100 km
      Ağırlık: 1393 kg
      Bagaj hacmi: 434 litre
      Fiyat: 103.750 TL
      + İşçilik
      + Malzemeler
      + Dinamizm
      – Konfor
       
       
       

×
×
  • Yeni Oluştur...