Jump to content

EPA Volkswagen’i Emisyon Testlerinde Oynama Yapmakla Suçluyor


Mehmet Özdemir
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

  • Yanıt 209
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • Burak

    18

  • Fotifoti

    30

  • Revivo73

    31

  • Canuck

    13

Benim bildiğim Almanlar böyle birşey yapmaz. CNN, Bild, Hürriyet gibi malum medyaya bakarsak herşey açık: VW bir kurnazlık yaptı ve kurnazlık açığa çıktı. Medya, kurguladığı mahkemede belgeler, delillerle VW'yi tek suçlu olarak kamuoyunun aklına yerleştirdi. 11.Eylül ikiz kule olayında editlenmiş bir videoyla tüm dünyayı kandıran CNN şimdi de kodları kimseye açık olmayan bir yazılım yasaları çiğnedi diyerek yine tüm dünyayı etkisi altına aldı ancak bu seferki  11.Eylül'dekinden daha başarılı cunku 11.Eylül inanmayan milyonlarca kişi vardı; videoların editlendiği ispatlandı., VW'nin yazılım kodları herkesten gizli ve kodlardan zaten herkes anlamıyor, hele bir de gizli olunca anlayanın bile yapabileceği birşey kalmıyor. Coniler temiz iş çıkardı diyelim buna .)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Benimki latife idi. Bu saatten sonra zaten geçmiş olsun, artık ne yapsalar düzeltemezler. Bakalım iş nerelere varacak. Herkesin dediği gibi piyes oynanıyor seyredip göreceğiz

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  26.09.2015 at 19:04, Revivo73 :

Benim bildiğim Almanlar böyle birşey yapmaz. CNN, Bild, Hürriyet gibi malum medyaya bakarsak herşey açık: VW bir kurnazlık yaptı ve kurnazlık açığa çıktı. Medya, kurguladığı mahkemede belgeler, delillerle VW'yi tek suçlu olarak kamuoyunun aklına yerleştirdi. 11.Eylül ikiz kule olayında editlenmiş bir videoyla tüm dünyayı kandıran CNN şimdi de kodları kimseye açık olmayan bir yazılım yasaları çiğnedi diyerek yine tüm dünyayı etkisi altına aldı ancak bu seferki 11.Eylül'dekinden daha başarılı cunku 11.Eylül inanmayan milyonlarca kişi vardı; videoların editlendiği ispatlandı., VW'nin yazılım kodları herkesten gizli ve kodlardan zaten herkes anlamıyor, hele bir de gizli olunca anlayanın bile yapabileceği birşey kalmıyor. Coniler temiz iş çıkardı diyelim buna .)

sizin bildiginiz Almanlar değil hepsi yapmış :) sırayla gelecek seyret [emoji1] VW kabul etti hem daha ne olmasını bekliyoruz? VW el-kaide gibi hayali bir örgütte değil ki hepsi komplo diyelim.
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  27.09.2015 at 08:56, Fotifoti :

sizin bildiginiz Almanlar değil hepsi yapmış :) sırayla gelecek seyret [emoji1] VW kabul etti hem daha ne olmasını bekliyoruz? VW el-kaide gibi hayali bir örgütte değil ki hepsi komplo diyelim.

 

Zaten son cümleme dikkat, coniler temiz iş çıkardı dedim. Fakat VW 'nin suçu anında kabul edip her türlü cezaya razı olması CEO'nun birkaç gün beklenip şutlanması falan herşey bu kadar temiz ve hızlı da olmaz ki. Dizel 1975'ten bu yana 40 yıldır akcigerleri zehirliyordu da  2015'te tek kuruluşa milyarlarca dolar fatura edilerek mi çözüm bulacaktı. Bu olaydaki tuhaflığı fark eden Alman yorumu var mı diye baktım ve nitekim birkaç tane buldum, bir tanesinde yardımcı olmaya calışayım:

 

Die letzten Monate brachten eine Verstärkung der Agression gegen BRD und EU.

Son aylar Almanya ve AB'ye karşı saldırının şiddetlenmesini beraberinde getirdi.

Liebe Leser, ihr glaubt doch nicht, dass die Operation der letzten Monate

Sayın okuyucular, son aylardaki operasyonların:

1. Ukraine - Ukrayna

2. Griechenland - Yunanistan

3. Operation Höhenflug von SFr - İsviçre frangının yükselmesine karşı operasyon

3 Operation Flüchtlinge - Mülteci akını operasyonu

4. Operation "Winterkorn" bei VW - VW Winterkorn operasyonu.

reine Zufall sind ? Wir befinden uns im Krieg, unser Freunde aus Amerika starten eine Agression gegen uns nach der anderen, um

birer tesadüf olduğuna mı inanıyorsunuz? Kendimizi bir savaş içinde buluyoruz, Amerika'daki kişiler bize karşı birbiri ardına saldırı

die Agonie des Dollarsystems zu verlängern. Die Führung in USA weiss sehr gut, dass die Zeit der USA vorbei ist, aber in solche

başlatıyor; batmakta olan Dolar sistemini biraz daha uzatmak için. ABD yönetimi çok iyi biliyor ki, ABD dönemi bitti ama bu tür

Situation wird immer die Strategie "après nous le déluge" bzw. "wir ziehen alle in Abgrund mit" gewählt.

durumlarda her zaman "après nous le déluge" yani "beraberimizde herkesi batırırız" stratejisi uygulanıyor.

 

Dikkat edilirse VW'deki olay için direkt "VW Winterkorn operasyonu" diyerek konuyu bağlıyor. Ayrıca Dolar sistemi battı ABD dönemi bitti şeklinde ciddi söylemlerde bulunuyor ki şu anda VW aleyhine başlayan bu olayın o ciddi söylemleri hafifletici etkisi olduğu ortada. Ben bir sınavdan 10 üzerinden 1 çekiyor başkası 10 alıyorsa bana koyar. Fakat 10'luk öğrencinin kendim gibi 1 almasını sağlarsam acım hafifler. Amerika işte öyle acısını hafifletmeye calışıyor gibi.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

@revivo komplo teorinizi tartışmıyorum. ona zaten şüphe yok. Otomotiv dünyasına bir ayar çekiliyor belli ki. Belki elektrikli araçların önünü açıyorlar vs.bilmiyoruz. Benim söylediğim avrupanın koyduğu normlar var. Bu norma göre vergi ödüyor araç. siz 1.6 motor vergisi ödüyorsunuz, aracınız da çok güçlü o yüzden tercih ettiniz alırken ama içinde 2.0 motor var. Avrupalı üreticilerin yaptığı bu. Şimdi Mazda 10 milyar dolar harcadı skyaktive araç üretti. Temiz dizel dedi, euro 6 normlarını tutturdu, siz karşısınına eldiveninde ağırlık olan boksör gibi çıktınız. Adil mi? vosvoslar gidiyor diye satıyor, euro 6 normu tuttursa büyük ihtimal gitmeyecek araba :) Tüketiciyi aldatma var, devleti aldatma var, imla hatası var, yüklem var, özne var ve bunu hepsi yapmış. Neden şimdi diye sorusunun cevabı yok ama hak etmişler sopayı :) zaten Türkiye ile uğraşıp duruyor Almanya. Beter olsunlar Amin :)

 

"The report found that vehicles in the U.S. likely expelled between 10,392 and 41,571 tons of NOx into the air each year, if those vehicles covered the average annual U.S. mileage. Now if those diesel vehicles actually complied with EPA standards, they would have emitted just 1,039 tons of NOx each year. That also means worldwide, the defective VW vehicles could be responsible for 237,161 to 948,691 tons of extra NOx emissions annually."

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  27.09.2015 at 19:44, Fotifoti :

 Neden şimdi diye sorusunun cevabı yok ama hak etmişler sopayı :) zaten Türkiye ile uğraşıp duruyor Almanya. Beter olsunlar Amin :)

 

Almanya'da yaşayan Ali İşçitürk rumuzlu bir vatandaşımız şu videoyu hazırlamış; sadece başlığı kâfi:US Mafyası VW'ye (sopayla) daldı. Asıl sebep, VW'nin Rusya ile işbirliği yapması.

 

VW Rusya'da senelik 150bin kapasiteli fabrika kurdu, Amerika 'nın eline sopayı alması o yüzden.

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Skandaldan 2,1 milyon Audi etkilendi Dünyaca ünlü otomobil devi Volkswagen'de ortaya çıkan emisyon skandalından 2,1 milyon Audi marka aracın da etkilendiği ortaya çıktı

Emisyon testlerini manipüle ettiğini kabul eden Alman otomotiv devi Volkswagen AG'de krizinin etkileri devam ederken, diğer Alman otomotiv üreticileri de emisyon skandalından etkilendi. 

Geçtiğimiz hafta BMW'nin X3 Diesel modelinin emisyon değerlerinin Avrupa Birliği limitlerini aştığına ilişkin rapor nedeniyle şirketin hisseleri düşüşe geçmişti. Şimdi de Volkswagen grubuna bağlı bir diğer büyük marka Audi'nin başı emisyon değerleri ile dertte.

Audi AG sözcülerinden Juergen de Graeve; “Bir teknik çözüm bulmak üzere tüm hızımızla çalışıyoruz. Çözümü bulduğumuzda müşterilerimize çağrı yapacağız ve araçlarda emisyon standartlarına uygun olarak tekrar düzenlemeler yapacağız" dedi.

Emisyon testlerinde usulsüzlük yapıldığı belirlenen söz konusu 2,1 milyon Audi marka otomobilden 577 bin adedinin Almanya'da, 847 bin adedinin Batı Avrupa'da ve 13 bin adedinin ise ABD'de satıldığı bildirildi. Bu yıl dünyanın en büyük ikinci lüks otomobil üreticisi unvanını Mercedes Benz'in üreticisi Daimler AG'ye kaptıran Audi, 2014 yılında 1,74 milyon araç satmıştı.

 

Emisyon değerleri ile oynanan Audi marka araçların 1,6 litre ve 2 litre dizel motoru kullanılan A1, A3, A4, A5 ve A6 sedan, Audi TT roadster, Q3 ve Q5 SUV modelleri olduğu öğrenildi. Söz konusu modellerde egzoz gazı normu EU 5 olan araçların skandaldan etkilendiği, egzoz gazı normu EU 6 olan modellerde sıkıntı olmadığı kaydedildi.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bence alayında var. aynı motor birinde 90hp birinde 120hp ama ikisi de euro6. :D yeni modeller 110hp. niye 110 diye soran yok :) Mazda olunca gitmiyor diyorlar. 110hp çok mu gidiyor acaba? 

 

artık google'a vw yazınca ilk sırada vw emisyon geliyor :D

 

ek: golfler 110, jetta'lar euro5 105hp. , passat 120hp.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

O konuya açıklık getirem. jetta'daki eski nesil tdi. Eski TDI 1.6lar 105likti ve çok yakarlar.

Golfte yeni nesil tdilar var 90 ve 110 hp sanırsam. Pasatta 120 hp. Yeni 1.6 TDI'lar emisyon olarak nasıldır bilmiyorum ama performans olarak mazdanın 1.5inden daha performanslı ve daha ekonomik olduğu kesin :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  28.09.2015 at 19:36, EgeG :

O konuya açıklık getirem. jetta'daki eski nesil tdi. Eski TDI 1.6lar 105likti ve çok yakarlar.

Golfte yeni nesil tdilar var 90 ve 110 hp sanırsam. Pasatta 120 hp. Yeni 1.6 TDI'lar emisyon olarak nasıldır bilmiyorum ama performans olarak mazdanın 1.5inden daha performanslı ve daha ekonomik olduğu kesin :D

e dizel yani normal :) benim yaris dizel fokusla birebir gidiyor. pazar bursa çevre yolunda denedik :D 190-195. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  28.09.2015 at 19:42, Fotifoti :

e dizel yani normal :) benim yaris dizel fokusla birebir gidiyor. pazar bursa çevre yolunda denedik :D 190-195.

Yaris ufak tefek motoru da 1.3 ama gerçekten dizellere kafa tutar. Yokuşlarda dizelleri geçtiğim çok olmuştur.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  28.09.2015 at 19:42, Fotifoti :

e dizel yani normal :) benim yaris dizel fokusla birebir gidiyor. pazar bursa çevre yolunda denedik :D 190-195.

yok agabey 1.5 skyd yi diyorum cx3teki.
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  28.09.2015 at 19:44, Mutlu Tekir :

Yaris ufak tefek motoru da 1.3 ama gerçekten dizellere kafa tutar. Yokuşlarda dizelleri geçtiğim çok olmuştur.

bendeki 1.4 dizel 90hp kafa tutma değil çoğunu tokatlıyor [emoji1] herhalde toyotanin yaptığı en iyi araç. Yenisini de kullandım bunun gibi yola oturmuyor. Zaten böyle gitmiyor da satacam ya 135bin oldu.
  28.09.2015 at 20:15, EgeG :

yok agabey 1.5 skyd yi diyorum cx3teki.

cx3'un yakıt 4 çeker olduğu icin yüksek görünüyor. Performans için 0-100 her şey değildir. Tabi ki daha çok gitsin istersin sonra yazılımda hile yaparsın [emoji23] VWden sonra 2.1 milyon Audi aracı da şaibe altına sokarsın. Daha performanslı olmuş olur :)
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  28.09.2015 at 20:27, Fotifoti :

bendeki 1.4 dizel 90hp kafa tutma değil çoğunu tokatlıyor [emoji1] herhalde toyotanin yaptığı en iyi araç. Yenisini de kullandım bunun gibi yola oturmuyor. Zaten böyle gitmiyor da satacam ya 135bin oldu. cx3'un yakıt 4 çeker olduğu icin yüksek görünüyor. Performans için 0-100 her şey değildir. Tabi ki daha çok gitsin istersin sonra yazılımda hile yaparsın [emoji23] VWden sonra 2.1 milyon Audi aracı da şaibe altına sokarsın. Daha performanslı olmuş olur :)

Tamam da cx3 pasif 4.4 değil mi yani sadece ihtiyaç olunca 4x4 oluyor diye biliyorum normal sürüşlerde ön çeker yanılmıyorsam. Abi 0-100 demiyorumki zaten ara hızlanmalar dahil tork konvertörlü yavaş şanzıman performansı da yiyor bana kalırsa; düzü muhakakk daha iyidir.

zaten hep diyorum tek rakibi tdi değil, dci da tdci(hdi) da bence sky-d'den daha başarılı. 2.0 tdilardaki bu durum, 1.5 ve 1.6 dizel diğer motorların mazdanın 105lik pasif 4X4 cx3ündeki dizel motorlardan daha başarılı olma ihtimalini maalesef değiştirmez.

Çok yeni teknoloji bir motordan bahsediyoruz ve hep dediğim gibi, artık bu tip yeni dizellerin çoğu gerçek hayatta daha az yakıp daha iyi performans sunuyor diye düşünüyorum. Bunda mazdanın otomatik şanzımanın etkisi büyüktür elbet.

Mazda sevdiğim bir marka ama sezarın da hakkı sezara..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

4x4 sistemin ne kadar devreye girdiğini bilmiyorum ama salt önden çekiş kullanmıyor demek ki yakıt farkı var. Katalog verilerine bak, düz vites 2 çeker ile baya fark var. Adam Avrupa Euro 6 2.2 satıyor. Biz dandini 1.5, 1.6'lara mahkum oluyoruz @egeG tork konvertör şanzıman ısındığı icin yakıt farkı olur ama önce sorunsuzluk, sürüş keyfi diyor caponlar :) emisyondan vergi ödesek Mazda'nın 2.2'si akar gider ah ah :) konuya dönersek ; pis Almanlar beter olsunlar [emoji1]

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  28.09.2015 at 14:30, Semih Uluca :

Skandaldan 2,1 milyon Audi etkilendi Dünyaca ünlü otomobil devi Volkswagen'de ortaya çıkan emisyon skandalından 2,1 milyon Audi marka aracın da etkilendiği ortaya çıktı

Emisyon testlerini manipüle ettiğini kabul eden Alman otomotiv devi Volkswagen AG'de krizinin etkileri devam ederken, diğer Alman otomotiv üreticileri de emisyon skandalından etkilendi. 

Geçtiğimiz hafta BMW'nin X3 Diesel modelinin emisyon değerlerinin Avrupa Birliği limitlerini aştığına ilişkin rapor nedeniyle şirketin hisseleri düşüşe geçmişti. Şimdi de Volkswagen grubuna bağlı bir diğer büyük marka Audi'nin başı emisyon değerleri ile dertte.

Audi AG sözcülerinden Juergen de Graeve; “Bir teknik çözüm bulmak üzere tüm hızımızla çalışıyoruz. Çözümü bulduğumuzda müşterilerimize çağrı yapacağız ve araçlarda emisyon standartlarına uygun olarak tekrar düzenlemeler yapacağız" dedi.

Emisyon testlerinde usulsüzlük yapıldığı belirlenen söz konusu 2,1 milyon Audi marka otomobilden 577 bin adedinin Almanya'da, 847 bin adedinin Batı Avrupa'da ve 13 bin adedinin ise ABD'de satıldığı bildirildi. Bu yıl dünyanın en büyük ikinci lüks otomobil üreticisi unvanını Mercedes Benz'in üreticisi Daimler AG'ye kaptıran Audi, 2014 yılında 1,74 milyon araç satmıştı.

 

Emisyon değerleri ile oynanan Audi marka araçların 1,6 litre ve 2 litre dizel motoru kullanılan A1, A3, A4, A5 ve A6 sedan, Audi TT roadster, Q3 ve Q5 SUV modelleri olduğu öğrenildi. Söz konusu modellerde egzoz gazı normu EU 5 olan araçların skandaldan etkilendiği, egzoz gazı normu EU 6 olan modellerde sıkıntı olmadığı kaydedildi.

 

 
  21.09.2015 at 11:00, Zoptrik :

Abi volkswagen kullanıcılarına vurmaz bu. Yeni bir yazılımla emisyonu optimuma getirecek şekilde yeni bir yazılım yazarlar servislere yaptırırlar. Araçların gücü biraz azalır ama sıfır fiyatlarına artış olarak döneceği için ve takıntılı milletimiz vosvos olsun 5 kuruş fazla olsun mantığını gütmeye devam edeceği için ikinci el vw piyasası artar ve vw kullanıcısının yüzü yine güler. Merakla takipteyim.  

 

Ben demiştim. Yazılımla olayı düzeltirler olay da çözülür. Olan vw in ar-ge ve geri çağırma için yaptığı harcamalarla kesilen cezayla kalır. Bu dalgadan sonra çıta üste çıkıp otomobil fiyatları artacağı için kat kat geri alır. Şu anda yaptığı ar-ge çalışmaları ile de diğer firmalardan bir tık üste çıkacaktır. Sonuçta yine karlı çıkar yine karlı çıkar. 

Halen takipteyim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

arkadaşkar herkes pis almanlar diyor ama almanlar gayet güzel insanlardır. çalışkan disiplinli sözünün eridirler.

bana kalırsa almanları bilimden sanattan edebiyattan felsefeden çıkarırsak insanlık olarak eşeklere atlara binmeye devam eder kim bilir kaç yüz yıl geriye giderdik.

nitekim sabahtır benzin motor dizel motor diyip duruyorsunuz ama unutmayalım ki benzinli motor otto motor olarak geçer ve büyük oranda varlığını alman mühendis Nicolaus Otto'ya borçludur.

keza dizel motor da yine alman mühendis Rudolf Diesel'in eseridir..

hatta mazda kullanıyor diye pek övündüğümüz wankel motor da dahi alman mühendis Felix Wankel'in eseridir?

o yüzden ille de pis birileri varsa devasa kapitallere hükmeden, artık kendilerinin parayı yönetmeyip paranın kendilerini yönettiği cinsiyetsiz ve ırksız dev şirketlerdir.

unutmayalım paranın dini dili ırkı yoktur..

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • Mümin
      Yazan: Mümin
      Yeni 2017 Polo net ve karizmatik tasarımı ile etkiliyor, ayrıca yolcular ve bagaj için daha fazla alan sunuyor.

      Yeni Polo piyasaya çıktı.Net ve güçlü tasarımı, daha geniş kullanım alanı, daha verimli motorları ve öncü niteliğinde sürüş yardım sistemleriyle yeni Polo önceki nesillerin başarı hikayesini sürdürmekte kararlı. Volkswagen Markası Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Herbert Diess yeni modeli “Polo genç ve taze bir otomobil. Karizmayı güçlü teknolojiyle birleştiriyor. Bu boyutta olup da bu kadar geniş kullanım alanı sunan başka bir otomobil yok. Bu da Polo’yu bir numaralı kompakt otomobil yapıyor ve daima öyle kalacak” diye tanımlıyor.
      Bugüne kadar 14 milyondan fazla satılan Polo, dünyanın en başarılı kompakt otomobillerinden birisi. Farklı versiyonlara sahip Polo, dünya çapında 16 milyondan fazla kez satıldı. Altıncı nesil, tamamen yeni bir dış tasarıma sahip. Bu tasarım, arabayı daha sportif ve daha büyük gösteriyor. Aynı zamanda, yeni Polo gerçekten de her bakımdan selefinden daha büyük. Sonuç olarak, sürücü ve yolcular için daha fazla kullanım alanı var ve bagaj kapasitesi 280 litreden 351 litreye çıktı.

      Yeni Polo modelinin lansmanı ile Volkswagen, dünyanın en gelişmiş kompakt otomobillerinden birini sunuyor. Bu, daha önce Golf ve Passat sınıfı için kullanılan yardım sistemlerinin Polo'ya da aktarılması anlamına geliyor. Üç standart donanım seviyesi Trendline, Comfortline ve Highline'a ek olarak, özel versiyon Polo Beats (300 watt'lık bir ses sistemi gibi özelliklere sahip) ve sportif üst model Polo GTI (147 kW / 200 PS güç çıkışı) seriyi çeşitlendiriyor. Yeni Polo'nun, giriş seviyesi Trendline versiyonu bile, evden çıkış ve eve varış fonksiyonlarına sahip LED gündüz farları, hız sınırlayıcı, Şehir Acil Durum Freni, Yaya İzleme ve Ön Bölge Asistanı çevre izleme sistemi gibi standart özelliklere sahip. Polo Trendline'ın Almanya'da fiyatı 12.975 € 'dan başlıyor.
       
      Yeni Polo ile sunulan özelliklerden bir tanesi de uyumlanabilir seyir kontrolü ACC (210 km / s hıza kadar aktive edilebilir). Polo'da sunulan yeni seçenekler arasında, arka trafik uyarısı, kör nokta algılama, şerit değiştirme sistemi, park alanlarından çıkmak için "manevra fonksiyonu" ile yarı otomatik park yardımı sistemi de bulunuyor. Park yardımı, park ederken herhangi bir darbeyi önleyerek otomatik koruma sağlıyor. İsteğe bağlı anahtarsız erişim kilitleme ve motor başlatma sistemi de modelde ilk kez sunuluyor.

      Buna ek olarak, Polo, Volkswagen Grup içerisinde yeni versiyon Active Info Display'i kullanan ilk model oldu. Dijital kontrol araçlarıyla sistem segmentte tamamen yeni. Aynı zamanda, Polo 6.5 ile 8.0 inç arasında değişen farklı boyutlarda ekranlara sahip yeni nesil multimedya sistemleri ile geliyor. Ekranlar camla kaplanmış ve kabine akıllı telefonlara benzer yüksek teknolojili bir görünüm kazandırıyor.

      Çok sayıda yeni renk seçeneği (toplam 14 dış cephe rengi mevcut) ve on iki farklı tekerlek seçeneği (14 - 18 inç, bazıları kontrast renklerde boyanmış), çok sayıda dekor ve 11 farklı koltuk kaplaması Polo'yu daha renkli ve daha kişisel hale getiriyor. Diğer kişiselleştirme seçenekleri arasında tam LED farlar, LED arka lambalar, nem ve güneş sensörü ile alerjen filtresi, akıllı telefonlar için kablosuz şarj (isteğe bağlı olarak endüktif anten bağlantısı da dahil olmak üzere), ayarlanabilir amortisörlü Sport Select süspansiyon düzeni ve bu sınıftaki en büyük panoramik açılabilir tavan pencerelerinden birisi bulunuyor.

      Avrupa'nın birçok yerinde yeni Polo, yıl bitmeden önce piyasaya sürülecek ve bir dizi Euro 6 uyumlu motor aşamalı olarak sunulacak. İlk sunulacak güç çıkışı seçenekleri, 48 kW / 65 PS'den 110 kW / 150 PS'ye kadar uzanacak. İlk kez, Polo, 66 kW / 90 PS'lik bir güç çıkışı ile yeni geliştirilen 1.0 TGI bir doğal gaz motoruyla da satışa sunulacak. Buna ek olarak, dört benzinli ve iki dizel motor seçeneği mevcut ve hepsi standart olarak durdur / başlat sistemi ve rejeneratif frenleme modu ile donatılmış. Güç çıkışı 70 kW veya üstü olan her motor çift debriyajlı bir şanzıman (DSG) ile kombine edilebiliyor.
       
      Doğal gaz
      1.0 TGI, 66 kW / 90 PS, 5 vitesli şanzıman
       
      Benzin
      1.0 MPI, 48 kW / 65 PS, 5 vitesli manuel şanzıman ile
      1.0 MPI, 55 kW / 75 PS, 5 vitesli manuel şanzıman ile
      1.0 TSI, 70 kW / 95 PS, 5 vitesli manuel şanzıman / 7 vitesli DSG ile
      1.0 TSI, 85 kW / 115 PS, 6 vitesli manuel şanzıman / 7 vitesli DSG ile
      1.5 TSI 110 kW / 150 PS, 6 vitesli manuel şanzıman / 7 vitesli DSG ile
      2.0 TSI 147 kW / 200 PS, 6 vitesli manuel şanzıman / 7 vitesli DSG ile 
       
      Dizel
      1.6 TDI 59 kW / 80 PS, 5 vitesli manuel şanzıman
      1.6 TDI, 70 kW / 95 PS, 5 vitesli manuel şanzıman / 7 vitesli DSG ile
      Kaynak
    • Mümin
      Yazan: Mümin
      Volkswagen’in 2018 Polo modeli yarı hibrit sistemiyle gelecek. Talepteki düşüş ve katı CO2 emisyon standartları nedeniyle dizel motorlar terk ediliyor.
       
       
      Volkswagen altıncı nesil 2018 Polo’da kullanılması planlanan 1.5 litre dört silindirli motorun geliştirmesini durdurdu. Bunun yerine benzinli – elektrikli yarı hibrit sistem kullanılacak. Yeni alüminyum blok, yüksek basınçlı enjeksiyonlu motor Volkswagen’in küçük motorlar atağının bir parçasını oluşturacaktı. Bu seride güncellenen yedinci nesil Golf’te kullanılan 1.5 litre dört silindirli direkt enjeksiyonlu benzinli motor da bulunuyor. Ne var ki, yüksek mühendislik maliyetleri, sıkı CO2 ve Nox emisyon standartları ve Avrupa’da B segmentinde azalan dizel talebi, Volkswagen’in dizel skandalı ile de birleşince, firma küçük dizel motorlar stratejisini bırakmaya ve benzinli – elektrikli hibrit sistemler geliştirmeye karar verdi. Bu konudaki açıklama da VW’nin Ar-Ge yöneticisi Frank Welsc’ten geldi.
       
      Geçen hafta İspanya’da yeni Golf’ün tanıtımında konuşan Welsch yeni stratejilerinde dizellerden vazgeçmelerinde özellikle etkili bir egzoz arıtma sistemi geliştirmenin yüksek maliyetinin rol oynadığını söyledi. Welsch “Sadece katalizör sistemi için 6 – 8 bin euro malzeme maliyeti çıkıyor. Katalizör sistemi en az motorun kendisi kadar pahalı. Polo’ya dizeli eklersek otomobilin fiyatının %25’i arıtma sistemi maliyetinden oluşuyor” dedi.
       
      Öte yandan, Welsch Volkswagen’in Polo ve gelecek versiyonlarında dizel motorlar sunmaya - yeni giriş seviyesi T-Cross SUV de buna dahil - ne zaman tam olarak son vereceklerini net şekilde belirtmedi. 1.6 litre dört silindirli motorun günlerinin sayılı olduğunu söyleyen Welsch EA827 için “Üç ya da dört yıla ortadan kalkacak” dedi.
       
      Volkswagen’in ürün serisinde dizel küçük motorlara alternatif sunacağını doğrulayan Volkswagen’in Ar-Ge yöneticisi, “Çok uzak olmayan bir zamanda insanlar benzinli motorlu yarı hibrit otomobilleri tercih edecekler” diye konuştu.
       
      Volkswagen’İn yeni nesil modellerinin geliştirme süreçlerini takip eden Welsch hibritlerin giderek sıkılaşan emisyon standartlarına ekonomik ve uygulanabilir bir yanıt olabileceğini savunuyor ve “Bir yarı hibrit sistem hem ucuz hem de küçük kapasiteli dizel ile aynı CO2 seviyesine sahip ve Nox emisyonu çok daha az” diyor.
       
      Yeni planlar dahilinde Volkswagen ağırlıklı olarak yeni Golf 1.5 TSI Evo Blue Motion için tanıtılan sistem gibi yeni elektrikli sistemlere yatırım yapacak. Welsch enerji geri kazanımı için 48 volt sistem kullanılacağını, en yeni sistemde dört kat daha fazla enerji elde edilebildiğini belirtiyor.
       
      Sürüş sistemi stratejisindeki değişikliğin sonucu olarak, mevcut beşinci nesil Polo’da sunulan Volkswagen turboşarjlı 1.4 litre üç silindirli dizel motorunun da üretimini durdurma kararı aldı. Motorun piyasadan ne zaman tamamen çekileceği ise henüz belirsiz.
       
      1.5 litre dört silindirli dizel motorun sonlandırılma kararına karşın, Welsch firmasının yaygın şekilde kullanılan 2.0 litre dört silindirli dizel motorunun (EA288) ise korunacağını vurguladı. Welsch “2.0 litre kesinlikle iyi bir geleceğe sahip. 1 ya da 1.5 yıl içinde yeni nesil çıkacak” dedi.
       
      Welsch ayrıca yeni 2.0 litre motorun kod adının EA288 EVO olduğunu doğruladı ve motorun CO2 emisyonlarının ciddi oranda düşürüleceği sinyalini verdi.
       
      kaynak

    • Ali
      Yazan: Ali
      FBI, Volkswagen'ın üst düzey yöneticisi Oliver Schmidt'i, emisyon skandalı sonrasında ABD yasalarını ihlal etmek suçlamasıyla tutukladı. 2014 ve Mart 2015 döneminde Alman otomotiv devi Volkswagen'ın ABD yasalarına uyum ofisinin başında bulunan Schmidt, Florida'da emisyon skandalına yönelik yürütülen bir soruşturma kapsamında Detroit'te tutuklandı. 
      Alman Volkswagen ise yaptığı açıklamada, ABD Adalet Bakanlığı ile işbirliğinin sürdüğünü, fakat yürüyen bir soruşturma ile ilgili şu aşamada henüz bir açıklama yapılmayacağını bildirdi.
      Volkswagen hakkında New York ve Massachusetts federal savcılık ofisleri tarafından yürütülen soruşturmada hazırlanan iddianameye göre Oliver Schmidt, Alman devinin ABD emisyon yasalarını ihlal etmesinde büyük rol sahibi olarak nitelendiriliyor.
      Bu arada tutuklama kararı, VW ve AMD Adalet Bakanlığı arasında emisyon skandalı nedeniyle 2 milyar doları aşan bir anlaşmanın arefesinde geldiği de dikkat çekti.
      Kaynak :http://www.haberturk.com/ekonomi/otomobil/haber/1346196-volkswagen-yoneticisi-oliver-schmidt-fbi-tarafindan-tutuklandi
       
    • Mümin
      Yazan: Mümin
      Volkswagen yeni Golf’ü sunar. Alman üretici 2017 Golf modelini resmi olarak gün yüzüne çıkardı. Yeni Vw Golf 2017 teknik iyileşmeleri ile öne çıkıyor.     Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Herbert Diess: “Yeni Golf, Volkswagen’in tarihindeki en büyük ürün atağının başlangıcını temsil ediyor”. Volkswagen kapsamlı bir güncellemeden geçirdiği Golf modelini bugün Almanya Wolfsburg’daki Autostadt içinde bulunan kulesinde tanıttı. Güncellenen otomobil yeni bir tasarım, yeni motor teknolojileri, asistan sistemler ve yeni nesil multimedya sistemleri ile geliyor. Kompakt sınıfında dünyada ilk kez en üst seviye “Discover Pro” multimedya sistemi jest kontrolü ile çalıştırılabiliyor. 9.2 inç ekranı ile sistem konsept ve görünüm olarak yine Golf’te yeni bir özellik olan dijital kontrol paneli ile bütünlük içinde. Güncellenen Golf yarı otomatik sürüş fonksiyonlarına sahip ilk kompakt otomobillerden birisi. Yeni trafik sıkışıklığı asistanı otomobilin yoğun trafikte sürücü müdahalesi olmadan dur-kalk yapmasını ve ilerlemesini sağlıyor.

      Volkswagen Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Herbert Diess yeni otomobilin dünya prömiyerinde şunları söyledi: “Güncellemede en çok yeni nesil multimedya ve bağlanabilirlik özelliklerine odaklanıldı. Başka hiç bir kompakt otomobilin Golf’ten daha akıllı, güvenli ya da interaktif olmadığını söyleyebilirim. Volkswagen ivme kazanıyor. 2017’de ondan fazla yeni model ve büyük güncellemeler tanıtacağız. 2020 yılı itibariyle bütün serimiz yenilenmiş olacak”.

      Piyasaya çıktığı ilk günden bu yana 33 milyon satılan efsane model Golf’ün yeni güncellemeyle kazandığı potansiyel sahip olduğu asistan sistemlerden anlaşılabiliyor. Bunlar arasında ön kısım asistanı ve yaya takibi, yeni trafik sıkışıklığı asistanı ve acil durum assitanı gibi teknolojiler var. Firmanın yönetim kurulu üyesi ve baş mühendis Dr. Frank Welsch 2017 model yılı Golf ile birlikte kompakt sınıfında ilk kez otomatik sürüş özelliklerine de yer verdiklerine dikkat çekti. Welsch bu teknolojilere ilişkin şunları söyledi: “Şerit asistanı ve şeritten ayrılma uyarısı sistemi, uyumlanabilir seyir kontrolü ACC ve trafik sıkışıklığı asistanı gibi özelliklerin birlikte çalışması sayesinde, trafik sıkışıklığı asistanı saatte 60 km’ye kadar hızlarda, dur-kalk yapılan yoğun trafikte otomobilin hakimiyetini sürücüden devralabiliyor. Sistem direksiyonu, freni ve gazı kontrol edebiliyor”.
       
      Yeni Golf’teki bu inovasyonlara TSI motor ailesi eşlik ediyor. Güncellenen Golf yeni turboşarjlı 1.5 TSI Evo motorla geliyor. Bu motor 110 kW/150 hp güç çıkışına sahip, dört silindirli ve değişken aktif silindir yönetimi (ACT) sistemi ile geliyor. Bunu 96 kW/130 hp gücünde yine ACT teknolojili BlueMotion versiyon takip ediyor. Bu versiyon aynı zamanda boş viteste giderken motoru geçici süre için kapatabiliyor.

      Dr Welsch yeni motorlar için ise "Yeni Golf bu motorlarla benzerlerine kıyasla bir litre daha az yakıt harcıyor. Buna akıllı sürdürülebilirlik diyoruz. Bu herkes için ulaşılabilir bir ilerlemedir” dedi. Volkswagen aynı zamanda Golf GTI’ın da performansını arttırdı. Motor artık 169 kW/230 hp ya da 180 kW/254 hp güç seçenekleriyle gelecek. Yeni 7 kademe DSG (çift debriyajlı) vites yüksek verimlilikli bir alternatif olarak aşamalı şekilde 6 kademe DSG viteslerin yerini alacak.

      Volkswagen Golf güncellemesi iki ve dört kapılı versiyonları, Golf Variant, sportif Golf GTI ve Golf GTE’yi kapsıyor. Yeni Golf’ün tanıtıldığı Wolfsburg, aynı zamanda modelin yedi neslinin de geliştirildiği ve üretildiği yer. Yeni Golf tasarımıyla da önceki nesillerden ayrılıyor. Değişiklikler arasında yeni tamponlar, halojen farlar ve LED gündüz sürüş ışıkları, xenon farların yerini alan yeni full LED far seçeneği, yeni ön kanatlar, full LED arka lambaları ve alaşım tekerlekler bulunuyor.
       
      2017 model yılı Golf’ün ön satışları bu Aralık ayının başında başlayacak. Modelin giriş fiyatı değişmeyecek. Volkswagen gelecek hafta Los Angeles otomobil fuarında sıfır emisyonlu yeni e-Golf’ün de prömiyerini gerçekleştirecek.
      Kaynak
    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Bu konuyu açmamda ki sebep. @emregc arkadaşımın aşağıda ki mesajına istinaden olmuştur.
       
      "Mazda'nın Skyactiv projesi ile tasarımda , sağlamlıkta ve ekonomiklikte yaptığı baştan ayağa iyileştirmeleri bu görüşten muaf tutuyoruz. Ama VW,  Audi, BMW , Mercedes  gibi yenisi ile  3 sene önceki kasası arasında çok fark  olmayan araçlar için harcananlar havaya gitmektedir, yani hava atmak için ."
      1. Nesil Golf  
      1974 yılında "Maksimum bagaj kapasitesi ve güvenlik" vaad ederek pazara katıldı.

       
       
      2. Nesil Golf
      1986 yılında ABS sistemi ilk kez modellere uygulandı.
       

       
      3. Nesil Golf
      Golf 20 yaşında.
       

       
      4. Nesil Golf
       
      Isıtmalı koltuklara ve yan hava yastıklarına sahip ilk Golf.
       

       
       
      5. Nesil Golf
       
      2003 yılında 6 farklı hava yastığıyla üretime sunuldu.

       
       
       
      6. Nesil Golf
       
      2008 yılında az yakıt tüketimi sağlayan Turbo Dizel motor teknolojisine geçildi.
       

       
      7. Nesil Golf
       


×
×
  • Yeni Oluştur...