Jump to content

EPA Volkswagen’i Emisyon Testlerinde Oynama Yapmakla Suçluyor


Mehmet Özdemir
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Brezilya VW'ye de dava açılmış, 1964-1985 arasındaki Brezilya dikta yönetimini şirket olarak destekledikleri için (http://www.bbc.com/news/world-latin-america-34335094

 

2 sene önce Hollywood'lu Paul Walker Porsche ile150km hızda carpıp öldüğü için VW aleyhine dava açıldığı haberi de bu forumda vardı.

 

Ya bir dava da ben açayım, Bursa'da yokuş yukarı çıkarken bir Audi'nin gündüz LED'leri gözlerimi bozdu, insanda onarılamaz hasar yaptığı için 100bin liralık tazminat davası acacağım, avukatımla görüşeyim, hatta birkaç adam toplayayım toplu dava ihtimalini değerlendirmek üzere, batan geminin mallarından ben de birşeyler koparayım.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • Yanıt 209
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Bu Konuda En Çok Yanıt Verenler

  • Burak

    18

  • Fotifoti

    30

  • Revivo73

    31

  • Canuck

    13

Tr için  değişen hiçbir şey olmayacaktır, ''passat bu gardaş'' kafasındaki adamlar ve halen körlemesine ABD'nin oyunudur VW'yi yedirmeyiz ! diye çığıran fanboylar olduğu sürece bu adamlar aynen devam eder en azından bizim topraklarda...

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Alman Bakan'dan VW açıklaması: Artan açgözlülüğün bir sonucu

 

31622908.jpg

 

Alman otomobil devi Volkswagen’de (VW) ortaya çıkan emisyon skandalı hakkında Federal Ekonomi Bakanı Wolfgang Schäuble’den açıklama geldi. Skandalın ardından ilk kez konuşan Schäuble, RedaktionsNetzwerk Deutschland‘a (RND) yaptığı açıklamada, Volkswagen’in artık eski Volkswagen olamayacağını söyledi. Schäuble skandalı açgözlülüğün bir sonucu olarak nitelendirdi.

VW’deki egzoz gaz skandalını “Dünya pazarında giderek artan açgözlülüğün bir sonucu” olarak nitelendiren Alman Ekonomi Bakanı, finansal krizde olduğu gibi, küresel rekabette başarılı olmanın acımasız olmaktan geçtiğine inanıldığını gösterdiğini kaydetti. Schäuble,“Bu aynı zamanda takdir edilme ve şöhret açlığı. Hayrete düşüyoruz ve her defasında nasıl sonuçlandığını görüyoruz“ ifadelerini kullandı.

 

Kaynak

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

VW Eylem planını açıklamış Beyler

 

Volkswagen dizel otomobillerinin emisyon değerlerini düzelteceği eylem planını açıkladı. İlk adım olarak, skandaldan etkilenen otomobillerin sahipleri araçlarının emisyon değerlerinin yakın gelecekte düzeltileceği konusunda bilgilendirilecek. Bu otomobillerin tümü teknik olarak güvenli ve yola çıkabilir durumda. Eylem planına göre, Volkswagen ve otomobilleri yasa dışı yazılımdan etkilenen diğer grup markaları Ekim ayı içerisinde teknik çözümlerini ve önlemleirni yetkililere bildirecek. Bu otomobillere sahip müşteriler gelecek hafta ve aylarda durumla ilgili bilgilendirilecek. Tüm grup markaları açacakları web siteleri ile müşterileri gelişmelerden haberdar edecek.

 

Firma içerisinde yapılan değerlendirmede grup bünyesindeki markaların yazılımdan etkilenen toplam 11 milyon otomobili bulunduğu, servis işlemine ihtiyacı olan bu araçların 5 milyonunun Volkswagen Binek Otomobiller markasına ait olduğu tespit edildi. Bu otomobiller altıncı nesil Volkswagen Golf, yedinci nesil Volkswagen Passat ya da ilk nesil Volkswagen Tiguan gibi farklı modellerden ancak hepsinde Type EA 189 dizel motor bulunuyor.


Seat da baskın yer yakında :)

Seat 700 bin olarak açıklanmış

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Hakikaten egzoz muayenesinden kalan araba var mıdır acaba ? Kalıyorsa da o araba ne yakıyordur :D

 

Kalan olmaz. Yoksa adama sormazlar mı emisyondan mı vergi alıyorsun diye :D :D 

Motor hacminden alıyorsun. Emisyon bizi bağlamaz :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Tr için  değişen hiçbir şey olmayacaktır, ''passat bu gardaş'' kafasındaki adamlar ve halen körlemesine ABD'nin oyunudur VW'yi yedirmeyiz ! diye çığıran fanboylar olduğu sürece bu adamlar aynen devam eder en azından bizim topraklarda...

 

Hiç VW araç almadım yani Passat bu Gardaş grubundan değilim. EPA davasında insanların çoğu ABD'den yana oldu; çok az sayıda insan ABD'yi sorguladı, fakat bu nasıl cıgırmak olabilir ki yani 100 kişinin içinde 5 kişinin sesi geriye kalan 95'in yanında duyulmaz bile .)

 

Bu arada Almanya'da yaşayan vatandaşımız Ali İşçitürk EPA davası için "Amerikan mafyası VW'ye karşı. Asıl sebep VW'nin Rusya 'da işbirliğini geliştirmesi" diyor, videoda Amerika'nın 5000cc SUV 'larını göstererek cevreye duyarlı Amerika diye hicivler falan yapıyor ki gayet mantıklı. Ali İşçitürk'ün Youtube'ki düşünsel videolarını takip eden onbinlerce kişi var.

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Donanım forumdaki vw cılar nöbet geçiriyor, te allahım akıl ver sen

Şimdi Türkiye de de cemaat akp savaşı çıkmasaydı hırsızlıklar ortaya dokulmeyecekti.. Bizi olayın nasıl ortaya çıktığı bağlanıyor.. Adamlar sahtekarlık yapmış mı yapmış.. Abd nin bunu bilip de sakladığını da sanmam..dunyayı yakar abd ama kendine zararlı bişeyi saklamaz,

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Tr için değişen hiçbir şey olmayacaktır, ''passat bu gardaş'' kafasındaki adamlar ve halen körlemesine ABD'nin oyunudur VW'yi yedirmeyiz ! diye çığıran fanboylar olduğu sürece bu adamlar aynen devam eder en azından bizim topraklarda...

Aynen arkadaşım. Bu gün aynı cümleyi duydum. Passat bu kardeşşş dedi ağzınını yaya yaya.
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Skandal büyüyor! 3 markada daha hile ortaya çıktı İsveç'te Volkswagen dışında emisyon testlerinde hile yapılmış Audi, Skoda, Seat marka 61 bin aracın olduğu daha ortaya çıktı.

Avrupa'nın en büyük Otomobil üreticisiVolkswagen'in (VWemisyon testlerinde hileyapıldığının ortaya çıkmasından sonra İsveç'te aynı tip motora sahip farklı markalarda 61 bin araç olduğu açıklandı.

İsveç Ulaştırma Kurulu (Transportstyrelsen) emisyon testlerinde hile yapıldığı öne sürülen 11 milyon araçtan 61 bin 686'sının İsveç'te olduğunu bildirdi.

Yapılan açıklamada, 4 silindirli 2 litre TDI motora sahip Volkswagen'den başka Audi, Skoda, Seat marka otomobillerinde de bulunduğu belirtildi.

Konuyu değerlendiren Çevre ve İklim Bakanı Åsa Romson, daima çevreye daha az karbondioksit salan araçlar hayal ederken böyle bir skandalın ortaya çıkmasının kendisini hayal kırklığına uğrattığını söyledi.

Yapılacak şeffaf soruşturma sonucunda herhangi bir şey tespit edilmesi durumunda ülkesinin ona göre hareket edeceğini söyleyen Romson, İsveç Ulaştırma Kurulu'ndan da konuyla ilgili rapor istediğini belirtti.

İsveç Volkswagen Şirketi Sözcüsü Marcus Thomas ise yaşanan olaylardan dolayı çok üzgün olduğunu ve konu hakkında Almanya Yönetim Kurulunun yaptığı açıklamadan başka diyecek hiç bir sözünün bulunmadığını bildirdi.

kyotoya muhalefetten vuracaksın boyunlarını :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Conilerle Hansın sorunu başka bizim gerçeklerimiz başka.

 

Bu EPA olayı ortaya çıkmadan yıllardır şöyle bir tertibat var mıdır diye düşünmüşümdür: temiz hava olduğu sürece içeri verecek, pis duman geldiğinde otomatik olarak hava girişini kapatacak.  Veya daha iyisi şehirlerde binlercesi dolaşan bu otobüslere $18 Milyar değil; 18TL ceza kesecek bir polis veya belediye olsa da olur .)
 

n2V3V1.jpg

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Almanya Maliye Bakanı Schaeuble, emisyon skandalı sonrası otomobil devi Volkswagen'le ilgili şok bir açıklama yaptı: Açgözlü olmamak şart... Bir gerçek var ki, o da Volkswagen bir daha eskisi gibi olamaz...

ABD'de patlak veren Volkswagen araçlardaki emisyon skandalı, dünyaya kısa sürede yayıldı.

 

İsviçre ve Hollanda, Volkswagen'in satışını yasakladı... Fransa, Norveç, Yeni Zelanda ve İtalya ise Volkswagen ithalatını yasakladı. Almanya tarihinin en büyük otomotiv skandalı olarak tarihe geçen Volkswagen'le ilgili şok açıklama Almanya Maliye Bakanı Wolfgang Schaeuble'den geldi.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

8719553075_d99dfe8ca0_b.jpg

$_1.JPG?set_id=880000500F0c1da3d62e332697ea91b92aa4f2b1d3.jpg

gas_mask_fill_up_w1.jpeg

Dillere dustuler bir kere[emoji16] beni en cok fanboyları endiselendiriyor. Gecenlerde bi abim, vw grubunun ne kadar aracı var ise yere goge sıgdıramamıs; mazda'ya , mercedese, bmw'ye vs . demediğini bırakmamıstı. Audi dunyanın en iyi arabası idi misal [emoji16] şimdi ise bu saydıgım markaların, komplo kurdugunu dusunuyor. Vw cc'si ile tozu dumana katıyor. :)
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Almanya şu anda Israil-Siyonistlerin elinde, VW dahil. Ben de Almanya'dan gerçek haberler veren (yani CNN, Bild, Hürriyet gibi bulvar medyaları değil) youtube kanalları ve blog'lardan öğrendim.

Almanya başbakanına siyonist üstadı madalya takarken; resim Almanya Başbakanlık sitesinde de bulunuyor. Siyonist bir başbakanın Maliye Bakanı işte...

 

G5QOor.jpg

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

http://www.autoguide.com/auto-news/2015/09/chevy-colorado-diesel-under-the-epa-s-microscope.html?utm_medium=display&utm_source=relatedscout&utm_content=thumbs6

 

sırayla bütün dizellere bakacaklar galiba :) hukuk devletinde şaka olmaz.Ama Bizimkiler doğuşa dokunamayacaklar bakın görün. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Onu çoktan yazdılar. Kanada 2.8 milyar ceza kesmiş (yada kesecek tam anlamadım). Dünya koydu postayı da bizimkiler ne edecek o merak konusu :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 " Benim vatandaşım alacağı arabayı bilir, 1 milyar ağaç diktik,  3-5 bin  araç havamızı kirletemez  " demelerini bekliyorum...  

 

Yalnız kiralık araç getirenlere  2. sınıf muamele yapan artis  Audi servislerinin havası inmiştir umarım.. Ellerine alsınlar bakalım 5-10 bin motoru :)

 

Ne güzel vatandaşa da iş kapısı doğacak yeni servis açarlar artık bunca aracı toplamak için :) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • Mümin
      Yazan: Mümin
      Yeni 2017 Polo net ve karizmatik tasarımı ile etkiliyor, ayrıca yolcular ve bagaj için daha fazla alan sunuyor.

      Yeni Polo piyasaya çıktı.Net ve güçlü tasarımı, daha geniş kullanım alanı, daha verimli motorları ve öncü niteliğinde sürüş yardım sistemleriyle yeni Polo önceki nesillerin başarı hikayesini sürdürmekte kararlı. Volkswagen Markası Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Herbert Diess yeni modeli “Polo genç ve taze bir otomobil. Karizmayı güçlü teknolojiyle birleştiriyor. Bu boyutta olup da bu kadar geniş kullanım alanı sunan başka bir otomobil yok. Bu da Polo’yu bir numaralı kompakt otomobil yapıyor ve daima öyle kalacak” diye tanımlıyor.
      Bugüne kadar 14 milyondan fazla satılan Polo, dünyanın en başarılı kompakt otomobillerinden birisi. Farklı versiyonlara sahip Polo, dünya çapında 16 milyondan fazla kez satıldı. Altıncı nesil, tamamen yeni bir dış tasarıma sahip. Bu tasarım, arabayı daha sportif ve daha büyük gösteriyor. Aynı zamanda, yeni Polo gerçekten de her bakımdan selefinden daha büyük. Sonuç olarak, sürücü ve yolcular için daha fazla kullanım alanı var ve bagaj kapasitesi 280 litreden 351 litreye çıktı.

      Yeni Polo modelinin lansmanı ile Volkswagen, dünyanın en gelişmiş kompakt otomobillerinden birini sunuyor. Bu, daha önce Golf ve Passat sınıfı için kullanılan yardım sistemlerinin Polo'ya da aktarılması anlamına geliyor. Üç standart donanım seviyesi Trendline, Comfortline ve Highline'a ek olarak, özel versiyon Polo Beats (300 watt'lık bir ses sistemi gibi özelliklere sahip) ve sportif üst model Polo GTI (147 kW / 200 PS güç çıkışı) seriyi çeşitlendiriyor. Yeni Polo'nun, giriş seviyesi Trendline versiyonu bile, evden çıkış ve eve varış fonksiyonlarına sahip LED gündüz farları, hız sınırlayıcı, Şehir Acil Durum Freni, Yaya İzleme ve Ön Bölge Asistanı çevre izleme sistemi gibi standart özelliklere sahip. Polo Trendline'ın Almanya'da fiyatı 12.975 € 'dan başlıyor.
       
      Yeni Polo ile sunulan özelliklerden bir tanesi de uyumlanabilir seyir kontrolü ACC (210 km / s hıza kadar aktive edilebilir). Polo'da sunulan yeni seçenekler arasında, arka trafik uyarısı, kör nokta algılama, şerit değiştirme sistemi, park alanlarından çıkmak için "manevra fonksiyonu" ile yarı otomatik park yardımı sistemi de bulunuyor. Park yardımı, park ederken herhangi bir darbeyi önleyerek otomatik koruma sağlıyor. İsteğe bağlı anahtarsız erişim kilitleme ve motor başlatma sistemi de modelde ilk kez sunuluyor.

      Buna ek olarak, Polo, Volkswagen Grup içerisinde yeni versiyon Active Info Display'i kullanan ilk model oldu. Dijital kontrol araçlarıyla sistem segmentte tamamen yeni. Aynı zamanda, Polo 6.5 ile 8.0 inç arasında değişen farklı boyutlarda ekranlara sahip yeni nesil multimedya sistemleri ile geliyor. Ekranlar camla kaplanmış ve kabine akıllı telefonlara benzer yüksek teknolojili bir görünüm kazandırıyor.

      Çok sayıda yeni renk seçeneği (toplam 14 dış cephe rengi mevcut) ve on iki farklı tekerlek seçeneği (14 - 18 inç, bazıları kontrast renklerde boyanmış), çok sayıda dekor ve 11 farklı koltuk kaplaması Polo'yu daha renkli ve daha kişisel hale getiriyor. Diğer kişiselleştirme seçenekleri arasında tam LED farlar, LED arka lambalar, nem ve güneş sensörü ile alerjen filtresi, akıllı telefonlar için kablosuz şarj (isteğe bağlı olarak endüktif anten bağlantısı da dahil olmak üzere), ayarlanabilir amortisörlü Sport Select süspansiyon düzeni ve bu sınıftaki en büyük panoramik açılabilir tavan pencerelerinden birisi bulunuyor.

      Avrupa'nın birçok yerinde yeni Polo, yıl bitmeden önce piyasaya sürülecek ve bir dizi Euro 6 uyumlu motor aşamalı olarak sunulacak. İlk sunulacak güç çıkışı seçenekleri, 48 kW / 65 PS'den 110 kW / 150 PS'ye kadar uzanacak. İlk kez, Polo, 66 kW / 90 PS'lik bir güç çıkışı ile yeni geliştirilen 1.0 TGI bir doğal gaz motoruyla da satışa sunulacak. Buna ek olarak, dört benzinli ve iki dizel motor seçeneği mevcut ve hepsi standart olarak durdur / başlat sistemi ve rejeneratif frenleme modu ile donatılmış. Güç çıkışı 70 kW veya üstü olan her motor çift debriyajlı bir şanzıman (DSG) ile kombine edilebiliyor.
       
      Doğal gaz
      1.0 TGI, 66 kW / 90 PS, 5 vitesli şanzıman
       
      Benzin
      1.0 MPI, 48 kW / 65 PS, 5 vitesli manuel şanzıman ile
      1.0 MPI, 55 kW / 75 PS, 5 vitesli manuel şanzıman ile
      1.0 TSI, 70 kW / 95 PS, 5 vitesli manuel şanzıman / 7 vitesli DSG ile
      1.0 TSI, 85 kW / 115 PS, 6 vitesli manuel şanzıman / 7 vitesli DSG ile
      1.5 TSI 110 kW / 150 PS, 6 vitesli manuel şanzıman / 7 vitesli DSG ile
      2.0 TSI 147 kW / 200 PS, 6 vitesli manuel şanzıman / 7 vitesli DSG ile 
       
      Dizel
      1.6 TDI 59 kW / 80 PS, 5 vitesli manuel şanzıman
      1.6 TDI, 70 kW / 95 PS, 5 vitesli manuel şanzıman / 7 vitesli DSG ile
      Kaynak
    • Mümin
      Yazan: Mümin
      Volkswagen’in 2018 Polo modeli yarı hibrit sistemiyle gelecek. Talepteki düşüş ve katı CO2 emisyon standartları nedeniyle dizel motorlar terk ediliyor.
       
       
      Volkswagen altıncı nesil 2018 Polo’da kullanılması planlanan 1.5 litre dört silindirli motorun geliştirmesini durdurdu. Bunun yerine benzinli – elektrikli yarı hibrit sistem kullanılacak. Yeni alüminyum blok, yüksek basınçlı enjeksiyonlu motor Volkswagen’in küçük motorlar atağının bir parçasını oluşturacaktı. Bu seride güncellenen yedinci nesil Golf’te kullanılan 1.5 litre dört silindirli direkt enjeksiyonlu benzinli motor da bulunuyor. Ne var ki, yüksek mühendislik maliyetleri, sıkı CO2 ve Nox emisyon standartları ve Avrupa’da B segmentinde azalan dizel talebi, Volkswagen’in dizel skandalı ile de birleşince, firma küçük dizel motorlar stratejisini bırakmaya ve benzinli – elektrikli hibrit sistemler geliştirmeye karar verdi. Bu konudaki açıklama da VW’nin Ar-Ge yöneticisi Frank Welsc’ten geldi.
       
      Geçen hafta İspanya’da yeni Golf’ün tanıtımında konuşan Welsch yeni stratejilerinde dizellerden vazgeçmelerinde özellikle etkili bir egzoz arıtma sistemi geliştirmenin yüksek maliyetinin rol oynadığını söyledi. Welsch “Sadece katalizör sistemi için 6 – 8 bin euro malzeme maliyeti çıkıyor. Katalizör sistemi en az motorun kendisi kadar pahalı. Polo’ya dizeli eklersek otomobilin fiyatının %25’i arıtma sistemi maliyetinden oluşuyor” dedi.
       
      Öte yandan, Welsch Volkswagen’in Polo ve gelecek versiyonlarında dizel motorlar sunmaya - yeni giriş seviyesi T-Cross SUV de buna dahil - ne zaman tam olarak son vereceklerini net şekilde belirtmedi. 1.6 litre dört silindirli motorun günlerinin sayılı olduğunu söyleyen Welsch EA827 için “Üç ya da dört yıla ortadan kalkacak” dedi.
       
      Volkswagen’in ürün serisinde dizel küçük motorlara alternatif sunacağını doğrulayan Volkswagen’in Ar-Ge yöneticisi, “Çok uzak olmayan bir zamanda insanlar benzinli motorlu yarı hibrit otomobilleri tercih edecekler” diye konuştu.
       
      Volkswagen’İn yeni nesil modellerinin geliştirme süreçlerini takip eden Welsch hibritlerin giderek sıkılaşan emisyon standartlarına ekonomik ve uygulanabilir bir yanıt olabileceğini savunuyor ve “Bir yarı hibrit sistem hem ucuz hem de küçük kapasiteli dizel ile aynı CO2 seviyesine sahip ve Nox emisyonu çok daha az” diyor.
       
      Yeni planlar dahilinde Volkswagen ağırlıklı olarak yeni Golf 1.5 TSI Evo Blue Motion için tanıtılan sistem gibi yeni elektrikli sistemlere yatırım yapacak. Welsch enerji geri kazanımı için 48 volt sistem kullanılacağını, en yeni sistemde dört kat daha fazla enerji elde edilebildiğini belirtiyor.
       
      Sürüş sistemi stratejisindeki değişikliğin sonucu olarak, mevcut beşinci nesil Polo’da sunulan Volkswagen turboşarjlı 1.4 litre üç silindirli dizel motorunun da üretimini durdurma kararı aldı. Motorun piyasadan ne zaman tamamen çekileceği ise henüz belirsiz.
       
      1.5 litre dört silindirli dizel motorun sonlandırılma kararına karşın, Welsch firmasının yaygın şekilde kullanılan 2.0 litre dört silindirli dizel motorunun (EA288) ise korunacağını vurguladı. Welsch “2.0 litre kesinlikle iyi bir geleceğe sahip. 1 ya da 1.5 yıl içinde yeni nesil çıkacak” dedi.
       
      Welsch ayrıca yeni 2.0 litre motorun kod adının EA288 EVO olduğunu doğruladı ve motorun CO2 emisyonlarının ciddi oranda düşürüleceği sinyalini verdi.
       
      kaynak

    • Ali
      Yazan: Ali
      FBI, Volkswagen'ın üst düzey yöneticisi Oliver Schmidt'i, emisyon skandalı sonrasında ABD yasalarını ihlal etmek suçlamasıyla tutukladı. 2014 ve Mart 2015 döneminde Alman otomotiv devi Volkswagen'ın ABD yasalarına uyum ofisinin başında bulunan Schmidt, Florida'da emisyon skandalına yönelik yürütülen bir soruşturma kapsamında Detroit'te tutuklandı. 
      Alman Volkswagen ise yaptığı açıklamada, ABD Adalet Bakanlığı ile işbirliğinin sürdüğünü, fakat yürüyen bir soruşturma ile ilgili şu aşamada henüz bir açıklama yapılmayacağını bildirdi.
      Volkswagen hakkında New York ve Massachusetts federal savcılık ofisleri tarafından yürütülen soruşturmada hazırlanan iddianameye göre Oliver Schmidt, Alman devinin ABD emisyon yasalarını ihlal etmesinde büyük rol sahibi olarak nitelendiriliyor.
      Bu arada tutuklama kararı, VW ve AMD Adalet Bakanlığı arasında emisyon skandalı nedeniyle 2 milyar doları aşan bir anlaşmanın arefesinde geldiği de dikkat çekti.
      Kaynak :http://www.haberturk.com/ekonomi/otomobil/haber/1346196-volkswagen-yoneticisi-oliver-schmidt-fbi-tarafindan-tutuklandi
       
    • Mümin
      Yazan: Mümin
      Volkswagen yeni Golf’ü sunar. Alman üretici 2017 Golf modelini resmi olarak gün yüzüne çıkardı. Yeni Vw Golf 2017 teknik iyileşmeleri ile öne çıkıyor.     Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Herbert Diess: “Yeni Golf, Volkswagen’in tarihindeki en büyük ürün atağının başlangıcını temsil ediyor”. Volkswagen kapsamlı bir güncellemeden geçirdiği Golf modelini bugün Almanya Wolfsburg’daki Autostadt içinde bulunan kulesinde tanıttı. Güncellenen otomobil yeni bir tasarım, yeni motor teknolojileri, asistan sistemler ve yeni nesil multimedya sistemleri ile geliyor. Kompakt sınıfında dünyada ilk kez en üst seviye “Discover Pro” multimedya sistemi jest kontrolü ile çalıştırılabiliyor. 9.2 inç ekranı ile sistem konsept ve görünüm olarak yine Golf’te yeni bir özellik olan dijital kontrol paneli ile bütünlük içinde. Güncellenen Golf yarı otomatik sürüş fonksiyonlarına sahip ilk kompakt otomobillerden birisi. Yeni trafik sıkışıklığı asistanı otomobilin yoğun trafikte sürücü müdahalesi olmadan dur-kalk yapmasını ve ilerlemesini sağlıyor.

      Volkswagen Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Herbert Diess yeni otomobilin dünya prömiyerinde şunları söyledi: “Güncellemede en çok yeni nesil multimedya ve bağlanabilirlik özelliklerine odaklanıldı. Başka hiç bir kompakt otomobilin Golf’ten daha akıllı, güvenli ya da interaktif olmadığını söyleyebilirim. Volkswagen ivme kazanıyor. 2017’de ondan fazla yeni model ve büyük güncellemeler tanıtacağız. 2020 yılı itibariyle bütün serimiz yenilenmiş olacak”.

      Piyasaya çıktığı ilk günden bu yana 33 milyon satılan efsane model Golf’ün yeni güncellemeyle kazandığı potansiyel sahip olduğu asistan sistemlerden anlaşılabiliyor. Bunlar arasında ön kısım asistanı ve yaya takibi, yeni trafik sıkışıklığı asistanı ve acil durum assitanı gibi teknolojiler var. Firmanın yönetim kurulu üyesi ve baş mühendis Dr. Frank Welsch 2017 model yılı Golf ile birlikte kompakt sınıfında ilk kez otomatik sürüş özelliklerine de yer verdiklerine dikkat çekti. Welsch bu teknolojilere ilişkin şunları söyledi: “Şerit asistanı ve şeritten ayrılma uyarısı sistemi, uyumlanabilir seyir kontrolü ACC ve trafik sıkışıklığı asistanı gibi özelliklerin birlikte çalışması sayesinde, trafik sıkışıklığı asistanı saatte 60 km’ye kadar hızlarda, dur-kalk yapılan yoğun trafikte otomobilin hakimiyetini sürücüden devralabiliyor. Sistem direksiyonu, freni ve gazı kontrol edebiliyor”.
       
      Yeni Golf’teki bu inovasyonlara TSI motor ailesi eşlik ediyor. Güncellenen Golf yeni turboşarjlı 1.5 TSI Evo motorla geliyor. Bu motor 110 kW/150 hp güç çıkışına sahip, dört silindirli ve değişken aktif silindir yönetimi (ACT) sistemi ile geliyor. Bunu 96 kW/130 hp gücünde yine ACT teknolojili BlueMotion versiyon takip ediyor. Bu versiyon aynı zamanda boş viteste giderken motoru geçici süre için kapatabiliyor.

      Dr Welsch yeni motorlar için ise "Yeni Golf bu motorlarla benzerlerine kıyasla bir litre daha az yakıt harcıyor. Buna akıllı sürdürülebilirlik diyoruz. Bu herkes için ulaşılabilir bir ilerlemedir” dedi. Volkswagen aynı zamanda Golf GTI’ın da performansını arttırdı. Motor artık 169 kW/230 hp ya da 180 kW/254 hp güç seçenekleriyle gelecek. Yeni 7 kademe DSG (çift debriyajlı) vites yüksek verimlilikli bir alternatif olarak aşamalı şekilde 6 kademe DSG viteslerin yerini alacak.

      Volkswagen Golf güncellemesi iki ve dört kapılı versiyonları, Golf Variant, sportif Golf GTI ve Golf GTE’yi kapsıyor. Yeni Golf’ün tanıtıldığı Wolfsburg, aynı zamanda modelin yedi neslinin de geliştirildiği ve üretildiği yer. Yeni Golf tasarımıyla da önceki nesillerden ayrılıyor. Değişiklikler arasında yeni tamponlar, halojen farlar ve LED gündüz sürüş ışıkları, xenon farların yerini alan yeni full LED far seçeneği, yeni ön kanatlar, full LED arka lambaları ve alaşım tekerlekler bulunuyor.
       
      2017 model yılı Golf’ün ön satışları bu Aralık ayının başında başlayacak. Modelin giriş fiyatı değişmeyecek. Volkswagen gelecek hafta Los Angeles otomobil fuarında sıfır emisyonlu yeni e-Golf’ün de prömiyerini gerçekleştirecek.
      Kaynak
    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Bu konuyu açmamda ki sebep. @emregc arkadaşımın aşağıda ki mesajına istinaden olmuştur.
       
      "Mazda'nın Skyactiv projesi ile tasarımda , sağlamlıkta ve ekonomiklikte yaptığı baştan ayağa iyileştirmeleri bu görüşten muaf tutuyoruz. Ama VW,  Audi, BMW , Mercedes  gibi yenisi ile  3 sene önceki kasası arasında çok fark  olmayan araçlar için harcananlar havaya gitmektedir, yani hava atmak için ."
      1. Nesil Golf  
      1974 yılında "Maksimum bagaj kapasitesi ve güvenlik" vaad ederek pazara katıldı.

       
       
      2. Nesil Golf
      1986 yılında ABS sistemi ilk kez modellere uygulandı.
       

       
      3. Nesil Golf
      Golf 20 yaşında.
       

       
      4. Nesil Golf
       
      Isıtmalı koltuklara ve yan hava yastıklarına sahip ilk Golf.
       

       
       
      5. Nesil Golf
       
      2003 yılında 6 farklı hava yastığıyla üretime sunuldu.

       
       
       
      6. Nesil Golf
       
      2008 yılında az yakıt tüketimi sağlayan Turbo Dizel motor teknolojisine geçildi.
       

       
      7. Nesil Golf
       


×
×
  • Yeni Oluştur...