Jump to content

2015 Mazda Bakım Kampanyası 5 Ekim - 24 Ekim


Burak
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Arkadaşlar, servis sonrası Genel Müdürlük falan arayıp "memnun musunuz?" diye soruyorlar mı?

Hani eğer öyleyse şikayetleri oraya iletsek bir faydası olmaz mı acep?

beni arayan olmadı. olsa ballandıra ballandıra anlatırdım. biz toparlayacağız yine servislerimizi. yapıcı eleştiri çokluğu ile umarım birşeyler düzelmeye başlar

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar, servis sonrası Genel Müdürlük falan arayıp "memnun musunuz?" diye soruyorlar mı?

Hani eğer öyleyse şikayetleri oraya iletsek bir faydası olmaz mı acep?

 

Mazda 2'sini sevise sokan, benim kayınçoyu aramışlar geçenlerde. Arayan firma muhtemelen aracı bir ajans firma. Servis hizmetleriyle ilgili kalite standartlarını araştırıyor. Sanırım maddeler halinde sorular var onlara yanıt veriyorsunuz. Çok iyi, iyi, kötü şeklinde gibi..

 

Bizim kayınço anket sonunda araya bir şeyler sıkıştırmış. Yeni Mazda 2'nin ülkemize getirilmemesi konusunda eleştirilerde bulunmuş.

 

Yani sizde bu şekilde isteklerinizi dile getirebilirsiniz. Ama faydası olur mu ? Olmaz mı ? Bunu bilmemiz pek mümkün değil. Ancak zaman gösterir. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

beni arayan olmadı. olsa ballandıra ballandıra anlatırdım. biz toparlayacağız yine servislerimizi. yapıcı eleştiri çokluğu ile umarım birşeyler düzelmeye başlar

Sazan gibi düşmeyeyim dedim, ama anlayamadım şaka mı yapıyorsunuz yoksa ciddi misiniz diye. :)

 

O işin öyle toparlanmayacağını, sorunlu bir servisse bunun çok açık şekilde ifade edilmesi gerektiğini, kötü bir işçiliği ballandıra ballandıra anlatmanın fayda yerine zarar getireceğini ve bunun, memnuniyet ve feedback için yapılan bu geri-arama işini de tamamen işlevsiz kılacağını belirtmek isterim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

İlk bakımımdan sonra beni aramışlardı. ÇelikMotor'da yaşadıklarımı Mazda yetkililerine anlattım. Ancak dediğiniz gibi bunu test etmenin bir yolu yok. Sizce faydası olmuş mudur bu geridönüşün? Tekrar Çelikmotor'a gideyim mi 2. bakıma?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Sazan gibi düşmeyeyim dedim, ama anlayamadım şaka mı yapıyorsunuz yoksa ciddi misiniz diye. :)

 

O işin öyle toparlanmayacağını, sorunlu bir servisse bunun çok açık şekilde ifade edilmesi gerektiğini, kötü bir işçiliği ballandıra ballandıra anlatmanın fayda yerine zarar getireceğini ve bunun, memnuniyet ve feedback için yapılan bu geri-arama işini de tamamen işlevsiz kılacağını belirtmek isterim.

üstat böyle bir şey balsız anlatılır mı ?

motor kapağı takılmadan araç tamam denilir mi?

kontroller neye göre yapılıyor? diye sorulmaz mı ?

baldan kastım bu dur ;)

saygıyla

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar Merhaba , 
 
ihtiyac olan bazı bakımlar belirleyerek Trabzon adnan otomotivle irtibata geçtim Murat bey sağolsun yardımcı oıldu..  fiyat olarak bir liste gönderdi fakat belirtilen liste uygulanan fiyat kampanya bazında çok pahalı geldi sizlerin yorumları nedir ? bakım yaptıranlar fiyat listesini bizle paylaşabilir mi ? 
 
belirtilenler kapmanya bazında toplam ödemem gerekn fiyat 1. 658 TL  
 
Arcım mazda 3   1.6 dynamik 2008 model 
 
Liste ekte tablo halindedir.
 
  
 
 

Parça Adı

Parça Ücrt

işçilik ücrt

Debriyaj seti : (baskı – balata bilya)

611 TL

400 TL

motor yağ

168 TL

110 TL

yağ filtresi

19 TL

hava filtresi

59 TL

polen filtresi

85 TL

Ön fren balatası

195 TL

40 TL

Arka fren balatası

231 TL

40 TL

Antifiriz (3lt)

90 TL

60 TL

Fren hidroliği

25 TL

25 TL

İndirimsiz  TOPLAM

1.483 TL

675 TL

2.158 TL

% 20  - % 30 indirim dahil

1.186 TL

472 TL

İndirim sonrası  TOPLAM

1.658 TL

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Aracınız kaç kilometrede? Ağır bakım falan mı bu?

 

Baskı balata değişmiş 1000 Lira..Ben 6 ay önce değiştirmiştim 900 lira ödemiştim. Bu konuda Fiyat normal bence.

 

Haliyle ağır bakım denilebilir...Aracın km'sini bende merak etti ama..

 

Not: Forumda mevcut konu başlığının altında birleştirilmiştir.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

debriyaj  1011 tl..      (611 x 0.8 + (400x0,7)  =  770 TL  iskontolu     -ucuz

şanzıman yağını geri mi basacaklar.. değişmesi gerekirse ilave olarak karşınıza çıkabilir. 

 

antifriz pahalı. 

 

ön fren balatası normal

arka fren balatası pahalı

hava filtresi normal

polen filtresi normal

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

40.000 bakımını Ankara Herter'de yaptırdım.

Toplamda 332,44 TL oldu. MEB Başayar ve SK 500-600 arasında fiyat vermişlerdi.

 

   motor yağı (castrol magnetec 4 lt) - 100 TL

+ castrol cam suyu - 4,66 TL

+ Powerbank - 0,01 TL

+ Motor temizleme sprey - 9,33 TL

+ Yağ filtresi kartuşu - 15,82 TL

+ Pollen cabin filter - 70,54 TL (taktırmadım, bir sonraki bakıma gerekirse diye bagaja attım)

+ element air filter - 49,14 TL

+ bakım işçiliği - 84,75 TL

 

Toplamda 334,25 TL

İndirim Tutarı 52,53 TL

İndirimli Toplam 281,73 TL

+ KDV -50,71 TL

 

TOPLAM: 332,44 TL.

 

Yani bir nevi KDV indirimi yapmışlar. bana uygun gibi geldi özellikle diğer servislerin verdikleri fiyatlardan sonra.

 

Not: Yağ olarak Castrol kullanıldı. Dexelia mı iyidir Castrol mü bilmiyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar, servis sonrası Genel Müdürlük falan arayıp "memnun musunuz?" diye soruyorlar mı?

Hani eğer öyleyse şikayetleri oraya iletsek bir faydası olmaz mı acep?

 

Bu tür durumları Genel Müdürlüğün araması için beklemeye gerek yok bana kalırsa. Siz Mazda İletişim Hattını arayıp yaşadığınız sorunları anlatırsanız. Mazda Türkiye'nin de bunlardan haberi olacak ve buna göre önlem alacaktır diye düşünüyorum.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar bugün sabahtan 10.000 bakımını  yaptırdım.Genel olarak memnun kaldım.Aracım 9100 km.idi.

 

1- Bakım yaklaşık 1 saati mekanik bakım 1 saatide temizliği sürdü.

2- Bakım ücreti 267 tl tuttu.Mecburen hediyeyi almak için hava filtresi aldım.Oda 40 tl idi.totalde 307 tl tuttu.

3- Bakımı yapan ercan usta tahmini 35 yaşlarda ve ilgili bir arkadaştı.

4- Araçla ercan usta yaklaşık 10 km. test sürüşü benim isteğim üzerine yaptı.

4- Kullandıkları yağ totaldi ama üzerinde mazda orjinal yağ diye ibare vardı.yağ 5-30 du.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Gaza geldim ben de bakıma girmek istiyorum (çocukça bir his), ama araç 2500'de ve 2 aylık. [emoji14]

Gelecek bakımın malzemelerini ve işçiliğini satın alabilirsiniz devrim bey
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Doğru diyorsunuz. Çok teşekkürler tüyo için. İndirimden de faydalanmış olurum. :)

 

Zaten aracı aldığım günden beridir, 80 km/s üzerindeyken sol kapıdan çok düşük desibel bir çıtırtı sesi geliyor. Ona da baktırmam lazım. Teşekkürler.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Eveet arkadaşlar bende Karabela'ya bugün bakım yaptırdım.Kampanyalı indirimli filan dendi ama pek indirimli gibi göremedim ama parayı verinde aldığım hediye çok makbule geçti  O0

WEZMOm.jpg

rRVl47.jpg

PBoLd9.jpg

;D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

7 ekim tarihinde kampanya yı duyunca izmit yetkili servis mazda haldız a gittim ön amörtisör ve arka denge kollarını değiştireceğimi söyledim fiyat verildi tamam dedim ellerinde ön amörtisör ve arka denge kollarının teki olduğunu söylediler diğer denge kolunu sipariş ettiklerini geldiğinde haber vereceklerini söyleyip gönderdiler geçen gün parçanın geldiğini bildirdiler dünde servise gittim işlemler yapıldı arabayı teslim almaya gittim fatura kesildi ama anlaşılan fiyattan 120 tl fazlaydı amortisöre zam geldiğini yapacak bir şeyleri olmadığını söylediler itiraz ettim bu seferde amörtisörleri geri sökebileceklerini söylediler,sonuç olarak 120 tl fazla ödeme yapıp ayrıldım.........

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

7 ekim tarihinde kampanya yı duyunca izmit yetkili servis mazda haldız a gittim ön amörtisör ve arka denge kollarını değiştireceğimi söyledim fiyat verildi tamam dedim ellerinde ön amörtisör ve arka denge kollarının teki olduğunu söylediler diğer denge kolunu sipariş ettiklerini geldiğinde haber vereceklerini söyleyip gönderdiler geçen gün parçanın geldiğini bildirdiler dünde servise gittim işlemler yapıldı arabayı teslim almaya gittim fatura kesildi ama anlaşılan fiyattan 120 tl fazlaydı amortisöre zam geldiğini yapacak bir şeyleri olmadığını söylediler itiraz ettim bu seferde amörtisörleri geri sökebileceklerini söylediler,sonuç olarak 120 tl fazla ödeme yapıp ayrıldım.........

 

Ya size net fiyat vermeyeceklerdi. Yada vermiş oldukları fiyattan bu işi yapacaklardı. En azından sizi uyarmaları gerekiyordu ! Size fiyat verdik ama, bu şu anki güncel stok fiyatı. Fakat sipariş esnasında ki fiyat ne olur emin değiliz. Bu durum sadece Mazda servisleri için değil. Hiç bir esnaflığa yakışmaz, yakışık almaz bir durum..

 

Bu durumu servis müdürü ile filan paylaştınız mı ? Mazda Türkiye ile paylaşabilirsiniz bu durumu yazılı olarak.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Evet, pek hoş olmayan bir durum oluşmuş. Servis insiyatif kullanıp düzeltme yoluna gidebilirdi müşteri memnuniyeti açısından. 

Muhtemelen böyle birşey yapabilir diye tahmin ediyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Evet, pek hoş olmayan bir durum oluşmuş. Servis insiyatif kullanıp düzeltme yoluna gidebilirdi müşteri memnuniyeti açısından. 

Muhtemelen böyle birşey yapabilir diye tahmin ediyorum.

 

Vallahi Savaş böyle haberler okudukça, servisimizin kıymetini daha iyi anlıyorum. 

 

Yani böyle bir şey yaşama ihtimalimiz imkansız gibi bir şey. Tüm içtenliğimle söylüyorum böyle bir durum olsa bile, bu durumu bize yansıtmazlar. Yani yanlış fiyat verseler bile, bunu sessiz sedasız kendi bünyelerinde halledip. Bize en ufak şey belli etmezler diye düşünüyorum. En azından bu güne kadar yaşadğım deneyimlerden dolayı, bende öyle bir izlenim bıraktılar.

 

İşin özü servis var, serviscik var...Fakat şuda var bunu tüm Haldız servisine mal etmekte hata olur..Büyük olasılıkla bu bir personel hatası. Çok basit şekilde halledilebilecekken, şimdi düştükleri duruma bak...

 

Bir personel adamı vezirde eder, rezilde eder....Yazık...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...