Jump to content

Hyundai Amerika'da 4 Ödül Kazandı


Guest maz14
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Amerika'da satılan modellerinin tamamıyla birçok ödül kazanan Hyundai, yepyeni bir araştırmadan daha 4 aracıyla birinciliği kazanarak çıktı.

Yüksek üretim kalitesini öncelikli ilke olarak belirleyen Hyundai, otomotiv araştırma ve danışmanlık şirketi AutoPacific'in yaptığı değerlendirmede; Sonata, Tucson, Elantra ve Entourage modelleriyle 2007 Ideal Vehicle Award - 2007 İdeal Araç Ödülü'nü kazandı.

"İdeal"in kelime anlamı olan "mükemmel veya harika olan şey veya durum"dan yola çıkılarak düzenlenmeye başlanan ve bu yıl ikinci kez gerçekleştirilen AutoPacific 2007 İdeal Araç Ödülü, 2007 model olarak satın alınan yeni binek otomobiller için yapılıyor. Yeni araç sahiplerine, satın aldıkları aracın kendi ideallerini ve beklentilerini ne kadar karşıladığı soruluyor. Araştırmada çıkan sonuçlara göre, satın alınan araçlardan en az değiştirilmek istenilen araç, en ideal araç olarak kabul ediliyor.

Bu araçları üreten firmalar da, müşterilerini en iyi şekilde anlayıp ihtiyaçlarını karşılayan, her isteklerine cevap verebilen ve kendi müşteri kitlesi içinde tüketicinin en çok arzuladığı araçları üretebilen firmalar olarak ideale en yakın sonuçları elde ediyorlar. Toplam 16 ayrı segmentte yapılan anket sonucunda Hyundai Sonata, Amerika'da üst orta segment araçlarda (Türkiye'de D segmenti) "En İdeal Araç" seçilirken Hyundai Tucson da, kompakt segment SUV'lar (Türkiye'de SUV-C segmenti) arasında "En İdeal Araç Ödülü"ne layık görüldü. Tucson bu ödülle birlikte "Araç Memnuniyeti Ödülü"nü de kazandı. Ayrıca Elantra "En İdeal Kompakt Otomobil" seçilirken Entourage da minivan segmentinin "En İdeal Aracı" seçildi.

Ödül ile ilgili Hyundai Motor Amerika Başkan Yardımcısı John Krafcik; "Bu ödüller, Hyundai'nin tüketicinin ihtiyaçlarına ne kadar hassasiyet gösterdiğinin ve yeni araçlarında bu ihtiyaçları karşılamak için ne kadar üstün çalışmaların yapıldığının birer göstergesidir. Hyundai markası, sektörde en yüksek kaliteyi, gelişmiş güvenlik teknolojisini ve üstün marka değerini temsil etmektedir. Biz Hyundai olarak, her geçen gün daha da büyüyen müşteri profilimizin istek ve ihtiyaçlarını karşılayan araçlar üretmeye devam edeceğiz" dedi.

Auto Pacific Başkanı George Peterson ise Hyundai'nin başarısıyla ilgili şunları dile getirdi: "Hyundai, hedef kitlesindeki tüm müşterilerinin beklentilerini anlıyor ve bu doğrultuda araçlarını geliştiriyor. Hyundai, tüm müşterileri için en "ideal" araçları hazırlayarak bu yılki değerlendirmemizde inanılmaz bir başarı elde etti".

AutoPacific, Amerika'da kendi segmentlerinde 2007'nin en "İdeal Araçlarını" belirlemek için 11 farklı kriterde değerlendirmeler yapıyor. Değerlendirmeler araçların dış boyutlarına, kabin içi genişliğine, bagaj hacmine, sürücü koltuğunun konforu, rahatlığı ve görüş açısına, kabin içindeki kaliteye, maksimum güce, iniş-biniş kolaylığına, kabindeki saklama gözleri ve ceplerin sayısına ve kullanışlılığına, lastiklere ve jantlara göre yapılıyor. 2007 İdeal Araç Ödülü de, Eylül 2006 ile Aralık 2006 dönemi arasında araç satın alan 24,000 müşterinin bu kriterlerde verdiği cevaplara göre belirlendi.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bu otomobil üreticileri saça göre tarak gibi ülkeye göre araba üretiyorlar,gelsinler Türkiye için ürettikleri huyundai lerle girsinler bu testede görelim,dötü moklu huyundai bile bizi ikinci sınıf vatandaş konumuna koyuyor,zaten sevmezdim hiç sevmez oldum... Mazdayıda bu politikasından dolayı çok sevdiğim söylenemez

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest uyumsuzelement

bence asıl suclu üreticiler degil distrübütör firmalar, daha ucuza gelsin cok para kazanayım mantıgındalar bakın koça yıllar yılı tofaşı çakmadımı millete daha iyilerine layık grmeyenler kendi vatanımızdaki dini imanı para olmuş otomotivciler

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...