Jump to content

Mazda CX-3 Kullanıcı Yorumları


morybaba
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

 

         Herkese selam ;

        Arkadaşlar benim CX-3 en full donanımlı olan Power Sense AT Beyaz Deri . Arabayı kullanmaya başlayalı 3 hafta oldu . Arabalar konusunda uzman değilim ama şahsi fikirlerimi paylaşmak istedim . Öncelikle son yıllarda kullandığım araçları belirtmek istiyorum . Çünkü karşılaştırma yaparken onlara göre değerlendireceğim.

2007-2008  BMW 316i benzin-düz vites

2008-2009 Opel Corsa dizel-düz vites

2010-2011 Toyota Auris benzin- düz vites

2011-2013 Toyota Auris dizel - otm. vites

2013-2014 Nissan Juke benzin - otm vites

2014- 2015 Mercedes CLA dizel - otm vites

      Dış Görünüm : Araç dikkat çekecek şekilde çok şık sportif bir görünüme sahip . Mercedes CLA da öyleydi , CX-3 ondan aşağı değil .Özellikle kırmızı renk çok yakışıyor. Bence  prestij marka suv arabalarda bile bu güzellikte tasarıma az rastlanıyor. Yolda dikkat çeken ve kendine baktıran bir araç. Audi Q3 ya da Mercedes GLA almayı istiyordum, daha az fiyata daha hoş  bir araba aldığımı düşünüyorum.

      İç Tasarım : Aracın iç mekan malzeme kalitesi ve işçiliği bence gayet başarılı . İçine otuduğunuzda bunu hemen algılıyorsunuz. Kullanılan deri , plastik malzemeler , metal parçalar vs... hepsi birbiriyle uyumlu ve kaliteli hissini veriyor. Seyahat sırasında araç içindeki trim seslerine takıntılı biriyimdir. İç mekanda gıcırtı veya tıkırtı duyduğumda arabadan soğuduğum çok olmuştur. 1993 yılından beri araç kullanıyorum , sık araba değiştiririm. Şimdiye kadar sahip olduklarım arasında bu konuda en başarılı olan CX-3 , İçinde yatıp uyuyasım geliyor diyebilirim.  İçeri gelen motor sesi de sanki benzinli bir araç kullanıyormuş  hissini veriyor . Mercedes'te bu konuda sessizdi , bu da aynı sessizlikte.  Diğer kullandığım dizeller öyle değildiler. Mercedes AMG paketli ve sert süspansiyonluydu. O yüzden konforsuz bir arabaydı. Mazda'nın çok daha konforlu olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Bu kaliteye yakışmayan sadece torpido gözü bence , biraz hafif ve basit tasarlanmış. Kol dayama yok diye eleştiriler almıştı , opsiyon olarak var ve ben de satın aldım. M.Medya ekranı menüler arasında geçişte biraz yavaş çalışıyor , bunun dışında oldukça fonksiyonel. Ekranı vitesin önündeki kumanda ve düğmeler ile de rahatça kullanabiliyorsunuz .Türkçe navigasyonu da sisteme yüklettim .Bose müzik sistemi var ve gayet başarılı  , arabanın içini disco olarak da değerlendirebilirsiniz . Göstergeler , head-up display ekranı ve direksiyon simidi arabanın şıklığını destekler kalitede. Head-up display ile hız sabitleyici ve araç takip sistemi ile bilgileri takip edebiliyorsunuz. USB ve CD giriş yeri vitesin tam arkasında yer alıyor . USB Auris'de olduğu gibi torpido içinde , CD girişi de biraz daha yüksekte konumlandırılsa daha hoşuma giderdi.

      Motor ve Performans :  En son kullanığım Mercedes Cla 1,5 dizel motora sahipti . Çift kavramalı otomatik vites vardı. Bu yüzden iki motoru ve şanzumanı karşılaştırma imkanım var. Bu motorlar ortalama tatminkar bir performans sunuyorlar. Yani benim ihtiyacımı karşılıyor. Mazda'nın iki artısı var bence . Birincisi dizel gecikmesi , yani alt devirlerde ve kalkışlardaki isteksizlik Mercedes'e göre daha az . Benzinliye yakın gibi. Mercedes çift kavramalı otomatik sanzumana sahipti , Mazda tork konvertörlü otomatik olmasına rağmen daha iyi bence. Hem daha az sarsıntılı vites değiştiriyor hem de sürücünün hislerini anlamada daha başarılı. Otomatik kullanımda manuel hissine yakın diyebilirim. Motor dizel olarak gerçekten sessiz ve sarsıntısız çalışıyor.

       Problem : Bana göre direksiyon sisteminde bir problem var . Sağa ve sola sert dönüşlerde , örneğin ada etrafında dönerken , sanki direksiyon mili direksiyona tık tık vuruyormuş gibi bir his veriyor. Ayrıca direksiyon sisteminin darbe emişi biraz zayıf , özellikle yüksek hızlarda ve bozuk zeminlerde direksiyona fazla titreşim alıyor. Aracı servise götürdüm orada da durumu fark ettiler. Test aracını da kullandım buna benzer bir durum var. Servisten merkeze mail yazdılar , cevap bekliyoruz. İnşallah düzeltilebilecek bir sorundur. Direksiyondaki vuruntunun tamamen aynısı Auris’te de vardı. Direksiyon milinde çatlak var dediler ve değiştirdiler. Özellikle bu konuda bilgisi olan arkadaşlardan yorum ve tavsiye bekliyorum.

       Arkadaşlar CX-3 hakkında kendi fikirlerimi özetlemeye çalıştım . Yazının başında belirttiğim gibi araba otoritesi değilim , sadece biraz merakım vardır. Merak ettikleriniz varsa , elimden geldiği kadar cevap vermeye çalışırım.

zahmet olmazsa serviste taktırdıgınız kol dayamanın fotografını yüklermisiniz,nasıl birşeyki koymamıslar merak edıyorum

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Morybaba, detaylı değerlendirmeniz için teşekkür ederim. Beni Mazda Cx-3 'e bir adım daha yaklaştırdınız. Direksiyon sonuna kadar çevrilince tıkırtı yapması problemine daha önce Corolla, Megane ve Astra'da şahit olmuştum. Golf ise bu konuda çok iyi. Umarım çözülebilir bir sorundur.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

zahmet olmazsa serviste taktırdıgınız kol dayamanın fotografını yüklermisiniz,nasıl birşeyki koymamıslar merak edıyorum

Umarım fotoğraflar kolçak isteyenlere yardımcı olur. CX-3 için orijinal kolçak budur.

kolcak1.JPG

kolcak2.JPG

kolcak3.JPG

Morybaba, detaylı değerlendirmeniz için teşekkür ederim. Beni Mazda Cx-3 'e bir adım daha yaklaştırdınız. Direksiyon sonuna kadar çevrilince tıkırtı yapması problemine daha önce Corolla, Megane ve Astra'da şahit olmuştum. Golf ise bu konuda çok iyi. Umarım çözülebilir bir sorundur.

Çözümü vardır diye düşünüyorum , sanki darbe emici bir parça eksik gibi .

  • Beğen 7
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Konuyu yeni ve daha doğru bir başlığa taşıdık. Burada Mazda CX-3 kullanıcılarının kendi yorumlarına yer verelim , diğer konu da internette karşılaştığımız test ve izlenimleri içersin..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 

         Herkese selam ;

        Arkadaşlar benim CX-3 en full donanımlı olan Power Sense AT Beyaz Deri . Arabayı kullanmaya başlayalı 3 hafta oldu . Arabalar konusunda uzman değilim ama şahsi fikirlerimi paylaşmak istedim . Öncelikle son yıllarda kullandığım araçları belirtmek istiyorum . Çünkü karşılaştırma yaparken onlara göre değerlendireceğim.

2007-2008  BMW 316i benzin-düz vites

2008-2009 Opel Corsa dizel-düz vites

2010-2011 Toyota Auris benzin- düz vites

2011-2013 Toyota Auris dizel - otm. vites

2013-2014 Nissan Juke benzin - otm vites

2014- 2015 Mercedes CLA dizel - otm vites

      Dış Görünüm : Araç dikkat çekecek şekilde çok şık sportif bir görünüme sahip . Mercedes CLA da öyleydi , CX-3 ondan aşağı değil .Özellikle kırmızı renk çok yakışıyor. Bence  prestij marka suv arabalarda bile bu güzellikte tasarıma az rastlanıyor. Yolda dikkat çeken ve kendine baktıran bir araç. Audi Q3 ya da Mercedes GLA almayı istiyordum, daha az fiyata daha hoş  bir araba aldığımı düşünüyorum.

      İç Tasarım : Aracın iç mekan malzeme kalitesi ve işçiliği bence gayet başarılı . İçine otuduğunuzda bunu hemen algılıyorsunuz. Kullanılan deri , plastik malzemeler , metal parçalar vs... hepsi birbiriyle uyumlu ve kaliteli hissini veriyor. Seyahat sırasında araç içindeki trim seslerine takıntılı biriyimdir. İç mekanda gıcırtı veya tıkırtı duyduğumda arabadan soğuduğum çok olmuştur. 1993 yılından beri araç kullanıyorum , sık araba değiştiririm. Şimdiye kadar sahip olduklarım arasında bu konuda en başarılı olan CX-3 , İçinde yatıp uyuyasım geliyor diyebilirim.  İçeri gelen motor sesi de sanki benzinli bir araç kullanıyormuş  hissini veriyor . Mercedes'te bu konuda sessizdi , bu da aynı sessizlikte.  Diğer kullandığım dizeller öyle değildiler. Mercedes AMG paketli ve sert süspansiyonluydu. O yüzden konforsuz bir arabaydı. Mazda'nın çok daha konforlu olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Bu kaliteye yakışmayan sadece torpido gözü bence , biraz hafif ve basit tasarlanmış. Kol dayama yok diye eleştiriler almıştı , opsiyon olarak var ve ben de satın aldım. M.Medya ekranı menüler arasında geçişte biraz yavaş çalışıyor , bunun dışında oldukça fonksiyonel. Ekranı vitesin önündeki kumanda ve düğmeler ile de rahatça kullanabiliyorsunuz .Türkçe navigasyonu da sisteme yüklettim .Bose müzik sistemi var ve gayet başarılı  , arabanın içini disco olarak da değerlendirebilirsiniz . Göstergeler , head-up display ekranı ve direksiyon simidi arabanın şıklığını destekler kalitede. Head-up display ile hız sabitleyici ve araç takip sistemi ile bilgileri takip edebiliyorsunuz. USB ve CD giriş yeri vitesin tam arkasında yer alıyor . USB Auris'de olduğu gibi torpido içinde , CD girişi de biraz daha yüksekte konumlandırılsa daha hoşuma giderdi.

      Motor ve Performans :  En son kullanığım Mercedes Cla 1,5 dizel motora sahipti . Çift kavramalı otomatik vites vardı. Bu yüzden iki motoru ve şanzumanı karşılaştırma imkanım var. Bu motorlar ortalama tatminkar bir performans sunuyorlar. Yani benim ihtiyacımı karşılıyor. Mazda'nın iki artısı var bence . Birincisi dizel gecikmesi , yani alt devirlerde ve kalkışlardaki isteksizlik Mercedes'e göre daha az . Benzinliye yakın gibi. Mercedes çift kavramalı otomatik sanzumana sahipti , Mazda tork konvertörlü otomatik olmasına rağmen daha iyi bence. Hem daha az sarsıntılı vites değiştiriyor hem de sürücünün hislerini anlamada daha başarılı. Otomatik kullanımda manuel hissine yakın diyebilirim. Motor dizel olarak gerçekten sessiz ve sarsıntısız çalışıyor.

       Problem : Bana göre direksiyon sisteminde bir problem var . Sağa ve sola sert dönüşlerde , örneğin ada etrafında dönerken , sanki direksiyon mili direksiyona tık tık vuruyormuş gibi bir his veriyor. Ayrıca direksiyon sisteminin darbe emişi biraz zayıf , özellikle yüksek hızlarda ve bozuk zeminlerde direksiyona fazla titreşim alıyor. Aracı servise götürdüm orada da durumu fark ettiler. Test aracını da kullandım buna benzer bir durum var. Servisten merkeze mail yazdılar , cevap bekliyoruz. İnşallah düzeltilebilecek bir sorundur. Direksiyondaki vuruntunun tamamen aynısı Auris’te de vardı. Direksiyon milinde çatlak var dediler ve değiştirdiler. Özellikle bu konuda bilgisi olan arkadaşlardan yorum ve tavsiye bekliyorum.

       Arkadaşlar CX-3 hakkında kendi fikirlerimi özetlemeye çalıştım . Yazının başında belirttiğim gibi araba otoritesi değilim , sadece biraz merakım vardır. Merak ettikleriniz varsa , elimden geldiği kadar cevap vermeye çalışırım.

bana. Özellikle cla ile ilgili kıyaslamanız ve  varsa Mazda 3 power ve cla kullanan varsa bu ikili arasında ki yoruma ihtiyacım var.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

merhabalar aracınız hayırlı olsun kazasız belasız kullanmalar dilerim morybaba.bundan önceki aracım 2004 model avensis ti yüksek hızlarda bozuk yollarda dönüşlerde direksiyon mükemmeldi  şimdiki mazdamda bozuk yolda yüksek hızda söke ovasında bile titreme yapıyor cok olmasada bayağı hissediliyor diyebilirim oysaki lastklerim hem yeni hemde rot balansı yapılmış vaziyette titreme sorununa alıştım fakat altından inşaallah bişi çıkmaz servisten biligi aldığınızda bilgilendirirseniz memnun olurum

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

merhabalar aracınız hayırlı olsun kazasız belasız kullanmalar dilerim morybaba.bundan önceki aracım 2004 model avensis ti yüksek hızlarda bozuk yollarda dönüşlerde direksiyon mükemmeldi  şimdiki mazdamda bozuk yolda yüksek hızda söke ovasında bile titreme yapıyor cok olmasada bayağı hissediliyor diyebilirim oysaki lastklerim hem yeni hemde rot balansı yapılmış vaziyette titreme sorununa alıştım fakat altından inşaallah bişi çıkmaz servisten biligi aldığınızda bilgilendirirseniz memnun olurum

Teşekkür ederim , gelişmeleri mutlaka yazacağım.

bana. Özellikle cla ile ilgili kıyaslamanız ve  varsa Mazda 3 power ve cla kullanan varsa bu ikili arasında ki yoruma ihtiyacım var.

Yaklaşık 1 yıl CLA AMG kullandım. Bu araçtan başlıca vazgeçme nedenim sert süspansiyon nedeniyle konforsuz olmasıydı. Kaymak asfalt yolda sorun yok , diğer zeminlerde kabin içine çok darbe alıyordu. Bir de yerden biraz daha yüksek bir araç istedim çünkü CLA ile hafif engebelerde bile tedirgin oluyorsunuz. GLA Urban paket almayı düşünüyordum  , bu pakette konforlu süspansiyon var , ama CX-3 ile arasında 50.000 TL fark olacaktı. Kredi kullanmak istemedim doğrusu. Şimdi kararımda isabetli olduğumu düşünüyorum , CX-3 ihtiyaçlarımı fazlasıyla karşılıyor . Mercedes'ten aşağı kalır bir yanı yok , fazlası var diyebilirim. Direksiyondaki sıkıntıyı giderebilirsek hiçbir olumsuzluk kalmayacak bana göre.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Teşekkür ederim , gelişmeleri mutlaka yazacağım.

Yaklaşık 1 yıl CLA AMG kullandım. Bu araçtan başlıca vazgeçme nedenim sert süspansiyon nedeniyle konforsuz olmasıydı. Kaymak asfalt yolda sorun yok , diğer zeminlerde kabin içine çok darbe alıyordu. Bir de yerden biraz daha yüksek bir araç istedim çünkü CLA ile hafif engebelerde bile tedirgin oluyorsunuz. GLA Urban paket almayı düşünüyordum  , bu pakette konforlu süspansiyon var , ama CX-3 ile arasında 50.000 TL fark olacaktı. Kredi kullanmak istemedim doğrusu. Şimdi kararımda isabetli olduğumu düşünüyorum , CX-3 ihtiyaçlarımı fazlasıyla karşılıyor . Mercedes'ten aşağı kalır bir yanı yok , fazlası var diyebilirim. Direksiyondaki sıkıntıyı giderebilirsek hiçbir olumsuzluk kalmayacak bana göre.

Cevap için teşekkürler , cla ve mazda 3 arasında kalmış bir arkadaşıma yardım cı olacak

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Merhaba,

Dün hızlı bir karar ile aldığımız CX-3 reflex ile ilgili ilk intiba ve yorumlarımı paylaşmak istedim. Araç evin ikinci aracıdır.

Öncelikle Türk halkının bilgi ve beğenilerini çok takmayan ve kendi hobi ve beğenilerimi ön plana çıkarmaya çalışan birisiyim. Yani para kazanmak için yaşamıyor, yaşamak için para kazanıyorum lütfen yorumlarımı bu felsefeye göre okuyunuz.

Aracı satın almamda servis görevlisinin iyi niyetli tutumu ve sunduğu fiyat avantajı çok etkiliydi. Aracı almamızda etkili unsurlar:

- Aynı fiyata veya sınıf içinde 4*4 dizel otomatik araç bulamadık.

- Birinci önceliğimiz 4*4 araç almaktı. Yaşadığımız lokasyon sebebiyle çok kar yağışı alıyoruz ve bu sebeple yolda kalma riskini  azaltmak istedik.

- 90.000 TL civarında bir bütçemiz vardı.

- Japon aracı ve bu sebeple arıza verme olasılığının az olması. (türk halkının çok beğendiği passat ve jetta türevi araçlarla yolda çok kalmam bunda etkilidir.)

- Aracın 5 yıl garanti ile gelmesi.

- Temiz kullanılan her aracın ikinci elde satılabileceğine inanmam.

Aracın fiyat performans olarak oranı özellikle 4*4 özelliği eklendiğinde Nissan ı geride bırakıyor. Zira Nissan Xtrail da bile dizel otomatik 4*4 seçeneğini sunmuyor. Diğer alternatif olarak sunulan Honda HRV ile kıyaslayamam çünkü arasında fiyat ve sınıf farkı mevcut. (40 bin TL kadar)

Bu aracı alırken Subaru XV tek farklı alternatifimizdi, Subaru buyük boyutlara rağmen benzinli motor seçeneği sunması sebebiyle elenen alternatif oldu.

NCAP ten 4 yıldız almasını pek takmadım. Zira bu testler 30-50 km hız aralığında yapılan testler. Güvenirliği sorgulanabilinir. Ek olarak ortalamaya bakıldığında 4,4 den 4 te kaldığı anlaşılıyor.

Aracın Revlex, Power ve Power Sense donanımlarını inceleyerek hangi modelin gereksinimlerinizi karşıladığına dikkat etmekte fayda var. Örneğin bu modellerde reflex paketine ek olarak sunulan

- Boge ses sistemi: Bagaj hacmini ciddi oranda azaltıyor.

- 16" den 18" e geçen lastik ebatları: Özellikle kış lastiği ve normal lastik maliyetlerini arttırıyor. Düşen lastik et kalınlığı sürüş yumaşıklığını arttırıyor.

- Emniyet uygulamaları: esasında en gerekli emniyet uygulamaları reflex paketi ile geliyor. Kör nokta izleme dışındaki özellikler bence sürüş konforunu arttıran unsurlar. Kör nokta sistemi ise zaten mevcutta kullandığım 2015 model passatta dahi yok bu sebeple daha az emniyetli olduğumu düşünmüyorum.

- Geri görüş kamerası: Reflex pakete yaklaşık 1000 tl ek maliyetle takılabiliyor. biz pazarlıkla yarı yarıya bu maliyeti paylaştık ve takdırdık

Biz bunlara ek olarak yaklaşık 13 bine varan fiyat farkı sebebiyle Reflex modelini tercih ettik. Belirttiğim gibi geri görüş kamerasını takdırdık.

Genel araç artıları:

- Vites geçişi hissedilmiyor. (kullandığım 2015 passattan daha az hissettirdiğini söyleyebilirim.)

- Araç sessiz.

- Emniyetli bir araçta olduğunuzu hissettiriyor.

- Bence fiyat performans oranı makul.

- 4*4 muadili bildiğim kadarıyla yok.

- 5 yıl garanti.

Genel araç eksileri.

- Kapı sesi sac kalınlığı düşük hissi veriyor. (: (esasında vw in uyguladığı dizayn kapı ve sac arasında uyguladığı izolasyon sistemi, sac kalınlığının diğer araçlarla aynı olduğuna inanıyor fakat sık dayamalar sebebiyle tok bir ses sağladıklarını düşünüyorum, basit bir eziklik sebebiyle bir kapı sac değişimi sırasında bu izolasyonun unutulması sebebiyle kapının davul gibi tıngırdadığını biliyorum, yine servise götürülerek düzeltildi, buradan da servis kalitesini çıkartın.)

- Araç içi ışıklandırılan aksesuar eksikliği, örn: cam açma düğmeleri.

- Aynalar da elektrikli kapanma sistemi var fakat araç kilitleme ile çalışmıyor özel olarak kapatmanız gerekiyor.

- Araç boyutları biraz daha büyük olabilirdi. (10 cm kadar)

- Elektrikli el freni yok.

- Kol dayaması yok.

- Aracın orta konsolu kapaklı olabilirdi. Böylece daha üst segment görüntüsü sağlanabilirdi.

Kullandığım araçlar: a3 limuzin dizel otomatik, yeni passat dizel otomatik, 2012 passat benzinli otomatik, 2009 jetta 1.9 dizel otomatik. 2012 jetta 1.6 dizel otomatik, 2011 yaris terra sport otomatik benzinli, 2005 corsa benzinli otomatik.

Kısacası özetlemek gerekseydi bu aracı bir avrupa otomotiv firması çıkartsaydı 120-130 dan aşağı olmazdı. 4*4 SUV olarak anılabilecek en ucuz ve en güvenli araç.

  • Beğen 6
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

04.11.2015 at 15:03, mehmete :
 

 Yani para kazanmak için yaşamıyor, yaşamak için para kazanıyorum lütfen yorumlarımı bu felsefeye göre okuyunuz.

Mehmet yorumların için ellerine emeklerine sağlık. Çok güzel noktalara değinmişsin. Ve hepsi mantığa dayalı düşünceler. Hemen hemen hepsinde hemfikirim. Bu arada "Mandıra Filozofu" filminden bir replik gibi olmuş yukarıda ki sloganın. :) Bilmiyorum o filmi izledin mi ama..

Araç evet keşke birazcık büyük olsaydı. Ama bu araç Mazda 2 platformunun üzerine kurulu bir model. Yani "B" segmenti Crossover otomobili. Şu an konsept aşamasında Koreu'da Mazda 3 platforumunun üzerine çıkacak bir Crossover olacak..

Kol dayama konusunda kesinlikle haklısın. İlave ediyorum Sunroof seçeneğide olmalı bence.

Elektrikli el freni konusunda "C" segmenti olsaydı evet katılırdım. Ama araç "B" segmenti olunca bu konuda eleştiremiyorum. 

Tekrar teşekkürler değerli yorumların için. Bu arada bende Gebze'de çalışıyorum Gosb'a çok yakınım.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 4 hafta sonra ...
03.11.2015 15:06:36, Burak :

Konuyu yeni ve daha doğru bir başlığa taşıdık. Burada Mazda CX-3 kullanıcılarının kendi yorumlarına yer verelim , diğer konu da internette karşılaştığımız test ve izlenimleri içersin..

Benim yazdığım yazıyı buraya (da) alabiliriz istersen :) 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

3. depo ile 570 km yaptım- 120'si Eskişehir içi ki ortalama hız 20km idi. Üzerine Bursa, bursa şehir içi, yokuşlar, bursa dönüş bozüyük'e yaklaşırken ışık yandı. @Oziyal Yalçın abiden çay içip  depoyu doldurdum :) toplam 140 tl km'de 24kr fena değil :) Bozüyük'ten Eskişehir'e biraz yol ilerisinde sıfırladım ortalamayı. Toplam 50km yol, ortalama 110km hız ile 5.3 lt gösteriyordu :D Yalçın abiye de hayır dua ettim cx5'e kavuşur inşallah. Bizimkiler bekar işi daha çok   :) 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...