Jump to content

Mazda CX-3 Kullanıcı Yorumları


morybaba
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Bir süredir cx-3'ün sıkı takipçisi oldum. Ciddi şekilde de araca meyletmiş durumdayım. İlgililere sormak istediğim ama unuttuğum iki konuda beni bilgilendirirseniz çok sevinirim.

1. Aynalar merkezi kilit ile katlanıyor mu? Yoksa içeriden tuş ile mi katlamak mümkün oluyor?

2. Araba hareketlendiğinde otomatik kapı kilitlenmesi var mı? Ya da içeriden tuş ile kilitlenebiliyor mu? Ve daha önemlisi arka kapı ve camlar için çocuk emniyet kilidi mevcut mu?

Bu sorularımı cevaplayan bir kullanıcı olursa sevinirim. Teşekküerler

Merhaba

1- içeriden tuş ile katlanıyor. Ama ayna katlama kiti takılabiliyor.

2- Mazda'ların hiç bir modelinde hareket halinde, kapı kilitleme özelliği yoktur. Ama içeriden kapıları ve eş zamanlı bagajı kilitleyebiliyorsunuz.

Aynı şekilde sürücü kapısında bulunan tuşla, tüm camları kilitleyebiliyorsunuz.

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Belirttiğim gibi uzun süre japon arabası kullandım. Honda civic sedan, hatchback, hrv. Suzuki vitara. Japon arabalarındaki sade zerafeti, iyi motor iyi otomatik şanzıman kombinini, sorunsuzluk geleneğini seviyorum. (Bu arada yeni vitara benim için hayal kırıklığı oldu) Birçok insanı çektiği gibi beni de mazda cx-3'ün dizel otm dört çeker birlikteliği çekti. Bazı japon klasiği olmuş ayrıntılara kızsam da (tek dokunuşla açılıp kapanan tek camın sürücü camı olması gibi) sürüş zevki üst düzeyde araçlar yapıyorlar gerçekten.

Birkaç günde ilgili tüm konu başlıklarını okudum. Fikirlerinizi ve bilgilerinizi almak istediğim birkaç şey var. Konularda bahsedilmişse ve ben atladıysam kusura bakmayın.

1. Kararan dikiz aynası olmayışı sıkıntı veriyormu? Bir kullanıcı arka camlar karartılmış olduğundan gerekmiyor demiş. Bunu destekleyen başka kullanıcılar var mıdır?

2. Uzun yolda yorucu olabileceğinden daha ziyade şehir kullanımına uygun olduğundan bahsedilmiş bir testte. Bu düşünceye katılıyor musunuz?

3. Offroad yapmıyorum ama senede 6-7 kez batı karadeniz ormanlarına kampa gidiyorum. Malum farklı  hava kosullarında dağ patika yolları çamurlu taşlı mucurlu yollar. Cx-3 bu durumu karşılar mı sanki yüksekliği biraz az gibi geldi bana.

Bir de naçizane fikrim ufak tefek eksiklikler hiç önemli değil kol dayama vs ama keşke sunroof opsiyonu olsaymış.

Görüşleriniz için şimdiden teşekkürler.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Yukarıdaki sorularıma birileri cevap verirse çok memnun olacağım

Bir de açıkçası forumlarda okudugum yakıt filtresi sorunu tam cx-3'e karar kılmış ve alacakken aklımı çok bulandırdı. Bu konu ile son durum nedir bilgilendirirseniz çok sevinirim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

17 saat önce, alpaslan :

Belirttiğim gibi uzun süre japon arabası kullandım. Honda civic sedan, hatchback, hrv. Suzuki vitara. Japon arabalarındaki sade zerafeti, iyi motor iyi otomatik şanzıman kombinini, sorunsuzluk geleneğini seviyorum. (Bu arada yeni vitara benim için hayal kırıklığı oldu) Birçok insanı çektiği gibi beni de mazda cx-3'ün dizel otm dört çeker birlikteliği çekti. Bazı japon klasiği olmuş ayrıntılara kızsam da (tek dokunuşla açılıp kapanan tek camın sürücü camı olması gibi) sürüş zevki üst düzeyde araçlar yapıyorlar gerçekten.

Birkaç günde ilgili tüm konu başlıklarını okudum. Fikirlerinizi ve bilgilerinizi almak istediğim birkaç şey var. Konularda bahsedilmişse ve ben atladıysam kusura bakmayın.

1. Kararan dikiz aynası olmayışı sıkıntı veriyormu? Bir kullanıcı arka camlar karartılmış olduğundan gerekmiyor demiş. Bunu destekleyen başka kullanıcılar var mıdır?

2. Uzun yolda yorucu olabileceğinden daha ziyade şehir kullanımına uygun olduğundan bahsedilmiş bir testte. Bu düşünceye katılıyor musunuz?

3. Offroad yapmıyorum ama senede 6-7 kez batı karadeniz ormanlarına kampa gidiyorum. Malum farklı  hava kosullarında dağ patika yolları çamurlu taşlı mucurlu yollar. Cx-3 bu durumu karşılar mı sanki yüksekliği biraz az gibi geldi bana.

Bir de naçizane fikrim ufak tefek eksiklikler hiç önemli değil kol dayama vs ama keşke sunroof opsiyonu olsaymış.

Görüşleriniz için şimdiden teşekkürler.

 

34 dakika önce, alpaslan :

Yukarıdaki sorularıma birileri cevap verirse çok memnun olacağım

Bir de açıkçası forumlarda okudugum yakıt filtresi sorunu tam cx-3'e karar kılmış ve alacakken aklımı çok bulandırdı. Bu konu ile son durum nedir bilgilendirirseniz çok sevinirim.

Merhaba Alpaslan,

1- Kararan dikiz aynası sıkıntı veriyor mu ?

Hayır vermiyor çünkü CX-3'ün arka camları karartmalı olduğu için, gece sürüşlerinde hiç bir sıkıntı yaşatmıyor.

2. Uzun yolda yorucu olabileceğinden daha ziyade şehir kullanımına uygun olduğundan bahsedilmiş bir testte. Bu düşünceye katılıyor musunuz?

Bu aracı şehir içi/şehirler arası uzun süreli test eden 4 kişilik gruptan bir kişiyim. @Burak @zealot @kindness Şehir içi kullanımı ufaklığı yönünden elbetteki daha çok pratik. Boyutlarından ötürü park yeri konusunda pek sıkıntı yaratmaz. Özellikler İstanbul / Ankara gibi metropol şehirlerde bu durum aranıyor.. Uzun yol konusuna gelince, şehir içinde olduğu gibi dur kalk, yavaşla, hızlan..yok önündeki araç ani durdu, yaya çıktı, logar kapağı çıktı vs..durumların hiç birisi olmuyor..Şahsen bu sadece CX-3 için değil, tüm otomobiller için geçerli.Uzun yol daha "AZ" yorucu oluyor bence..CX-3 ile 160-170 km hız yapıyorsunuz ama hızınızı anlayamıyorsunuz bile. 

3. Offroad yapmıyorum ama senede 6-7 kez batı karadeniz ormanlarına kampa gidiyorum. Malum farklı  hava kosullarında dağ patika yolları çamurlu taşlı mucurlu yollar. Cx-3 bu durumu karşılar mı sanki yüksekliği biraz az gibi geldi bana.

Ufak çaplı dağ/taş/bayır/kar hobi uğraşlarınızın tamamına yanıt verebilir CX-3.

4. Yakıt filtresi konusu aşağıda paylaştığım konuda açıklığa kavuştu.

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Belirttiğim gibi uzun süre japon arabası kullandım. Honda civic sedan, hatchback, hrv. Suzuki vitara. Japon arabalarındaki sade zerafeti, iyi motor iyi otomatik şanzıman kombinini, sorunsuzluk geleneğini seviyorum. (Bu arada yeni vitara benim için hayal kırıklığı oldu) Birçok insanı çektiği gibi beni de mazda cx-3'ün dizel otm dört çeker birlikteliği çekti. Bazı japon klasiği olmuş ayrıntılara kızsam da (tek dokunuşla açılıp kapanan tek camın sürücü camı olması gibi) sürüş zevki üst düzeyde araçlar yapıyorlar gerçekten.

Birkaç günde ilgili tüm konu başlıklarını okudum. Fikirlerinizi ve bilgilerinizi almak istediğim birkaç şey var. Konularda bahsedilmişse ve ben atladıysam kusura bakmayın.

1. Kararan dikiz aynası olmayışı sıkıntı veriyormu? Bir kullanıcı arka camlar karartılmış olduğundan gerekmiyor demiş. Bunu destekleyen başka kullanıcılar var mıdır?

2. Uzun yolda yorucu olabileceğinden daha ziyade şehir kullanımına uygun olduğundan bahsedilmiş bir testte. Bu düşünceye katılıyor musunuz?

3. Offroad yapmıyorum ama senede 6-7 kez batı karadeniz ormanlarına kampa gidiyorum. Malum farklı  hava kosullarında dağ patika yolları çamurlu taşlı mucurlu yollar. Cx-3 bu durumu karşılar mı sanki yüksekliği biraz az gibi geldi bana.

Bir de naçizane fikrim ufak tefek eksiklikler hiç önemli değil kol dayama vs ama keşke sunroof opsiyonu olsaymış.

Görüşleriniz için şimdiden teşekkürler.

1- karanlık yolda arkadan ayarsız uzunları dikmiş gelen varda rahatsız edebilir. 6 ayda Bir kere oldu. Onun dışında aynanın gece ayarı var, arka cam da filmli olduğu için rahatsızlık olmadı. Arzu edersen ebayde ayna var takılabilir.

2- Eskisehir- Elazığ 1000km yormuyor. Daha uzun giden varsa bilemem :)

3- O yollara gideceğim şimdilik yüksekliği sorun olmadı. Sizin de sorun yaşayacağınızı sanmıyorum. YouTube'da offroad videoları var, fıkır verebilir. Araca alışınca sürüşü çok keyifli. Yokuşları çıkısını özellikle çok seveceksiniz eminim, bir iyileşeyim ufak ufak Türkiye turu atacağım da kısmet olmadı :)

Kozmetik eksikleri göz ardı edersek, geniş hacime de ihtiyacınız yoksa (bagajdan yana sorunum olmadı henüz) Araç 4x4 :) filtre sorunu da artık sorun olmaktan çıktı, bütün servislerde Parca var. Ha sorun ne dersen? Mercedes gibi bmw gibi Mazda'nın da her yerde servis yok. 3 aydır Elazığ'dayım, Servis Zaman'ı geldi. Diyarbakır'a gittim geldim mecburen. Gidiş geliş 300km 4 saat bakım icin yol can sıkabilir. Onu da ciğer yiyerek telafi ettik :)

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Hayırdır? Geçmiş olsun

Sağol abi, küçük bir operasyon geçirdim :) midemin üzerinde 5cm bir kitle vardı. Mideyi ufalttılar biraz :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Açıklamalar için çok teşekkür ederim.  Bu arada fotifoti size de çok geçmiş olsun.

Ankarada olmak servis açısından avataj tabii. Ankara SK için de iyi duyumlar alıyorum. Aracı da oradan alacağım zaten başka yetkili satış noktası yok Ankara'da.

Büyük aracımız var bu aracı salt kendi kullanımım için düşünüyorum. Senede 6 kez kamp malzemeleri için bagaj ihtiyacım olur o kadar.

Önemli bir kozmetik eksiklik de yok aslında. Dert edilecek şeyler değil. Artıları çok daha fazla donanım olarak. Bence hatırı sayılır tek eksiği sunroof. Ama Allah aşkına kaç kez kullandık bundan önce vardı da. Ses ve tozu da yanında getiriyor.

Tekrar teşekkürler. Sanırım haftasonu gidip el sıkışacağım.

Pek kimse tercih etmemiş ama bence Seramik Grisi ^-^^-^

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Son olarak fiyat hakkındaki görüşlerinizi iletebilir misiniz?

Power beyaz deri için 100.000 power sense b. deri için 104 küsur fiyat verdiler. Uygun mudur biraz daha zorlanır mı?

Sosyal medya pazarlamanın "yaptırım gücü"nü (tüketicinin sosyal medya sayesinde ürün fiyatlarını özelliklerini biliyor olmasından kaynaklanan gücü böyle adlandırılıyordu yanlış hatırlamıyorsam) kullanmak gerekir.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Son olarak fiyat hakkındaki görüşlerinizi iletebilir misiniz?

Power beyaz deri için 100.000 power sense b. deri için 104 küsur fiyat verdiler. Uygun mudur biraz daha zorlanır mı?

Sosyal medya pazarlamanın "yaptırım gücü"nü (tüketicinin sosyal medya sayesinde ürün fiyatlarını özelliklerini biliyor olmasından kaynaklanan gücü böyle adlandırılıyordu yanlış hatırlamıyorsam) kullanmak gerekir.

Açık ögretim sosyal medya dersi kokusu alıyorum :) fiyat uygun gibi [emoji1360]

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Aynen öyle...:rolleyes: uzun süredir amatörce fotoğrafçılıkla ilgileniyorum. Hadi bir de okulunu okuyalım dedim. Derslerden biridir sosyal medya.:)

Teşekkürler. Bu arada Elazığ'ın da Eskişehir'in de ayrı yeri vardır bende. Her ikisinde de 2 sene çalıştım. Eskişehir'den Ankara'ya hiç dönmek istememiştik karı koca.

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Aynen öyle...:rolleyes: uzun süredir amatörce fotoğrafçılıkla ilgileniyorum. Hadi bir de okulunu okuyalım dedim. Derslerden biridir sosyal medya.[emoji4]

Teşekkürler. Bu arada Elazığ'ın da Eskişehir'in de ayrı yeri vardır bende. Her ikisinde de 2 sene çalıştım. Eskişehir'den Ankara'ya hiç dönmek istememiştik karı koca.

 

Ben de okuyorum :) Oradan dikkatimi çekti. Yalnız sosyal medyadan kaldım [emoji12]

Eskişehir'e yolunuz düşerse beklerim. İnşallah bir cx3 buluşması da yapacağız . Sayımız biraz daha güzel olsun.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Araç hakkında bazı şeyler merak etmissiniz. Ben 6 aydır biniyorum 6782 km de şuan aracım otomatik motion. Araçtaki yakıt filtresi sorununu sanırım en fazla yaşayanlardim ama sorun çözüldü yani ufak bir şekilde halloluyor.onun dışında bu sure zarfında başka problemin çıkmadı. Mazda severler bakımın 6 ayda bir yapılmasından yakınıyor öyle birsey yazmamissiniz ama o bakım olayı yilda bir yapiliyor. Olumsuz yanı 4 kişilik bir araba 5. Ye yer yok :) kol dayama sonradan alınabiliyor.navigasyon olayını çözdüler zaten sonuç olarak varsa paranız sense alın 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Navigasyon için sanırım 2000 tl istediler ek olarak. Kol dayamayı konuştuk. Açıkçası akıllı tel.da navigasyon varken çok da gerekli değil gibi geldi. Bakım için yılda bir demişlerdi bayide o yüzden sizlere de tekrar sormadım. Küçüklüğünü cok sorun etmiyorum çünkü ön kabin oldukca ferah geldi bana. Arkaya oturan kendi düşünsün:fiuw:

Umarım aldıktan sonra yakıt filtresi sorunuyla karşılaşmam. Power için 100 sense için 104 küsur. İşte o biraz düşündürüyor sadece biraz fazla gibi geliyor. Ama tasarıma vuruldum açıkçası 2. eli de dert etmiyorum en az 5 yıl binerim çünkü. Sanırım hsonu gidip el sıkışırım

17 dakika önce, fotifoti :

Ben de okuyorum :) Oradan dikkatimi çekti. Yalnız sosyal medyadan kaldım emoji12.png

Eskişehir'e yolunuz düşerse beklerim. İnşallah bir cx3 buluşması da yapacağız . Sayımız biraz daha güzel olsun.

Çok sevinirim tabii önce sahip olmam lazım bir cx3'e. Hayırlısı bakalım

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Araca zam gelmiş ben alırken 102 bin e sense veriyordu para olmadığı için motion almıştım 90 bin e ama sense olsa tadından yenmez keşke borç falan alıp da sense alaydım diyorum şuan. Navigasyonu 20 tl ye hallediyorlar kol dayama da 540 lira olması lazım yakıt filtresi dediğim gibi önemli bir arıza değil hayırlı olsun şimdiden 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Hocam siz arabayı alin aldıktan sonra a101 den 8 gb hafıza kartı alın 20 tl ye sonra buraya mesaj atın hallederler :) yanlış hatırlamıyorsam toplam 104 bin e beyaz deri sense veriyordu ayrıca kol dayama da takıyordu . Gerçi ben kol dayamayi kendim yaptım tahtadan bardaklik yerlere geçmeli aynı Mazda 3 de olduğu gibi kavisli ustune ince sünger doseyip kumaş kaplama yaptım çok güzel oldu :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...