Jump to content

Mazda CX-3 Kullanıcı Yorumları


morybaba
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Çay içmeye Rize, kebap için Adana yapan adama demeyin böyle şeyler akşam akşam


Çi börek var , sınırsız kahvaltı var, yatık döner var, aç bırakmayız [emoji1] ama ben bu aralar pek yokum, gelmeden bir iki hafta önce planlamakta fayda var .
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

44 dakika önce, fotifoti :


Eskişehir'e emoji1.png bak gelip de pişman olan yok. Gelmeyip pişman olan@okkko var :)

Valla bi gelemedim yaa. Bi izin alıver patrondan da geleyim...

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 saat önce, okkko :

Valla bi gelemedim yaa. Bi izin alıver patrondan da geleyim...

bizde izinler iptal :) kaçacaksın izne bakmayacaksın :P 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 1 ay sonra ...

Selâmlar 

Bugün Tuzla Düzce arasında şerit değiştirme esnasında bir uğultu ( tınlama)duymaya başladım.Daha önce vardı da ben mi duymadım bilmiyorum.Şeritten ayrılma uyarısı olabilirmi,display ekranında ve göstergelerde uyarı görüyorum  acaba o ses de sesli uyarımı oluyor.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Nano koruma sonrası 

Düşünen olursa eşe dosta giden fiyat almada yardımcı olurum.

İlhan bey umarım bu iletiyi uygun biryere taşır. 

P_20160908_104207_LL.jpg

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 ay sonra ...

1 yılı doldurduk kuzuyla :) az gittik uz gittik dere tepe düz gittik. Tamamen karışık bir kullanım söz konusu. Sürekli kısa mesafeler, çok soğuk, çok sıcak, Deniz kenarları , dağ başları , sakin kullanım , deli kullanım . Daha karışık bir kullanım zor :) İstatistikleri veriyorum. Bu süre boyunca servise olan çağırmalar dışında çok şükür sorun yaşamadım. İ-stop 25.5 saat.

e5fb4153474077fab8b9229d978f0772.png

5b284a603424086371e0c938ab22f80a.png

Benzin alınan yerler
d92a54763a9a74d333c982a2450ce289.png

Yakıt bilgisi ve fiyat grafiği
d3d19d3dc48f741e9ff2a5ecc281fa49.png



  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 hafta sonra ...

Herkese merhaba,

Bir Subaru XV kullanicisi olarak aracima asik olmama ragmen, bazi mecburiyetlerden dolayi dizel yakit tuketen bir araca gecme karari aldik. Bu noktada Subaru'dan sonra bizi uzmeyecek, benzer kullanim dinamiklerine sahip bir arac arayisina girdik ve su anda gundemimizde Mazda CX-3 var. Tasarimi, donanimi vs. zaten cok begendigimiz kriterler. Belki surekli AWD degil ama okudugum yerli ve yabanci yorumlar, Mazda'nin AWD sisteminin de Subaru'yu cok fazla aratmayacagini anladim. Tek dusundugum konu ise aracin boyutlari. Aslinda bagaj hacmi (350lt) XV'den cok farkli degil (380lt) ancak arka koltukta oturacak olan insanlar icin Subaru'dan sonra bir eziyet soz konusu olur mu diye de dusunmeden edemiyorum. Gerci bu hafta sonu test surusu yapacagim ve dolayisiyla aracin ic boyutlariyla ilgili sorularim da cevaplanmis olacak dogal olarak. Ancak yine de her iki araci da incelemis/kullanmis arkadaslar varsa, onlarin fikirlerine de basvurmak istedim. Herkese iyi forumlar diliyorum...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 saat önce, alperyy :

Herkese merhaba,

Bir Subaru XV kullanicisi olarak aracima asik olmama ragmen, bazi mecburiyetlerden dolayi dizel yakit tuketen bir araca gecme karari aldik. Bu noktada Subaru'dan sonra bizi uzmeyecek, benzer kullanim dinamiklerine sahip bir arac arayisina girdik ve su anda gundemimizde Mazda CX-3 var. Tasarimi, donanimi vs. zaten cok begendigimiz kriterler. Belki surekli AWD degil ama okudugum yerli ve yabanci yorumlar, Mazda'nin AWD sisteminin de Subaru'yu cok fazla aratmayacagini anladim. Tek dusundugum konu ise aracin boyutlari. Aslinda bagaj hacmi (350lt) XV'den cok farkli degil (380lt) ancak arka koltukta oturacak olan insanlar icin Subaru'dan sonra bir eziyet soz konusu olur mu diye de dusunmeden edemiyorum. Gerci bu hafta sonu test surusu yapacagim ve dolayisiyla aracin ic boyutlariyla ilgili sorularim da cevaplanmis olacak dogal olarak. Ancak yine de her iki araci da incelemis/kullanmis arkadaslar varsa, onlarin fikirlerine de basvurmak istedim. Herkese iyi forumlar diliyorum...

Subaru XV'nin iç hacmi olsun, bagaj hacmi olsun Mazda CX-3'ten daha geniş, ferah ve kullanışlıdır.

Mazda CX-3'te bagaj hacmi 350 litre olan donanımlar, Motion ve Reflex paketler. Power ve Power Sense donanımların bagaj hacmi 287 Litre. Power donanımın bagajında,  Bose Müzik sisteminin tesisatı olduğu için bagaj hacminden çalıyor.

Bir dönem XV konusunda bayağı bir niyetim vardı. Uzun araştırmalar sonucunda vazgeçtim/askıya aldım diyeyim.

Gerekçe olarak;

- CVT-Otomatik vites var..Ama hiç bir şekilde ne direksiyondan ne de vites kolundan manuel kullandırma izni verdirmiyor.

- Satın Alma sonrası hizmet kalitesi ve fiyatlandırma politikaları. Uzun soluklu parça bekleme durumları söz konusu. (Kaza veya büyük arızalar neticesinde)

- Parça fiyatlarının çok pahalı oluşu..Aşağıdaki örnekte gözüktüğü gibi kaza yapmış bir XV'nin yetkili servis faturası örneğini paylaşıyorum. Far fiyatını gördüğümde dehşete düşmüştüm ! Bunun üzerine tüm Mazda modellerinin far fiyatlarını araştırdım (Halojen-Xenon-Led-Vs) En pahalı "D" segmenti Mazda 6'nın farı bile yaklaşık 1500-1600 lira daha ucuz kalmıştı..

- XV'nin bir serisinde motorunda bir takım sıkıntılardan ötürü, motor değişimi gerçekleşmiş. Tamam burada marka sattığı aracın arkasında duruyor ama..Olup biten her şey zaman alan uzun soluklu bir süreç..

X9q253.jpg

 

Yoksa özellikle makyajlı Kasa XV benim çok hoşuma gitti. Şeffaf stoplar, makyajlanmış ufak dokunuşlar yapılmış ön panel-müzik sistemi..Vites-el freninin olduğu kısımdaki iyileştirmeler.. Deri koltuk turuncu spor dikişler vs..hepsi güzel dokunuşlar olmuş...

Yakıt konusunda oldukça bonkör sanırım..Fabrika verilerini yakalayabilen yada yaklaşan diyeyim yok denecek kadar az..

Ama onun haricinde aracı çok beğeniyorum. Görünüm olarak bir çok kişi beğenmese de ben farklı olduğu için seviyorum. Sağlamlığı, AWD sistemi vs konusunda tartışmasız sınıfının lideri..

Ama muadili olan CX-4 ülkemize gelmiş olsaydı ve alternatif motor seçenekleri de olsaydı..Bir gerçek var ki XV'ye o zaman hiç ilgi duymazdım. 

XV C segmenti üzerine

CX-3 B segmenti üzerine..

Sizi tek rahatsız edecek unsur aracın boyutları olabilir. Onun haricinde donanım-teknoloji-tasarım olarak XV'den fazlası var eksiği yok diyebilirim..

Bu arada birde XV'de 3 donanım var. Sustalı anahtar sadece Premium donanımda var diye biliyor ve hatırlıyorum. Bu durumu da çok yadırgamıştım. Kapanmayan cepte kocaman bir anahtar...

Subaru'yu çok seviyorum ve saygı duyuyorum.. Ama şu Baytur'dan dolayı cesaret edemiyorum. Yönetimsel kaynaklı çok ciddi satın alma sonrası sıkıntılar mevcut..

Bu arada CX-3 bagaj sorununu da port bagajla çözen arkadaşlarımız mevcut. Yani aracın her şeyini beğenip edip tek takıldığınız nokta bagaj kalırsa. bunu da böyle bir çözüm yolu var. Tabi böyle bir çözüm yöntemi isterseniz...

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Herkese merhaba,
Bir Subaru XV kullanicisi olarak aracima asik olmama ragmen, bazi mecburiyetlerden dolayi dizel yakit tuketen bir araca gecme karari aldik. Bu noktada Subaru'dan sonra bizi uzmeyecek, benzer kullanim dinamiklerine sahip bir arac arayisina girdik ve su anda gundemimizde Mazda CX-3 var. Tasarimi, donanimi vs. zaten cok begendigimiz kriterler. Belki surekli AWD degil ama okudugum yerli ve yabanci yorumlar, Mazda'nin AWD sisteminin de Subaru'yu cok fazla aratmayacagini anladim. Tek dusundugum konu ise aracin boyutlari. Aslinda bagaj hacmi (350lt) XV'den cok farkli degil (380lt) ancak arka koltukta oturacak olan insanlar icin Subaru'dan sonra bir eziyet soz konusu olur mu diye de dusunmeden edemiyorum. Gerci bu hafta sonu test surusu yapacagim ve dolayisiyla aracin ic boyutlariyla ilgili sorularim da cevaplanmis olacak dogal olarak. Ancak yine de her iki araci da incelemis/kullanmis arkadaslar varsa, onlarin fikirlerine de basvurmak istedim. Herkese iyi forumlar diliyorum...

Uzun yolda yorar. Çok uzunsanız sıkıntı olur.
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Yalnız uzun yoldan kastım Eskişehir - Elazığ gibi 12-14 arası gideceğiniz yoldur :) iki-üç saatlik yolları uzundan saymıyorum belirteyim

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

3 hours ago, İlhan said:

Subaru XV'nin iç hacmi olsun, bagaj hacmi olsun Mazda CX-3'ten daha geniş, ferah ve kullanışlıdır.

Mazda CX-3'te bagaj hacmi 350 litre olan donanımlar, Motion ve Reflex paketler. Power ve Power Sense donanımların bagaj hacmi 287 Litre. Power donanımın bagajında,  Bose Müzik sisteminin tesisatı olduğu için bagaj hacminden çalıyor.

Bir dönem XV konusunda bayağı bir niyetim vardı. Uzun araştırmalar sonucunda vazgeçtim/askıya aldım diyeyim.

Gerekçe olarak;

- CVT-Otomatik vites var..Ama hiç bir şekilde ne direksiyondan ne de vites kolundan manuel kullandırma izni verdirmiyor.

- Satın Alma sonrası hizmet kalitesi ve fiyatlandırma politikaları. Uzun soluklu parça bekleme durumları söz konusu. (Kaza veya büyük arızalar neticesinde)

- Parça fiyatlarının çok pahalı oluşu..Aşağıdaki örnekte gözüktüğü gibi kaza yapmış bir XV'nin yetkili servis faturası örneğini paylaşıyorum. Far fiyatını gördüğümde dehşete düşmüştüm ! Bunun üzerine tüm Mazda modellerinin far fiyatlarını araştırdım (Halojen-Xenon-Led-Vs) En pahalı "D" segmenti Mazda 6'nın farı bile yaklaşık 1500-1600 lira daha ucuz kalmıştı..

- XV'nin bir serisinde motorunda bir takım sıkıntılardan ötürü, motor değişimi gerçekleşmiş. Tamam burada marka sattığı aracın arkasında duruyor ama..Olup biten her şey zaman alan uzun soluklu bir süreç..

X9q253.jpg

 

Yoksa özellikle makyajlı Kasa XV benim çok hoşuma gitti. Şeffaf stoplar, makyajlanmış ufak dokunuşlar yapılmış ön panel-müzik sistemi..Vites-el freninin olduğu kısımdaki iyileştirmeler.. Deri koltuk turuncu spor dikişler vs..hepsi güzel dokunuşlar olmuş...

Yakıt konusunda oldukça bonkör sanırım..Fabrika verilerini yakalayabilen yada yaklaşan diyeyim yok denecek kadar az..

Ama onun haricinde aracı çok beğeniyorum. Görünüm olarak bir çok kişi beğenmese de ben farklı olduğu için seviyorum. Sağlamlığı, AWD sistemi vs konusunda tartışmasız sınıfının lideri..

Ama muadili olan CX-4 ülkemize gelmiş olsaydı ve alternatif motor seçenekleri de olsaydı..Bir gerçek var ki XV'ye o zaman hiç ilgi duymazdım. 

XV C segmenti üzerine

CX-3 B segmenti üzerine..

Sizi tek rahatsız edecek unsur aracın boyutları olabilir. Onun haricinde donanım-teknoloji-tasarım olarak XV'den fazlası var eksiği yok diyebilirim..

Bu arada birde XV'de 3 donanım var. Sustalı anahtar sadece Premium donanımda var diye biliyor ve hatırlıyorum. Bu durumu da çok yadırgamıştım. Kapanmayan cepte kocaman bir anahtar...

Subaru'yu çok seviyorum ve saygı duyuyorum.. Ama şu Baytur'dan dolayı cesaret edemiyorum. Yönetimsel kaynaklı çok ciddi satın alma sonrası sıkıntılar mevcut..

Bu arada CX-3 bagaj sorununu da port bagajla çözen arkadaşlarımız mevcut. Yani aracın her şeyini beğenip edip tek takıldığınız nokta bagaj kalırsa. bunu da böyle bir çözüm yolu var. Tabi böyle bir çözüm yöntemi isterseniz...

 

Merhaba, XV ile ilgili soylediginiz cogu seye katiliyorum. Yakit tuketimi haric. Hakkini yememek lazim karma kullanimda uzun sure 8.2lt ortalamayla gezdim ki, (gaza cok da nazik davranmayiz ailece:) yaklasik 1.5 ton ve surekli AWD bir arac icin ruya bir rakam gercekten. Bugun CVT Micra ile 7lt ortalamada gezen arkadasim var mesela. Sorun surada: biz araci casual kullanmak icin almistik ama su an irgat moduna girdi. Ise gelis gidis icin kullanmayi hic dusunmemistik. Dolayisiyla surekli yogun trafikte yol aldigindan, haliyle ortalama 9.5lt civarina oturdu ve bir miktar daha artabilir. CX-3'u dusunme sebebim yakita cok fazla kafayi takmadan (ilerleyen surecte ortalama 6lt'yi yakalarim diye dusunuyorum ki, benzin/motorin farki dusunulunce kabaca yari yariya gelir) yillik yakit masrafini yariya indirip mutlu mesut yasamak. Evet benim farim da kirilmisti ve faturada 3800TL gorunce dumur oldugumu hatirliyorum. Herseye ragmen seviyorum aracimi ama bakalim, kismet. Haftasonu isin rengi belli olacak muhtemelen. Yanitiniz icin tesekkurler...

1 hour ago, fotifoti said:


Uzun yolda yorar. Çok uzunsanız sıkıntı olur.

Arkaya oturma potansiyeli olan insanlarin en uzunu 1,75 acikcasi. Problem yaratir mi sizce? Bir de diz mesafesi "yuh arkadas bu ne yaa?" dedirtecek cinsten mi?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Aracı süren arkadaş ve ya yanda oturan oturan arkadaş gerile gerile oturursa başka şeylerde denilebilir.  sürücü aracın koltuğunu en alt seviyeye indirmedikten sonra ve çok geriye yaslamadıkça bir problem yaşamaz arkadaki.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...