Jump to content

2.Nesil Mazda 3 e Hidrojen Yakıt Sistemi


Uluç Pulat
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

bu durumda ben beklemede kalıp konuyu takip etmede kalıcam illaki bir süre sonra iyi yada kötü bilgiler gelince duruma göre hareket edelim kimseyi kırmak ve incitmek bağlamında demiyorum herkesin görüşüne saygım var yıllar önce lpg çıkınca makine mühendisi sakın yaptırma motora zarar verir demişti şimdi o araç 300.000 km yi devirdi araba  canavar gibi demem o ki teknik ve bilim yerinde durmuyor

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Motora ve araca gelen her turlu zarari karsilicaklarina dair belge veriyolar noterden onu gectim motorun yanma isisini dusuruyor cunku hidrojen soguk bir gazmis mustafa bey memnuniyete cok onem veriyor mesela babamin 2004 model astraya takmiyor cunku arac uzun yillar lpgli kullanilmis ve motor yorgun ben hep motor kurum baglamasin diye benzine 3 depoda bir katki maddesi koyardim ama bu sistemi taktirmadan ilk denedigimde bir suru pislik cikti tabi diger araclara gore daha aDir ben cok devirli kullaniyorum ama yinede cok sey degisti arabada bilmiyorum zarari olucakmi onu zamanla gorucem ama suanki durum sehir ici 8.2 litre sehir disi 100 le ara hizlanma yokus filan 6.3 litre

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

35 dakika önce, Uluç pulat :

Motora ve araca gelen her turlu zarari karsilicaklarina dair belge veriyolar noterden onu gectim motorun yanma isisini dusuruyor cunku hidrojen soguk bir gazmis mustafa bey memnuniyete cok onem veriyor mesela babamin 2004 model astraya takmiyor cunku arac uzun yillar lpgli kullanilmis ve motor yorgun ben hep motor kurum baglamasin diye benzine 3 depoda bir katki maddesi koyardim ama bu sistemi taktirmadan ilk denedigimde bir suru pislik cikti tabi diger araclara gore daha aDir ben cok devirli kullaniyorum ama yinede cok sey degisti arabada bilmiyorum zarari olucakmi onu zamanla gorucem ama suanki durum sehir ici 8.2 litre sehir disi 100 le ara hizlanma yokus filan 6.3 litre

Müsait bi ara aracinizin. 0 100 km hızlanmasını ve 60 - 70 km hızla giderken dip gaz yaptığınızda aracın 120 - 130 kmye kadar ivmelenmesini videoya kaydedip paylaşabilirmisiniz? Guvenliginizi tehlikeye atmamak koşulu ile.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

0-160 cektim tabi hem kamera tut hem direksiyon hem vites tabiki zaman kaybim oldu ama 160 a 30 sn de cikiyo 60 70 te ivmelenme iyi ozellikle su sorunla karsilasmaya basladim araba daha atak oldugu icin kendimi 3. Viteste saniyirum 5 e atmak icin cekip geri 5 e takiyorum :) onceki yakit kisin cok fazlaydi hatirlamak bile istemiyorum suanda tasarruf var ama eskisine gore cok basmaya basladim o yuzden boyle 100 de 40 tasarruf filan yok tutamiyorum kendimi cunku herseyi gectimde yuksek hizlarda yokuslarda hizini korumasi bile guzel birde internette benim taktirdigim sistemin cok cok dandik turk yapimini (pet siselerle yapmislar) lpg li 1.4 lineaya takmislar gaza basmadan kaldirip 1 2 3 4 5. Vites yapiyorlar araba 30 civari hizla gidiyordu performans dedigim gibi cok guzel oldu artik yeni motorlar 1.0 motor 200 hp filan olana kadar idare ederim ben bunla hepsiyle bas ediyorumda scirocco ile bas edemiyorum :)

yarin 60 70 le videoda cekerim 30 la 5. Viteste cekiyim oyle bile yuruyo silkelemeden aslinda bitane mazda 3 gelse bi denesek yan yana cok guzel olurdu herkes net bisey ogrenirdi bende cok mersk ediyorum ama psikolojik olmicak kadar fark var

Tasarrufa gelince net bi veri hatirlamiyorum ama 1 depo ile 360 km yapiyodu simdi basa basa 440 bir kere 460 yaptim ama simdi tam ayarini bulduk bu sekilde normal kullanim yani arada sert arada normal 480 km buda 100 de 25 tasarruf kis ayinda tabi yazin cok daha iyi olucak birde soyle bir izlenimim var motor sogukken bu sistem fazla yaktiriyo gibi geliyo o yuzden devreye girme suresini uzaticam

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

10 saat önce, Uluç pulat :

0-160 cektim tabi hem kamera tut hem direksiyon hem vites tabiki zaman kaybim oldu ama 160 a 30 sn de cikiyo 60 70 te ivmelenme iyi ozellikle su sorunla karsilasmaya basladim araba daha atak oldugu icin kendimi 3. Viteste saniyirum 5 e atmak icin cekip geri 5 e takiyorum :) onceki yakit kisin cok fazlaydi hatirlamak bile istemiyorum suanda tasarruf var ama eskisine gore cok basmaya basladim o yuzden boyle 100 de 40 tasarruf filan yok tutamiyorum kendimi cunku herseyi gectimde yuksek hizlarda yokuslarda hizini korumasi bile guzel birde internette benim taktirdigim sistemin cok cok dandik turk yapimini (pet siselerle yapmislar) lpg li 1.4 lineaya takmislar gaza basmadan kaldirip 1 2 3 4 5. Vites yapiyorlar araba 30 civari hizla gidiyordu performans dedigim gibi cok guzel oldu artik yeni motorlar 1.0 motor 200 hp filan olana kadar idare ederim ben bunla hepsiyle bas ediyorumda scirocco ile bas edemiyorum :)

yarin 60 70 le videoda cekerim 30 la 5. Viteste cekiyim oyle bile yuruyo silkelemeden aslinda bitane mazda 3 gelse bi denesek yan yana cok guzel olurdu herkes net bisey ogrenirdi bende cok mersk ediyorum ama psikolojik olmicak kadar fark var

Tasarrufa gelince net bi veri hatirlamiyorum ama 1 depo ile 360 km yapiyodu simdi basa basa 440 bir kere 460 yaptim ama simdi tam ayarini bulduk bu sekilde normal kullanim yani arada sert arada normal 480 km buda 100 de 25 tasarruf kis ayinda tabi yazin cok daha iyi olucak birde soyle bir izlenimim var motor sogukken bu sistem fazla yaktiriyo gibi geliyo o yuzden devreye girme suresini uzaticam

konunuzu başından beri cesaretinizi kutlayarak takip ediyorum :) umarım aracınız uzun vadede sorun yaratmaz ve bana yada benim gibi düşünenlere yardımcı olmuş cesaret vermiş olursunuz. fakat 0-160 için 30 sn iyileştirilmiş bir performansa benzemiyor.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Patinajsiz kalkmak ve vites gecislerinde sorun yasiyarak bi 30 saniye cunku kamerayi tutarken vites degistirmek cok zor bubyuzden araci hep kesiciye sokarak vites degistim 40-130 cektim 5.viteste simdi yuklemeyi denicem

Videoyu denedim yuklenmiyo isteyene whatsaptan atarim 0-160 29 sn

40-130 5.vites

Numaram 0535 848 88 78

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

27 dakika önce, Uluç pulat :

Patinajsiz kalkmak ve vites gecislerinde sorun yasiyarak bi 30 saniye cunku kamerayi tutarken vites degistirmek cok zor bubyuzden araci hep kesiciye sokarak vites degistim 40-130 cektim 5.viteste simdi yuklemeyi denicem

Videoyu denedim yuklenmiyo isteyene whatsaptan atarim 0-160 29 sn

40-130 5.vites

Numaram 0535 848 88 78

Videoyu en kolay yükleme yöntemi, Youtube kanalı ile. Burada youtube linki vermeniz yetecektir.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

evet ilk kalkış tam olması gerektiği olmamış en az 2 sn 0-100 arası kaybınız var ilerisini çok kestiremiyorum aracı hiç kullanmadığım için. bir daha izledim 2 değil 3 sn daha erken 0-100 yapılabilir o araçla. 

iyi bir lastik iyi bir alfalt ,birde siz kamerayla uğraşmayıp rahat sürseniz olur bu iş.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 3 hafta sonra ...

Var2 depo 8.5 amperde harcadim sehir ici tasarrufun 100 de 15 te kaldigini tespit ettim 8.5 amper fazla oldugu icin 160 ta filan araba az yakiyordu hatta bursaya gidip geldim 140 130 la 6.6 litre simdi 7.5 ampere cektik 180 tl lik benzinle 450 km yapmisim sehir ici iyi bir deger hedef 500 km ki bu 450 lik depoda pendikten gaziosmanpasaya 1. Kopruden saat 5 is cikisinda yola ciktim 8 bucukta ordaydim baya dur kalka girdim tasarruf yapmasa bile sokturmem ben bunu cunku performans cok artti arkadasin 122 hp lik dsg golfu gelemiyo yanima :) yazin tatile giderken yakiti dusunmeden gidicegim icin icim rahat kisin 6.6 ile bursaya gittim geldim yazin 5.5 e duser en az bide teb total karta 100 de 5 indirim var :):) 

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

03.12.2015 at 17:17, Uluç pulat :

Motora ve araca gelen her turlu zarari karsilicaklarina dair belge veriyolar noterden onu gectim motorun yanma isisini dusuruyor cunku hidrojen soguk bir gazmis mustafa bey memnuniyete cok onem veriyor mesela babamin 2004 model astraya takmiyor cunku arac uzun yillar lpgli kullanilmis ve motor yorgun ben hep motor kurum baglamasin diye benzine 3 depoda bir katki maddesi koyardim ama bu sistemi taktirmadan ilk denedigimde bir suru pislik cikti tabi diger araclara gore daha aDir ben cok devirli kullaniyorum ama yinede cok sey degisti arabada bilmiyorum zarari olucakmi onu zamanla gorucem ama suanki durum sehir ici 8.2 litre sehir disi 100 le ara hizlanma yokus filan 6.3 litre

dostum konuyu bastan sona okuyorum,doğru yada yanlıs diyemem ilk defa burda gördüm

ama noter pnaylı garantiye bel bağlama,herkez tv lerde 5yıl 100bim km garanti veriyoruz diye araba satıp olan tüm arızaları kullanıcı hatası diyerek başından atabiliyoken sanayide dükkandan aldıgın garanti belgesine güvenme,sistemin hayırlı olsun

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

şunuda eklemek istiyorum,,bir mühendis abimiz hidrojen öyle hemen ayrılmaz derken baska bi abimiz ilkokulda yapıyıduk cok kolaydı demiş,konuya uzak oldugum için fikrim yok..ama buluslar ihtiyaçlardan doğar buna inanırım,bu olay doğruysa bile bunu hiçbir firma seri üretim olarak yapamayacak,dünyada temiz su kaynakları bu kadar azken,ve benzınde bu kadar ucuzken çok gereksız,,amerıkada içilebilir su benzınden kat ve kat pahalı ki adamlar neden böyle birsey yapsın,,avrupadada durum benzerdir sanıyorum

dünyada benzın fiyatları dip yapmısken bizim soyguncu,halkdüşmanı,vergi sevdalısı devlet adamları sayesinde biz anca çenemizi yorarız 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Temiz su degil saf su yani aku suyu ve elektroliz koyuluyo ayrica ben garanti belgesi bile almadim cunku taktirmadan once servisten motorda sorun yoktur belgesi istiyolarmis ama 2 gun cihazi kullaninca zaten ihtiyac olmadigini anliyosunuz zaten mustafa bey bana soz motorunda bir sorun cikarsa ben karsilicam dedi guvenilir bir insan oldugu kanaatindeyim ki cihazi kullansaniz motorun nasil temizlendigini sessizlestigini goruceksiniz biliyosunuz mazdalarimiz sorunsuz tek sorunu fazla isinma oda zaten hidrojenle alakasi yok ben zaten ayirmak cok zor diyen abimizi anlamadim madem ayirmak zor 10 amper ve ustune cikinca hatta 9 amper ustune cikinca motora fazla hidrojen gidiyoda yakitim 20 litre ortalamaya cikiyo performans artiyo oyle olsa 7.5 amperde kullanmazdim 15 e ayarlardim onlar 3 bin motorda filan 12 amper kullaniyo benim aracim icin sehir ici ideal 7 amper sehir disi 8 amper

 

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

@Uluç pulat youtube de şöyle bir bilgi buldum

 
 
 

ŞERİF DELİTAY 1 yıl önce (düzenlendi)

Yaklaşık 9 yıl önce Ankarada mercedes sprintera uygulamıştım,ancak 7-8 ay kullanabildim çünkü motor hidrojene göre yapılmadığı için üretilen artı güç piston kafalarını bozdu,motor bu sisteme göre yapılmış olsa veya fabrikada uygulansa harika bir sistem.aracın gaz pedalından bile gücü hissedebiliyordum ( motor arızalanınca rektefiyeciye gitti ve biz hiçbirşey demeden rektefiyeci araca yanlışlıkla benzinmi koydunuz dedi ) Montajdan önce Motor test cihazına bağladık 121 hp çıktı  orjinal sıfır km sprinter (2001) 129 hp montajdan sonraki testte 143 hp çıkmıştı..yani bir anda artı 22 hp kazandım. ama bu sevinç sadece 8 ay sürdü ... KESİNLİKLE MOTORA ZARARLI ÇÜNKÜ MOTOR MÜSAADE EDİLEN GÜCÜN ÜZERİNE ÇIKIYOR.KEYFLİ SÜRÜŞ VAR MADDİ KAZANÇ VAR AMA YİNEDE TAVSİYE ETMEM ÇÜNKÜ MOTORLAR BU GÜCE UZUN SÜRE TAHAMMÜL ETMİYOR !!!

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...