Jump to content

2016 Suzuki Vitara S


İlhan
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Suzuki, güçlü motoru ve sportif detayları ile öne çıkan Vitara S modelini İngiltere'de satışa sunmaya başlıyor.

2016 Suzuki Vitara'da Sportif Seçenek; Vitara S

Biz daha 2015 Suzuki Vitara'yı görmeden 2016 Modelde Vitara Sport çıkmış. :)

Mayıs ayında gerçekleştirilen İstanbul Autoshow 2015 Fuarı'nda Eylül ile Ekim ayları arasında ülkemizde satışa sunulabileceği belirtilen ancak hala Türkiye pazarında sunulmayan yeni kasa Suzuki Vitara, İngiltere pazarında sunulan sportif seçeneği Vitara S ile gündeme geldi. 140 hp güç ve 220 Nm tork üreten 1.4 litre BOOSTERJET motor ile sunulan yeni Suzuki Vitara S, hem manuel hem de otomatik şanzıman ile alınabiliyor. 1.500 devirden itibarne maksimum torkunu üreten güçlü motoru sayesinde Vitara S, şanzıman türüne bağlı olmaksızın, 0'dan 100 km/s hıza 10.2 saniyede ivmeleniyor. Dış görünümde, yeni ızgara, tampon ve far tasarımının yanında özel jantları ile daha agresif bir görüntüye sahip olan Vitara S, gümüş renkli yan ayna kapakları, bagaj kapağı üzeri spoiler ve siyah renkli kapı altı kaplamaları ile standart modellerden ayrılıyor. 

2016-suzuki-vitara-s%20(2).jpg

İç mekanında ise sportif metal pedal grubunun yanında, kırmızı renkli dikişlere sahip koltukları ve direksiyon simidi ile öne çıkan Vitara S'in kırımız renk ile çevrelenen havalandırma menfezleri de fark yaratıyor. Özel parlak kırmzı gövde rengi ile tanıtılan Suzuki Vitara S'te ayrıca siyah, beyaz ve griden oluşan özel renk seçenekleri de bulunuyor. Standart olarak ALLGRIP adı verilen dört tekerlekten çekiş sistemi ile sunulan 2016 Suzuki Vitara S fiyatı İngiltere'de 20.899 Pound'dan başlıyor. 

2016-suzuki-vitara-s.jpg

 

Kaynak

 

 

 

  • Beğen 6
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 ay sonra ...

SUZUKİ VİTARA FİYATI BELLİ OLDU

Suzuki yeni nesil Vitara fiyatlarını açıkladı. Yeni Suzuki Vitara fiyatı ülkemizde 73.500 TL'den başlıyor. Yeni Suzuki Vitara Türkiye'de sadece 1.6 litrelik benzinli motor ile alınabiliyor.

Suzuki Vitara Fiyatı Belli Oldu

Suzuki, ülkemizde ilk olarak geçtiğimiz yılın Mayıs ayında gerçekleştirilen 2015 İstanbul Autoshow'da gün yüzüne çıkardığı yeni Vitara modelini satışa sunuyor. Yeni Suzuki Vitara fiyatlarıülkemizde 73.500 TL'den başlıyor 82.400 TL'ye kadar yükseliyor. Sadece 1.6 litrelik benzinli motor ve otomatik şanzıman birlikteliği ile sunulan yeni Vitara'da 4x2 veya 4x4 çekiş sistemi alternatifleri sunuluyor. Vitara Avrupa pazarında 1.6 litrelik benzinli motorda manuel şanzıman seçeneğini de sunarken, Japon üreticinin SX4 S-Cross modelinde de yer verdiği 120 hp güç üreten 1.6 litrelik dizel motor da sadece manuel şanzıman ile Vitara da sunuluyor. Avrupa pazarında diğer motor alternatifleri sayesinde bir çok farklı versiyon ile sunulan Vitara, ülkemizde ise sadece iki farklı versiyon ile alınabiliyor. GL+ adlı donanım paketi ile sunulan bu versiyonlarda 900 TL karşılığında çift renkli karoser de tercih edilebiliyor. Yeni Vitara, 120 hp'lik 1.6 litre benzinli motor, otomatik şanzman, 4x2 sistemi, GL+ donanım ve tek renkli karoser ile 73.500 TL'den sunuluyor. 4x4 çekiş sistemi tercih edildiğinde ise yeni Vitara fiyatı8.000 TL daha artarak 81.500 TL'ye ulaşıyor.

Model Vites Yakıt Tipi Güç Çekiş Sistemi Anahtar Teslim Fiyatı
1.6 GL+ (Tek Renk)  Otomatik Benzin 120 4x2 73.500 TL
1.6 GL+ (Çift Renk)  Otomatik Benzin 120 4x2 74.400 TL
1.6 GL+ (Tek Renk)  Otomatik Benzin 120 4x4 81.500 TL
1.6 GL+ (Çift Renk) Otomatik Benzin 120 4x4 82.400 

Yeni Suzuki Vitara Donanım Özellikleri;

7d4f0cf5100c4599a536615a65e2464e.jpg

c5d0cc42decb4070a276d882abb67e23.jpg

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ben rengini beğendim [emoji4] capturdan falan iyidir herhalde.

Foti bırakta iyi olsun. Captur B segmenti Vitara C segmenti.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Foti bırakta iyi olsun. Captur B segmenti Vitara C segmenti.

Segment benim icin kıstas değil :) kajdardan da iyidir. Adını unuttum o an [emoji12] Japon iyidir demek istiyorum. Bunun sürüşü de eğlencelidir. Sözüm meclisten dışarı ; Millet segmentten gidiyor da Audi Polo şasesine q2 yapınca aynı yorumlar gelmiyor [emoji1] aynı arabayı yükseltip, alçaltıp, uzatıp satıyorlar işte neyin kavgasını veriyorsunuz .

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Fiyatı anormal değilmiş ve araba şık diyebileceğim birşeymiş hakkaten. Ama Aydın Doğan girdi işin içine arkadaş. Olmadı şimdi.

Suzuki nin Lada Niva dan farkı kalmadı artık maalesef sırf bu yüzden. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 5 ay sonra ...

Keskin ya da alışıldık hatlarından mıdır nedir, sanki bu aracı 3-4 yıldır görüyor gibi hissediyorum kendimi. Tasarımı mı çok sıradan yoksa birşeye mi benziyor tam kavrayamadım.

1.4 S benzinli motorlar kendi geliştirdiği motorlar mı yoksa birinden alıntı mı ? (Opel de var sanırım 1.4 T 140 beygirler)

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

8 dakika önce, Mümin :

Keskin ya da alışıldık hatlarından mıdır nedir, sanki bu aracı 3-4 yıldır görüyor gibi hissediyorum kendimi. Tasarımı mı çok sıradan yoksa birşeye mi benziyor tam kavrayamadım.

1.4 S benzinli motorlar kendi geliştirdiği motorlar mı yoksa birinden alıntı mı ? (Opel de var sanırım 1.4 T 140 beygirler)

 

Mümin Vitara'yı çok sık görmeye başladım şu sıralar. Hatta CX-3'ten daha fazla yolda gördüm desem yeridir.

1.4 Volkswagen'de kullanıyor..Doğuş gurubu Suzuki Türkiye temsilciliğini devir aldı deniliyor.

Güzel motor seçenekleri, makul fiyat, donanım+performans+ekonomi hepsini şu an sunuyor..

Bu Doğuş Grubu olayı doğru ise, önümüzdeki 5 yıl içinde çok daha iyi yerlere gelir Suzuki..Çünkü resmen Suzuki ülkemizde bitti artık deniliyordu..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

8 dakika önce, İlhan :

Mümin Vitara'yı çok sık görmeye başladım şu sıralar. Hatta CX-3'ten daha fazla yolda gördüm desem yeridir.

1.4 Volkswagen'de kullanıyor..Doğuş gurubu Suzuki Türkiye temsilciliğini devir aldı deniliyor.

Güzel motor seçenekleri, makul fiyat, donanım+performans+ekonomi hepsini şu an sunuyor..

Bu Doğuş Grubu olayı doğru ise, önümüzdeki 5 yıl içinde çok daha iyi yerlere gelir Suzuki..Çünkü resmen Suzuki ülkemizde bitti artık deniliyordu..

Abi fiyat açısından bence de güzel bir araç ama 1.6 benzinli alacaksam bu segmentte hiç yoktan Tuscon la kıyaslarım. (fiyatları yakın sanırım)

Distribitör ise Doğuş değil Doğan Grubu oldu dolayısıyla hızlı gelişemeyebilir ama belli de olmaz. Bu fiyatlarla ne olursa olsun güzel satış yapacakları aşikar. 

Bir an için güzel ülkemde orta veya dolu paket Mazda 2 için 45000, Mazda 3 için 55000 olduğunu düşündüm. Belki de öyle bir şey olmuş olsaydı çok fazla Mazda göreceğimiz için iyi mi oldu acaba diye düşünecektik ama "kendimiz için istediğimizi Müslüman kardeşimiz için de istememiz gerektiği" desturunu aklıma getirince neden olmasın diyorum. Dilemma !

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

9 dakika önce, Mümin :

Distribitör ise Doğuş değil Doğan Grubu oldu dolayısıyla hızlı gelişemeyebilir ama belli de olmaz. Bu fiyatlarla ne olursa olsun güzel satış yapacakları aşikar. 

Distribitör için Doğuş dendi, ardından Doğuş istedi ama Boyner kapıyor dendi...Sonra yine Doğuş ile anlaşıldı dendi..

Ama kesin bilgi Doğan grubuymuş seninde dediğin gibi..Ama bu konuda ciddi bilgi kirliliği varmış..Bayağı sağlam kıran kırana bir pazarlama olmuş sanırım. :)

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 ay sonra ...

@M.E.G Suzuki'nin kullandığı bu 1.4 TSİ 140 Hp'lik motor kimin ? VW'nin motoru mu ?

Beleno'da 1.2 Kullanıyor..

Y.dışında Baleno'larda 1.0 kullanılan var..

Bu motor hacimleri denildiğinde ilk aklıma VW geliyor açıkçası..

Otomatik şanzımanı ile ilgili bir bilgin var mı bu arada...İki soruyu sıkıştıravereyim. :)

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bir saat önce, İlhan :

@M.E.G Suzuki'nin kullandığı bu 1.4 TSİ 140 Hp'lik motor kimin ? VW'nin motoru mu ?

Beleno'da 1.2 Kullanıyor..

Y.dışında Baleno'larda 1.0 kullanılan var..

Bu motor hacimleri denildiğinde ilk aklıma VW geliyor açıkçası..

Otomatik şanzımanı ile ilgili bir bilgin var mı bu arada...İki soruyu sıkıştıravereyim. :)

 

Çok net bilgim yok ama 1.3 multijeti fiattan almışlardı.

Bu motorun adıda boosterjet mi öyle birşey abi. Yüksek ihtimal fiatın benzinli tjet motorudur diye düşünüyorum. Ama benimki tahmin hiç araştırma şansım olmadı abi.

Şanzımanı klasik tork konvertörlü 6 ileri.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 1 ay sonra ...

 

 

reklam ispanyollara yönelik düzenlenmiş ama harika olmuş

 

yarın şöyle bir göz atacağım kendilerine

4x2 GLX fena durmuyor gibi

 

@M.E.G den, 4x4 lerin karlı havalarda kullanıldığını öğrendikten sonra pek sıcak bakmıyorum :2funny:

alırsam da MEG e 2. el satarım

hahahahahahahah

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 

videoyu izlerken karşıma test yapan bazı araç-severler çıktı...

Çok ilginç insanlar çokkkkk

 

oto ajanda                          ; ilginç bir ikili genç arkadaşı çözemedim

oto dünyası Korhan ÖNDER ; takım elbise ile offroad testi yapan araç-sever.

feyyaz garajda                    ; iki tane ergenus oturmuş araca, sığ dünyalarında eğleniyorlar ( eğlendiklerini sanıyorlar)

 

Buradan hareketle bende bu aleme girmek istiyorum...

Benim neyim eksik ?

Partner olarak ise @arabalar Mete beyi seçiyor ve bir çok alanda birbirimizi dengeleyeceğimizi düşünüyorum O0

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Suzuki’nin dördüncü jenerasyonuyla karşımıza çıkaracağı yeni Swift, yeni özellikleriyle artık çok daha dikkat çekici.

       
      Bir süredir ortaya çıkan sızıntıların ardından nihayet Suzuki’nin en istikrarlı modellerinden birisi olan Swift dördüncü jenerasyonuyla karşımızda. 2017 model yılıyla kullanıcılara sunulacak olan dördüncü jenerasyon Swift’te kullanıcıların, yerini aldığı jenerasyona göre çok daha zengin donanımlı, teknolojik ve şehir hayatına uygun bir Swift ile karşılaşacaklarını söyleyebiliriz. Yeni Swift’in dış tasarımında ve boyutsal olarak yaşanan küçük değişimlerin yanı sıra geliştirilmiş güvenlik ögeleri ve çok daha tatminkar bir iç donanım sunuluyor.
      Tasarım / Donanım
      Suzuki’nin yeni nesil Heartect platformu üzerine geliştirilen yeni Swift ile birlikte çok daha tatminkar bir sürüş deneyiminin sunulacağını söyleyebiliriz. 840 ile 970 kg arasında değişen toplam ağırlık değerline sahip olan Swift’te, yeni altyapıyla birlikte rijitlik (burulma direnci) derecesinde de iyileşmeler yer alıyor. Yeni Swift’in yeni altyapıyla birlikte yerini aldığı jenerasyona göre 160 kg’a kadar daha hafif yapıda olduğunu görüyoruz ve bu da altı çizilmesi gereken iyileştirmeler arasında. Suzuki’nin eski jenerasyonda olduğu gibi 2017 Swift’te de ön tarafta McPherson arka tarafta torsiyonyapıda süspansiyon sistemine yer vermeye devam ettiğini görüyoruz.
      Swift’in ağırlık kazanımıyla birlikte boyutsal parametrelerinde de bazı değişiklikler mevcut. Yerini aldığı jenerasyona göre 10 mm daha uzun yapıda olan yeni jenerasyonun toplam uzunluğunun 3.840 mm, genişliğinin 1.695 mm (değişiklik yok), yüksekliğinin ise 1.500 mm (10 mm daha alçak) olduğunu görüyoruz. Yeni jenerasyon Swift’in aks mesafesindeyse 20 mm’lik bir artışla 2.450 mm uzunluğa eriştiğini görüyoruz. Dört tekerlekten çekiş altyapısına sahip Swift modellerininse diğer versiyonlara oranla yaklaşık 20 mm daha yüksek olduğunu da belirtmekte fayda var. Toparladığımızda yeni jenerasyon Swift, iç hacminde daha geniş bir yaşam alanı vadeden, dışarıdan bakıldığında daha uzun ve biraz daha alçak bir yapıda karşımıza çıkıyor.
      Yeni Swift’in dış tasarımında da yerini aldığı jenerasyona göre hoş değişimler mevcut. Ön tarafta LED teknolojisine sahip aydınlatmalar ve petek şeklinde ızgara dikkat çekerken, arka tarafta C formlu ışıklar dikkat çekiyor. Dış tasarımda belkide en dikkat çeken değişikliğin arka kapı kollarının gizlenmiş şekilde tasarlanması olarak nitelendirebiliriz. Suzuki, Swift dahilinde sunulan jant seçeneklerindeyse 15 ve 16 inç olmak üzere iki farklı boyutları kullanıcıların tercihine sunuyor.

      Yeni Swift’in içerisindeki değişimlerse dışarıda yapılanlara göre çok daha dominant diyebiliriz. Gözle görülür bir şekilde iyileştirmelerin yer aldığı 2017 Swift’te otomatik klima, navigasyon ve Android Auto-Apple CarPlay desteğiyle birlikte gelen multimedya ekran (Standart versiyonlarda tek renk, hibrit versiyonda renkli), arka görüş kamerası, anahtarsız giriş, direksiyondan kontrol edilebilen vites gibi zengin donanımlar yer alıyor. Bu donanımlara ek olarak sürücüye yardımcı elektronik sistemler konusunda da Swift’in elinin ciddi anlamda güçlendiğini söyleyebiliriz. Altı adet hava yastığı, ESP, ABS, kamera ve radar sistemi, fren asistanı, otonom yapıda acil fren sistemi, adaptif hız sabitleyici,şerit takip ve uyarı asistanı gibi sistemler yeni Swift ile birlikte kullanıcılara sunulan donanımlar arasında yer alıyor.

      Motor
      Suzuki, 2017 Swift’te bir önceki jenerasyonda yer verdiği üç silindirli 1.0 litre ve dört silindirli 1.2 litre Dualjet (iki enjektörlü) motorları sunmaya devam ediyor. Bu motorların güç değerleri 100 beygir 150 Nm tork ve 94 beygir 118 Nm tork olarak değişiklik gösteriyor. Bu motor seçenekleriyle birlikte yeni Swift’te RS ve ML olmak üzere iki adet hibrit versiyon yer alıyor. Swift’e eklenen elektrik motorları 50 Nm torka kadar ekstra güç değeri sağlayabiliyor. Suzuki, standart modellerin manuel ve otomatik seçeneklerde, hibrit versiyonlarsa sadece otomatik CVT şanzımanla sunulduğunun da altını çiziyor. 2017 Suzuki Swift, tüm özellikleriyle birlikte Cenevre Otomobil Fuarı’nda kullanıcıların karşısına çıkacak.
      Eski ve Yeni Kasa Karşılaştırması;



      Kaynak: Log/Sekizsilindir
       
       
       
    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Suzuki’nin 2017 yılındaki en önemli yeniliklerinden ikisini temsil eden Ignis ve makyajlanan SX4 S-Cross modelleri, bu yıl 115’incisi düzenlenen Paris Otomobil Fuarı’nda görücüye çıktı. Yeni modellerin 2017 yılı içerisinde Türkiye’de yollara çıkması planlanıyor.

      Japon otomobil üreticisi Suzuki, bu yıl 115’incisi düzenlenen Uluslararası Paris Otomobil Fuarı’nda en yeni modelleri Ignis ve S-Cross’un Avrupa tanıtımını gerçekleştirdi. Kompakt otomobil üretiminde uzmanlaşan ve bu konudaki iddiasını ürettiği otomobillerle ortaya koyan Suzuki, yepyeni bir tasarım anlayışıyla Ignis’i geliştirdi. ‘A Plus’ segmentinde rekabet edecek şehirli bir crossover olarak tasarlanan Ignis, şık tasarım ve kullanışlılığı tek bir potada eritmesiyle dikkat çekiyor. Yenilikçi tasarımına rağmen Suzuki’nin ikonik çizgilerini koruyan Ignis’te bir dizi çevreci teknolojiye de yer veriliyor. Suzuki’nin ilk kez Baleno ile tanıttığı, hafif ve rijit platformu üzerinde yükselen Ignis’te, elektrik destekli SHVS hibrit motor seçeneği de görev yapacak. Ignis bu sayede düşük yakıt tüketimi sunarken performans anlamında da beklentileri rahatlıkla karşılayacak. Ignis, önümüzdeki yıl Ocak ayından itibaren Avrupa’da satışa sunulacak.

      Suzuki’nin Paris’teki bir diğer yıldızı olan SX4 S-Cross ise makyajlı yüzü ile otomobil tutkunlarının karşısına çıktı. Oturaklı ve ağırbaşlı tasarımını koruyan SX4 S-Cross, ağırlıklı olarak ön yüzünde gerçekleştirilen makyaj operasyonu ile çok daha rafine bir görünüme kavuştu. Aynı zamanda SX4 S-Cross’un iç mekanında da bir dizi yeniliğe gidilerek kalite algısı çok daha üst seviyelere çekildi. Makyaj operasyonu ile birlikte SX4 S-Cross’un motor seçenekleri yenilendi. SX4 S-Cross’ta görev yapan 1.6 litrelik benzinli motor, makyaj operasyonunun arından yerini 1.0 litre ve 1.4 litrelik BOOSTERJET direkt enjeksiyonlu turbo motor seçeneklerine bıraktı.

      Küçük otomobil üretiminde uzmanlaşan Suzuki’nin otomotiv sektörünün büyüyen segmentlerinde geliştirdiği modellerle, önümüzdeki yıllarda çok daha yüksek satış rakamlarına ulaşacağına dikkat çeken Suzuki Genel Müdürü Ümit Karaarslan, Paris Otomobil Fuarı’nda sergilenen Ignis ve SX4 S-Cross modellerinin de bu konuda başarılı olacağına inandığını söyledi. ‘SUZUKI NEXT 100’ stratejisiyle üretilen modellerin markayı yeniden hak ettiği noktaya ulaştıracağını hatırlatan Ümit Karaarslan, “Suzuki’nin 2020 yılına kadar her yıl yeni bir model tanıtma hedefi var. Önümüzdeki yıllarda otomotiv sektöründe en hızlı büyümenin, küçük SUV, kompakt SUV, B segmenti ve A segmenti modellerde gerçekleşmesi bekleniyor. Suzuki’nin ürün gamı da bu büyüyen segmentlerle birebir örtüşüyor. Suzuki’nin en yeni modeli olan Ignis ve makyajlanarak çok daha şık bir otomobil haline gelen SX4 S-Cross’u önümüzdeki yıl Türk tüketicisi ile buluşturmayı planlıyoruz. Yeni modellerden aldığımız güçle, hedeflediğimiz pazar payına ulaşmak için önemli bir fırsatı yakalayacağımıza inanıyorum” diye konuştu.

    • İlhan
      Yazan: İlhan
      "EN KÜÇÜK DEV SUV’ JIMNY YENİDEN YOLLARDA"
      Kompakt otomobil ve SUV uzmanı Suzuki, Swift ve Vitara’dan sonra yeni modeli Jimny’yi de Türk tüketicisi ile buluşturuyor. Sahip olduğu kompakt boyutları nedeniyle ‘mikro SUV’ olarak anılan Yeni Jimny, üst sınıftaki modelleri kıskandıracak off-road kabiliyetiyle de dikkat çekiyor. Boyutlarına karşın, 4x4 çekiş sistemiyle benzersiz bir off-road yeteneğine sahip olan Jimny, 1.3 litrelik motoru ile de tutumlu olmayı başarıyor. Dar sokaklarda şehir hayatına uyumlu, arazi koşullarında engel tanımayan Jimny, standart olarak sunulan otomatik şanzımanıyla birlikte 60 bin 750 TL’den başlayan fiyatlarla Türkiye’de satışa sunuldu.

       
      Suzuki’nin, yeni modellerin de etkisiyle bu yılın en fazla büyüyen markalarından biri olmaya hazırlandığını söyleyen Suzuki Genel Müdürü Ümit Karaarslan, Jimny ile bu iddialarını artıracaklarını söyledi. Jimny’nin özellikle kadın kullanıcılar için çok iyi bir seçenek olduğuna dikkat çeken Ümit Karaarslan, konuşmasını şöyle sürdürdü: “2009 yılında sadece yüzde 7 seviyelerinde olan SUV pazar payı, 2015 yılında yüzde 15 seviyelerine kadar çıktı. Suzuki olarak bu yıl SUV segmentinin toplam binek otomobil pazarından da fazla pay alacağını öngörüyoruz. Türkiye pazarında, özellikle 1.6 litredeki seçenekler zenginleştikçe, insanlar giderek SUV ve crossoverları daha çok tercih etmeye başlayacak. Yeni Jimny de artan SUV talebini takip eden dönem içerisinde, doğru bir zamanlamayla pazara giriş yaptı. 1.3 litre hacmindeki ekonomik benzinli motorunun yanı sıra; 4x4 çekiş sistemi ve otomatik vites birlikteliğini sunan nadir modellerden biri olan yeni Jimny’nin, hem boyutları hem de sahip olduğu fark yaratan özelliklerle segmentinin en başarılı modellerinden biri olacağına inanıyoruz.”
       
      Köşeli tasarımı ile kendine has çizgileri üzerinde barındıran Suzuki Jimny, 3695 mm’lik uzunluğu, 1600 mm’lik genişliği ve 1705 mm’lik yüksekliğiyle şehirli yönünü ortaya koyuyor. Kompakt boyutları, hem şehir içindeki yoğun trafik koşullarında kullanım avantajı, hem de dar alanlarda park etme kolaylığı sağlıyor. Ön tasarımında yuvarlak farları, Jimny’ye kuvvetli bir imaj kazandıran 5 parçalı ön ızgara dikkat çekiyor. Ayrıca motor kaputunun üzerindeki havalandırma girişi de Jimny’nin karakteristik duruşunu destekliyor. Yandan bakıldığında ise Jimny’nin gerçek karakteri net bir şekilde ortaya çıkıyor. Köşeli tasarımın etkisiyle profilden benzersiz bir görünüm sunan Jimny, şişkin çamurlukları ile de tasarımında kontrast yaratıyor. Aracın arka kısmı da yine aracın genel hatlarına uygun olarak tasarlanmış stop lambaları ve safkan bir 4x4 olduğunu hatırlatan, bagaj kapağına yerleştirilmiş yedek lastiği ile farklılaşmayı başarıyor. Köşeli tasarımını iç mekânda avantaja çeviren Jimny, geniş camlarının da etkisiyle, ferah bir atmosfer yaratmayı başarıyor. İçeride 4 kişi için yeterli alanı sunan Jimny, yenilenen direksiyon simidi, gösterge paneli ve koltuk döşemeleri ile dikkat çekiyor. 
       
      Jimny’de görev yapan 1324 cc hacmindeki benzinli motor, 6000 d/d’de 85 bg güç, 4100 d/d’de 110 Nm tork üretiyor. Ürettiği bu gücü 4 ileri tam otomatik şanzıman ile tekerleklere aktaran Jimny, konu 4 tekerlekten çekiş olunca rakiplerini gölgede bırakmayı başarıyor. Drive Action 4x4 adı verilen, değişken zamanlı 4x4 sistemine sahip olan Jimny, orta konsolda yer alan düğmeler yardımıyla çekiş sisteminin zemine uygun olacak şekilde değiştirilebilmesine imkân tanıyor. 34 derecelik yaklaşma, 31 derecelik tırmanma ve 46 derecelik uzaklaşma açısıyla off-road’de engel tanımayan Jimny, zengin donanımıyla da ihtiyaç duyulacak her türlü konfor ve güvenlik donanımını üzerinde barındırıyor. Jimny’de ABS+BAS+ESC+TPMS, Sürücü ve Yolcu Hava Yastıkları, Elektronik Kontrollü Sürüş Modu (2WD-4WD-4WD/L), Elektrikli Ön Camlar, Renkli Camlar, Hidrolik Destekli Direksiyon, Manuel Klima, Uzaktan Kumandalı Merkezi Kilit, Ön Sis Farları, Tavan Rayları, 15’’ Alaşımlı Jantlar, Elektrikli Yan Aynalar ve Stepne Lastik standart olarak sunuluyor. 

       
      Kaynak: Suzuki
       
    • Efebey
      Yazan: Efebey
      Ağustos’un ilk haftasında ön tanıtımı yapılan 2016 suzuki baleno, otomobil dünyasının merakla beklediği 2015 frankfurt auto show da tanıtıldı.      Öncelikle daha önce internete düşen teknik bilgiler üzerinde değişiklik olduğunu bildirerek yeni detayları aktarmaya başlayalım.   2016 yeni kasa suzuki baleno, 3995 mm yükseklik, 1745 mm genişlik ve 1470 mm yüksekliğe sahip olarak üretildi.    Bu boyutlarla b segmenti ile c segmenti arasına sıkışmış bir araç olduğunu söyleyebiliriz.    355 litre bagaj hacmine sahip olan baleno, da 1.0 BOOSTERJET adlı 3 silindirli turbo beslemeli benzinli motor sunuluyor ve bu ünite 110 beygir 170 nm tork güç üretiyor.    Bunun yanı sıra 1.2 DUALJET adlı 4 silindirli atmosferik benzinli motora da yer verilmiş. Bu ünite ise 89 beygir 120 nm tork güç üretecek. Araçta 5 ileri manuel şanzıman sunuluyor.   Bu yeni japon hatchback modeli üzerine aktaracaklarımız bu kadar, Avrupa pazarı için satışa sunulması beklenen bu araç, fiyat konusunda detaylandığı zamanda aktarmaya devam edeceğiz.       
×
×
  • Yeni Oluştur...