Jump to content

3. Nesil Mazda 3 Kullanıcı Yorumları


Ultrass34
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Dediğiniz gibi anahtar yanınızda iken bagaj açma düğmesine bastığınız anda bagaj açılıyor. Aslında kilitlenip kilitlenmeme sorunu yok. Her şey normal. Anahtarı bagajın içine koyup kapattığınızda da hemen geri açılıyor bagaj öterek. Anahtar üzerinizdeyken bagajın kilitlenip kilitlenmediğini öğrenmek imkansız.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1 saat önce, Efebey :

Arkadaşlar birşey sormak istiyorum.

Aracımı alalı yaklaşık 7 ay oldu ( Mazda 3-2015 model ) fakat çok fazla kullanamadım,daha ziyade eşim kullanıyor ( kısa mesafe )

Eşim geçen hafta aracı park ettiğini , araçtan uzaklaşınca kapıların kitlenip aynaların katlandığını fakat 15 dakika sonra bagajı kontrol etmek için düğmesine dokunduğunda bagajın açıldığını ( kapılar kilitli vaziyette ) söyledi.Ben bi yanlışlık yapmışsındır diye geçiştirdim fakat aynı gün akşam üzeri araç kilitliyken arka kapı kolunu çektiğini aracın kilitli olduğunu ancak bagaj kapağını denediğinde bagajın açıldığını söylemek için beni aradı. Ben belli bir süre sonra otomatik olarak kilitleniyordur belki bilmiyorum dedim.

Dün bir fırsat bulduk ve eşimle birlikte denedik.Aracı park ettik ve yanından ayrılınca kilitlendi ve aynalar katlandı.Yaklaşık bir buçuk saat sonra geldiğimizde direk bagaja yöneldik ve bagaj açıldı.Yani bagaj kilitlenmemişti..

Sonra yolda durduk ve araçtan indik.Bu defa arabayı uzaktan kumanda ile kilitledik.
10 dakika sonra bagaj açma düğmesine dokunduk ve bagaj açıldı.

( Not : Yukarıdaki denemelerin hepsindede anahtar yanımdaydı.)

Bu iş bayaa kafamı kurcaladı.Ekran ayarlar kısmına baktım ama bu konuda birşey göremedim.

Gece aklıma geldi..Anahtarı yanıma almadım ve aracın başına gittim.Önce sağ ön kapıya baktım kilitliydi.Sonra bagaja yöneldim oda kilitliydi.

Sormak istediğim şey şu arkadaşlar ;

Eğer anahtar yanınızdaysa , kapıları açmak için koldaki siyah düğmeye dokunmasanız bile araç anahtarı gördüğü için bagajı açık konuma getirirmi ? 

Bu durumda araç , bagajı açık konuma getiriyorsa ne kadar zaman sonra tekrar kilitler ve bu mahzurlu değil mi ?

Böyle bir durumu tecrübe eden varmı acaba ?
 

:) aynı mevzu benimde başıma geldi. bagajın altında 2 düğme var. birisi hiç ses çıkartmadan yalnızca bagajı açıyor. diğeri ise tüm kapıları açıyor. Anahtar cepte çantada olunca nasıl ki aracı kapı düğmesinden açabiliyorsak aynı şekilde bagajı da açabiliyoruz. ancak 2 tuştan birisi yalnızca bagajı açtığı için hiç ses gelmiyor ve dolayısyla kilitlenmemiş hissi veriyor:) anahtarı siz cebinize alın aracın önüne geçin. eşiniz o bagajı açamaz :) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Merhabalar, bende power donanım HB 1.5 benzinli beyaz aracı alalı 4-5 gün oldu ama malum Ankara'daki kar sebebiyle hemen hiç kullanamamıştım, henüz kış lastiği de yok araçta, üzerinde gelen pilot sport 3'ler var. Dün 140-150km kadar arabayı kullandım. Daha fazla kullandıkça görüşlerimi eklerim.

En çok konuşulan yerden başlayayım mesela, motor. Bu motorun muadil küçük hacim turbolara göre bir dezavantajı var, yokuşlarda tork az kaldığı için görece küçük vites yüksek devir çıkıyorsunuz. Orta devirlerdeki o pedalın altındaki doluluk, basınca çekip gidecek hissi yok. Bunun dışında arabanın motoru harikulade, özellikle çalışma kalitesi, devirlenme yumuşaklığı ve hızı, yüksek devirli performans motorları gibi çıkan sesi çok güzel, torku bu sınıflarda bulmak kolay da bu nitelikleri bulmak zor. Motorun devir bandında yine bu sınıfta çoğu minik turboda olmayan bir doğrusallık var, öyle 2000-4000 devir arası varımı yoğumu vereyim, dip devir veya üst devir olmasada olur değil, motor devirlendikçe son derece doğal bir biçimde ve pürüzsüzce güçleniyor.

Başka bir güzellik, ani gaz tepkisi ama yüksek devirlerde. 1. ve 2. viteslerde 5000 devir civarı ve üstünde jilet gibi keskin gaz tepkisi var, ortada pek güç tork olmasada iyi üretilmiş modern atmosferik motorun güzelliği işte. Üst devirlerde gezmek, ani gazlamalar gayet eğlenceli. Asla çok hızlı gitmiyorsunuz ama araba giderken keyif veriyor.

Tüketimle ilgili araç henüz 160km'lerde olduğu için pek sağlıklı veri veremem ama şuanda ortalama 8.1lt. Bir hayli rolantide çalışma var bu tüketimde, baya ekonomik olacak gibi araba.

Sürüş ortamı, özellikle sürücüyü çevreleyen bölüm normal bir aile otomobili değil de, tam karşıdaki o müthiş devir göstergesi, içinde köşede hız, üstte head up display falan genel tasarımla birleşince racing motor hissi veriyor. Gerçekten farklı ve özenilmiş araç kullandığınızı anlıyorsunuz. Bununla beraber oturma pozisyonun alçak olması ve ara konsolun fazla aşağıda olmaması sportif otomobil kullanma hissini yine veriyor. 

Yoldaki minik taş parçaları, özellikle ıslaksa bunların çamurluklarla temas sesleri var sürekli. Fakat Michelinler yüzünden mi bilmiyorum, arabada söylenilen kadar önemli bir yol sesi duyamadım, hele ki düzgün asfaltta araba sessizce akıp gidiyor, yalıtımı çok beğendim genel olarak. Hem motorun ipeksi çalışması hemde iyi rüzgar yalıtımı ile sessiz denilecek bir araç Mazda 3.

Bose müzik sistemi audiophile adamı tatmin etmeyecektir, enstrümanların ayrımı düşük seslerde pek iyi değil, sesde bir parça perdeli eğer iyi bir kaynaktan şarkı dinlenmiyorsa. Fakat piyasa parçalar yüksek çıkış gücü ve olmayan distortion neticesinde gümbür gümbür çalıyor, baya eğlendiriyor müzik sistemi.

Başka bir güzelliğimiz, konfor. Arabada 18 jantlar olmasına rağmen darbe emişinde çoğu avrupalı veya japon hb araçtan alamadığım, bir tek F30 3 serisi ve E60 5'te gördüğüm bir kalite hissi var. İçeride hiç darbe sesi almadım bir kaç kötü çukura girmek zorunda kaldım malesef ve asla rahatsız etmedi. Çok daha üst seviye araçlarda görülecek bir şasi ve süspansiyon setupı var gibi hissettiriyor, sert ama iyi çalışıyor, sürüşte de dediğim gibi bir genel bir kalite hissi var. Yolda araba tek parçada bir granit gibi tok ve rijit gidiyor. Bunlar benim için hayati derecede önemli noktalar.

Şanzımanda büyük bir artı, herhalde biraz güçten çalıyor yapısı itibariyle ama size geri verdiği şeyler için değer bence buna. Çünkü şehir içinde gerçek bir tork konvertörlü gibi pürüzsüz ve konforlu, daha yüksek viteslerde çift kavramaya yakın hızda çabuk ve keskin. Bunun yanında muhtemel uzun dönem sağlamlığı da cabası. Tork konvertörü de çok çabuk kilitleniyor, hemen hiç kaçırma efekti yok gibi, tüketim de bunun paralelinde makul olacaktır. Performanstan aldığı bir ufak ısırık karşılığında size vaadettikleri porsiyon olarak çok daha fazla ve önemli.

Ekleyeceğim en uzun kısım yol tutuş olacak ama buraya değil, bunun için aracı iyice denemem ve zorlamam lazım, Ankara ve soğuk asfalt arabayı denemek için uygun değilde, risk almadım. Tutunma karakteristiği ve alacağım keyif benim için çok önemli, fakat farkettiğim şey direksiyonun doğrusallığı oldu. Malesef pek yol hissi yok ama çok direkt çok keskin çalışıyor ve ağırlığının duruma göre gelip gitmesi yerinde gibi gözüktü. İyi asfaltta virajlı yollarda ne nedir belli olur, beklentilerim yüksek.

Frenlerin dozlamasını da çok beğendim, araba genel kontrolleri ile, sürüşü ile tam bir sürücü otomobiliymiş gibi hissettiriyor şimdilik

Beğenmediğim hususlar,

- Eşya gözü ciddi sorun, vitesin önünde bir yer var ama onun dışında ortadaki 2 bardaklığa mahkumsunuz gibi bişey.

- Koltuk kumaşları, kumaş değil de iyi denecek bir naylon gibi daha çok.

- Camlar-aynalar dışarıdan kapanmıyor, açılmıyor, tek dokunuşla açılma kapanma sadece sürücü tarafında var, tuş aydınlatma yok, kaput çubuklu.

 

Genel olarak da sebebini anlamadığım 2 sıkıntım var, birincisi ne yaptıysam start stop arabada çalışmadı akü-motor sıcaklığı vs sorunsuz olmasına rağmen. Ne olabilir diye düşündüm ama bulamadım, klima da kapalıydı.

Birde havalandırmanın dual modu nedense çalışmıyor. Dual'e bassam bile iki taraf için ayrı ayrı ayar yapmak durumda kalıyorum, umarım bir sıkıntı yoktur klimada.

Şimdilik durum, izlenimlerim bu şekilde, araba kendini fena halde sevdirdi, üzerine çok kasılmış, çok uğraşılmış ve çok keyifli hissettiriyor. Sürüş sürem arttıkça özellikle yol tutuş ve genel dinamikler ile ilgili, ufak tefek de detaylarla ilgili bişeyler ekleyeceğim buraya.

  • Beğen 9
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş



...kaput çubuklu.
 
...ne yaptıysam start stop arabada çalışmadı akü-motor sıcaklığı vs sorunsuz olmasına rağmen. Ne olabilir diye düşündüm ama bulamadım, klima da kapalıydı.

Birde havalandırmanın dual modu nedense çalışmıyor. Dual'e bassam bile iki taraf için ayrı ayrı ayar yapmak durumda kalıyorum,


Sahane inceleme yapmissiniz, elinize saglik. Kaputun cubuklu olma olayini anlayamadim, cehaletimi gidermek adina soruyorum, cubuksuz nasil oluyor?

Havanin soguk olmasi veya kisa mesfede kullanim etkilemis olabilir strat stopu diye dusunuyorum. Marmaris'te bile 4 km/10 dk sonra devreye giriyor bu mevsimde Ankara'ya gore cok daha sicak olmasina ragmen.

Klimanin dual modu icin sag taraftaki dual dugmesine basip ayni dugme uzerinden sicaklik ayari yapmaniz gerekiyor. Sol taraftaki sicaklik ayari sabit kaliyor bu durumda. Bu haliyle calismiyor mu?
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 dakika önce, Holydao :

 


Sahane inceleme yapmissiniz, elinize saglik. Kaputun cubuklu olma olayini anlayamadim, cehaletimi gidermek adina soruyorum, cubuksuz nasil oluyor?

Havanin soguk olmasi veya kisa mesfede kullanim etkilemis olabilir strat stopu diye dusunuyorum. Marmaris'te bile 4 km/10 dk sonra devreye giriyor bu mevsimde Ankara'ya gore cok daha sicak olmasina ragmen.

Klimanin dual modu icin sag taraftaki dual dugmesine basip ayni dugme uzerinden sicaklik ayari yapmaniz gerekiyor. Sol taraftaki sicaklik ayari sabit kaliyor bu durumda. Bu haliyle calismiyor mu?

Teşekkür ettim, şimdiye kadar kullandığım bindiğim çoğu araçta kaput hidrolik amortisörlüydü. Yani kendiliğinden açılıp sabitleniyordu, bir elle tutup, oradan bir çubuk çıkarıp, bir yere takmayı gerekmiyordu. Önemli bir olay değil benim için, yinede ufak bir eksi olarak da belirtmek lazım.

Start stop için kısa mesafe kullanmadım, dediğim gibi 140-150km kullandım arabayı. Hiç devreye girmemesi ilginç geldi. Frenede sonuna kadar bastım.

Klima için dediğinizi yapıp, olmazsa kullanım klavuzu bir bakayım en iyisi.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Teşekkür ettim, şimdiye kadar kullandığım bindiğim çoğu araçta kaput hidrolik amortisörlüydü. Yani kendiliğinden açılıp sabitleniyordu, bir elle tutup, oradan bir çubuk çıkarıp, bir yere takmayı gerekmiyordu. Önemli bir olay değil benim için, yinede ufak bir eksi olarak da belirtmek lazım.
Start stop için kısa mesafe kullanmadım, dediğim gibi 140-150km kullandım arabayı. Hiç devreye girmemesi ilginç geldi. Frenede sonuna kadar bastım.
Klima için dediğinizi yapıp, olmazsa kullanım klavuzu bir bakayım en iyisi.


Iyi arabalara binmissiniz demek hocam [emoji4] hic gormedim hidrolik amortisorlu kaput, guzel teknolojiymis. [emoji106]

Start stop'a bisey diyemedim, 140-150 km fazlasiyla yeterli dediginiz gibi, hem de klima kapaliyken... Bir sorun yoktur umarim.
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

23 dakika önce, Leanback :

Merhabalar, bende power donanım HB 1.5 benzinli beyaz aracı alalı 4-5 gün oldu

hayırlı uğurlu olsun.kazasız,belasız,sorunsuz ve iyi günlerde kullanmanız dileğiyle.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Incelemenin akışına kaptirdim, kusura bakmayin, unuttum o safhayi...
Hayirli olsun, kazasiz belasiz, guzel gunlerde kullanmak nasip olsun@Leanback [emoji4]

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1 hour ago, Leanback said:

Genel olarak da sebebini anlamadığım 2 sıkıntım var, birincisi ne yaptıysam start stop arabada çalışmadı akü-motor sıcaklığı vs sorunsuz olmasına rağmen. Ne olabilir diye düşündüm ama bulamadım, klima da kapalıydı.

Birde havalandırmanın dual modu nedense çalışmıyor. Dual'e bassam bile iki taraf için ayrı ayrı ayar yapmak durumda kalıyorum, umarım bir sıkıntı yoktur klimada.

Start stopunuzun eğer dediğiniz gibi bütün gereksinimler uygunsa ve devreye girmiyorsa muhtemelen sistemi resetlemeniz lazım. Nasıl yapıldığını anlatmıştım. Aşağıda paylaşıyorum ilgili konuyu. Muhtemelen bunları uyguladığınızda devreye girecektir. Akü başı çıkarılıp geri takıldığında ya da akünüz bittiğinde bu prosedürleri uygulamadığınız sürece tekrar devreye girmiyor. Size zor geliyorsa bunları yapmak, servise götürün orada hemen hallederler.

Dual tuşuna bastığınızda iki tarafa ayrı ayar yapmanız gerekiyor. İki tarafında aynı olmasını istiyorsanuz dual modunu kapatmalısınız. Dual ışığı yanmamalı.

Koltuk kumaşları dediğiniz gibi malesef biraz sıradan. Ben aracıma daha yeni deri kaplattım. Eğer düşünceniz varsa ve bütçeniz de uygunsa tavsiye ederim. Forumda paylaşımını yapmıştım.

Bir önceki aracım E46 330ci idi. Onda da dediğiniz gibi kaput amortisörlüydü. Mazda'yı ilk aldığımda ben de garipsemiştim fakat BMW'den farklı olarak sadece silecek suyunu eklemek için açıyorsunuz o kaputu :) O yüzden bir sorun teşkil etmiyor. Aracınız hayırlı olsun. Kazasız belasız, mutlu günlerde kullanırsınız inşallah. Bu arada merakımdan soruyorum, araç 2015 üretimi mi yoksa 2016 mı?

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

5 dakika önce, Tarahumara :

Start stopunuzun eğer dediğiniz gibi bütün gereksinimler uygunsa ve devreye girmiyorsa muhtemelen sistemi resetlemeniz lazım. Nasıl yapıldığını anlatmıştım. Aşağıda paylaşıyorum ilgili konuyu. Muhtemelen bunları uyguladığınızda devreye girecektir. Akü başı çıkarılıp geri takıldığında ya da akünüz bittiğinde bu prosedürleri uygulamadığınız sürece tekrar devreye girmiyor. Size zor geliyorsa bunları yapmak, servise götürün orada hemen hallederler.

Dual tuşuna bastığınızda iki tarafa ayrı ayar yapmanız gerekiyor. İki tarafında aynı olmasını istiyorsanuz dual modunu kapatmalısınız. Dual ışığı yanmamalı.

Koltuk kumaşları dediğiniz gibi malesef biraz sıradan. Ben aracıma daha yeni deri kaplattım. Eğer düşünceniz varsa ve bütçeniz de uygunsa tavsiye ederim. Forumda paylaşımını yapmıştım.

Bir önceki aracım E46 330ci idi. Onda da dediğiniz gibi kaput amortisörlüydü. Mazda'yı ilk aldığımda ben de garipsemiştim fakat BMW'den farklı olarak sadece silecek suyunu eklemek için açıyorsunuz o kaputu :) O yüzden bir sorun teşkil etmiyor. Aracınız hayırlı olsun. Kazasız belasız, mutlu günlerde kullanırsınız inşallah. Bu arada merakımdan soruyorum, araç 2015 üretimi mi yoksa 2016 mı?

Sizinle durumlarımız benzer gibi, benimde önceki aracım S60 T5, 330ci ile rakiptir, 330ci de kullandığım bir araçtı, çok keyiflidir. Sizde aracınızı keyifle kullanın. 

Startstopla ilgili durum muhtemelen dediğiniz gibi ama arabayı trafikte daha uzun süreler kullanmam lazım. Dün çok kullandım ama fazla trafiğe girmedim, yarın durumlara göre güncellerim konuyu. 

Herkese iyi dilekleri için teşekküler. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

[emoji4] aynı mevzu benimde başıma geldi. bagajın altında 2 düğme var. birisi hiç ses çıkartmadan yalnızca bagajı açıyor. diğeri ise tüm kapıları açıyor. Anahtar cepte çantada olunca nasıl ki aracı kapı düğmesinden açabiliyorsak aynı şekilde bagajı da açabiliyoruz. ancak 2 tuştan birisi yalnızca bagajı açtığı için hiç ses gelmiyor ve dolayısyla kilitlenmemiş hissi veriyor:) anahtarı siz cebinize alın aracın önüne geçin. eşiniz o bagajı açamaz [emoji4] 

Benim araçta neden diğer tuş kapıları açmıyor kilitliyor? Kilitlemesi saçma değil mi zaten uzaklaşınca kilitlenecek.

SM-N900 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 saat önce, Les_Chevaliers :


Benim araçta neden diğer tuş kapıları açmıyor kilitliyor? Kilitlemesi saçma değil mi zaten uzaklaşınca kilitlenecek.

SM-N900 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

diğer tuşun kapıları yalnızca kilitlediği kanısına nereden vardınız ? Bir tuş yalnızca açıyor otomatik kapı kilit sesini duymuyorsunuz ki bu bagaj açma tuşu. diğer tuş ise kapı kolunun üstünde mevcut bulunan tuş gibi tüm kapıları açmak için hatta aracın yanından uzaklaşmadıysanız aynı tuşa basıp kapatabileceğiniz tuş. aksi halde zaten uzaklaşınca kitleniyor.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

diğer tuşun kapıları yalnızca kilitlediği kanısına nereden vardınız ? Bir tuş yalnızca açıyor otomatik kapı kilit sesini duymuyorsunuz ki bu bagaj açma tuşu. diğer tuş ise kapı kolunun üstünde mevcut bulunan tuş gibi tüm kapıları açmak için hatta aracın yanından uzaklaşmadıysanız aynı tuşa basıp kapatabileceğiniz tuş. aksi halde zaten uzaklaşınca kitleniyor.

Tamam kilitliyorum kapıları sonra tekrar basıyorum açılsın diye ses çıkıyor ama kilit açılmıyor. Sadece açık ise kilitliyor.

SM-N900 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bagajdaki diger tus sadece kilitlemek icin arkadaslar. On kapilardaki gibi hem kilitleyip hem de kilitleri acmiyor.

Bu araada mazda.com.tr'ye 2017 makyajli kasaya ait kisa videolar ve turkce kullanim kilavuzunu koymuslar.

njQ0E0.png

X9MRq6.jpg

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 saat önce, Tarahumara :

Bagajdaki diger tus sadece kilitlemek icin arkadaslar. On kapilardaki gibi hem kilitleyip hem de kilitleri acmiyor.

Bu araada mazda.com.tr'ye 2017 makyajli kasaya ait kisa videolar ve turkce kullanim kilavuzunu koymuslar.

njQ0E0.png

X9MRq6.jpg

Benim araç hem açıyor hem kilitliyor . denemesi  bedava :) gerçi araçlarımız farklı.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

@Tarahumara

Dün telden mesajın tamamını görememişim, aracım 2015 model, deri koltuğu da çok kullandım istediği kadar güzel gözüksün bana göre değil. En son 3-4 saat sürüşten sonra yazın bir çocuğun annesine beni işaret ederek "anne bak abi altına işemiş" dediğini duyduktan sonra deriye tövbe ettim (:

Daha sonra alacantra-süet tarzı birşey yapılabiliyorsa düşünürüm belki, comfort donanım Golf'lerin koltukları falan gerçekten çok güzel.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 1 ay sonra ...

Mazda 3 kac lt cam suyu aliyor arkadaslar? Sagolsun toyota yarise 1 lt az bir cam suyu deposu koydugu icin metak ettim. Sehir ici kullaniyoruz diye yeterli gormus muhendis abilerimiz.Honda civic yanlis hatirlamiyorsan 4-5lt civari birsey aliyordu.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mazda 3 kac lt cam suyu aliyor arkadaslar? Sagolsun toyota yarise 1 lt az bir cam suyu deposu koydugu icin metak ettim. Sehir ici kullaniyoruz diye yeterli gormus muhendis abilerimiz.Honda civic yanlis hatirlamiyorsan 4-5lt civari birsey aliyordu.

Kipa'da satilan buyuk siselerde cam sulari var, onlardan alinca sisenin 3/4'u gidiyor bi seferde ama sise kac lt bakmam lazim. Tahmini 2-2.5 lt alir diyorum cam suyu haznesi.

 

Bi daha dusundum de, sanirim o siseler 5 lt., haliyle hazne 3,5-4 lt civari aliyor olsa gerek.

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

9 hours ago, Holydao said:

Kipa'da satilan buyuk siselerde cam sulari var, onlardan alinca sisenin 3/4'u gidiyor bi seferde ama sise kac lt bakmam lazim. Tahmini 2-2.5 lt alir diyorum cam suyu haznesi.

 

Bi daha dusundum de, sanirim o siseler 5 lt., haliyle hazne 3,5-4 lt civari aliyor olsa gerek.

 

Eğer cam suyu sensörü varsa 4.2 litre, yoksa 2.2 litre diyor servis kitapçığı sayfa 9696.

4PY44p.jpg

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...