Jump to content

Mazda CX-3 Yakıt Filtresi Sorunu


mehmete
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

2 dakika önce, İlhan :

Hocam artık aldığımız hangi ürün eski kalitesinde, eski tadındaki? Misal küçük bir örnek vereyim evimdeki buzdolabını 18 yıldır sorunsuz bir fiil kullandım. Daha geçen hafta yeni bir buzdolabı aldım. Ama onu 10 yıl sorunsuz kullanabilirsem öpüpte başıma koyarım diyorum. 

Vw dizel skandalından önce asıl kronik problemi "DSG " şanzıman problemi var. İnsanlar bile bile alıyorlar, sorun çıksa da alma sebepleri nasılsa garantiden değişiyor. Garantisi bittiği halde iyi niyet garantisi ile değiştiren çok kullanıcı var. Amerika ve Çin'de şanzımana 10 yıl garanti veriyor, müşteri tereddütünü ortadan kaldırıp güven verebilmek için. 

Modern teknoloji geliştikçe, araçlar daha çok elektronik teknolojik donanımlara bürünüyorlar. Bununla birlikte sorunlarda kaçınılmaz oluyor sanırım.

ben hala o mazda 3 aracımı ararım. her türlü hor kullanıma karşı muhteşem kondisyon gösteren bir araçtı. 

zaten buna güvenerek ikinci mazdamı aldım onda da patladık. 

kesinlikle o eski tadı yok. 

 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

mazdago yazmış ki, ne yolda kaldım ne çekişten düştüm. hemen de karalama yapıyorsunuz. bangır bangır bağıracak durum yok.

Bir saat önce, mazdago :

Öyle gereksiz kelimelerle cümle kurmakla olmaz bu işler. Biz fikrimizi söylüyoruz aracim 23 bin km de ne yolda kaldım ne cekicten düştü turbo sesiyle alakası yok diyen de benim aracimda gaza basınca bu ses oluyor rolantide birsey yok bu da aynı turbolu araçlarda gaz ile beraber gelen ıslık sesini andırıyor.bizim insanimizda hep böyle azıcık birsey gördü mu hemen karalama kampanyası yapıyoruz. Bubaractan bu ses geliyor ama yok pahasına satacak kadar bangır bangır bağıracak kadar bir durum yok 

 

şimdi yukarıda ki yazıyı yazanın daha önceleri neler yazmış okuyalım. bu post da burada dursun araç üzerinde ki kronik sıkıntının ne olduğu ile alakalı güzel bir paylaşım. 

not: yolda kalan ve aracı arıza yapan arkadaşların postları bu forumun sayfalarında da bulunabilir. 

 

 

mazdago yazmış,

02.04.2016 at 14:07, mazdago :

Gel servise git eve tek gün tatil gunum vardı akşama kadar serviste bekle sonra bugün yapamayız başka gün gel zaten sorun ne daha onu da bulamadik her hafta servise gider oldum. bir daha kesinlikle Mazda almayacam bu aracı bir satayim bir daha kesinlikle yanından gecmem nerden bela ettik başımıza bu araci...

mazdago yazmış, arıza vermiş motor çalışmamış.

13.01.2017 at 16:12, mazdago :

yakıt pompasına conta benim aracıma da takılmıştı. temmuz ayında memlekete gittiğimde aracı şu 1 liralık para atıp da çalışan su makinesiyle kendim dışını yıkadım kuruladım yolda giderken bir anda ekran bütün ışıklar yanı.kontak ı açtığımızda yanan ışıkların hepsi ve araç stop etti. bende allah allah noluyor dedim tekrar çalıştırdım arabayı baya bi marşa bastıktan sonra çalıştı ve düzeldi.o tarihden beri halen kullanıyorum  ama sarı servis ışığı bende kafayı yemiş durumda bir yanıyor bir sönüyor bir türlü karar veremedi yansam mı yanmasam mı diye :)

mazdago yazmış,

26.01.2017 at 11:00, mazdago :

Şuan İstanbul da kar yağışı var hava 3 derece bir yerde bekleme yapıyorum her işlem yapılmasına rağmen buzdolabı çalışır gibi olan ses 1 dakika da bir 5 sn sürecek şekilde yapıyor.ayrica aracimda çekişten düşme Dr hissediyorum sanki biri arkadan arabayı tutuyormus da gitmiyor mus gibi oluyor

mazdago yazmış, yolda kalmış. 

11.02.2017 at 15:20, mazdago :

İstanbul'dan Bursa'ya gidiyordum feribotla geçtim Bursa'ya varmadan OPET den yakıt aldım 10 km gittim araç tekledi durdu ekranda bütün ışıklar yandı stop etti yolun ortasında kaldım vites d De kaldı boşa alamadım.Yolda geçen biri geldi vitesin yanında mı küçük kapağı kaldırdı anahtarla oraya bişey yaptı vitesi boşa aldı yol kenarına ittik çekici çağırdık şuan araç çekicinin üstünde ben eşim 3 aylık kızım aracın içinde İstanbul'a dönüyoruz rezillik diz boyu :) aracım 16 bin km De dizel yerine benzin mı koydu diye suphelendjm fiş De dizel yazıyor bakalım ne cikacak

mazdago yazmış delirmiş yolda kaldığı için,

12.02.2017 at 11:43, mazdago :

Mazda Türkiye'ye ilk bende basvurmustum 3 sefer yakıt filtresi değişti en son ki değişimde kesin gözüyle baktılar servis bana 3 gün dene sonra dönüş yap dedi. 3 gün geçmeden daha iki saat sonra ses gelmeye başladı Mazda Türkiye aradı aynı gün işlem yapılmış sorununuz çözüldü dedi yok dedim daha deneme aşamasındayız ben sorunu çözüldü olarak kayıt ediyorum olumsuz birşey olursa ararsınız dedi tekrar yani oldu bitti gitti oldu daha da aramadım bunaldım çünkü işyerinden izin alıyoruz zırt pırt gidiyoruz servis De uzak sıkıldım daha da goturmuyorum

mazdago yazmaya devam etmiş,

12.02.2017 at 17:33, mazdago :

Olaya su açıdan bakiyorum. 2006 LPG li polo vardı.3 yıl bindim herhangi bir motor arızası yüzünden sanayiye gitmedim.mazda için söylemiyorum herhangi bir 0 araba alıyoruz ailemizle 3 aylık bebegimle tatile gidiyorum hop araç bozuluyor.o zaman ben böyle işin içine ...... Derim yani. Pazar günü tatil pazartesi bakılacak ne olduğuna

 

daha çok yazısı var. buraya post etsem okumak zorlaşır. kabaca gözüme çarpanlar.

yazarın notu,

 

ben doğru olanı savunurum yanlış olanı savunmam. mazda sevdiğim bir markadır. bakın marka diyorum. babamın markası değil. bugün mazda alırım yarın farklı marka alırım. 

ama göz göre göre de kullanıcısını keriz yerine koyan bir markayı savunmam. farklı platformlarda hondayı nasıl eleştiriyorsam, mazdayı da eleştiriyorum. iki japon da kullanıcısının arkasında kalmıyor. 

kimse baba parasıyla araba almıyor. hele ki alım zorluğu zor olan ülkemizde.

elin beğenmediğiniz fransızı sorunsuz arabalar sınıfında mazdanın önüne geçiyorsa son zamanlarda durup düşünün mazda nerede hata yaptı diye.

ben söyleyim. dizeli çıkarmakla mazda hata yaptı. dizele hazır değillerdi. buna rağmen piyasa kaygısı ile dizel ürettiler. sonucu ortada. 

 

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Aracimin yolda kalma sebebi filtre değilmiş. Gelen sesin zamanında büyük problemlere yol açacağını düşünerek ve o zaman ki servisin basiretsizliginden yazdım şuan tuzla musluoglu na gidiyorum çok memnunum. Başka şeyler söyleyebilirim araç dar küçük vs alınmaz falan filan ama mazda fanatiği değilim para vermissem almissam bunu kullanacağım yani mazda gerekeni yapmıyor mu yapmaya çalışıyor olur veya olmaz o ayrı ama bu ses yüzünden öldüm bittim diyenler için dedim

  • Haha 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

mazdago yazmış,

...aracim 23 bin km de ne yolda kaldım ne cekicten düştü...

 

yukarı da yazdığım yazının altına yazdıklarım son diyeceklerimdir. sonuçta her şey ortada. insan biraz sözlerinin arkasında durmalı. daha fazla bir şey yazmak istemiyorum. gerek yok. seve seve kullanın aracı.

 

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Benim araçta stoplarda şu alma sorunu vardı götürdüm tuzla ya özgül hanım var orada ilgilendi başvuru yaptı 1 hafta içerisinde iki tane yeni stop lambası artı on farlarida degistiler garantiden bu sadece bir örnek başka markaya git kullanıcı hatası derler geri gönderirler wolsvagen sansumani bile kullanıcı hatası deyin gönderiyor 

Kendim şahit oldum duraklamalar da aracın vitesini p veya n konumuna alacakmjssin öyle yapmazsan disliye zorlarmjs vs ne anladık otomatik den o zaman

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

20 dakika önce, mazdago :

Benim araçta stoplarda şu alma sorunu vardı götürdüm tuzla ya özgül hanım var orada ilgilendi başvuru yaptı 1 hafta içerisinde iki tane yeni stop lambası artı on farlarida degistiler garantiden bu sadece bir örnek başka markaya git kullanıcı hatası derler geri gönderirler wolsvagen sansumani bile kullanıcı hatası deyin gönderiyor 

vw ailesinden araç kullandım 2 yıl. vw kullanıcı hatası diyip yollamıyor. 

ayrıca bir not vereyim. Türkiye de VW resmi olarak yok. Doğuş var. VW yurt dışında 10 yıl garanti veriyor ve tek kuruş ödemeden şanzumanı komple değiştiriyor. Doğuş 2 yıl garanti veriyor uzatmazsanız ve sonrasın da iyi niyet garantisi kullandırıyor. Ama onlar bile kullanıcı hatası demiyor. Getir abi değiştirelim diyorlar. İstisnaları sunmayın ama. 

ha dsg problemli mi? evet problemli. onun teknik açıklamasını da yazarım ama yeri bu forum değil.

bir şeylerden örnek verecekseniz destekli verin bence. Sürekli VW örneğini veriyorsunuz. Doğuş diyin anlarım. VW'nin verdiği garantiyi Mazda vermiyor yurt dışında. 

 

not: çırpınma bence mazdago :) her arabada olan sorunu yazmanın yeri bu başlık değil. o örneklere girersek çıkamayız. 

 

jackjoker tarafından düzenlendi
bir sonra ki mesajında ford örneğini verdiği için güncelleyim dedim yeni post atmaya gerek yok.
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Wolsvagen genel bir örnek en çok satıldığı için onu dedim iş gereği Ford focus kullanıyorum bu araç şuan 110 binde 0 olarak bize verikdiginden beri tek elden biz kullandık 10 binden sonra araç rolantide stop ediyor forumlarda çok rastlamadım bu soruna ama ne yaptıysak çözemedik iatanbukda ki bütün Ford servislerini gittik en son yakıt kalitesizligi dendi Ford işin içinden çıktı garantide bitti. Ben garantisi bitmiş hiç servise uğramamış bir mazda aracın direksiyonunu garantiden degistiklerini gördüm

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bence mesajlar konu başlığından uzaklaşmaya başladı. Sesin gerçekten ne olduğunu bile bilemiyoruz. Yakıt filtresi deniyor ama dolaylı olarak bir çok şeyde var. 

Mesela 2-3 hafta önce sabah yola çıktım. Hava 6 derece falan. Ses geliyor. Yaklaşık bi 15-20 km devam etti. Aracı 100-110 km/h arası sabit devirde kullanıyorum. Ses gitti. Hava koşullarıda yer yer 5-9 derece değişiyordu. Hatta kara kara düşünüyordum ses gitti, servis kütük değiştirecekti sesi duymayıp değiştirmezler diye. Sonra servise çağırdılar parça geldi diye. Dedim ses gitti. Olsun test yaparız çıkar o dediler. 5 dk sonra test yapmadan değiştirdiler. 

Adama diyorum ki araç 2k rpm 100 km/h de uğultu geliyor gaza bastığımda. Diyorki turbodur o 90k rpm çeviriyor. Dedim ki bi bunda ki mi 90k çeviriyor. Diğer araçlarda niye  duymuyorum turbo üflemesini. Cevap yok. 

Problemin neden kaynaklandığı, hava alıyor alıyorsa neden aldığı, kışın yapıyorsa neden kışın yaptığını bunları tartışmsmız lazım. Ama konu inatlaşmalar vs vs üzerine devam ediyor maalesef :D

Olabilecek olumsuzluklara karşıda forum olarak bir olmalıyız. Hatrı sayılır bir kullanıcı kitlemiz var. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Olay bu zaten ben daha önceden bilmediğim için kızıyordum evet en ufak şeyde bak zaten bu araç böyle deyip herşey ona yoruyordum ama bunun hava sıcaklığı ile ilgisi yok bende gaza basınca oluyor turbo veya eski tip buzdolabı sesi gibi gaz ile orantılı zaten uzun yolda duyulan bir ses değil ha bu problem giderilmeli mi evet ama bu aracı sakın alma araç söyle böyle diyecek kadar da abartılacak birsey değil dedik olay nerelere geldi. Mazda ci değilim ama başka hangi araba alsaydık hepimiz bu araca çok güzel kusursuz deyip hepimiz ortak noktada bulusabilirdik

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1 dakika önce, SafaTR :

Bence mesajlar konu başlığından uzaklaşmaya başladı. Sesin gerçekten ne olduğunu bile bilemiyoruz. Yakıt filtresi deniyor ama dolaylı olarak bir çok şeyde var. 

Mesela 2-3 hafta önce sabah yola çıktım. Hava 6 derece falan. Ses geliyor. Yaklaşık bi 15-20 km devam etti. Aracı 100-110 km/h arası sabit devirde kullanıyorum. Ses gitti. Hava koşullarıda yer yer 5-9 derece değişiyordu. Hatta kara kara düşünüyordum ses gitti, servis kütük değiştirecekti sesi duymayıp değiştirmezler diye. Sonra servise çağırdılar parça geldi diye. Dedim ses gitti. Olsun test yaparız çıkar o dediler. 5 dk sonra test yapmadan değiştirdiler. 

Adama diyorum ki araç 2k rpm 100 km/h de uğultu geliyor gaza bastığımda. Diyorki turbodur o 90k rpm çeviriyor. Dedim ki bi bunda ki mi 90k çeviriyor. Diğer araçlarda niye  duymuyorum turbo üflemesini. Cevap yok. 

Problemin neden kaynaklandığı, hava alıyor alıyorsa neden aldığı, kışın yapıyorsa neden kışın yaptığını bunları tartışmsmız lazım. Ama konu inatlaşmalar vs vs üzerine devam ediyor maalesef :D

Olabilecek olumsuzluklara karşıda forum olarak bir olmalıyız. Hatrı sayılır bir kullanıcı kitlemiz var. 

yurt dışında ki forumlarda ki özellikle ingilizler bu konuda çok aktif, sorunun filtre hattı ve yakıt hattı konumu olduğunu söyleyenler çok. @Servet hocam zamanın da yazmıştı üstüne basa basa yakıt hattı konumu yanlış bu arabada diye. Mazda teknisyenleri kullanıcılarını dinlese aslında sorunu çözecekler. Ama kendilerine konduramıyorlar :D

aslında olayın teknik açıklaması uzun. Ama kabaca doğru konumlandırılmayan ( hata 1 ) ve haddiden küçük ve yanlış tasarımlı yakıt filtresi kullanılan ( hata 2 ) araçlarda mazotun verimli çalışma sıcaklığının altına indiğinde filtreden yakıt hattına hava sızması sonucu yüksek basınçlı yakıt pompasının bir noktadan sonra ses yaparak çalışmaya başlaması. eğer hava oranı artarsa motora yeterli yakıt pompalanmadığı için ya araç çekişten düşüyor ( servise 60km/s saat hızı geçmeyen cx3 araçların gelmesinden öğrenebilirsiniz. sk ya gidiyorsunuz oradan sordurabilirsin sende @SafaTR ) ya da bir noktadan sonra motor arıza ışığı yakıp yol kenarında bırakıyor. 

unutmayın yüksek basınçlı yakıt pompası havayı sevmez. o hat üzerinde hiç bir şekilde hava olmamalı. 

Mazda 3. nesil takıt filtresi ile durumu kurtarmaya çalıştı ama başaramadı. Şimdi 4. nesil yakıt filtreleri yoldaymış. Umarım sorun düzelir ama ben yakıt hattının değişmesinden ve filtre ailesinin motor ailesi konumuna alınıp mevcut filtrenin boyutunun büyümesinden yanayım ( bizde kullanılan yakıt filtresi eski kasa toyota rav4 lerde kullanılan filtrenin bire bir aynısı bu arada ) 

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bu broblemin bubzamana kadar cozulememesi de bence herkesin başvuru yapmamasi. Ben mazda Türkiye'yi aradığım da böyle böyle bir kronik sorun var dedim kronik olduğunu nerden biliyorsunuz dedi. Forumlarda bubsekikde tartışma konusu var deyince orası bizi ilgilendirmez bu konuda bize dönüş yapan olmadı bende ilk bu konu yüzünden ben mi aradım dediğimde bilgi vermedi.filtre kütük vs bunlar sadece mazda için değil bir otomobil üreticisi için kolay şeyler ki ben mazdanin garantiden kaçtığını görmedim

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

5 dakika önce, jackjoker :

yurt dışında ki forumlarda ki özellikle ingilizler bu konuda çok aktif, sorunun filtre hattı ve yakıt hattı konumu olduğunu söyleyenler çok. @Servet hocam zamanın da yazmıştı üstüne basa basa yakıt hattı konumu yanlış bu arabada diye. Mazda teknisyenleri kullanıcılarını dinlese aslında sorunu çözecekler. Ama kendilerine konduramıyorlar :D

aslında olayın teknik açıklaması uzun. Ama kabaca doğru konumlandırılmayan ( hata 1 ) ve haddiden küçük ve yanlış tasarımlı yakıt filtresi kullanılan ( hata 2 ) araçlarda mazotun verimli çalışma sıcaklığının altına indiğinde filtreden yakıt hattına hava sızması sonucu yüksek basınçlı yakıt pompasının bir noktadan sonra ses yaparak çalışmaya başlaması. eğer hava oranı artarsa motora yeterli yakıt pompalanmadığı için ya araç çekişten düşüyor ( servise 60km/s saat hızı geçmeyen cx3 araçların gelmesinden öğrenebilirsiniz. sk ya gidiyorsunuz oradan sordurabilirsin sende @SafaTR ) ya da bir noktadan sonra motor arıza ışığı yakıp yol kenarında bırakıyor. 

unutmayın yüksek basınçlı yakıt pompası havayı sevmez. o hat üzerinde hiç bir şekilde hava olmamalı. 

Mazda 3. nesil takıt filtresi ile durumu kurtarmaya çalıştı ama başaramadı. Şimdi 4. nesil yakıt filtreleri yoldaymış. Umarım sorun düzelir ama ben yakıt hattının değişmesinden ve filtre ailesinin motor ailesi konumuna alınıp mevcut filtrenin boyutunun büyümesinden yanayım ( bizde kullanılan yakıt filtresi eski kasa toyota rav4 lerde kullanılan filtrenin bire bir aynısı bu arada ) 

 

Toyota rav4 lerde problem olmuş mu? 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Şimdi, SafaTR :

Toyota rav4 lerde problem olmuş mu? 

hayır onlarda problem yok en azından ben duymadım. benzinli zaten. benzinde zaten bu tarz bir sıkıntı olmuyor. problem mazot da. sanırım mazdaya yakıt filtresi üreten fabrika aynı seri yakıt filtresini mazda cx3 için de yollamış. mazda da uygun görmüş gördüğüm kadarıyla. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar selamlar, ciddi şekilde incelediğim ve test sürüşü yaptığım bir araçtı cx3. Fakat bu problemin çözümsüzlüğü beni xv almaya yönlendirdi açıkcası. Cx3 yazınca ilk sırada çıkan bu sorunu mazda Türkiye kronik değil diyorsa ben de bu aracı almam. 2. El değeri ve 0 km satışı için bu sorunu kesinlikle çözmesi gerekir diye düşünüyorum. Bu yazım da mazda yetkilisi okuyorsa güzel bir istatistik olabilir, satışların düşmesindeki nedeni bulmaları için.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

ocak itibariyle Ankara da kar yağmadı adam gibi deseniz anlarım ama soğuk olmadı eksileri görmedik derseniz yanlış konuşmuş olursunuz @jackjoker. kaç sabah -4 le başladık yola akşam da -1 de geri döndük. sizin yaşadıklarınız bizde takip ettik. Gerçekten şansız bir durumdu. ama bu demek değil ki herkes aynı problemi yaşıyor. Herkes yolda kalacak şöyle olacak böyle olacak. Bırakın aracını düzgünce kullananların midesini bulandırmaya çalışmayın. Satmışsınız aracınızı hayırlı olsun. Ama aracı kullananlara saygı gösterin. Eleştiri yaparken dediğim gibi öldünüz bittiniz tavrı gerçekten hoş durmuyor. siz kötü anılar yaşamışsınız geçmiş olsun. Ama ben şükür olsun böyle bir sıkıntı yaşamadım. Mazda aracın arkasında durmuyor diyorsunuz kaç senelik araçlara burada garantiden işlem yaptıklarına şahit olduk. Bu mu araçlarının  arkasında durmamak. veya vermiş olduğunuz diğer marka araçlarda emin olun istisnaen işi çözülen sizsiniz. Sonuç olarak o marka bu marka şu model işi değil. Her araçta problem yaşanabilir. Kimi problem erken kimisi geç çözülür. Kendi adıma diyorum yolda kalmadım. Gerisi umrumda değil. İnşallah kalmam :) ama sizden de ricam abartmayın artık. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

28 dakika önce, jackjoker :

hayır onlarda problem yok en azından ben duymadım. benzinli zaten. benzinde zaten bu tarz bir sıkıntı olmuyor. problem mazot da. sanırım mazdaya yakıt filtresi üreten fabrika aynı seri yakıt filtresini mazda cx3 için de yollamış. mazda da uygun görmüş gördüğüm kadarıyla. 

Bence aramamız gereken problem şunlar

1) konumun yanlış olduğu kanaati nerden geliyor, konumun yanlışlığı nasıl bir dezavantaj veya avantaj sağlıyor.?

2) kapalı bir sisteme hava nasıl karışıyor? Yakıt tankında mazot var doğal olarak depoda kısmı yakıt bile olsa hava yapmaz teknik olarak. Filtreler vakum yöntemi ile üretiliyor bir miktar hava var ama en fazla 10 sn ses yapar. Pompa zaten sisteme hava vermemesi lazım tek amacı yakıtı enjektör hattından devam etmesini sağlamak. Sisteme hava nasıl nerden karışıyor? Yakıt hattına hava nasıl karışabilir? Ve servisler genelde mazot kalitesizliğinden dem vurıyorlar ki bu tezi kendi çabalarımla çürüttüm. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

benim yazılarımı öldünüz bittiniz olarak algılayanlar aracın piyasasının ölmesini bana bile yorumlayacaklar böyle giderse :)

ben ne yaşadıysam onu yazdım ne eksik ne fazla. hiç bir zaman gereksiz eleştiride bulunmadım. 

2015 yılında piyasaya sunulan aracın sene olmuş 2018 hala aynı sorunu konuşuyorsak burada ciddi bir sıkıntı vardır demektir. ben kimsenin midesini bulandırmıyorum.  bundan bulanan varsa benim problemim de değil zaten. gerçeği yazıyorum. yalan mı konuşayım? göz göre göre bu araçta sorun yok mu diyim? hadi diyim. araçlar muhteşem. sıfır ses. yolda da bırakmıyor. malum sıfır araç. tepe tepe kullanın mı diyim? 

hangisi daha doğru olur? 

bana özelden mesajlar geliyor. aracın piyasası düşüyor. zamanında yazdıklarımın şuan tersini yazıyorum bu sebepten diye. gerekçe de problem aslında o problem değilmiş :D 

illa bunları da mı burada paylaşayım? 

ve evet soğuk olmadı. -1 de gömlekle dolaşılır bu mu soğuk? :D keza zaten sizin araç da kabullendiğiniz ses yine geliyormuş @Av.Oguzhan  Mazda daha sorunu kabullenmedi tam olarak araç sahiplerinin arkasında nasıl dursun? yıl olmuş 2018 hala kötü yakıt diyen servisler var daha ne diyim. yazınca biz kötü oluyoruz. 

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

21 dakika önce, jackjoker :

benim yazılarımı öldünüz bittiniz olarak algılayanlar aracın piyasasının ölmesini bana bile yorumlayacaklar böyle giderse :)

ben ne yaşadıysam onu yazdım ne eksik ne fazla. hiç bir zaman gereksiz eleştiride bulunmadım. 

2015 yılında piyasaya sunulan aracın sene olmuş 2018 hala aynı sorunu konuşuyorsak burada ciddi bir sıkıntı vardır demektir. ben kimsenin midesini bulandırmıyorum.  bundan bulanan varsa benim problemim de değil zaten. gerçeği yazıyorum. yalan mı konuşayım? göz göre göre bu araçta sorun yok mu diyim? hadi diyim. araçlar muhteşem. sıfır ses. yolda da bırakmıyor. malum sıfır araç. tepe tepe kullanın mı diyim? 

hangisi daha doğru olur? 

bana özelden mesajlar geliyor. aracın piyasası düşüyor. zamanında yazdıklarımın şuan tersini yazıyorum bu sebepten diye. gerekçe de problem aslında o problem değilmiş :D 

illa bunları da mı burada paylaşayım? 

ve evet soğuk olmadı. -1 de gömlekle dolaşılır bu mu soğuk? :D keza zaten sizin araç da kabullendiğiniz ses yine geliyormuş @Av.Oguzhan  Mazda daha sorunu kabullenmedi tam olarak araç sahiplerinin arkasında nasıl dursun? yıl olmuş 2018 hala kötü yakıt diyen servisler var daha ne diyim. yazınca biz kötü oluyoruz. 

 

benim için 10 derece altı soğuk. kaldı ki -1 -5 arası ankara bitirdi beni. Aracın piyasasının düştüğü yok bence. En güzel örneğini @Servet abi gösterdi bize aracını satarken. Ama gerçekten yazılarınıza bakın şöyle araba böyle araba ben yazılarınızı okurken aracı yakmayı düşündüm. tabi o sıralar bende ses te yok :) gerçekten eleştirileriniz gereğinden fazla olduğunu düşünüyorum. Tekrarlıyorum sizin bireysel olarak yaşadıklarınız bu eleştirileri hakediyor. Ancak bunu tüm cx-3 ler kronik problemli diye lanse ederseniz işin rengi değişiyor. o zaman gerçek dışı konuşmuş oluyorsunuz. Ki konuşmalarınız cx-3 şöyle bir araç diye bahsediyorsunuz. Benim hoşuma gitmeyen kısım bu. Sizin hoş anılarınız yok haklısınız. ama genelleme yapmamak lazım

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Yaş büyüse de bagnazlik baki kalıyor ben yazdım o mesajı sayın jackjoker gizelemenize gerek yok. Muhendisim diyorsunuz yeniliklere fikirlere değişikliklere nasıl oluyorda kapalı oluyorsunuz. Firmanın açığını bulup saldiriyorsunuz diyorum aynısını bana yapıyorsunuz iki sene önce birsey yazmışım şimdi dürüstlük ve mertlikten klavye delikanlılığı yapiyorsunuz. Diyoruz ki aracı bilmiyoruz tanımıyoruz aldık kullandık korktuk zamanında kötü yorumlar yaptık ama zaman geçti öğrendik araştırdık bu büyük bir problem değil xv alan arkadaş cx-3 den bu yüzden vazgeçmiş örnek. Bize sorsaydi derdik bak böyle böyle bir ses var ama sonucu da böyle böyle adam belki de mazda alacaktı her mesajın altından farklı bir anlam çıkartıp beni de burda farklı durumlarda birakmayiniz

Filtre yüzünden yolda kalan varsa ki başka sebepler olabilir o ayrı sadece ve sadece benim filtrem arızalı bubyuzden yolda kaldım diyen varsa buraya yazsın görelim

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Subaru XV'nin 2014 model serilerinde aşırı yağ eksiltmesi neticesinde teknik sorunlar olmuştu. Aracı arıza yapanlar ilkin bayağı bir mağdur olup, yetkili servislerle cebelleşmişti. Sonunda kabul ettirip bu serideki araçların motorları değişmişti. Sorun her an her markada olabiliyor.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...