Jump to content

Mazda CX-3 Yol ve Sürüş Konforu


Koray
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Keşke gönlünüzden geçen gibi olsa ama malesef gerçekler farklı Siarvi > cx3

Cx3 zaten B sınıfı bi araç kıyaslama yapmak bile hata. Biri D suv diğeri B suv . Birinde bagaj 380 litre birinde 600 birinin boyu 4,30 digeri 4,70

Crv > cx5>cx3 

Gerçekler acıdır :D Baklava tatlıdır 

  • Haha 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

bu son kasa crv'nin dizelini kuzenim çıkar çıkmaz almıştı. benzinli tiguan’ıni satarak almıştı, yakıt olarak çok mutluydu da her seferinde "biraz da tipi güzel olsa şahane araba aslında" diyip duruyordu:))

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bir saat önce, Katil Balina :

"biraz da tipi güzel olsa şahane araba aslında" diyip duruyordu:))

 

Doğru demiş. 2006 sonrası bitti crvnin tipi şekli 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

27.10.2019 at 00:19, ozgur35 :

Dışı güzel zaten abi Cx3 den güzel dışı 

Bence CX-3'ün en iddialı olduğu konu dış tasarımı. Özellikle ön tasarımı fena. Valla kardeşime aldık ama gözüm kaldı biraz. İç mekanı azcık büyük, yerden yüksekliği de bir tık fazla olsa kesin alırdım. CR-V'ye bakınca, evet çirkin değil ama en fazla şık diyebilirim, güzel diyemem.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

3 saat önce, serkan306 :

Bence CX-3'ün en iddialı olduğu konu dış tasarımı. Özellikle ön tasarımı fena. Valla kardeşime aldık ama gözüm kaldı biraz. İç mekanı azcık büyük, yerden yüksekliği de bir tık fazla olsa kesin alırdım. CR-V'ye bakınca, evet çirkin değil ama en fazla şık diyebilirim, güzel diyemem.

Serkan bey valla Cx30 u tarif etmişssiniz :)

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

25.10.2019 at 21:53, Servet :

Lastik havalarına batırın. Bende beşik gibi olmasından muzdarip idim. 

servet bey dediğiniz gibi lastik havalarını kontrol ettim, hepsini 35 yaptım araç bariz şekilde rahatladı (18 jant) ben genellikle önler 36 arkalar 37 şeklinde kullanıyorum ama bazı petrol istasyonlarının hava basınç üniteleri kalibresiz, bakımsız olabiliyor, sanırım o sebeple araca olması gerekenden fazla yada az hava basmış oluyoruz. lastik değişimlerinde de lastikçiler kafalarına göre basıyorlar genellikle fazla basıyorlar. Kesinlikle birkaç farklı istasyondan kontrol etmek lazım.

  • Teşekkürler 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

18 saat önce, effect :

servet bey dediğiniz gibi lastik havalarını kontrol ettim, hepsini 35 yaptım araç bariz şekilde rahatladı (18 jant) ben genellikle önler 36 arkalar 37 şeklinde kullanıyorum ama bazı petrol istasyonlarının hava basınç üniteleri kalibresiz, bakımsız olabiliyor, sanırım o sebeple araca olması gerekenden fazla yada az hava basmış oluyoruz. lastik değişimlerinde de lastikçiler kafalarına göre basıyorlar genellikle fazla basıyorlar. Kesinlikle birkaç farklı istasyondan kontrol etmek lazım.

Normal 1-2 kişilik kullanımda 215/50 R18 ebatlarındaki lastiklerde Mazda ön arka 36 psi öneriyor. Sürücü Kapısı eşiğinden de bunu kontrol edebilirsiniz. 

Yük Durumunda taşıtın arka lastiklerinin basıncını arttırmak gerekiyor. Arabanın çekişi %15 azalıyor 36 da kullanmaya devam ederseniz. 

Ankara/Trabzon arası uzun yol yaptığım içim sürekli taşıtı dolu götürdüğüm zaman yüke göre 38/40 psi basıyorum arkaları. Bu kullanım tecrübelerinden ve uzun yoldaki kişisel sürüş keyfinden gelen bir bilgi. Tercih sizin tabiki. 

Normal kullanımda ise 36 psi ön arka ideal geliyor. Ne çok sert ne çok yumuşak bu da tabiki keyfi bir durum. 34/38 aralığı çok rahat kullanılabilir tercihe göre. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 hafta sonra ...
28.10.2019 at 17:02, cnrps :

Serkan bey valla Cx30 u tarif etmişssiniz :)

Evet aslında tam tarife uyuyor ama fiyat olarak uymaz maalesef :D 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...