Jump to content

Mazda CX-4 Pekin'de Tanıtıldı !!


Serdar Ç.
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

mazda-cx-4.jpg?9d8cd3

Sadece Çin pazarı için üretilen Mazda CX-4 Pekin Otomobil Fuarı’nda tanıtıldı.

Otomobil ile ilgili görselleri incelediğimizde, her geçen gün büyüyen rakiplerine rahatlıkla kafa tutabilecek çekici bir tasarımının olduğu gözümüze çarpıyor. Beklediğimizden biraz daha büyük olan bu otomobil 2.7 metrelik dingil mesafesine ve yerden 20 cm’lik bir yüksekliğe sahip. Bu verileri göz önüne aldığımızda aracın ölçülerinin daha çok CX-5’e yakın olduğunu söyleyebiliriz.

Otomobilin ön yüzüne, LED teknolojili farlarla kuşatılmış ikizkenar yamuk şeklindeki ızgara hakim olurken gözlerimizi aracın arkasına doğru kaydırdığımızda sportif bir şekilde yükselen tavan çizgisini şık bir spoiler tamamlıyor. Arka tarafta ise stop lambalarının altında yer alan büyük sis farları egzoz çıkışlarının hemen üstünde konumlandırılmış.

İçeri adımımızı attığımız an diğer Mazda’larda görmeye alışık olduğumuz, benzer bir tasarım bizleri karşılıyor. Orta konsolda çift bölgeli otomatik klima kumandaları bulunurken, üst tarafında ise 7 inçlik bir ekran yer alıyor. Bu ekran istenildiği taktirde vites kolunun arkasında bulunan kumanda yardımıyla yönetilebiliyor.

Otomobil, 2 ve 2.5 litrelik dört silindirli Skyactiv-G benzinli üniteler ile alınabiliyor. 2 litrelik motor 158 beygir gücü ve 202 Nm tork üretirken, bu gücü 6 ileri otomatik şanzımanı ile ön tekerlere aktarıyor. Diğer versiyon ise 2.5 litrelik üniteden 192 beygir gücü ve 252 Nm tork sağlıyor. Dört tekerden çekiş sistemine sahip olan bu araç ise 2 litrelik motorda kullanılan şanzımanın aynısını kullanıyor. Yakıt tüketim ortalamaları ise sırasıyla 100 kilometrede 6.2 litre ve 100 kilometrede 7.2 litre olarak belirtilmiş.

Eğer bir gün olur da Avrupa Pazarına girerse, bu motor seçenekleri ile ülkemizde avantajlı olamayacak olsa da; otomobilin, son dönemde yaygınlaşan “Coupe-SUV” ligine hızlı bir giriş yaptığını söylemek zor değil.

KAYNAK

CX-4 FOTO GALERİ

  • Beğen 5
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Çok güzel duruyor araç. Çin için üretildiği icin fazla motor hacmi endişesi duymamışlar anlaşılan. 196hp beni alır başka diyarlara götürür [emoji1]

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Yine yeni bir yakışıklı ve karizmatik bir Mazda modeli. Mazda ve otomobil dünyasına hayırlı uğurlu olsun.

large.Mazda-CX-4-2017-1024-0a.jpglarge.Mazda-CX-4-2017-1024-09.jpglarge.Mazda-CX-4-2017-1024-04.jpg

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

neden sadece çin acaba? heriflerde devlet zengin ve büyüyor ama halk üç beş dolara çalışıyor demiyorlar mı? yani bmw de gidip çin'e fabrika kuruyor ama işçi uçretini almanya'nın onda birine maledebildiği için. e bu adamlar nasıl alacak bu arabayı? hepsi mi fabrikatör arkadaş, çin nasıl bi yer, nasıl bi dünya çok merak etmeye başladım. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

neden sadece çin acaba? heriflerde devlet zengin ve büyüyor ama halk üç beş dolara çalışıyor demiyorlar mı? yani bmw de gidip çin'e fabrika kuruyor ama işçi uçretini almanya'nın onda birine maledebildiği için. e bu adamlar nasıl alacak bu arabayı? hepsi mi fabrikatör arkadaş, çin nasıl bi yer, nasıl bi dünya çok merak etmeye başladım. 

Kölenin çok olduğu yerde zengin de çok olur :) adamların nüfus neredeyse 1.5 milyar [emoji12]

http://m.haber7.com/haberDetay.php?id=1027022

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

9 saat önce, fotifoti :

 

 

Kölenin çok olduğu yerde zengin de çok olur :) adamların nüfus neredeyse 1.5 milyar emoji12.png

http://m.haber7.com/haberDetay.php?id=1027022

çok haklısınız ama bu sınıf araba mı acaba zenginlerinin tercihi? biraz da sorun orada. yani bu araba aslında zengin işi değil ve orada zengin ile fakir arasındaki uçurum çok derin. yani misal almanya'da bunu alsanız size zengin demezler,  işin tuhafı çin'in zengini almanın zengininden çok daha zengin nasıl ki fakiri almanın fakirinin çok çok daha fakiri olması gibi.. hani bildikleri bişey var tabi ama şahsen bilemedim.  bu araç bana biraz orta sınıf geldiği için sanki çin'de orta sınıf yokmuş gibi yapıyorum. yoksa bilgisizlik tabi benim cahilliğim diyecem ama ondan da çok emin değilim.

yani kesin bisey biliyorlardır da böyle yapıyorlardır diyecem de onu da memleket tecrübesinden diyemiyorum.  netekim şu 1.5 dizelleriyle donatıp getirseler memlekete tozunu atacaklar belki ama  dünyanın en pahalı benzinini tüketen memlekete dayıyorlar benzinlileri... bu mu memleket bilgisi??

yani o kadar da iyimser olamıyorum sahsen..

demem o ki türkiye'yi ne kadar tanıdıklarından yola çıkarsak eğer çin için endişelenebilirim..

gerçi 1.5 milyar insan! o kadarına endişlenebilir miyim bilemedim şimdi öyle dedim ama:)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Forumda sadece mx-5 ile ilgilenmeme ragmen görmezlikten gelemedim.. gercekten cok sık bir tasarım dili kullanılmıs yeni CX-4 de. Bana Infınıty nin suv ları hatırlattı onlar gibi oldukca güçlü görünüyor. Tek elestirim ilk resime baktgıımda cama uzanan kapının plastik görünümü kaba  gözüküyor. Piano black yapılsa o kısımlar daha luks algısı artar gibi. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

ben çok takip ettim bu aracı  forumda 1.5 dizel otomatik ile gelmeyeceğine ikna oldum peşini bıraktım : ) 

seat ateca yı takibe aldım...

not : dizel otomatik fetişi değilim benzinli bir aracım var eşime düşünüyorum (işe git gel + 2 bebek)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş


Hepsinin tasarımı aynı diye Renault'u ,Volkswageni şikayet ederdik ama maalesef çok az farklılıklar olsa da Mazda 3'ten çok farklı değil.


  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Hepsinin tasarımı yanı diye Renault'u ,Volkswageni şikayet ederdik ama maalesef çok az farklılıklar olsa da Mazda 3'ten çok farklı değil.

Aynen öyle oldu. Mazda da artık model değil marka bilinirliğine döndü galiba. Ben 3 ile 6 yı da uzaktan karıştırıyorum :) cx3, mx5, rx özgün kalacak gerisini uzatıp, kısaltıp verecekler galiba .

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...