Jump to content

2016 Mazda MX-5 Fiyatları Açıklandı


İlhan
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

detaylı bakınca en mantıklı paket power donanım. Power sense güvenlik ekipmanlarını daha cok önemseyenler için bir tercih olabilir üstüne bir de recaro koltuk gercegi var sahsi fikrim efsane gözüküyor:) . Ama motıon paketin bile kötü oldugunu düşünmüyorum.Arabaya boş diyemezsin diger markalardaki gibi. İşte mazda nın da güzelligi bu gercekten haklarını teslim etmek lazım. Simdi 2 serisi alsam navigasyon bile yok. Ses sistemi standart falan filan. xenon far yok.. bunlar hep para.. Power paket oldukca iyi.. anahtarsız giriş,uzun far kontrol sistemi,otomatik klima,ısıtmalı deri koltuklar,9 hoparlörlü bose ses sistemi,navigasyon...  ben hiç mazda arac satın almadım keza aile büyüklerimde öyle ama geneldede böyle bir doluluk var sanırım paketlerinde. 

Ehliyetimin yargıda olmasına kafayı sıyıracak düzeye geldim. Ah ah ehliyet olsa su an babamıda ikna edip branda tavana, direk bayiye gidip o masaya oturup keyifli bir sohbet esliginde donanımsal ne katsak diye düşünürdüm tek stresim o olurdu :( Rengi ne olsun diye keyifli munakasalara girerdik.. 

Ben şahsen cok satmasını istemiyorum ayrıca bu arabanın scirocco gibi apaci arabası olmasını istemiyorum. Allahtan iki kişilik ve bagajı komik. Türk geleneklerine aykırı ve secim bakımından lüks bir arac. İnsallah scirocco gibi olmaz eskisine nazaran bi satıs rakamı fazla olacaktır elbet ama herkesin alabilecegi bir sınıfta oldugunu düşünmüyorum bu güze aracın. coupe olsa arkada iki koltuk daha falan yok satardı orası ayrı

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Böyle bir araba apaçi arabası olamaz dediğin sebeplerden. Piyasa arabası değil, 4 kişilik değil, tente tavan sebebiyle her sokağa parkedilecek gibi değil, çok güçlü değil. Meraklısının arabası.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

21 saat önce, fotifoti :

Vergi sistemi sayesinde :) aracı yapan firma düşününki milyarlarca dolar yatırım yapıyor, AR-GE yapıyor ama biz aracı almak icin bir araç parası da devlete veriyoruz . Hal böyle olunca düşük hacimden daha fazla kazanmanın yollarını arıyorlar. 2.2 motorlu bir Mercedes her yonden 1.6 motorludan maliyet olarak yüksektir. Malzeme kalitesi de yüksektir. Devlet öyle deyince bunlar da böyle diyor :) bence Alman'ların çok işine geliyor bu sistem. Can suyu gibiyiz onlara . BMW 740 galiba 2.0 motor 600bin ₺ emoji12.png

malmeze kalıtesı ile alakası yoktur motor hacmının,,,zaten motor hacmı bizim ülkeden baska bıryerde vergi kriteri değil,,

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

4 saat önce, viso :

Böyle bir araba apaçi arabası olamaz dediğin sebeplerden. Piyasa arabası değil, 4 kişilik değil, tente tavan sebebiyle her sokağa parkedilecek gibi değil, çok güçlü değil. Meraklısının arabası.

ee abi karar verdin mi ? bari senin kararının heyecanını yasayım :) 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Fiyatlar kafadan 15-20 bin fazla! Heryerde belli bir fiyat bandında araç için Mazda Tr öpecek müşteri arıyor.. Dünyada fiyat özelliğiyle kategorisinde en fazla satan aracı bu fiyatlarla ülkemde çıkarırsan insanın aklına başka birşey gelmez. Alacak olanlara saygı duyuyorum ama kazıklandığımı bile bile bu paraları veremem kusura bakmasınlar...

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Araçta duyulan Türkçe navigasyon sesi Mazda Connect tenmi geliyordu? Çünkü Mazda 3 lerde Türkçe Sesli Navigasyon yok hala.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Araç 1.5 131bg ve 150 nm tork, sıkıştırma oranı 13.1 yani standart mazda 3 motorundan farklı. Sanırım sebebi de yakıta ve emisyona değil sürüş zevkine odaklananların aracı olduğu içindir. Çünkü yakıt değerleri ve Co2 emisyon değerleri 1.5 motorda mazda 3 tekine nazaran daha yüksek.

Ama özellikleri detaylı inceleyince çok ince detaylar hoşunuza gidiyor, benim dikkatimi çeken baş dayamadaki Boss höparlorler, 2.0 lt deki enfes jant, kapı içi üstü gövde rengi boya, sense paket için recaro koltuk ve ön farların ortaya doğru bittiği yerdeki çizgi.

Enfes!

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

9 saat önce, burakdu :

Fiyatlar kafadan 15-20 bin fazla! Heryerde belli bir fiyat bandında araç için Mazda Tr öpecek müşteri arıyor.. Dünyada fiyat özelliğiyle kategorisinde en fazla satan aracı bu fiyatlarla ülkemde çıkarırsan insanın aklına başka birşey gelmez. Alacak olanlara saygı duyuyorum ama kazıklandığımı bile bile bu paraları veremem kusura bakmasınlar...

En önemli sorun bu, pek çok şeyden vazgeçmişimdir sırf bu yüzden.

Donanımlar netleştikten sonraki hesaplara göre 15-20 bin olmasa da %10 kadar fazlaya satılıyor Avrupa pazarlarındakine göre, kıyası 3 serisi HB üzerinden yaptım. Keşke daha uygun koşullar olsa idi. 100 bin TL ve üzeri az para değil, düşünmek gerek. Hele ki sabit gelirli bir beyaz yakalı için, millet ev arsa peşinde koşarken gidip böyle bir araba almak zaten mantık dışı.

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

6 saat önce, cothcu :

Araç 1.5 131bg ve 150 nm tork, sıkıştırma oranı 13.1 yani standart mazda 3 motorundan farklı. Sanırım sebebi de yakıta ve emisyona değil sürüş zevkine odaklananların aracı olduğu içindir. Çünkü yakıt değerleri ve Co2 emisyon değerleri 1.5 motorda mazda 3 tekine nazaran daha yüksek.

Ama özellikleri detaylı inceleyince çok ince detaylar hoşunuza gidiyor, benim dikkatimi çeken baş dayamadaki Boss höparlorler, 2.0 lt deki enfes jant, kapı içi üstü gövde rengi boya, sense paket için recaro koltuk ve ön farların ortaya doğru bittiği yerdeki çizgi.

Enfes!

Motor daha yüksek devir çevirecek şekilde güncellenmiş, tespitiniz doğru. Ben de detayları çok beğeniyorum ama Recaro ve 17" jantlar hayal gibi.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Fiyatlar pahalı, 2.0LT'nin 1.5LT'den ucuz vergisiz fiyatı olması da büyük bir fiyasko, doların bu kadar düşük seyrettiği bir dönemde bu fiyatlarda olmamalı idi araç. Dolar 3.10TL olsa ancak bu fiyat olması lazım. Zaten dolar 3TL'yi geçince Mazda aracı aynı fiyattan satmaya devam edecek bunu göreceğiz bence. Ben fiyatların uygun olarak algılanmasına anlam veremedim, o kadar konuşuldu yazıldı ama bahar havası esiyor 110.000TL üzeri fiyatlara. Eh Mazda haklıymış demek ki yüksek fiyat belirlemekte, bize azmış bile. 

Kasım ayına kadar dolar 3.10TL olursa elimdeki doları bozdurup pazarlık ederek 100.000TL'den baz MX-5 alırım. Yoksa almam. Hayırlı olsun, yalnız Fiat 100.000TL'den 124'ü satarsa direkt o alınır, bunu da ekleyeyim.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Fiyatlar uygun degil sadece normal. Türkiyede araç fiyatları ortada. Verilen rakamlar ve bu rakamlara verdikleri donanımsal özellikleri düşününce bir sürpriz yok,bedavada demiyoruz ama normal diyebiliriz. bunun bir kac üstünde olsa sıkıntı tabiki.

Bence ayarlayabilecekleri en kafa karıstırıcı hem cezbedici hem de düşündürücü seviyede ayarlamıslar ve uzun süre düşündüklerine inanıyorum. Çünkü gercekten cok arada bırakan bir fiyat skalası bence.

Ulan bmw mi alsam da diyorsun ama donanımsal dolulugun bmw ye göre gırtlak oldugunu görünce yok yok mx-5 de güzel diyorsun. Gercekten tebrik ediyorum bu fiyat stratejini tasarlayan beyinleri.

Ama dedigim gibi bu fiyatların bir tık üstü olsa imkanı yok denge bozulur burdan milim öteye gecmemeli. Burda nefes alabilir ama yinede herkes şans vermeyecektir elbet. Baska seceneklere kacanda cok olur. Baz donanımlı fiyatıylada o kacacak kesime sesleniyor acıkcası. 102 bin fena rakam degil. Biraz müzik kaliten düşer kumas koltugun olur ama yine led farlardan mahrum kalmazsın mutlu olursun yine multimedya ekranın aynı boyuttadır ve kumanda panel sistemin hala seninledir. Yani diger markalarda ekran boyutu bile degisir oldu.. Halojen sarı lambalara hiç girmiyorum...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

bugün bayiye ugradım... karnıma agrılar girdi.. sanki onu görünce üniversite sınavı heyecanımdaki gibi heyecanlandım. acayip bir histi. Yetkililerle ehliyetimin olmayısına ah çektik. Ama bu bebek gercekten cok güzel. içindeyken cok iyi hisssettiriyor. Malzeme kaliteside oldukca iyi. Seside cok güzel :) duygularımı anlatamayacagım istedigim gibi.... alta şöyle bir fotograf bırakıyım en güzeli :) 

IMG_0010.JPG

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

bu arada aktarmakta fayda var su an ki fiyatlar lansmana özel fiyatlarmış. Yetkili bir beyefendi bu fiyatın yaklasık iki ay kadar devam edecegini iletti. Sonrasında yaklasık %10 yükselme olacakmıs. Kapora verenler sanslı vermeyipte alma kararı alanların şansına kalırsa artık.. Mesela gittigim bayiye sadece 8 tane MX-5 verilmis ve hepsinin kaporasıda  coktan yatırılmıs, sonuc araba yok.. Fiyatların yükselecek olması benide düşündürdü hatta bir tane alsam ceza bitene kadar  yatırsam mı cocugu diye fantezik fikirlerde düşündüm ama realite olarak saçmaladıgımın farkına varıp eyvah eyvah demeye basladım.

Fiyatların artıcak olması yüzümü eksitsede ben bu arabaya agır sevdalı oldugumdan ve içine bindigim anda bana kendimi küçük lüks bir sürat teknesinde hissettirdiginden  baska marka arac vs düşünmüyorum an itibariyle. İçinde mutlu oldugunuz araba önemlidir. Her araba spor dahi olsa mutlu etmez bilirsiniz.

Benim gözümden tespitlerimi aktaracak olursam;

Sürücü kısmı ve kokpit tam ortaya konumlandırıldıgından  ön kaput hissiyatı mesela bizim f10 5 kasaya nazaran bile daha uzun ve genis hissettiriyor. Kaput orta kısımda genis hatlarla tampona ulastıgından gercekten cok keyifli görünüyor. Bunun üstüne Ön cam da kısa ve kücük olunca aracın içindeyken küçük lüks sürat teknesinin kumanda kontrol panelinin içindeymis hissiyatı gibi diyebilirm :) Motor kaputunun uzun olusunu benim gibi burunlu araba sevenler için harika bir haber olarak adlandırabilirim. Düşündügünüzdende uzun hissettiriyor kaputu.

Bunların dısında softtop acılıp kapatılması oldukca basit ve sessiz . Direksiyonun şekline ve üzerindeki malzemeye bayıldım. Gercekten ciddi hata aradım. Bir tek dikiz aynasını begenmedim. O iç mekanın sıklıgına ve arabanın bütününe yakısmıyor. Cok adi bir plastik gibi görünüyor. Bir de ortada kolumuzu dayadıgımız kısım ve arkasındaki cepli derin gözün plastigi biraz made in China..

Koltuklar bu arada benim bindigim arac power donanım oldugundan deri koltuktu. İnanılmaz vucudu sardıgını ve adeta terziye özel dikilmis bir takım elbise giymissiniz gibi hissettirdigini söylemeliyim. oldukcada konforluydu altını çizmekte fayda var. Görüntüsü şahane.

Vites topuzu müthiş. Adeta kaliteli bir oyun konsolu direksiyon setinden fırlamıs gibi hissettiriyordu. boyu gibi yollarıda Kısacık ve oldukca net.  Kapı döşemeleride güzel bir deri ile kaplanmıs ve dikiş cizgiler kırmızı kırmızı  tatlı gözüküyor.

Yanımda bir önceki mx-5 e sahip bir abi vardı. O bagajını güncel kasaya oranla daha kullanıslı oldugunu söyledi. tabi yine inanılmaz küçük :D derinlikten olusan bir hacmi var diyebiliriz. Biraz kuyumsu.  Arabayı yetkili calıstırıp manevra yaparken motor sesinin ve egsozdan gelen bururrurururu seslerini oldukca sportif buldugumu söyleyebilirim. Bunda headers sisteminin payı büyük tabi. tabi biraz da  motor soguk oldugundan devirli calıstıgını söylemekte fayda var. Bu küçük sporcuda büyük bir özveri ve mühendislik calısması gördüm önceki nesil MX-5 e nazaran. Fiyat konusu yüzümüzü eksitecekde olsa bütünen karakterli bir araba oldugunu hiç çekinmeden söyleyebilirim. Araba degil de daha cok pahalı bir oyuncak gibi :) ama en seveceginiz oyuncagınız olması süphesiz...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

29.04.2016 at 22:05, batu1709 :
bu arada aktarmakta fayda var su an ki fiyatlar lansmana özel fiyatlarmış. Yetkili bir beyefendi bu fiyatın yaklasık iki ay kadar devam edecegini iletti. Sonrasında yaklasık %10 yükselme olacakmıs. Kapora verenler sanslı vermeyipte alma kararı alanların şansına kalırsa artık.. Mesela gittigim bayiye sadece 8 tane MX-5 verilmis ve hepsinin kaporasıda  coktan yatırılmıs, sonuc araba yok.. Fiyatların yükselecek olması benide düşündürdü hatta bir tane alsam ceza bitene kadar  yatırsam mı cocugu diye fantezik fikirlerde düşündüm ama realite olarak saçmaladıgımın farkına varıp eyvah eyvah demeye basladım.

Fiyatların artıcak olması yüzümü eksitsede ben bu arabaya agır sevdalı oldugumdan ve içine bindigim anda bana kendimi küçük lüks bir sürat teknesinde hissettirdiginden  baska marka arac vs düşünmüyorum an itibariyle. İçinde mutlu oldugunuz araba önemlidir. Her araba spor dahi olsa mutlu etmez bilirsiniz.

Benim gözümden tespitlerimi aktaracak olursam;

Sürücü kısmı ve kokpit tam ortaya konumlandırıldıgından  ön kaput hissiyatı mesela bizim f10 5 kasaya nazaran bile daha uzun ve genis hissettiriyor. Kaput orta kısımda genis hatlarla tampona ulastıgından gercekten cok keyifli görünüyor. Bunun üstüne Ön cam da kısa ve kücük olunca aracın içindeyken küçük lüks sürat teknesinin kumanda kontrol panelinin içindeymis hissiyatı gibi diyebilirm [emoji4] Motor kaputunun uzun olusunu benim gibi burunlu araba sevenler için harika bir haber olarak adlandırabilirim. Düşündügünüzdende uzun hissettiriyor kaputu.

Bunların dısında softtop acılıp kapatılması oldukca basit ve sessiz . Direksiyonun şekline ve üzerindeki malzemeye bayıldım. Gercekten ciddi hata aradım. Bir tek dikiz aynasını begenmedim. O iç mekanın sıklıgına ve arabanın bütününe yakısmıyor. Cok adi bir plastik gibi görünüyor. Bir de ortada kolumuzu dayadıgımız kısım ve arkasındaki cepli derin gözün plastigi biraz made in China..

Koltuklar bu arada benim bindigim arac power donanım oldugundan deri koltuktu. İnanılmaz vucudu sardıgını ve adeta terziye özel dikilmis bir takım elbise giymissiniz gibi hissettirdigini söylemeliyim. oldukcada konforluydu altını çizmekte fayda var. Görüntüsü şahane.

Vites topuzu müthiş. Adeta kaliteli bir oyun konsolu direksiyon setinden fırlamıs gibi hissettiriyordu. boyu gibi yollarıda Kısacık ve oldukca net.  Kapı döşemeleride güzel bir deri ile kaplanmıs ve dikiş cizgiler kırmızı kırmızı  tatlı gözüküyor.

Yanımda bir önceki mx-5 e sahip bir abi vardı. O bagajını güncel kasaya oranla daha kullanıslı oldugunu söyledi. tabi yine inanılmaz küçük [emoji3] derinlikten olusan bir hacmi var diyebiliriz. Biraz kuyumsu.  Arabayı yetkili calıstırıp manevra yaparken motor sesinin ve egsozdan gelen bururrurururu seslerini oldukca sportif buldugumu söyleyebilirim. Bunda headers sisteminin payı büyük tabi. tabi biraz da  motor soguk oldugundan devirli calıstıgını söylemekte fayda var. Bu küçük sporcuda büyük bir özveri ve mühendislik calısması gördüm önceki nesil MX-5 e nazaran. Fiyat konusu yüzümüzü eksitecekde olsa bütünen karakterli bir araba oldugunu hiç çekinmeden söyleyebilirim. Araba degil de daha cok pahalı bir oyuncak gibi [emoji4] ama en seveceginiz oyuncagınız olması süphesiz...

 

Bizden değil misin sen, daha ne zammı yapacaklar ki. İşe mi aldılar seni yoksa :)

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...