Jump to content

Adana Mazda Mıçı Bakım Sonrası Başımıza Gelenler


Yalçın
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

21.05.2016 at 16:44, Yalçın :

herkese selamlar. bugün aracımı servisten aldım sorun baskı yayının kırılmasıymış. bana söylenildiğine göre baskı balata, bilyalar garanti kapsamında değiştirilmiş. Adana Mazda Mıçı Grup sahipleri/ortakları/patronları hariç olmak üzere,  öncelikle mazdatürkiye gibi robot email cevabı vermeksizin, beni muhatap alarak maillerime cevap veren Mazda Global Almanya' ya, Adana Mazda Mıçı servisinde çalışan müdür, müdür yardımcısı ve tüm çalışanlara verdikleri hizmetten dolayı teşekkür ediyorum, yapılan işle ilgili tam anlamıyla tatmin ettikleri için. Dediğim gibi müşteri olarak olaydan sonraki ilk muhatabımda, direk olarak bu sorunun servis bakımından kaynaklı olmadığı söylemlerinde bulunularak sorumluluktan kaçma çalışmalarından dolayıydı üzüntüm. velev ki servis bakımından kaynaklı olmadığı yüzde yüz doğru olsaydı bile, bakımdan çıkıp hemen meydana gelen olayda, müşteri memnuniyeti açısından sorumluluk alıp bu tarz söylemlerde bulunmayarak işleri çözmeleri gerekirdi, hoş bu parça garantiden de değişse, garanti dışı paramızla da değişse servis patronları her iki durumda da para kazanmakta. herkesin konuya bakış açısı farklı olabilir ama türkiye sınırları dışından gelen e- mail de dahi, mazda türkiye ve tüm servislerden daha çok sorumluluk sahibi oldukları anlaşılmakta. ülkem için üzücü durum...tekrar yineliyorum mıçı servisinde çalışanların tamamının bir sorun karşısındaki sorumlu davranış tutumlarından dolayı teşekkür ediyorum, işyeri sahipleri istisna olmak üzere....iyigünler   

Dear Mr. Anar,

Thank you very much for your email to Mazda Motor Europe, which has been forwarded to me for further attention.

I am very sorry to read that you feel the need to state a complaint.

In order to provide you with a quick and sufficient reply I have already been in contact with Mazda in Turkey. They will investigate your case and their Executive Customer Support team who act with our full authority, will reply on our behalf and come back to you in due course.

With kind regards,

Mazda Motor Europe GmbH

 

 

Meike Albrecht

Customer Assistance Center

 

Specialist

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...