Jump to content

2016 Mazda MX-5 1.5L Manuel 0-100 km/saat Hızlanması


MazdaClubTR
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Geçtiğimiz günlerde test ettiğimiz 2016 Mazda MX-5 1.5L Manuel araçta çektiğimiz 0-100 hızlanma videosunu aşağıda bulabilirsiniz ;

1. Deneme --> 9.23 saniye

 

2. Deneme --> 8.37 saniye

 

 

 

  • Beğen 7
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

9-9.5 sn civarı sanki. Çok düşük devirde kalıyor kavradıktan sonra 1500 devirden başlıyor... Daha yüksek devirde denediniz mi ? Kavradıktan sonra 3000-3500 civarında olsa 9 un altına iner gibi. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Şimdi, M.E.G :

9-9.5 sn civarı sanki. Çok düşük devirde kalıyor kavradıktan sonra 1500 devirden başlıyor... Daha yüksek devirde denediniz mi ? Kavradıktan sonra 3000-3500 civarında olsa 9 un altına iner gibi. 

9-9,5 değil Mustafa. Video time codelardan baktım 8.4 saniye..

Hatta daha da iyileştirilebilir diye düşünüyorum.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Şimdi, M.E.G :

Kadran GPS ile aynı mı gösteriyor abi?

Evet, arada 1 veya 2  km fark gördük biz.

Aslında 2 deneme yapıldı. 1. yüksek devir ile kavrayıp devam edildi ama orada daha kötü bir değer oldu gibi geldiğinden hiç time code lara bakmadık. Akşam onu da kontrol ederiz, bakalım oradaki değer nasıl.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Şimdi, Burak :

Evet, arada 1 veya 2  km fark gördük biz.

 

GPS ile aynıysa o civara inebilir. Daha yüksek devirde denediniz mi abi. 3500-4000 civarında sabit tutup kalksaydınız. Çok mu patinaja düşüyor? Sonuçta arkadan itişli iyi bir asfaltta ağırlık arkaya bineceği için patiye düşmesi zordur. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Şimdi, M.E.G :

 

GPS ile aynıysa o civara inebilir. Daha yüksek devirde denediniz mi abi. 3500-4000 civarında sabit tutup kalksaydınız. Çok mu patinaja düşüyor? Sonuçta arkadan itişli iyi bir asfaltta ağırlık arkaya bineceği için patiye düşmesi zordur. 

Evet Mustafa, patinaja düşüyor. İyi bir asfalt, düz ve trafik olmayan bir yol ve ısınmış bir lastik üçlüsünü bulmak zor. Elimizdeki en iyi durumda çektik diyebilirim.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1 dakika önce, Burak :

Evet Mustafa, patinaja düşüyor. İyi bir asfalt, düz ve trafik olmayan bir yol ve ısınmış bir lastik üçlüsünü bulmak zor. Elimizdeki en iyi durumda çektik diyebilirim.

 

Fabrika verisni yakalamışsınız zaten abi :) Daha iyisi de olabilir mi diye soruyorum :) 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Şimdi, M.E.G :

 

Fabrika verisni yakalamışsınız zaten abi :) Daha iyisi de olabilir mi diye soruyorum :) 

Biz olacağını düşünüyoruz. Mesela Istanbul Park civarında yaptığımız çekimler sırasında lastik o kadar iyi yol tutmaya başlamıştı ki araçta yanlamakta zorluk çekiyorduk. Orada düz bir yol bulunsa tahmin ediyorum yapacağımız testte daha iyi bir derece elde ederdik.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Sesi de pek datlıymış. 

Ağacın altında uzan, krikoyla arkayı kaldır aracın, gaza ip bağla, sigaranı içerken manzaraya karşı ipi çek. keyfe gel.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

8 dakika önce, cothcu :

Sesi de pek datlıymış. 

Ağacın altında uzan, krikoyla arkayı kaldır aracın, gaza ip bağla, sigaranı içerken manzaraya karşı ipi çek. keyfe gel.

Mümin, arabanın dışında geçirdiğin her saniye zarardasın :) İçine otur hiç bir şey yapmıyorsan arabayı çalıştır, kendi gaz verip buradayım diyor :) 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 saat önce, Burak :

Mümin, arabanın dışında geçirdiğin her saniye zarardasın :) İçine otur hiç bir şey yapmıyorsan arabayı çalıştır, kendi gaz verip buradayım diyor :) 

O zaman şu anda da zarardayım abi :) Birde böyle düşün ! 

Şaka bir yana ikinci araç alacak olsam kesinlikle bir B sınıfı vs almam. bunu alırım direk. Bekleyelim gün doğmadan neler doğar.

Nurkan Bey'in dediği gibi Mazda'yı anlamak isteyen bu aracı iyi incelesin.

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1 dakika önce, cothcu :

O zaman şu anda da zarardayım abi :) Birde böyle düşün ! 

Şaka bir yana ikinci araç alacak olsam kesinlikle bir B sınıfı vs almam. bunu alırım direk. Bekleyelim gün doğmadan neler doğar.

Nurkan Bey'in dediği gibi Mazda'yı anlamak isteyen bu aracı iyi incelesin.

 

@zealot ile de aynı şeyi düşündük, hafta içi sıradan bir araç kullan ama hafta sonu altında bu olsun mutlu bir insan olarak yaşa :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

arkadaşlar top speed deneyemedik ama  4. viteste 180 e çıkıp kesiciye giriyor.. 5 te 200 e kadar çıktık. yol bitti.   

kaynarca dan  sabiha gökçene doğru yokuş yukarı...

hafif tatlı yokuş aşağı eğimde 230 lara ulaşması hiç de zor değil. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Abi mesele aracı hep güç verdiği devirde tutabilmek. 2k ya düştüğü an o olay bitiyor. Yani araç atıyorum 4k da canlanıyorsa 4k da biraz sarıp yola oturunca da gazı köklemek lazım. Bir de ayağı debriyajdan bir anda bırakınca da sonuçlar kötü çıkıyor. Bunlar benim tecrübelerim. Yanlış doğru tartışılır. Ama şu bir gerçek. Arkadan çekişli de olsa motor kuvvetli ise 4x4 arıyor insan. Baskıdan veya tekerden olsun sardığı zaman hep güç kaybı oluyor. Eğer turbo olsa bu şekilde de çok daha iyi sonuçlar alınırdı. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

5 dakika önce, zoptrik :

Abi mesele aracı hep güç verdiği devirde tutabilmek. 2k ya düştüğü an o olay bitiyor. Yani araç atıyorum 4k da canlanıyorsa 4k da biraz sarıp yola oturunca da gazı köklemek lazım. Bir de ayağı debriyajdan bir anda bırakınca da sonuçlar kötü çıkıyor. Bunlar benim tecrübelerim. Yanlış doğru tartışılır. Ama şu bir gerçek. Arkadan çekişli de olsa motor kuvvetli ise 4x4 arıyor insan. Baskıdan veya tekerden olsun sardığı zaman hep güç kaybı oluyor. Eğer turbo olsa bu şekilde de çok daha iyi sonuçlar alınırdı. 

fatih bey  

aracın 0-100 videosunda  direksiyonda ben varım.. buyrun ne demek istiyorsunuz   !!!

 

=))

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...