Jump to content

Renault 1.6 dCi Megane GT Line Test


İlhan
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Motor: 1598 cc, 4 silindirli turbo dizel

Güç: 130 hp @ 4000 d/d

Tork: 320 Nm @ 1750 d/d

Şanzıman: 6-ileri, manuel

0-100 km/s: 10 sn

Son hız: 198 km/s

Test tüketimi: Ortalama 6,5 litre/100 km

Ağırlık: 1393 kg

Bagaj hacmi: 434 litre

Fiyat: 103.750 TL

+ İşçilik
+ Malzemeler
Dinamizm

– Konfor

 

 

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Opsiyonları düşersek 90-95 bin arası demişler fakat içini öve öve bitiremedikleri aracı ben sevemedim. 

Gidişi güzel olabilir ama nihayetinde Reno abicim bu Toros la uzaktan dahi olsa akraba yani. 

Motoru bence de düzeldir fakat her tarafı fazla multimedia ve teknolojik olmamış mı sizce. Elektrikli araç havası var gibime geldi bana.

Tek şahane yanı bence de rengi. Daima Estoril Mavi.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Benim bu tarz çok fazla elektronikleştirilmiş otomobiller hoşuma gitmiyor.

Klima kontrolü bile o ekrandan yapılıyor. Dikine konumlandırılmış o kocaman ekran Talisman'da da var. Ve oradaki dokunmatik hassasiyeti çok vasat deniliyordu..Kaldı ki bunu testlerde bile görmüştüm. Bilmiyorum burada buna değinilmemiş..Ben kaçırmadıysam, yada Renault burada bir iyileştirme yapmadıysa..

Talisman'da en beğendiğim arka stoplarıydı..Bu araçta aynı keza durum aynı. Stoplarını beğendim.

Renk konusunda hemfikirim..Benim 2004 model Megane II aracımda maviydi.. O dönemki lansman rengiydi. Bu tarz mavi rengi ben çok beğeniyorum.

Dizel motor konusunda Fransızlar zaten aldı yürüdü..O yüzden haklarını yiyemem.

Fiyat konusuna gelince !! Artık benim aklım sırrım ermiyor bu fiyatlandırmalara..Bu durum ne zamana kadar böyle devam edecek bilmiyorum. Ama sıfır otomobile binme hayalimiz her geçen gün uzaklaşıyor..

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

105hp diye az mı laf ettiler ya [emoji4] şimdi arşivi karıştırmayalım

Arabanın tamamına laf etmedik beygirine ve şanzımana ettik [emoji3] Kaldı ki cx5 gibi biturbo kullanıp güç elde edebilirdi. 130-140 bg olsa mazda3 ün tadından geçilmezdi.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

otoparktada dedim burda da diyorum 103 bin lira ne demektir ya. reno diyoruz ya. reno uçan araba da yapsa benim gözümde torostur.

 

otoparkın reno testlerini sadece muhabbetleri ve bilgi için izliyorum yoksa aa ne güzelmiş demek aklıma gelmez. 

5 saat önce, cothcu :

Opsiyonları düşersek 90-95 bin arası demişler fakat içini öve öve bitiremedikleri aracı ben sevemedim. 

Gidişi güzel olabilir ama nihayetinde Reno abicim bu Toros la uzaktan dahi olsa akraba yani. 

Motoru bence de düzeldir fakat her tarafı fazla multimedia ve teknolojik olmamış mı sizce. Elektrikli araç havası var gibime geldi bana.

Tek şahane yanı bence de rengi. Daima Estoril Mavi.

teknoloji konusunda da sana katılıyorum abi. o multimedya ekranını sadece Teslada görmek isterim diğer markalar yapınca çok abes duruyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arabanın tamamına laf etmedik beygirine ve şanzımana ettik [emoji3] Kaldı ki cx5 gibi biturbo kullanıp güç elde edebilirdi. 130-140 bg olsa mazda3 ün tadından geçilmezdi.

Öyle olunca ne olacağını@zoptrik kardeşimiz açıklamıştı. Sen de@egeg gibi 3-5 karıştırıyorsun zaten :) cici vosvoscular sizi :) Ramazan demem gelirim, ben yerim sen bakarsın olmaz :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Öyle olunca ne olacağını@zoptrik kardeşimiz açıklamıştı. Sen de@egeg gibi 3-5 karıştırıyorsun zaten [emoji4] cici vosvoscular sizi [emoji4] Ramazan demem gelirim, ben yerim sen bakarsın olmaz [emoji4]

Taktı vosvosa yaw, her eleştride bunu mu söyleyeceksin [emoji3] Senin kadar ben vosvos demiyorum [emoji3] Passatı da yerden yere vurduğum çoktur ki ben X1 bile eleştiriyordum merak etme sen. Benim arabam en iyisidir düşüncesinde biri değilim fotican [emoji6] Gel sen Erzurum' a cağ yiyelim, araba bugün var yarın yok...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Taktı vosvosa yaw, her eleştride bunu mu söyleyeceksin [emoji3] Senin kadar ben vosvos demiyorum [emoji3] Passatı da yerden yere vurduğum çoktur ki ben X1 bile eleştiriyordum merak etme sen. Benim arabam en iyisidir düşüncesinde biri değilim fotican [emoji6] Gel sen Erzurum' a cağ yiyelim, araba bugün var yarın yok...

Ben anlamam :) 100 kişiye sor 99'u foti çok geziyor der. Niye ? Adım çıkmış :) sizin de adınız çıktı yapacak bir şey yok [emoji12]

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ben anlamam [emoji4] 100 kişiye sor 99'u foti çok geziyor der. Niye ? Adım çıkmış [emoji4] sizin de adınız çıktı yapacak bir şey yok [emoji12]

Daha 2 ay oldu bismillah ne vosvosu [emoji3]

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

7 dakika önce, fotifoti :

Öyle olunca ne olacağını@zoptrik kardeşimiz açıklamıştı. Sen de@egeg gibi 3-5 karıştırıyorsun zaten :) cici vosvoscular sizi :) Ramazan demem gelirim, ben yerim sen bakarsın olmaz :)

Al benden de  o kadar. Sanırsın ki VW'nin her şeyini övüyoruz. Süspansiyonundan tut, şusuna busuna kadar bir sürü şeyini de eleştirdik ama sen lafları çevir çevir ısıt ısıt tekrar sun :D cx-3'ün otomatik şanzımanlı versiyonu kötü, düşüncelerim belli. cx-3 hacim olarak sınıfının en darı o da belli :D kolçak bilmem ne muhabetlerine gerek yok şuan konu dağılmasın..

 

Hee megane 100 milyar hak ediyor mu ? Bence GT line pakedine verilebilir. 130 hplik dci motor çok beğendiğim bir motor. Zaten dci en başarılı dizel motor diyebilirim. Renault hakkında bir ön yargı var ama ben kronik trim sesi problemlerinin dışında iyi otomobiller olduklarını düşünüyorum. (Ucuzlaştırılmışları hariç.) Yine de tercihim golf'ten veya leon'dan yana olurdu ama bu araç da tercih edilebilir. Şuan yeni araç durumum olmadığı için kesin konuşamıyorum :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Valla onu bunu bilmem. Edc ile bu motor güzel verimli olur. Toros moros zırvadır.

Eski arabalara bakarsak mazdanın ürettiği kurbağaları gördüm.

Eski camlar bardak oldu.

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Abi son aylarda ikinci el piyasası da düşüyor. Piyasa hafif sallantıda. Halen 3 haneli rakamlara tabiri caizse ittiriyorlar. Türkiye ye yönelik dış görünümü güzel, ama az yakan güçlü olmayan otomobiller baya arttı. Çok garip. 1.6 dci renault için sadece renaulta yönelik olmayan (mercedes nissan vs.) ihtiyaca yönelik çıkardığı sınırda bir motor. Zaten b segment bir otomobili bile 10 sn de 100 e çıkarıyor. Bakalım ne olacak. Önündeki renault amblemi bunu da sattırır. Bu durumdan hiç şikayetçi değiliz. :D @zealotun bir lafı var. Passat sınıfındaki araca 30 liraya biniyorum demişti. 231 bg araca ikinci el clio parasına biniyorum. 2.0 süper teknoloji mazda 6 golf parasına alınabiliyor. Teşekkürler Türkiye :D

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

And bile diyo herşeyi güzel eksiği yok virajı iyi freni iyi ama bişey eksik o zevk yok. O mevzu Reno olduğu için :D

Koy mazda amblemini koy vw amblemini mükemmel derdi zevkide var derdi ama mevzu reno olunca işler değişiyor. ister kabul edin ister etmeyin reno diyince herkesin bilinçaltında bozulma begenmeme bi eskimişlikler açığa çıkıyor. :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • Mazda41
      Yazan: Mazda41
      Aracimi Hyundai i20 sattiktan sonra aldim. Hyundai aracim benzinli otomatikti yakitta bezdirmisti beni. Renault alinca cok memnun kaldim. Aracimi merak eden veya almak isteyenler icin basitce tanitmaya calisicam.Aracim en ust donanim olan icon paketi ve b segmenti icin dolu diyebilecegimiz bir arac navigasyon,yari deri koltuk,led far,yagmur far sensoru,ic led aydinlatma,anahtarsiz giris ve calistirma hiz sabitleyici ve limitleyici vs.Kronik trim sesleri var aracin ancak aracin yakiti mukemmel dikkat ederek kullandigimda eco modda sehir ici 5 litreler civari yakiyor.Yol tutusu ve ic aksami i 20 kiyaslarsak i 20 bariz farkla daha iyiydi. Motor ve sanziman kombinasyonu icin tercih ettim.Akliniza takilan olursa lutfen sorun
       
    • Mazdaafrika
      Yazan: Mazdaafrika
      Merhabalar herkeze,
      Malumunuz iki hafta önce talihsiz bi kaza geçirip Mazda3 ümü kaybettim,
      Yeni Mazda 3'ü sipariş etmiştim Şubat ayında inşallah 12 Haziranda teslim alacağım.
       
      Yaklaşık bir ay var ve arabasızım şuan.
      Güney Afrika'da da beyazlar maalesef göre venlik nedeniyle toplu taşımaya binemiyor.
       
      O nedenle uygun fiyata günlük işe gisip gelmede kullanacağım bi araba bakıyorum.
      Ortalama günlük 20 km yapacagim.
       
      Bir tane buldum Renault Megane 1.9tdi
      122000 km de içi temiz gibi.
      Fiyatı R350 000 türk lirasıyla 10000 tl civarı. 13000 tl ile başladık 10000 e kadar indi.
      Eleman bi elektronik veya motorunda bi arızası olmadığını söylüyor.
      Ama araba ilk çalıştığında baya bi titreme yapıyor.
      Benim eski Mazda yı gösterdiğim bi Usta var, bu Meganın servisini de o yapıyormuş. Arabanın bi sıkıntısı olmadığını söyledi.
      Ama işte güvenmiyorum. Ve maalesef burada öyle güvenebileceğiniz Ustalarda çok yok.
      Çok kararsızım, acil bi araba almam lazım, ve fiyatı da çok uygun olması gerekiyor.
      Bi fikriniz var mı acaba neden araba aşırı titreme yapar ilk çalıştığında?





       
       
      Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Yeni MEGANE Sedan, sağlam, dinamik ve kromla vurgulanan hatlarıyla sınırları zorluyor. Geniş ve kaslı yapısıyla hiç olmadığı kadar kendinden emin.

      Dinamik bir Sedan
      Yeni Renault MEGANE Sedan dinamizmle dolup taşıyor. Kaslı kaputu, geniş omuzları, ince hatları ve şekillendirilmiş yan panelleri modern ve sofistike karakterini vurguluyor.

       
      Işığın yolunu aydınlatsın
      İddialı krom ızgaranın her iki yanında yer alan PURE VISION FULL LED ön farlar, 3D Edge Dizayn C şeklinde LED gündüz sürüş farları ile daha da dikkat çekici hale geliyor. Krom elmasın hakkını gururla veren Yeni Renault MEGANE Sedan ışığıyla göz kamaştırıyor.
      İç Tasarım

      TFT Renkli Gösterge ekranı, renkli Head Up Display ekranı, ergonomik orta konsolu, geniş 8,7" sezgisel, dikey dokunmatik ekranı ve diğer özellikleriyle Yeni Renault MEGANE Sedan'ın direksiyonuna geçtiğinizde her şey kontrolünüz altındadır.


      Sürüş keyfi ayrıntılarda saklı
      Yeni Renault MEGANE Sedan'ın birinci sınıf tasarım atölyelerinde biçimlendirilen ve vücudunuzu saran koltuklarına keyifle yerleşeceksiniz. Kusursuz işçiliğe sahip koltuklar aynı zamanda sürücü tarafında masaj fonksiyonlu.

      Üst sınıf seyahat
      Yeni MEGANE Sedan elektrikli açılır panoramik cam tavanıyla daha aydınlık, daha ferah… Kişiselleştirilebilir ortam ışıklandırması orta konsolu ve kapı panellerini ortaya çıkararak sürücünün ruh haline uygun atmosferi yaratıyor.  Her detayda bir sürüş keyfi, her sürüşte yeni deneyimler saklı.

      Geniş açılır cam tavan
      Yeni Renault MEGANE Sedan elektrikli açılır panoramik cam tavanıyla daha aydınlık, daha ferah…

      Eller serbest bagaj kapağı
      Yeni Renault MEGANE Sedan'ın bagajını açmak için ellerinizi kullanmanıza gerek yok. Ayağınızı arka tamponun altında hareket ettirin ve bagaj kapağının nasıl açıldığını izleyin.
      Yeni Renault MEGANE Sedan’ın içindeki tüm teknolojiler ve inovatif yenilikler güvenli bir yolculuk için… R-LINK 2 multimedya sisteminin büyük dokunmatik ekranı, MULTI-SENSE sistemi ve bağlantı teknolojileri gibi çeşitli fonksiyonlar başarıya giden yoldaki en büyük destekçiler.

      MULTI-SENSE
      Yeni Renault MEGANE Sedan'la bütünleşeceksiniz! MULTI-SENSE sayesinde sürüş tarzınızı modunuza göre uyarlayın. Optimum konfor ve etkileyici dinamizm için 5 farklı sürüş modundan birini seçin. 

      Renkli Head Up Display ekranı
      Yeni Renault MEGANE Sedan renkli Head Up Display ekranıyla güvenliğinizi ve sürüş konforunuzu en üst düzeye çıkarır. Tüm önemli sürüş bilgilerini göz hizasında yansıtan renkli Head Up Display ekranı sayesinde gözünüzü yoldan ayırmadan güvenli bir yolculuk yaparsınız.

      R-LINK 2: Merkezi Kontrol Sistemi
      R-LINK 2 multimedya sistemi sezgisel ve bağlantı teknolojili bir kontrol merkezidir. Navigasyona ve telefona erişim sesle yönlendirilebilir. Ayrıca müzik dinlemek, sürüş destek teknolojilerini yönetmek ve çeşitli hizmetlere erişim sağlamak için sadece parmak ucuyla ekrana dokunmak yeterli. Bu arada koltuk ve klima ayarlarını hafızaya kaydetmek ve altı farklı profile kadar konfigürasyon yapmak da R-LINK 2’nin özellikleri arasında.

      TFT dijital hız göstergesi
      Analog göstergeler geçmişte kaldı! Yeni Renault MEGANE Sedan'ın dijital göstergesi 7" renkli TFT LCD ekranlı. Seçtiğiniz MULTI-SENSE modu da dahil olmak üzere gerekli tüm sürüş bilgileri burada. İstediğiniz gibi özelleştirebilir ve farklı temaları tercih edebilirsiniz.


      Güvenlik

      Visio System
      Tam bir güvenlik içinde seyahat etmenizi sağlayan Visio System gerçek bir kopilot. Şerit takip sistemi ve otomatik uzun/kısa farlar ile sürüşü kolaylaştırmak için bulunduğunuz ortamı analiz eder.

      Aktif acil fren destek sistemi
      Acil bir durumda frenleme yapmak gerektiğinde aktif acil fren destek sistemi devreye giriyor ve durma mesafesini azaltmak amacıyla ABS/ESC sistemini tamamlıyor.

      Kör nokta uyarı sistemi
      Sollama yaparken artık sürprize yer yok. Kör noktanızda bir araç varsa, Yeni Renault MEGANE Sedan sizi hemen uyarır. Tehlike varsa, tehlikenin geldiği taraftaki kapı aynasında bir ışık yanar. 
      Motor Teknik Özellikleri

       


      Boyutları

      Fiyatları

       
      Kaynak: Renault
       
    • Mümin
      Yazan: Mümin
      Renault’un C segmentindeki yeni kozu Yeni Megane Sedan, Türkiye pazarı için resmi olarak duyuruldu.

      Renault, C-segmentindeki yeni model atağını Yeni Megane Sedan ile sürdürüyor. Yeni Megane Sedan segmentinde tek olan, geniş panoramik elektrikli cam tavanı ile vurgulanan dinamik tasarımı ile dikkat çekiyor. CMF C/D platformuna sahip Yeni Megane Sedan, gelişmiş konfor ve sürüş keyfi için üst segmentten alınan özelliklere de sahip.
      20’den fazla ülkede satışa sunulacak Yeni Megane Sedan Türkiye’de Oyak Renault Fabrikaları’nda üretiliyor. Müşterilerin merakla beklediği Yeni Megane Sedan Ekim 2016’da Türkiye’de satışa sunuluyor olacak.

      Üst segmentten özelliklere sahip bir sedan
      2015 sonunda Yeni Megane HB ve 2016 Mart ayında Yeni Megane Sport Tourer’ın lansmanında sonra Yeni Megane Sedan, Megane ailesinin en yeni ve son üyesi.
      Yeni Megane Sedan, Renault’nun yenilenen tasarım kimliğinin tüm özelliklerine sahip. Türkiye’de efsaneleşen Megane Sedan yeni versiyonu ile yine tüketicinin beğenisini toplayacak. Otomobilin dinamik ve ayırt edici tasarımı, dengeli oranları ve C şeklinde LED farları ile vurgulanıyor.
      Yeni Megane Sedan, arka kabin genişliği ile segmentinde ayırt ediliyor. Yeni model Eller Serbest Bagaj Kapağı sistemi ile de erişim ve kullanım kolaylığı sunuyor.
      Yeni Megane Sedan, 7’’ TFT renkli dijital ekranı, 8,7’’multimedya tablet ekranı, R-LINK 2, MULTI-SENSE, Head-up Display, Eller Serbest Park Sistemi ve diğer konfor ve sürüşe yardımcı birçok teknoloji ile üst segment otomobillerin özelliklerini taşıyor. (Aktif Acil Fren Destek Sistemi, Şerit Takip Sistemi, vb.)

      Yeni Renault Megane Sedan'ın ülkeye ve bölgeye bağlı olarak değişebilecek motor ve vites kutusu seçenekleri ise şu şekilde sıralanıyor: 
      Benzinli:
      5 ileri manuel vites kutusu veya sürekli değişken (CVT) vites kutusuna sahip 1.6 lt 115 bg 7 ileri EDC otomatik vites kutusu veya 6 ileri manuel vites kutusu seçenekleriyle TCe 1.2 lt 130 bg. Dizel: 
      6 ileri vites kutusu ile dCi 1.5 90bg , 6 ileri vites kutusu veya 6 ileri EDC otomatik vites kutusu seçenekleri ile dCi 1.5 110 bg 6-ileri manuel vites kutusu ile dCi 1.6 130 bg.
      Yeni Megane Sedan, Türkiye'deki Bursa fabrikasında üretilecek ve dünyanın dört bir yanında 20'den fazla ülkede satışa sunulacak.
      Kaynak
    • Mümin
      Yazan: Mümin
      Renault, en çok satılan modeli olan Clio'nun makyajlı halini gün yüzüne çıkardı. İşte yeni Clio'nun Renault Türkiye tarafından yayınlanan tüm detayları.

      Dünya çapında 13 milyon satış adedine sahip Clio’nun lansmanından tam yirmi yıl sonra Renault, CLIO’yu yeniliyor ve gün yüzüne çıkarıyor. Yenilenen CLIO, sahip olduğu far tasarımı ve full-LED Pure Vision farları ile birlikte yepyeni tasarım detayları sayesinde çok daha çekici bir görünüme sahip. Yeni CLIO pazarın en kapsamlı aktarma organları yelpazesinden birini sunuyor.
       
      Stil: Yeni CLIO tüm özellikleri bünyesinde barındırıyor
      Clio IV markanın 2012’de ortaya çıkan yeni tasarım kimliğini bünyesinde barındıran ilk Renault modeliydi. Belli modellerde yer alan C şekilli gündüz sürüş ışıklarını da içeren full-LED aydınlatma imzası sayesinde Yeni CLIO Renault’nun tasarım kimliğini vurgulamayı sürdürüyor. Aracın ön kısmında üzerinde Renault logosu yer alan ızgara tamamıyla yeniden tasarlandı ayrıca alt kısmı otomobile daha modern bir hava katmak amacıyla genişletildi. Arkada ise daha fazla sağlamlık hissi vermesi bakımından etek kısmı çizgileri yeniden tasarlandı.
       

      Yeni Clio’ya dört yeni renk seçeneği eklendi (Intense Kırmızı, Titanyum Grisi, İnci Beyazı ve Demir Mavisi). Bununla birlikte yeni jantlar ve jant kapakları ile birlikte çok daha geniş kişiselleştirme programı da müşterilere sunuluyor olacak.
       
      Yeni CLIO daha önce Renault’nun üst segment modellerinde kullanılan malzemeler ile donatıldı. İç mekanda kullanılan döşemeler yepyeni ve kullanılan plastik akşamların dokunuş ve görsel kalitesine özel önem gösterildi. Krom detaylar ise daha dingin ve mat bir görünüme sahip; renkler ise çok daha seçkin. Yeni Clio baştan çıkarıcı tasarım ve yüksek kaliteli detaylar arasında son derece çekici bir denge oluşturuyor.
       

      Sürüş keyfi, internet bağlantısı ve ataklık: her ihtiyaca cevap veren özellikler
      Altı vitesli düz vites kutusu ile eşleştirilen daha güçlü ve yakıt açısında verimli 1.5 dCi 110 dizel motor, Yeni CLIO’nun motor seçeneğini zenginleştiriyor. Benzinli Energy TCe 120 motorla birlikte altı vitesli düz vites kutusu ile ayrıca sunuluyor. Yeni CLIO tam 11 motor/vites kutusu seçeneği sayesinde pazarın en geniş aktarma yelpazesinden yelpazesinden birini sunuyor.
       
      Yeni CLIO, müşterilerinin beklentilerine daha fazla cevap vermek üzere geniş bir opsiyon seçeneği sunası bakımından Media Nav Evolution ve Renault R-Link Evolution adıyla iki farklı bağlantı teknolojili multimedya sistemiyle sunuluyor. Yeni CLIO, çok daha etkileyici bir ses deneyimi için Bose ses kalitesiyle donatılan ilk B segmenti Renault modeli.
       
      Arka park sensörlerine ek olarak Yeni Clio, versiyona bağlı olarak, ön park sensörleri ve geri vites kamerası da sunuyor. Daha üst segment modellerde bulunan Easy Park Assist sistemi sayesinde park manevraları aracın kendisi tarafından yapılıyor.
       

      Lansmandan itibaren sunulan Initiale Paris versiyonu
      INITIALE PARIS imzası, bir dizi özel renk ve malzeme kullanımı sayesinde en üst düzeydeki Renault seyahat konforunu sunuyor. Özel bir gri renk (metalik), Nappa deri kaplı direksiyon simidi, Nappa deri kaplı vites kolu, özel kapı panelleri, ön panel döşemesi ve ister siyah isterse de siyah/beyaz olarak tercih edilebilecek deri koltuklar araçla birlikte sunulan özellikler arasında yer alıyor. Yeni CLIO’nun INITIALE PARIS versiyonu; BOSE® premium audio, LED Pure Vision farlar ve C-şekilli gündüz sürüş ışıkları, bağlantı teknolojili servisleri ve geri görüş kamerasıyla beraber R-LINK Evolution multimedya sistemi ve Easy Park Assist sistemi standart ekipmanları ile göze çarpıyor.
       
      Yeni CLIO INITIALE PARIS ile birlikte iki farklı benzinli motor (90bg veya 120bg) ve iki dizel motor (90bg veya 110bg) seçeneği mevcut. Bu motorlar düz vites kutusu veya versiyona bağlı olarak EDC çift kavramalı otomatik vites kutusu ile alınabiliyor.
       
      Yeni Clio Türkiye ve diğer ülkelerde yılın son çeyreğinde yolarda görülmeye başlayacak.
       
      Kaynak
×
×
  • Yeni Oluştur...