Jump to content

2.Nesil Mazda 3 Ön Konsolda Açılma


montoyajp
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

33 dakika önce, coyote :

Japonyadan maili aldıklarına dair bir mail geldi yazımıza cevap henüz yok. Grup konusuna gelince kesinlikle forumu baltalamak amacıyla kurulmadı sorun olumlu yada olumsuz sonuçlandığı anda kapatılacaktır. Herkese Teşekkürler

Cevap veren eposta sistemi mi yoksa bir insan mı ?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

@Burak grup konusunu özellikle dillendirdim abi tabi ki forumla kalite ve içerik olarak kıyaslanamaz. Cevap veren sistem değil çünkü cevap attığımda sistem mesajı olduğuna dair bir ileti görmedim. 

@Axela face gruptaki resim albümüne ekleyebilirsin. Bu arada aykut ulaştı bu gün bana elindeki mail adreslerini yolladı. onları da dahil edeceğim sisteme.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

buda bendeki sorunsal, facebook grubundaki göndermiş olduğunuz Linke mesaj attım. İnşallah tez zamanda bir sonuca varırız.

20170418_081955_HDR.jpg

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar Mazda müşteri hizmetlerinden şöyle bir cevap geldi, aynen paylaşıyorum... En yakın zamanda Mazda Ankara Herter servisine bilgi almak için gideceğim.

Sayın Başar İnceoğlu,

 

Araçların garanti süresi dolduktan sonraki talepleri iyi niyet garantisi kapsamında servislerimiz değerlendirmektedir. 

Periyodik bakımları düzenli olan müşterilerimiz iyi niyet garantisinden maksimum seviyede faydalanmaktadır. 

Talebinizin değerlendirilebilmesi için yetkili servisimize başvurmanızı rica ederiz.

 

Bilgilerinize sunarız.

 

Ürün ve hizmetlerimize gösterdiğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz.

 

Saygılarımızla,

 

Mazda İletişim Hattı

44 44 693

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Banada cevap geldi. Aracınız garanti kapsamında olmadığından ücretsiz olarak yapamıyoruz diye. ben bıraktım artık bu işle uğraşmayı Mazda malının arkasında durmuyor onu da anlamış oldum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar Mazda merkezden gelen cevap üzerine, bu konuyu görüşmek üzere Ankara da ilgili servisin yolunu tuttum. Servis sorumlu müdürün söylediklerini aynen paylaşıyorum.

 

Ön konsolun maliyeti işçilik dahil 4.000-5.000 TL arası, İyi niyet garanti süresi kapsamında olsa dahi( periyodik servis bakımı şartı var) Mazda en fazla %50 sini karşılar imiş. Daha önce aynı sorunu olan 2011 model 41.000 km de olan araca  %75 ini ödemişler  oda km si düşük olduğu için...   Anlaşılan o ki araçlarımız için başka çözüm yolları arayacağız. Yapıştırma , silikon veya dolgu malzemesi ile halletmeye çalışacağız.. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bana da aynısı söylendi dün Mazda yeni otomotivde. Farklı şehirlerdeyiz ancak çözümü ankarada şaşmazda bulunduysa bizlerde buralarda bir yerlerde yaptirabiliriz diye düşünüyorum. Zamanı olan denk gelen işlemi nerede nasıl yaptırdığını paylaşırsa çok iyi olur.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Aynı sorun benim impressive de oluştu aslında çoğu firma müşteri memnuniyeti bakımından değişim sağlıyor ama okuduğum yorumlara bakılırsa olumsuz dönüşler olmuş hafta içi  bende yetkili servisle durumu istişare edeceğim.. Aslında forum üzerinde bu başlık altında sorunu olanlar plaka seri no ile mazda genel merkeze sıkıntımızı iletirsek çözüm olacağı kanısındayım

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar ben açılan yere, siyah silikon çektim bir nebze eskisinden daha iyi oldu gözümü  de rahatsız etmiyor..  yakın zamanda foto atarım   saygılar...

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Aynı problem bende de mevcut. Denizli'de bayi kapanalı birkaç yıl oldu. Peşinden servis de kapandı. Götürecek bir yer de yok yani. Gerçi anladığım kadarıyla servis olsa da değişen bir şey olmayacak gibi. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 3 hafta sonra ...

Benimde aynı durumda.Arac alıyorsun kronik sorun bariz belli 30 yıllık doğan şahinlerde yok bu açılma vay efendim güneşte beklediğinden kullanıcı hatası yersen.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 hafta sonra ...

Evet hayırlı olsun mu diyeyim ne diyeyim bilemedim. Bu sorunu yaşayan arkadaşlar için bir gelişme var. Bu gelişme inşallah Türkiye'yi de kapsar. Yurtdışındaki Mazda sahipleri şöyle bir mektup almışlar.

VMpdWv.jpg

Yanisi diyor ki 2010-2013 arası Mazda 3'lerde yoğun güneş altında beklediğinden açılma yapan yerin onarımı için bu kısmın garantisini, aracın garanti süresi başlamasından itibaren 7 yıl (84 ay) ya da 30 Nisan 2018'e kadar (hangisi daha geç ise) kilometre sınırlaması olmaksızın uzatmışlar. Bence servisleri ve Mazda Türkiye'yi bu mektubun bir kopyasıyla taciz etmeye başlayın.

  • Beğen 5
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Yalnız altı çizili kısımda bu yazı size ulaştıysa bu programa dahilsiniz. Bizlere böyle bir bilgilendirme göndermediklerine göre Mazda Türkiye yine sorumluluk almayacak. Ve yine alt kısımda da sadece tamirini kapsadığını yazıyor benim anladığım kadarıyla. Değişim değil.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Benim aracımda da açılma başlamış. Dün @sutay arkadaşımın aracında da ciddi bir açılma tespit ettim. Yani 2 araç daha eklendi. Bunun için geç mi kaldık? yapmamız gereken bir şey var mı? bu konuda bilgi rica ediyorum. Ayrıca, konuyu ısrarla takip eden ve bu aşamaya getiren arkadaşları kutluyorum.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ben bugün bu kararı emsal göstererek tekrardan bir mail attım Mazda Türkiye'ye. Ek olarak kararı göndermek istedim ancak mazdanın mail adresine ulaşmıyor mail. Ben de site üzerinden irtibat kısmından SSP A9 kararı olarak belirttim. Bu sorunu yaşayan herkesden ricam bireysel olarak bir mail atmaları. Yurtdışında farklı burada farklı bir standart olamaz, olmamalı. Eğer bu sorun için böyle bir garanti uzatımı yaptılarsa bu tüm ülkeleri kapsamalı. Türkiye'de ki kullanıcılar bu kapsamın dışında kalmamalı. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar, @Tarahumara'nın gönderdiği belgeden sonra konuyu Mazda Türkiye'de en üst yetkililere ilettik ve bize oldukça hızlı bir şekilde geri dönüş yaparak ilgili belgeden, problemin ülkemizde de oluştuğundan Mazda Motor Avrupa'yı haberdar ettiklerini ve geri dönüş beklediklerini ilettiler. Gelecek bilgilere göre sizleri de haberdar edeceğiz

  • Beğen 2
  • Teşekkürler 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

25 dakika önce, Burak :

Arkadaşlar, @Tarahumara'nın gönderdiği belgeden sonra konuyu Mazda Türkiye'de en üst yetkililere ilettik ve bize oldukça hızlı bir şekilde geri dönüş yaparak ilgili belgeden, problemin ülkemizde de oluştuğundan Mazda Motor Avrupa'yı haberdar ettiklerini ve geri dönüş beklediklerini ilettiler. Gelecek bilgilere göre sizleri de haberdar edeceğiz

Harika haber,  en azindan elimizden ne geldiyse yaptik deriz. Sureci takipteyim, emeği geçen herkese cok teşekkürler 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Hani derler ya, .... diye. Bu iş aynen öyle oldu. Emeği geçen bütün arkadaşlara teşekkürler. Tebrik ederim...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...