Jump to content

2.Nesil Mazda 3 Ön Konsolda Açılma


montoyajp
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Ne diyeceğimi inanın bilemiyorum. İşin doğrusu bu aşamaya gelebileceğine ihtimal vermiyordum. Emeği geçen tüm arkadaşlar, sizi yürekten tebrik ediyorum. Mazda club yöneticilerinin, konuyu sakin ve sükunetle takip edip. Telaşa meydan vermeden, zamanında  yaptığı müdahaleler için ayrıca teşekkür ederim. Servisler bu konuda nasıl bir sınav verecekler, gerçekten çok merak ediyorum. Bunları da paylaşmamız gerekir diye düşünüyorum.

  • Beğen 1
  • Teşekkürler 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

32 dakika önce, Mustafa Y. :

Bende mi bi sıkıntı var ama ben bu açıklamayı tam anlayamadım 

Hangi kısmı anlamadınız ? Yardımcı olamaya çalışalım.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Sonuç olarak Mazda neden bildiriyi en tepeden servislere bildirmek yerine( bi çok servis bizim böyle bişeyden haberimiz yok bile diyebilir) en alt kullanıcıdan soruna giriş yaptı anlamadım. Birde yapılacak expertiz çalışması nedir, kim yapacak, nasıl değerlendirecek merak konusu, ben hafta sonu ankara Sk Mazda ile görüşeceğim bakalım ne olacak

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

13 saat önce, Mustafa Y. :

Birde yapılacak expertiz çalışması nedir, kim yapacak, nasıl değerlendirecek merak konusu, ben hafta sonu ankara Sk Mazda ile görüşeceğim bakalım ne olacak

Bu konuyla ilgili sorun yaşayanların şikayetleri hemen hemen aynı. Expertizden kasıt, yaşanılan sorunun belirlenen ortak şikayet gibi olması. Bir kaza-darbe-sökme/takma gibi müdahalelerden kaynaklı bir problem mi vs bunun kontrolünü yapacaklardır. Malum bu tür durumlar suistimale açık. Söz konusu ülke birde Türkiye olunca... Ekspertizi bunun için gerekli görüyor olsalar gerek.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

15.08.2017 at 13:38, MazdaClubTR :

MazdaClubTR'nin  problemi Mazda Türkiye'ye bildirmesinin ardından kendilerinin Mazda Avrupa ile yaptığı görüşmelerde sorun yaşayan araç sahiplerine belli bir oranda yardımcı olma yönünde bir yaklaşım oluştuğu bilgisini aldık. Problem yaşayan araç sahiplerine şikayetlerinin büyüklüğü ve aciliyetine göre sırası ile yardımcı olmayı hedefliyorlar. Bu sebeple sorun yaşayan araç sahiplerinin bölgelerdeki yetkili servislere başvurması gerekiyor. Yapılacak ekspertiz çalışmasına göre her olay için ayrı ayrı değerlendirme yapılacak ve buna uygun olarak bir çözüm üretilmeye çalışılacak. Mazda'dan aldığımız bilgiye göre sadece bu konuya mahsus olmak üzere yetkili servise sadakat konusu aranmayacak. Yani araç sahibi bakımlarını yetkili servis dışında yaptırmış olsa bile Mazda bu konuda yardımcı olmayı arzu ediyor.

Bu bir geri çağırma olmadığı için  yetkili servislere bir bülten veya bildirim gitmedi. Araç sahipleri başvurdukça servisler Mazda Türkiye ile iletişime geçip onlardan bilgi alabilecekler. Bu problem 2. Nesil Mazda3 BL kasalara özel olduğu biliniyor. Buna ek olarak bu bir geri çağırma olmadığı için herhangi bir üretim yılı, şase no v.b. kısıt bulunmadan problem yaşayan araç sahipleri başvuruda bulunabilecek.

Anladığım kadarı ile bir süre de yok herhalde. Eğer sorun oluşursa servise başvurmak gerekir. 

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar geçen hafta Mazda EVO servis ile görüştüm ilk etapta bilgilerinin olmadığını söylediler. Ben yapılan açıklamadan bahsedince benden araç bilgilerimi ve araç fotoğraflarını istediler. 

Ve bugün EVO dönüş yaptı. Mazda Türkiye ile görüştüklerini; aracımı servise getirmemi, rapor tutulacağını ve Mazda Türkiye'ye iletilerek sürecin başlatılacağını bildirdiler. 

Tamiratın hemen başlamayacağının, sürecin az da olsa zaman alabileceğini söylediler. 

Ben bayram tatilinden önce zaman bulup EVO'ya götürüp süreci başlatmayı planlıyorum. Gelişmeleri tekrar paylaşırım. 

  • Beğen 6
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bugün EVO'ya gittim ön konsolun fotoğrafı çekildi, rapor tutuldu. Süreci hayırlısı ile başlattım yani. Benden önce EVO'ya bu şekilde başvuran hiç olmamış. 

Araya bayram tatili de girdiği için cevabın gelmesi 2 haftayı geçebilir bilgisi verildi. Gelişmeleri buradan yazarım..  

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Merhabalar, 

Annemin rahatsızlığından dolayı forumdan biraz ayrı kaldım .  İzniniz olursa Geri dönüşüm bir soruyla olacak . Geçen gün  guzumun ön koltuğuna arkadaşımın oğlu oturdu ve göğüste bulunan yumuşak malzemeyi minik parmaklarıyla oymuş. Tamiri olur mu ? Siz değerli abilerim , arkadaşlarım ne önerir acaba ?

 

Selamlar.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

3 saat önce, NeW3 :

Merhabalar, 

Annemin rahatsızlığından dolayı forumdan biraz ayrı kaldım .  İzniniz olursa Geri dönüşüm bir soruyla olacak . Geçen gün  guzumun ön koltuğuna arkadaşımın oğlu oturdu ve göğüste bulunan yumuşak malzemeyi minik parmaklarıyla oymuş. Tamiri olur mu ? Siz değerli abilerim , arkadaşlarım ne önerir acaba ?

 

Selamlar.

Geçmiş olsun...

yumuşak bölümde mi krom olan yerde mi?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

30 dakika önce, Exe :

Güzel bir sticker işinizi görür.  Misal bir bayrak, imza hoş bir figür ya da ablem olabilir.

Teşekkür ederim güzel fikir hemen uygulamalıyım araç kullanırken gözüm hep o noktaya ilişiyor. Allah muhafaza kaza yapacam.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 hafta sonra ...

Herkese Merhaba. Perşembe günü akşam İzmir Mazda Yeni Otomotive göğüslük değişimi için teslim ettiğim aracımı bugün teslim aldım. Çok fazla ayrıntıya girmeyeceğim. En son burada benim aracımın değişim için kabul aldığını yazmıştım. Göğüslük ile birlikte bilgi ekranı camı da sipariş verildi. Çünkü ben daha önce yapıştırma işlemi ile o kısmı iyice bozmuştum. Fotoda görüleceği üzere aracı teslim etmeden önceki gibiydi durum. 650 lira verdim ekran camına. Bugün göğüslük değişimini yaptıklarını söylemelerinden sonra aracı teslim almaya gittim. İçine bindiğimde ise şok oldum. Aynı açıklık vardı. Teslim eden çalışana biz zaten bu durumdan muzdariptik siz yine aynı şekilde aracı teslim ediyorsuniz dedim. Değişimi yapan elemani çağirmalarini istedim. Mesaisi bitmiş çıkmış. Telefonla aradık. Ve açıklığın normal olduğunu söyledi. O sinirle hem araca da ihtiyacım olduğundan dolayı arabayı aldım çıktım. Diyecek söz bulamıyorum artık. Yeni halinin fotolarıda ektedir.

20170907_171551.jpg

20170907_171543.jpg

20170909_122400.jpg

20170909_122355.jpg

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Evet bariz açıklık var. Umarım halledilir. 

Ben de bayram öncesi başvurmuştum, EVO'dan haber bekliyorum. Umarım bütün arkadaşların başvuruları kabul edilir ve sıkıntısız hallolur. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

konuyla ilgili herterle bir telefon görüşmesi yaptım bana dedikleri muhtemelen toplam tutarın yarısına yapılır.. O da 2000 tl civarı...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

22 saat önce, Axela3 :

Herkese Merhaba. Perşembe günü akşam İzmir Mazda Yeni Otomotive göğüslük değişimi için teslim ettiğim aracımı bugün teslim aldım. Çok fazla ayrıntıya girmeyeceğim. En son burada benim aracımın değişim için kabul aldığını yazmıştım. Göğüslük ile birlikte bilgi ekranı camı da sipariş verildi. Çünkü ben daha önce yapıştırma işlemi ile o kısmı iyice bozmuştum. Fotoda görüleceği üzere aracı teslim etmeden önceki gibiydi durum. 650 lira verdim ekran camına. Bugün göğüslük değişimini yaptıklarını söylemelerinden sonra aracı teslim almaya gittim. İçine bindiğimde ise şok oldum. Aynı açıklık vardı. Teslim eden çalışana biz zaten bu durumdan muzdariptik siz yine aynı şekilde aracı teslim ediyorsuniz dedim. Değişimi yapan elemani çağirmalarini istedim. Mesaisi bitmiş çıkmış. Telefonla aradık. Ve açıklığın normal olduğunu söyledi. O sinirle hem araca da ihtiyacım olduğundan dolayı arabayı aldım çıktım. Diyecek söz bulamıyorum artık. Yeni halinin fotolarıda ektedir.

20170907_171551.jpg

20170907_171543.jpg

20170909_122400.jpg

20170909_122355.jpg

Insani cileden cikarir bunlar hatta katil bile ederler >:(

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Aynen öyle. Uygun bir zamanımda tekrardan servise göstermeye gideceğim. O değişimi yapan arkadaşla yüzyüze görüşeceğim. Normalde aracı bu şekilde teslim almak istemezdim. Ama araca ihtiyacım vardı. Ve cumartesi olması sebebi ile ilgili kişiler yerinde olmaması sebebiyle birşey yapamadım. Sadece telefonla görüştüm. Getirin bir bakalım dediler. Benin en çok garibime giden şey. Servislere araç bırakıldığında araç teslim formu doldurup imzalıyoruz. Ve ne yapılacağı not alınıyor. Not aldığı işi en son kontrol etmedikten sonra o servis formunun ne anlamı var o zaman. Bu değişimin yapılabilmesi için çok uğraştık. Kendi adıma 9 ay bekledim. Beklerken de sürekli bir şeyler yaptım, yaptık buradaki aynı sorunu yaşayan arkadaşlarla. Bu sıkıntılı sürecin sonunda artık herşey yeni göğüslük siparişinin gelmesine kalmıştı. Aracı servise teslim ederken aklıma yine aynı olabileceği hiç gelmemişti. Acaba dedim göğüslük mü değişmedi? Ama mümkün değildi. Çünkü eski göğüslükte yolcu kısmında airbag izi vardı. Ve benim uygulamış olduğum yapıştırıcı kalıntıları vardı. Ve yenisinde bunların hicbiri yok. Zaten böyle birşey yapmalarını gerektirecek neden de yok. Yine de değişim olduğu ve olumlu sonuç aldığım için mutluyum. Ve İzmir Yeni Otomotiv'e teşekkür ederim bu iyi niyet garantisine sahip çıktıkları için. Sonuç her ne kadar beni tatmin etmese de umarım tüm arkadaşlar da benim gibi değişim için en yakın zamanda kabul alırlar. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...