Jump to content

Yeni Hyundai i30


EgeG
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Yeni Hyundai i30 tanıtıldı. 

Hyundai-i30-2017-1280-01.jpg

Hyundai-i30-2017-1280-02.jpgHyundai-i30-2017-1280-03.jpg

Hyundai-i30-2017-1280-04.jpg

 

Hyundai-i30-2017-1280-05.jpg

Hyundai-i30-2017-1280-06.jpgHyundai-i30-2017-1280-07.jpg

Şahsen bu sefer beğenmedim. Dış tasarımda arabaları birbirlerine benzetme mantığını doğru bulmam ama arka kısmı egea Hb'e çok benzettim. İç tasarımda modaya uyum sağlanmış; tabletimsi ekran kullanılmış. Halbuki Hyundai'nin eski tasarım dili çok daha güzeldi bence. Resimlerde lastikler ufak kalmış gibi gözüktü bana.

Bir de spor versiyonu tanıtılacak.  Bakalım gerçekte görünce beğenecek miyim :D 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bende biraz önce Alper sayesine haberdar oldum. Oda sormuş nasıl buldunuz yeni Hyundai İ30'u diye.

Eski kasası ile mukayese ettiğimde ben oldukça yakışıklı buldum yeni modeli.

Şu an fotoğraflardan yol çıktığımızda araçta ilk yadırgadığım şey o kokpit üzerinde, klima kanallarının üzerindeki ekran oldu.

Çok büyük gözüküyor, kanallarının üzerinde oluşu tuhaf kaçmış. Birde ekranın sağınsa solunda altında tuş takımları olunca ekran çerçevesi büyümüş..Gözü yorduğunu ve kirlilik yaptığını düşünüyorum.

Ne lüzumu var bu kadar tuş setine..Koy vitesin oraya bir joistik buton olsun bitsin...

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • Aracın ön tasarımı kesinlikle arkadan güzel
  • Arka stopların altındaki reflektör diyeceğim her ne ise onlar çok garip durmuş
  • @İlhan'ın da dediği gibi ekran için kontroler eski dobule din ekranlar gibi yanlarında olacağına vites altında olmalıydı. Bu haliyle çok fazla dikkat dağıtıcı olur
  • Konsol ekranındaki renkler çok tek düze her şey siyah üstü beyaz gibi duruyor. Biraz renk katılmış olması iyi olurdu. 
  • Ön farlardaki 3. yuvarlak ne işe yarıyor merak ettim. En son 1. Nesil Mazda 6 da görmüştüm :) O da sis farının yeri idi her ne kadar kendisi olmasa da.
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

@EgeG konuyu açtığını görür görmez i20 olarak yorumladım herşeyi. 

Sürgülü bardaklık, her yer düğme, dokunmatik ekran, ne oluyoruz ne zaman C segmentinde bile makyajla yeni konulan şeyler i20 de var dedim. sonra yorumları okuyunca gerçek dünyaya döndüm.

bence 1. nesil ön kısmı şahaneydi ama arkası 10 yıl geriden geliyor havası vardı. burda ara yakınlaşmış ama hala birbirini yakalayamamış. 

Ama biraz daha sıradan olmuş bence eskisine göre.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

4 saat önce, Mümin :

@EgeG konuyu açtığını görür görmez i20 olarak yorumladım herşeyi. 

Sürgülü bardaklık, her yer düğme, dokunmatik ekran, ne oluyoruz ne zaman C segmentinde bile makyajla yeni konulan şeyler i20 de var dedim. sonra yorumları okuyunca gerçek dünyaya döndüm.

bence 1. nesil ön kısmı şahaneydi ama arkası 10 yıl geriden geliyor havası vardı. burda ara yakınlaşmış ama hala birbirini yakalayamamış. 

Ama biraz daha sıradan olmuş bence eskisine göre.

Valla bende eski kasa i30'u çok beğeniyordum. Umarım hyundai'nin ilk ve son tablet ekranlı modeli olur :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Hyundai'nin model atağı tüm sınıflarda son hızı ile devam ediyor ve bu gidişatın son üyesi de B Segmenti Crossover modelleri arasında yer alacak Kona modeli oldu. Güney Kore'de dün akşam yapılan resmi tanıtım ile basına tanıtılan modelin birçok özelliği ülkemiz şartlarına oldukça uygun görünüyor. 

       
      Oldukça hızlı gelişen B Segmenti Crossover sınıfında yakında VW T-Roc modeli de tanıtacak ve sınıfın diğer modelleri olarak Nissan Juke, Opel Mokka, Renault Captur, Fiat 500X, SSangYong Tivoli ve biraz daha büyük bir kasaya sahip olsalar da Toyota C-HR ve Honda HRV modellerini sayabiliriz. Hyundai'nin yeni tanıttığı Kona ise 4165m uzunluk, 2600mm dingil açıklığı ve 1550mm yükseklik ölçüleri ile sınıf ortalamalarına sahipken, 1800mm genişlik ölçüsü ile sınıfının en geniş üyesi olmasıyla öne çıkıyor. 

      Aracın dış tasarımı oldukça modern hatlara sahip ve C sütununun basık yapısı ile ön aydınlatma ve arka stop grubunun ince yapısı da sportif hissi artıran detaylar arasında bulunuyor. Ön panjur tasarımı birçok Hyundai modelinde kullanılmaya başlanmışken, panjur üstünde yer alan ince ve çizgi şeklindeki yarık, ön görünümü gereksiz yere kalabalıklaştırmış gibi görünüyor. Bu detayın ilk makyaj operasyonunda kaybolabileceğini düşünüyoruz. 
       
      Çeşitli araçların arazi özelliklerini vurgulamak için kullanılan siyah plastik tampon ve çamurluk detayları ise Hyundai Kona'da yoğun bir şekilde kullanılmış ve aracın dört bir tarafı bu siyah plastikler ile çevrili. Tavan rengi olarak siyah veya bir başka renk seçilmesi ise Crossover modeller arasında yayınlan bir moda ve Kona'ya da fazlasıyla yakışmış diye düşünüyoruz. Bu detay sayesinde aracın alt ve üstünün siyah olması şık bir görünüm sağlamış.
       
      Hyundai Kona modelinde kullanılacak motorlar ise tam da ülkemiz vergi sistemine uygun olmasıyla öne çıkıyor ve markanın B ve C Segmentlerinde yaygın bir şekilde kullanılmaya başlandı. Ayrıca üst motor seçeneklerinde 4x4 seçeneğinin de sunulacağı belirtilenler arasında yer alıyor. Bu motorlar ve teknik verileri şu şekilde yer alıyor.
      1.0lt turbo-benzin 3 silindir 120ps-175nm, 6 ileri manuel
      0-100km/saat hızlanma: 12 saniye
      Maksimum hız: 181km/saat
      1.6lt turbo-benzin 4 silindir 177ps-265nm, 7 ileri DCT otomatik
      0-100km/saat hızlanma: 7,7 saniye
      Maksimum hız: 210km/saat
      1.6lt turbo-dizel 4 silindir 136ps-300nm (Detaylar henüz belirtilmiyor)
       
      Görüleceği gibi sunulan motor seçenekleri ülkemiz için oldukça uygun ve bu motorlara önümüzdeki yıl tam elektrikli bir motor seçeneğinin de ekleneceği ve 400km civarında bir menzile sahip olmasının planlandığı da açık bir şekilde belirtiliyor. Hyundai Kona'nın 2017 yılı sonunda ülkemizde satılmaya başlanması ve fiyatının da Nissan Juke benzeri olması beklenebilir.
       
       
       
       
       
       
       
       
       
         
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
        Kaynak: SekizSilindir
    • EgeG
      Yazan: EgeG
    • Yılkı
    • Mümin
      Yazan: Mümin
      Hyundai, C segmentindeki başarılı modeli i30’un tamamen yenilenmiş halinin ilk fotoğraflarını nihayet gözler önüne serdi. Çok daha modern, kaliteli ve iddialı bir yapıya sahip olan Yeni i30, ilk bakışta neler vaad ettiğini de hissettirmiş oluyor.
      Ekim ayında kapılarını ziyaretçilere açacak Paris Otomobil Fuarı’nda dünya lansmanı yapılacak olan Hyundai Yeni i30, Avrupa’daki müşterilerinin beklentilerine göre yine Avrupa’da geliştirilerek üretiliyor. Yerini alacağı modele göre daha rafine ve daha modern çizgilerden oluşan Yeni i30, yenilenen özellikleriyle kalite hissini daha da yukarı taşıyor.
      Hyundai Motor Grubu Baş Tasarımcısı ve Bölüm Başkanı Peter Schreyer, yenilenen otomobille ilgili olarak, ”Herkese hitap eden yepyeni bir otomobil üretmek adına sadece müşteri odaklı yaklaşmadık. Çok daha geniş bir yelpazede, çeşitli beğenileri ve görüşleri olan insanlar üzerinde durarak bu iddialı modelimizi gün yüzüne çıkardık. Tasarım dili tamamen doğal olan ve akıcı çizgilere yer verdiğimiz Yeni i30, zarif gövdesiyle Hyundai dizayn felsefesini de bambaşka bir boyuta taşıyor. Yepyeni basamaklı ızgarası sayesinde bu değişimi vurgulamak istiyoruz” dedi.
      Hyundai Yeni i30, üstün güvenlik, mobil çözümler ve konfor anlamında marka adına yepyeni bir dönemin başladığını temsil edecek. Yüksek kalite hissi, üstün donanımlar, etkin ve dinamik güç üniteleri ve aktarma organlarıyla öne çıkacak.
      Kaynak
    • Mursel_Balci
      Yazan: Mursel_Balci
      Merhaba Arkadaşlar,
      Malumunuz yaklaşık 3 senedir 91 model mazda 626 kullanıyordum. Bu araçla alakalı da elimden geldiğince bazı değişiklikler yapıp forumda paylaşmıştım. Bu aracı bir arkadaşıma satıp yerine Hyundai Sonata NF 2,4 aldım. Aslında eski bir Hyundaici olarak tekrar Hyundai markasına dönüş yaptım diyebilirim. İlk aracım 96 model Accent 1,5 gls idi yaklaşık 2 seneye yakın kullandıktan sonra satıp 2005 Hyundai Elantra 1,6 gls model araç almış ve üzerinde ciddi manada değişiklikler yapmıştım 3 seneye yakın bu aracı kullandıktan sonra ev alma niyetine girip satmıştım. Uygun fiyatlı klimalı hidrolik direksiyonlu bir araç bakarken karşıma 91 Mazda 626 çıkmıştı. Ev işi olmayınca 3-5 ay kullanır satarım derken aracı beğendim ve en uzun kullandığım araç oldu diyebilirim. Yeni araç arayışındayken Mazda 6 ve Sonatalara bayağı baktım. Kafama yatan bir mazda 6 bulamayınca eski sahibini de tanıdığım Sonata marka aracı almaya karar verdim. Mazdayı ilana koyup satmayı düşünürken arkadaşım ablamlar araba alacak onlara alalım dedi ve 626 ilana bile koyulmadan satıldı.



       
      Bunlar ilk aldığım hali diyebilirim
      Öncelikli olarak parklar beyaz ledle değiştirildi
      Arka plaka aydınlatmaları beyaz lede çevrildi
      Klima gazı eksikti tamamlandı.
      Yağı yağ filtresi polen filtresi değişti.
      Yanlış bağlanan lpg su bağlantıları düzeltildi.
      Arkadaşım Köksal tarafından bir güzel temizlendi derilere bakım yapıldı.
       
      Aracın standart özellilkleri
      2,4 motor standart 166 Beygir fakat bu araçta yazılım mevcut 180 beygir civarı
      Dijital Klima,
      Hidrolik direksiyon
      Deri döşeme
      elektrikli koltuk
      Tam otomatik triptonik vites
      Hız Sabitleme
      Direksiyon Kumandası
      Sunroof
       
      Kabataslak bir yapılacaklar listesi hazırladım
      Bagaj Aydınlatma
      Tavan aydınlatma
      Ayak Aydınlatma
      Marine aydınlatma
      Ayna altı aydınlatma
      Kapı kolu (iç+dış) aydınlatma
      İç ışıklandırma renk değişimi
      Ayna içi sinyal
      Katlanır ayna
      Far sensörü
      Follow me home
      Viraj aydınlatması
      Geri viteste sağ ayna indirme
      Ön park sensörü
      Otoban sinyali
      Ani fren ikazı
      Cam Kaldırma + Sunroof kapatma
      Orjinal LPG düğmesi
      Geri görüş kamerası
      f2.4s yazısı
      Çift çıkış egzos
      Led Stop
      Gündüz Ledi
       
      Araç 2,4 motor olmasına rağmen kasko diliminden dolayı 2,0 vergisi ödeniyor.
      Yakıt tüketimi olarak uzun yolda 140-150yi geçmezseniz 10 litre civarı lpg tüketiyor
      Eğer 180-200 civarı giderseniz 15 litreye kadar çıkıyor
      İstanbul Şehir içi normal kullanım 13 litre civarı lpg tüketimi oluyor
      Şehir içi yoğun trafik sürekli kısa mesafe 15-16 litrelere çıkabiliyor.
      Yani şöyle söyleyeyim ben aldığımdan beri 4 depo şehir içinde bitirdim bunlardan 3 tanesi 13 litre civarı çıktı 1 tanesi 15 litre civarı çıktı. Lpg yi 1,89 dan alıyorum.
       
      Gelişmeler oldukça burdan paylaşmaya devam edeceğim.
×
×
  • Yeni Oluştur...