Jump to content

Yeni Honda Civic Benzinli Fiyatları Belli Oldu


İlhan
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

9 saat önce, kemal87 :

Honda bu fiyatlandırma ile araba satacağını düşünüyorsa kafayı yemiş olmalı diyeceğim ama bu ülkede peynir ekmek gibi satıyor. Gerçekten Türk insanının bazı konulardaki eğilimlerini hiç bir zaman anlayamayacağım. Bana göre bu araç bagaj hacmi hariç hiç bir kalemde ön plana çıkamıyor, ama fiyat 95bin TL ??? 

Performans : Yok

Yakıt Tüketimi : Yüksek

Otomatik Şanzıman: Ömür Törpüsü

Frenler : Zayıf

İç mekan: Eskiden rezaletti, şimdi iç güvesinden hallice

Tasarım: Transformers gibi duruyor hala. Her an roboto dönüşebilir sanki.

Konfor: O yol gürültüsü ile konfordan bahsetmek pek mümkün olmaz heralde.

Fiyat: 95TL ???

Bu araç nasıl satılır, niye alınır biri bana açıklasın, gerçekten merak ediyorum.

Aracı Test ettiniz mi yoksa sadece kişisel değerlendirme mi? Zira CVT ve dizayn konusunda ilk defa aykırı bir yorum okudum. CVT'nin beğenmediğiniz yanı ney mesela?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar bundan önceki aracım Vtec2 diye tabir edilen 2002-2006 yılları arası üretilen ES7 kasaydı. D16 motor, kalkışta ve ara hızlanmalarda çok seri bir motor kısa vites oranlarıyla şehir içi çok keyifli bir araçtı. Yakıt tüketimi ise oldukça iyiydi. Bana göre motor ve gidiş açısından tek eksiği 5 vites olmasıydı. 130 dan sonra artan motor sesi, Honda klasiği izolasyon zayıflığı ile uzun yolda rahatsız edici olabiliyor. Ki o aracıma da izolasyon, ve sessiz lastiklerle bir miktar düzenleme yapmıştım.


2006 yılından sonra üretimine başlanan uzay kasa denilen şase de R16 iVtec motorla 150.bin km/6 Yıl garanti olayına geçti. Motorun trigerinin bir önceki seriden farklı olarak zincirli olması da bu garanti olayında etkili oldu. 2006 yılı için 1.6 atmosferik 125 Beygirlik motor çok iyi bir değerdi,(Euro normlarına göre olduğu için söylüyorum, yoksa iki önceki seri 160 beygirlik vtecler de atmosferik 1.6 idi. Ancak bu yılların emisyon normlarını karşılaması mümkün değil)  akıllı değişken vtec teknolojisi, görüntü de dönemine göre güzeldi.
 

Sonraki dönem kasa ağır makyajlandı, serviste takıldığı söylenen BRC li kitlilerde bazı sorunlar çıkıyordu, bunun da etkisiyle motorda arkadaşların da söylediği gibi değişiklikler yapılarak LPG ye özel parçalarla üretilen halde piyasaya sürüldü aynı R16 motor. Babama sıfır olarak  2013 model Elegance Eco aldık hatta. Şuan kısa mesafelerde ve dağlık yollarda önceki vtec den çok yakıyor, satıp dizel bi araç alacağım diyor. 30 kuruşlardan bahsediyor. Servis bir şey yok araç normal demiş, BRC kablosu ve diğer ekipmanlarla gittiğimde yakıt haritasında bir sorun var mı bakacağım. (Araç 20.bn de, klasik emekli baba, sakin, heyecana girmeden kullanır) Kasa ağır biraz şehir içinde ve köy yollarında yokuşlarda tüketim aşırı artıyor. Uzun yolda benim dizel Mazda3 den az yakıyor. Birlikte köy gezisine gittiğimizde arkasından gidemedim. Yokuşlarda torkun azizliği ve onun da sakin kullanımıyla fazla düşüyor hızdan. Dayanamadım geçtim :)

Lafı niye bu kadar uzattım ben de bilmiyorum ama... 2017 ye ramak kalmış... Hala 2006 yılında ürettiğin motoru kasa değiştirip kullanıyorsun. Diğer firmalar aynı kasa içerisinde bile yeni motor geliştirip tüketimi düşürmeye çalışırken, sen 10 yıldır aynı motoru kullanıyorsun. Dizel otomatiğinin 2018 de geleceği söyleniyor. Ki Civic Hb ve CRV de dizel üniten hali hazırda var, yani dizel motorun var zaten, hazır motoru kasaya koymak 2 yıl mı sürüyor diye sormadan geçemiyorum.  

Ama Honda ya kızamıyorum. Haklı. Ben vtec2 mi aldığımda 25 Bin TL ye aldım. Çok emek verdim ama 2 yıl sonra satmak istediğimde piyasayı görünce şok oldum. 32,5 e bir haftada sattım. Benim araca yaptıklarımı bilenler aracı dışarı verdirmek istemediler. Sattıktan sonra arayanlar seninki daha fazla ederdi millet neleri o fiyata satıyor dediler ama... İnsaf!! 
Babama aracı ÖTV artışından kaçarak aldık, 2013 Aralıkta 56 Bine aldık, bindiği yanına kar üstüne şimdi satsa 65-70 Bin TL arası fiyatlara satar gibi görünüyor.   
Millet böyle paraları verdikten sonra, Honda motoru diyip 10 yıl önceki motoru sıfır araçla aldıktan sonra, ben onların yerinde olsam tüketim açısından daha verimli olan 15 sene önceki D16 Vtec motorunu takar alternatif diye, classic vs diye bir donanımla satarım :) 

(Kimse yanlış anlamasın, niyetim bir markayı veya ürünlerini kötülemek değil, motorlarının sorunsuzluğuna lafım yok, satış politikalarına ve gelişme yönünden bu kadar ağır davranmalarına karşın bu kadar sahiplenmemize karşı eleştirim.) 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

10 saat önce, Teknisyen :

Aracı Test ettiniz mi yoksa sadece kişisel değerlendirme mi? Zira CVT ve dizayn konusunda ilk defa aykırı bir yorum okudum. CVT'nin beğenmediğiniz yanı ney mesela?

Aracın düz vites versiyonunun hızlanma değeri 10.6, otomatik vites versiyonunun hızlanma değeri 11.6. Yıl olmuş 2016, robotize yarı otomatik şanzumanlar dahi düz vites rakiplerinden bu kadar geride kalmıyor. Araçtan tek istediğimiz A noktasından B noktasına sorunsuz götürmesi ise CVT iyi bir şanzuman olabilir, onun dışında bir artısını ben göremiyorum. Japon markalarının bizim araçlarımız sorunsuz gibi bir argümanı var. Araca hiç bir elektronik donanım koyma, hiç bir yeni geliştirme yapma, 15 senelik motoru kullan sonra da bizim araçlarımız sorunsuz de. Aslında bisiklet kullansak o da sorunsuz ya da at arabası???

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1991 yılından bu güne Civic'lerde VTEC-E motor kullanılıyor bilgisi var wikipediada . Dile kolay 25 yıl olmuş...Sürekli aynı motorun üzerinde iyileştirmelerle bu güne kadar gelme..

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1 dakika önce, İlhan :

1991 yılından bu güne Civic'lerde VTEC-E motor kullanılıyor bilgisi varwikipediada . Dile kolay 25 yıl olmuş...Sürekli aynı motorun üzerinde iyileştirmelerle bu güne kadar gelme..

 

Motor aynı değil aslında. Motor serileri, ve yapıları farklı. Ama temel mantıkları aynı, ki bu mantık çok doğru ve bir çok firma tarafından farklı versiyonları kullanılan bir mantık. Sübapların çalışma şekillerini duruma göre değiştirerek optimum çalışma elde etme..  Buradaki ayrıntı, 2006 dan beri aynı R16 kodlu motorun kullanılması. Herhangi bir geliştirme veya ilerleme yok. (Problem çıkaran parçaların güncellenmesi sayılmıyor. Çünkü parça güncellense de motor aynı) 

Hepsine Vtec dense de
B16A Motor doch vtecdir. Çift eksantrik, emme ve egzoz sübapları birlikte konum değiştirir. (160 beygirlik motoru)
D15B serisi üç kademe Sohc vtectir. 2500 Devir altında 12 sübap çalışır, 2500-5400 devirde  16 sübap olarak çalışır, 5500 devirden sonra sübaplar çok daha fazla açık çalışan 3. kademeye geçer. (En sevdiğim motorudur. Türkiye de olmamasına rağmen.)
Vtec2 de kullanılan D16V serisi motor sohc Vtectir. (Vtec-E)
İeslerde kullanılan D16A serisi motor ieslerde kullanılan Vtecsiz düz motordur...... gibi...

Bu motorlar teknoloji, çalışma mantığında farklılıklar olmakla birlikte tamamen farklı motorlardır. R16B motoru kaç yılında üretilip satılırsa satılsın aynıdır. İnsanları "Dizel ünite bu şaseye sığmadığı için yapılmıyor,HB lerin motor alanı geniş onda dizel var; 2016 da kasa değişince sedanda dizel olacak" diyerek; yeni kasaya 10 yıl önceki motoru koyarsanız ciddiyetinizden ve mühendisliğinizden şüphe ederim. (2013 yılında 3 Honda bayi de aynı cümleyi kurdu araç alırken)


(Hondam yok artık ama eski Honda sahibi olarak baya kızmışım ben bu yaptıklarına :D )

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

6 saat önce, kemal87 :

Aracın düz vites versiyonunun hızlanma değeri 10.6, otomatik vites versiyonunun hızlanma değeri 11.6. Yıl olmuş 2016, robotize yarı otomatik şanzumanlar dahi düz vites rakiplerinden bu kadar geride kalmıyor. Araçtan tek istediğimiz A noktasından B noktasına sorunsuz götürmesi ise CVT iyi bir şanzuman olabilir, onun dışında bir artısını ben göremiyorum. Japon markalarının bizim araçlarımız sorunsuz gibi bir argümanı var. Araca hiç bir elektronik donanım koyma, hiç bir yeni geliştirme yapma, 15 senelik motoru kullan sonra da bizim araçlarımız sorunsuz de. Aslında bisiklet kullansak o da sorunsuz ya da at arabası???

İyide hocam sorumun cevabı bu yazdıklarınız değil ki?

Kullandınız mı diye sordum? Yoksa CVT viteslerin çalışmasını az buçuk bilirim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 saat önce, Teknisyen :

İyide hocam sorumun cevabı bu yazdıklarınız değil ki?

Kullandınız mı diye sordum? Yoksa CVT viteslerin çalışmasını az buçuk bilirim.

Kullanmadım, içinde bulundum

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Aracın 1.5 lt turbo 180 beygir versiyonu gelecekmiş Şubat ayında. Fiyat olarak 100-110 bandında olacakmış. Bu motor düz vites kombinasyonu ile aracı alınabilir kılacaktır ancak yine de C sınıfı benzinli bir araç için 110bin TL çok fazla bence. Dizel motor da 2018 yılında 9 ileri ZF ile gelecekmiş ki, benim için en mantıklı kombinasyon bu olurdu ama hem ZF hem de dizel fiyat farkı ile 130bin TL civarına çıkacaksa D sınıfı alınır, keyifle binilir.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 3 ay sonra ...

Gözümüz aydın 1.5 Turbo'lu olanın da fiyatı belli olmuş.

Honda yeni kasa Civic Sedan modelinin güçlü ve sportif seçeneği olan RS versiyonunu satışa sunuyor. Honda Civic Sedan RS fiyatı 109.900 TL olarak belirlenmiş.
Honda Civic Sedan RS Fiyatı Belli Oldu
Honda Türkiye, 125 hp güç üreten 1.6 litrelik atmosferik motora sahip Civic Sedan modelinin ardından, 1.5 litrelik turbo benzinli motora sahip versiyonunu da ülkemizde satışa sunuyor. Honda Civic Sedan RS ismiyle satılacak olan bu yeni model tek seçenek ile sunuluyor. Honda Civic Sedan fiyat listesinde yer almaya başlayan yeni Civic Sedan RS fiyatı 109.900 TL olarak belirlenmiş. Önceki nesilde yer alan 1.8-litre VTEC ünitenin boşluğunu dolduran dört silindirli 1.5-litre VTEC TURBO, maksimum gücü olan 182 hp (134 kW)'yi 5.500 devirde (CVT ile 6.000 devirde) veriyor. Bu motor altı kademeli manuel vites ile, 240 Nm maksimum torkunu 1.900 devir ile 5.000 devir aralığında üretirken, CVT şaznıman ile ise 1.700 ile 5.500 devir bandında 220 Nm maksimum tork üretilebiliyor. 
  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 3 hafta sonra ...

Dayanamadım bayiye gittim ve 182 bg olanı denedim.

Motor tamamen farklı olduğu için CVT çalışması bunda biraz daha zevkli geldi. 

Vites kulakcıkları falan da güzel iş görüyor.

182 bg ile bu kasa iyi bir kombinasyon olmuş. 0-180 verisi bile gayet tatminkar ve mest ediyor.

Yakıt verisi de test aracı olmasına rağmen ve herkes dip gaz yapmasına rağmen 11 litrelerde görünüyordu. Fabrika verisi şehir içi 7.4 litre. Yani 8-9 arası yakacaktır normal kullanımda diye düşünüyorum.

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Cvt sanziman skuter hissi veriyor açıkçası düşünmem bile almayi

Venus_V3_5070 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

CVT torksuz motorlarla his vermiyor. Torku ve gücü yüksek motorla gayet zevkli. 
Ayrıca yeni civicde kullanılan bu cvt vites değiştiriyormuş gibi programlanmış.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

3/4/2017 at 00:34, Mutlu Tekir :

CVT torksuz motorlarla his vermiyor. Torku ve gücü yüksek motorla gayet zevkli. 
Ayrıca yeni civicde kullanılan bu cvt vites değiştiriyormuş gibi programlanmış.

Aynen öyle Mutlu. bende atmosferik olanda CVT hiç hoşuma gitmedi. Suyun üstünde hızlanmaya çalışan gemi misaliydi araç. Fakat 182 de JetSki gibi olmuş meret.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

03.03.2017 at 23:30, oguzhan89 :

Cvt sanziman skuter hissi veriyor açıkçası düşünmem bile almayi

Venus_V3_5070 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Kesinlikle katılıyorum. Sabitliyor üst devire su gibi çekiyor benzini performanslı kullanımlarda. Geçen dip gaz corolla sürdüm dedim mazdamın gözünü seveyim. Araçta ailesi ile bir yere giden kişiler az basayım derse direk içerdekiler ne oluyor moduna giriyor :) Aşırı gürültü ve saçma sapan devir bandına güzel yayılmamış hızlanma. Mazdanın şanzumanı bu yönde iyi onunla kıyasladığımda. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Yeni Honda civic in cvt sinde sabitlemiyor . Sanal oranlı yapmışlar devir atıyor gibi oluyormuş. 

Aynı şeyi subaru da uyguluyor. 

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Honda Civic göçük problemi araç sahiplerinin canını sıkmaya devam ediyor. Öyle ki bazı araç sahiplerinde 10 adet küçük gamze şeklinde göçükler mevcut. Biz de durumu daha iyi analiz edebilmek için sosyal medya hesaplarımızda açtığımız çeşitli başlıklarda konuya değindik. Takipçilerimizden de konu ile ilgili çeşitli fotoğraflar topladık.   Ayrıca şunu da belirtelim ki, Bu durum sadece ülkemizde üretilen araçlarda değil, ABD’de üretilip ABD ve Kanada’da satılan araçlarda da meydana geliyor. Ancak en azından şimdilik sadece Sedan kasa tiplerini kapsıyor gibi görünüyor.  Bunun yanında aynı araca sahip olan takipçilerimizden bazılarında göçük oluşmamış ancak dalgalanma meydana gelmiş, bazılarında ise her 2 sorun da kendini göstermemiş. Yani genel anlamda küresel bir sorun ve bir dönem üretilen araçları kapsıyor olabilir.   Honda Türkiye konu hakkında son açıklamayı aşağıdaki şekilde 1 gün önce yapmıştı;   “Halihazırda kullanımda olan bazı Honda Civic Sedan modeli araçların C sütununda yaşandığı iddia edilen sınırlı sayıdaki kaporta göçükleri ile ilgili, Honda Türkiye olarak resmi bir açıklama yapılması gereği doğmuştur. Bu konuda almış olduğumuz müşteri başvuruları ve tespit ettiğimiz bazı sosyal medya paylaşımları üzerine, gerek teknik ekiplerimizce gerekse bağımsız ve tarafsız otoritelerce yapılan test ve incelemelerde araçlarımızın fabrikadan çıkışlarında hiçbir sorunu olmadığı kayıt altına alınmıştır. Ancak yine de, müşterilerimizin beyanlarına istinaden söz konusu araçlarla ilgili detaylı bir teknik inceleme ve araştırma devam etmekte olup, bir sonuca varıldığında bilgiler muhatapları ile derhal paylaşılacaktır.”   Görüleceği gibi; Honda Türkiye bahsi geçen araçların fabrika çıkışında yapılan kontrollerinde herhangi bir sorun olmadığını açık bir şekilde belirtiyor. Yine de teknik bir incelemenin yapıldığı ifade ediliyor.   Ayrıca yaptığımız araştırma ile aracın ne gibi bir mimariye sahip olduğunu tespit ettik. Bu doğrultuda aracın mimari yapısını ve oluşan göçükleri inceleme fırsatı bulduk. Yapacağımız bu teknik analiz, oldukça kısıtlı verilerle gerçekleştiği için kesin olarak bu şekilde bir sonuç çıkar da diyemeyiz. Ancak yine de sonuca yaklaşabileceğimizi düşünüyoruz.   Bizim elimizde ise; ne soyup soğana çevirip inceleyebileceğimiz bir Honda Civic aracımız ne de bu araç üstünde çeşitli deneyleri yapabileceğimiz ekipmanımız bulunmuyor. Elde ettiğimiz bazı araç mimarisi çizimlerinin ve takipçi fotoğraflarının fikir verebileceğini düşünüyoruz.   İlk olarak Honda Civic göçük şikayetlerinin hangi bölgede gerçekleştiğine bir göz atalım;   Aşağıda yer alan fotoğraflardan honda civic göçük problemi net bir şekilde görülebilir. Ayrıca sayfa sonunda da farklı fotoğraflar yer alıyor. C sütunu yani arka kelebek camının en üstünde daha belirgin olan bu göçükler, ışık karşıdan geldiği zaman rahatlıkla görülebiliyor. Çeşitli Honda Civic Göçükleri;     Şimdi Honda Civic Sedan’ın kasa mimarisine bir bakalım;
      Aşağıdaki Honda FC5 Civic Sedan kasa mimarisinden de görüleceği gibi, tam da göçüklerin meydana geldiği bölgede 3 farklı parça yer alıyor. 1 numara ile işaretli en yüksek dayanıma sahip kırmızı parça A, B ve C sütununda tek bir parça halinde kullanılırken, 2 numara ile işaretli orta düzey dayanıma sahip mavi parça tam olarak C sütunundaki göçüklerin oluştuğu bölgede kullanılmış farklı bir parça olmasıyla dikkat çekiyor. Yani kırmızı parça ile büyük ihtimalle kaynaklı olarak birleştiriliyor. Ayrıca 2 numaralı bu parça, en düşük dayanıma sahip parça olan gri renkli 3 numaralı parça ile de diğer iki tarafından aynı şekilde birleştirilmiş. Yani 2 numaralı parçanın 1 ve 3 numaralı parçalar ile 3 farklı bağlantısı yer alıyor. Bu arada bahsi geçen bu parçaların çelik olduklarını da belirtmeden geçmeyelim. Önde yer alan turuncu parçada ise alüminyum tercih edilmiş.   Honda Civic Sedan’da kullanılan metal malzeme ve dayanımları   Honda Civic Sedan mimari Aşağıdaki bir başka fotoğrafta ise;
      Göçüğün tam olarak kırmızı ve mavi parçaların birleşiminde meydana geldiği görülebilir. Yani büyük bir ihtimalle, bu mavi parçanın diğer parçalarla olan bağlantısında bir sorun var gibi görünüyor. Sedan kasanın arka kısmının daha uzun ve biraz daha ağır olması nedeniyle bu parça bağlantılarında oluşan moment, parçada göçükler oluşmasına neden oluyor olabilir.   Honda Civic göçük probleminin bulunduğu bölge   Honda Civic Sedan’da yer alan göçüklerin parça birleşimlerine denk gelmesi   Hatta bu göçüklerin bir bezin iki taraftan güçlü bir şekilde çekilmesiyle oluşan gerilmelere benzediğini bile söylemek mümkün diye düşünüyoruz. Biz de bu durumu gösterebilmek için, gözlük bezini alttan ve üstten çekerek benzer bir görünüm elde etmeye çalıştık. Açıkçası bez örneği sayesinde C sütununda yer alan bu dalgalanma ve dikine göçüklerin, hangi yöne doğru etkiyen kuvvetler sonucu oluştuğunu tahmin edebiliriz diye düşünüyoruz. Solda Honda Civic göçüklerinin en bariz anlaşıldığı fotoğraflardan bir tanesi sağda çekiştirilmiş bez örneği   Diğer taraftan fotoğraflardan da görülebileceği gibi, kasa mimarisinin 3 parçalı yapısının aksine, göçüklerin olduğu parça oldukça büyük tek bir parçadan oluşuyor ve 3 farklı çelikten oluşturulmuş C sütununu da tamamen kaplıyor. 046036-TBA-A00ZZ numaralı bu parça arka camın ortasından aracın arkasına kadar uzanıyor. Yani 3 parçanın da tüm gerilmeleri bu parça üzerinde hissediliyor denilebilir. Aracın arkasında oluşan bir esneme esas olarak bu parçanın altında kalan 1, 2 ve 3 nolu iskelet parçalarını etkilerken, özellikle 2 nolu parçanın 1 ve 3 nolu parçalarla olan bağlantısı ciddi gerilmelere maruz kalıyor ve bu nedenle de 046036-TBA-A00ZZ nolu parçayı özellikle kelebek camı üstünde kalan kısımdan etkiliyor olabilir. Honda Civic Sedan, göçük oluşan 046036-TBA-A00ZZ nolu parça   Honda Civic göçük problemi sonuçta;
      Elimizdeki oldukça kısıtlı bilgiler doğrultusunda, Honda Civic göçük ve dalgalanma probleminin esas nedeni, C sütununda yer alan 3 parçalı ve farklı dayanıma sahip iskelet parçaları ve bunların birbirlerine olan bağlantıları gibi görünüyor. Özellikle tam da göçüklerin meydana geldiği parçanın altında yer alan ve diğer 2 parça ile 3 noktadan bağlantısı bulunan parça oldukça şüpheli. Bu 3 bağlantı iyi bir şekilde incelenirse bize göre sorunun kaynağı ortaya çıkacak gibi görünüyor.   Not: Yaptığımız bu teknik analizde herhangi bir parçayı deneye tabi tutmadık ve inceleme fırsatımız da olmadı. Sadece göçük oluşmuş bazı araçları dıştan canlı şekilde görme ve el ile muayene fırsatımız oldu. Ayrıca birçok fotoğraf da takipçilerimiz tarafından gönderildi. Bu nedenle konu hakkındaki fikirlerimizi aldığımız eğitim doğrultusunda belirttik ancak çok farklı nedenlerden dolayı da bu tip durumlar ortaya çıkabilir ve yaptığımız analiz sadece takipçilere fikir verme amacıyla yapılmıştır. Herhangi bir bağlayıcılığı da yoktur.                Kaynak: Sekizsilindir
    • NoooFearrrr
      Yazan: NoooFearrrr
      2018 Honda Civic Sedan dizel görücüye çıktı
      Honda, uzun zamandır beklenen ve üretimi Türkiye'de yapılan Civic Sedan'ın dizel motor seçeneğini tanıttı. Aracın satış fiyatı da belli oldu.
      Honda, son dönemde kaportalarda yaşanan göçükler nedeniyle otomotiv tutkunları arasında tartışma konusu olurken Japon markanın servis hamlesiyle eleştiriler hafiflemişti. Honda, bu hamlenin hemen ardından 2 yıldır beklenen Civic sedanın dizel versiyonunu Türkiye pazarında satışa sürüyor.

          lk etapta Executive ve Elegance donanım paketleriyle sunulacak olan otomobilin Premium paketi sene sonunda satışa çıkarılacak.   Honda Türkiye Başkanı Takuya Tsumura, yeni modelin tanıtımında yaptığı konuşmada, Civic sedan dizelin Türkiye'de yeni satış rekoru kırmalarına yardımcı olacağını söyledi. Satışa sunulduğu andan itibaren beğeniyle karşılanan yeni Civic sedanın 2017'de 19 bin 171 adet satıldığı bilgisini veren Tsumura, ayrıca bu modeli ihraç ettikleri ülke sayısının 6'dan 33'e çıktığını, artan talebe karşılık yıl sonunda ikinci vardiya üretime başladıklarını dile getirdi. Honda'nın açıklamasına göre 1.6 elegance dizel 121.000 TL başlangıç fiyatıyla, 1.6 exclusive dizel ise 130.000 TL başlangıç fiyatıyla satılacak. Sunroof, deri koltuk ve navigasyon sistemli dokunmatik ekran ise standart olarak geliyor.Giriş seviyesi olarak sunulan Premium donanım seviyesinde 16 inçlik alaşım jantlar, otomatik yanan farlar, adaptif hız sabitleme sistemi, ısıtmalı ön koltuklar ve sekiz hoparlörlü 180 Watt gücünde ses sistemi devreye giriyor.legance donanım seviyesinde bunlara ilave olarak Honda Connect bilgi ve eğlence sistemi, çift bölgeli otomatik klima, 17 inçlik alaşım jantlar, ön ve arka park sensörleri ve geri görüş kamerası sunuluyor.Ürün gamının tepe noktasını oluşturan Executive donanım seviyesinde ise deri döşeme, LED ön farlar, uyumlu akıllı telefonlar için kablosuz şarj, Garmin uydu navigasyon, ısıtmalı arka koltuklar ve 10 hoparlörlü 452 Watt gücünde premium bir ses sistemi sunuluyor. Dizel motorların Volkswagen skandalı sonrası gündemde daha fazla yer bulmasına neden olan emisyon salınımlarında Honda değerleri 100 km mesafede 91 gram. Araç aynı zamanda her 100 kilometrede 3.4 litre yakıt tüketimine sahip.6 ileri vitesli manuel şanzımanla satışa çıkacak aracın performans değerleri ise 1.6 litre motorda 4000 devir için 120 beygi gücü ve 2000 devirde de 300 nm olarak açıklandı. Temmuz ayından itibaren 9 ileri otomatik ve hatchback versiyonu da geliyor.Altı ileri manuel şanzımanla kombine edilen Civic sedan 0’dan 100 km/s hıza 9,9 saniyede ulaşıyor.   Kaynak : mynet
    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Arkadaşlar merhaba,
      İnternette karşıma çıktı yeni kasa Honda Civic kasalarda ciddi sorunlardan şikayetlerden bahsediyorlar kullanıcılar. Aracın kaportasında - direk- tavan - sütunlarda yamuklukların olduğu söyleniliyor. Show roomdaki araçlarda bile bu sorunun olduğu, ışıkla birlikte gün yüzüne apaçık ortaya çıktığı söyleniliyor.
      Adamlar sırf bu sorun için sosyal medyada Honda Civic FC5 Mağdurları diye grup kurmuşlar. Şu sıralar da change.org den bir imza kampanyası başlatmışlar.. Durum çığ gibi büyüyor...
      Sosyal Medya Grupları;
      https://www.facebook.com/groups/811116725693429/?fref=ts
      Gruba üye olurken neden üye olmak istiyorsunuz şeklinde soru çıkıyor.. Yeni Honda Civic almayı düşünüyorum - araştırıyorum şeklinde geçebilirsiniz.
      Bir video çekmişler ama..Çok ama çok amatör ve tam anlamıyla amacına ulaşmamış bence video..
       
      Şu sıralar Honda Türkiye (Gebze) Fabrika önünde gösteri yapmayı planlıyorlar...
      Yakın zamanda daha sıcak haberler duyabilir görebiliriz bu konuda..
      Honda'nın Test Aracındaki Göçük.
      https://www.facebook.com/mustafa.koparan.90/videos/10213318338206972/
    • Misafir
      Yazan: Misafir
      Darısı Mazda'ya ;
      Japon marka Honda, 2016 yılında Avrupa’nın en hızlı büyüyen otomotiv markası oldu.
      Son iki yıldır ürün gamını yenileyen ve yeni modellerle genişleten Honda, 2016 yılında Avrupa ve EFTA pazarlarında yüzde 20,8'lik büyüme kaydetti.
      Honda Türkiye ise özellikle Aralık ayında yakaladığı satış ivmesi ile Honda'nın Avrupa pazarında Aralık ayı satış lideri oldu. Markanın ürün gamına olan talep artarken özellikle HR-V, Jazz ve Civic modellerinde ciddi satış artışları yaşandı. Honda 2017 yılında Avrupa'nın en önemli beş pazarında büyüme kaydetti.
      Honda, 2016 yılında Avrupa'nın en hızlı büyüyen ana otomobil markası oldu. ACEA verilerine göre Honda Aralık sonu rakamlarıyla Avrupa ve EFTA ülkelerinde 2016 yılında 159.126 adet otomobil satışı gerçekleştirdi ve 2015 yılı ile kıyaslandığında yüzde 20,8 büyüme kaydetti. Böylece Honda, yüzde 6,8 büyüyen Avrupa pazarının 3 katı büyüme gösterdi.
      Honda Türkiye ise Aralık ayında önemli bir satış ivmesi göstererek Avrupa ülkeleri içinde birinciliği elde etti. Honda'nın mali yıl satışlarında ise Honda Türkiye İngiltere'nin ardından ikinci oldu. Bu başarıda Şekerpınar fabrikasında üretilen ve Ekim, Kasım, Aralık aylarında 6 bin 623 adet satılan Civic Sedan'ın etkisi büyük oldu.
      Honda 2016 yılında tüm ürün gruplarıyla etkin bir performans sergilerken özellikle HR-V, Jazz ve Civic modellerinin satış performansı dikkat çekiyor. Honda HR-V Avrupa ve EFTA* ülkelerinde 34.921 adetlik bir satış performansına imza atarken, Jazz satışları bir önceki yıla oranla yüzde 26 artarak 39.613 adet ve yeni Type R modelinin sağlamış olduğu ivme ile Civic ürün gamı satışları ise yüzde 4,9 artarak 47.300 adet olarak gerçekleşti.
      Honda, İngiltere, Almanya, Fransa, İtalya ve İspanya olmak üzere Avrupa'nın en önemli beş pazarında da büyüme kaydetti. En büyük büyümeyi yüzde 98 ile İtalya pazarında kaydeden Honda yüzde 47,7 ile Finlandiya, yüzde 38,6 ile Portekiz ve yüzde 58,1 ile Romanya olmak üzere diğer Avrupa ülkelerinde de büyüdü.
    • Mümin
      Yazan: Mümin
      Honda, Ford, Rolls-Royce, Mercedes-Benz ve Tesla'yı geride bırakarak Google'ın Amerika'nın önde gelen otomotiv markaları listesinin başında geldi.

      Google'ın en çok aranan isimlerden aldığı sonuçları karşılaştırdığı 2015 listesinden farklı olarak, Google Trends 2016 listesinde, arama trafiğinde en belirgin ve sürekli artış gösteren, en yüksek öneme sahip isimler sıralandı. Honda ile ilgili anahtar kelimeler arasında özellikle güncellenmiş 2017 CR-V modeli için yapılan aramalar zirve yaptı, bunu 2017 Pilot, 2017 Civic, 2017 Accord ve 2017 HR-V anahtar kelimeleri takip etti. İkinci sıradaki Mercedes-Benz yıl boyunca tutarlı kaldı ve Florida ve Georgia'da özellikle popüler bir anahtar kelime oldu.

      Üçüncü sırada ise, Mart ayının sonlarında Model 3'ün lansmanını takiben popülaritesi büyük bir hız kazanan Tesla yer aldı. Şaşırtıcı olmayan bir şekilde, elektrikli otomobilleri seven Kaliforniya eyaleti Tesla'yı en çok arayan eyalet oldu.

      Listede Volvo dördüncü, Lamborghini beşinci sırada yer aldı. Skrillex ve Rick Ross tarafından Purple Lamborghini'nin piyasaya sürülmesinin ardından İtalyan otomobil üreticisi Lamborghini için yapılan aramalar zirveye ulaştı.

      ABD'de bu yıl en çok aranan 10 otomobil markası listesinde Ford, Jaguar, Bentley, Maserati ve Rolls-Royce da yer aldılar.
       
      Listenin ilk onu şu şekilde:
      1. Honda
      2. Mercedes-Benz
      3. Tesla
      4. Lamborghini
      5. Volvo
      6. Ford
      7. Jaguar
      8. Bentley
      9. Maserati
      10. Rolls-Royce
       
      Kaynak

×
×
  • Yeni Oluştur...