Jump to content

Yeni Renault Megane Sedan Donanım, Teknik Özellikler ve Fiyatları


İlhan
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Yeni MEGANE Sedan, sağlam, dinamik ve kromla vurgulanan hatlarıyla sınırları zorluyor. Geniş ve kaslı yapısıyla hiç olmadığı kadar kendinden emin.

Yeni Renault MEGANE Sedan - Beyaz arka planda aracın ön çapraz görünümü

Dinamik bir Sedan

Yeni Renault MEGANE Sedan dinamizmle dolup taşıyor. Kaslı kaputu, geniş omuzları, ince hatları ve şekillendirilmiş yan panelleri modern ve sofistike karakterini vurguluyor.

Yeni Renault MEGANE Sedan

 

Işığın yolunu aydınlatsın

İddialı krom ızgaranın her iki yanında yer alan PURE VISION FULL LED ön farlar, 3D Edge Dizayn C şeklinde LED gündüz sürüş farları ile daha da dikkat çekici hale geliyor. Krom elmasın hakkını gururla veren Yeni Renault MEGANE Sedan ışığıyla göz kamaştırıyor.

İç Tasarım

Yeni Renault MEGANE Sedan - Kapı açıkken arka koltuğun yandan görünümü

TFT Renkli Gösterge ekranı, renkli Head Up Display ekranı, ergonomik orta konsolu, geniş 8,7" sezgisel, dikey dokunmatik ekranı ve diğer özellikleriyle Yeni Renault MEGANE Sedan'ın direksiyonuna geçtiğinizde her şey kontrolünüz altındadır.

Yeni Renault MEGANE Sedan - Torpido

Yeni Renault MEGANE Sedan

Sürüş keyfi ayrıntılarda saklı

Yeni Renault MEGANE Sedan'ın birinci sınıf tasarım atölyelerinde biçimlendirilen ve vücudunuzu saran koltuklarına keyifle yerleşeceksiniz. Kusursuz işçiliğe sahip koltuklar aynı zamanda sürücü tarafında masaj fonksiyonlu.

Renault MEGANE Sedan - Torpido

Üst sınıf seyahat

Yeni MEGANE Sedan elektrikli açılır panoramik cam tavanıyla daha aydınlık, daha ferah… Kişiselleştirilebilir ortam ışıklandırması orta konsolu ve kapı panellerini ortaya çıkararak sürücünün ruh haline uygun atmosferi yaratıyor.  Her detayda bir sürüş keyfi, her sürüşte yeni deneyimler saklı.

Yeni Renault MEGANE Sedan

Geniş açılır cam tavan

Yeni Renault MEGANE Sedan elektrikli açılır panoramik cam tavanıyla daha aydınlık, daha ferah…

Yeni Renault MEGANE Sedan - Eller serbest bagaj kapağı

Eller serbest bagaj kapağı

Yeni Renault MEGANE Sedan'ın bagajını açmak için ellerinizi kullanmanıza gerek yok. Ayağınızı arka tamponun altında hareket ettirin ve bagaj kapağının nasıl açıldığını izleyin.

Yeni Renault MEGANE Sedan’ın içindeki tüm teknolojiler ve inovatif yenilikler güvenli bir yolculuk için… R-LINK 2 multimedya sisteminin büyük dokunmatik ekranı, MULTI-SENSE sistemi ve bağlantı teknolojileri gibi çeşitli fonksiyonlar başarıya giden yoldaki en büyük destekçiler.

Yeni Renault MEGANE Sedan - MULTI-SENSE

MULTI-SENSE

Yeni Renault MEGANE Sedan'la bütünleşeceksiniz! MULTI-SENSE sayesinde sürüş tarzınızı modunuza göre uyarlayın. Optimum konfor ve etkileyici dinamizm için 5 farklı sürüş modundan birini seçin. 

Yeni Renault MEGANE Sedan - Renkli Head Up Display ekranı

Renkli Head Up Display ekranı

Yeni Renault MEGANE Sedan renkli Head Up Display ekranıyla güvenliğinizi ve sürüş konforunuzu en üst düzeye çıkarır. Tüm önemli sürüş bilgilerini göz hizasında yansıtan renkli Head Up Display ekranı sayesinde gözünüzü yoldan ayırmadan güvenli bir yolculuk yaparsınız.

Yeni Renault MEGANE Sedan - R-LINK 2 dokunmatik tablet

R-LINK 2: Merkezi Kontrol Sistemi

R-LINK 2 multimedya sistemi sezgisel ve bağlantı teknolojili bir kontrol merkezidir. Navigasyona ve telefona erişim sesle yönlendirilebilir. Ayrıca müzik dinlemek, sürüş destek teknolojilerini yönetmek ve çeşitli hizmetlere erişim sağlamak için sadece parmak ucuyla ekrana dokunmak yeterli. Bu arada koltuk ve klima ayarlarını hafızaya kaydetmek ve altı farklı profile kadar konfigürasyon yapmak da R-LINK 2’nin özellikleri arasında.

Yeni Renault MEGANE Sedan

TFT dijital hız göstergesi

Analog göstergeler geçmişte kaldı! Yeni Renault MEGANE Sedan'ın dijital göstergesi 7" renkli TFT LCD ekranlı. Seçtiğiniz MULTI-SENSE modu da dahil olmak üzere gerekli tüm sürüş bilgileri burada. İstediğiniz gibi özelleştirebilir ve farklı temaları tercih edebilirsiniz.

Yeni Renault MEGANE Sedan - Şişe ve bardak tutucu

Yeni Renault MEGANE Sedan - Bagajın görünümü

Güvenlik

Yeni Renault MEGANE Sedan - Visio System

Visio System

Tam bir güvenlik içinde seyahat etmenizi sağlayan Visio System gerçek bir kopilot. Şerit takip sistemi ve otomatik uzun/kısa farlar ile sürüşü kolaylaştırmak için bulunduğunuz ortamı analiz eder.

Yeni Renault MEGANE Sedan - Aktif Acil Fren Sistemi

Aktif acil fren destek sistemi

Acil bir durumda frenleme yapmak gerektiğinde aktif acil fren destek sistemi devreye giriyor ve durma mesafesini azaltmak amacıyla ABS/ESC sistemini tamamlıyor.

Yeni Renault MEGANE Sedan - Kör nokta uyarı sistemi

Kör nokta uyarı sistemi

Sollama yaparken artık sürprize yer yok. Kör noktanızda bir araç varsa, Yeni Renault MEGANE Sedan sizi hemen uyarır. Tehlike varsa, tehlikenin geldiği taraftaki kapı aynasında bir ışık yanar. 

Motor Teknik Özellikleri

MkMB3N.jpg

 

QQdzok.jpg

qEXNZ5.jpg

Boyutları

gX1YJ3.jpg

Fiyatları

9GBrPk.jpg

 

Kaynak: Renault

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

18" jant + headup display +yedek lastik + metalik renk ile icon paket 99950 ediyor. Mazda pahalı diyorduk ama normalmiş.

Japonlarda Avrupa araçlara olan gümrük vergisi indirimi olsa sanırım Mazda ucuz bile kalabilir.

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 4 ay sonra ...

Arkadaşlar Selam;

şimdi bu alet hakkında benim kafama takılan bir konu var; bizim şirket araçları megane 2017 sedan ile değiştirecek ve ben de oturdum bir sürü test, video vs. izledim, henüz aleti alıp kullanmadım ancak ilk intiba olarak; bu alet mazda 3/6 çizgileri taşımıyor mu? direksiyonun formasyonu, headup display, manual vitesin ileri hızlanmaz geri yavaşlama modu, ön konsoldaki kadrajlar tip yerleşim ve modeli... bana çok çok fazla mazda3 havası verdi. 

mazda3'ü çok iyi bilen biri olarak bunu söylüyorum.. acaba (bilinen bir gerçek olabilir) renault, mazda'dan adam mı transfer etti? 

var mı konu hakkında fikri/yorumu olan.. bu arada bu konu hakkında konuşuldu mu bakmadım açıkcası...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

59 dakika önce, Onur :

Arkadaşlar Selam;

şimdi bu alet hakkında benim kafama takılan bir konu var; bizim şirket araçları megane 2017 sedan ile değiştirecek ve ben de oturdum bir sürü test, video vs. izledim, henüz aleti alıp kullanmadım ancak ilk intiba olarak; bu alet mazda 3/6 çizgileri taşımıyor mu? direksiyonun formasyonu, headup display, manual vitesin ileri hızlanmaz geri yavaşlama modu, ön konsoldaki kadrajlar tip yerleşim ve modeli... bana çok çok fazla mazda3 havası verdi. 

mazda3'ü çok iyi bilen biri olarak bunu söylüyorum.. acaba (bilinen bir gerçek olabilir) renault, mazda'dan adam mı transfer etti? 

var mı konu hakkında fikri/yorumu olan.. bu arada bu konu hakkında konuşuldu mu bakmadım açıkcası...

Haksız değilsin. Böyle bir geçiş oldu ;

http://www.autocar.co.uk/car-news/industry/renault-hires-mazda-designer

ama bence ondan da öte sen Mazda'yı özlemişsin :D 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

6 minutes ago, Burak said:

Haksız değilsin. Böyle bir geçiş oldu ;

http://www.autocar.co.uk/car-news/industry/renault-hires-mazda-designer

ama bence ondan da öte sen Mazda'yı özlemişsin :D 

ya sorma şirket standartları genelde renault olunca baya uzak kaldık mazdacıklarımızdan. yolda izde görünce ancak hasret gideriyoruz.

neyse bu megane hiç olmazsa az da olsa mazda izleri taşıyormuş kendimizi öyle avuturuz :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1 dakika önce, Onur :

ya sorma şirket standartları genelde renault olunca baya uzak kaldık mazdacıklarımızdan. yolda izde görünce ancak hasret gideriyoruz.

neyse bu megane hiç olmazsa az da olsa mazda izleri taşıyormuş kendimizi öyle avuturuz :)

Öyle ya da böyle sonuçta Fransız arabası bana hep uzak geliyor :) 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 minutes ago, Burak said:

Öyle ya da böyle sonuçta Fransız arabası bana hep uzak geliyor :) 

ben uzun yıllar renault ve peugeot kullandım, o yüzden çok yabancı değil bana, 2000li yılların başlarına kadar renault'un türkiye dominasyonundan dolayı babam çok fazla renault kullandı, 9'lar, 12'ler 19'lar ilk çıkan fluence, kangoo falan 20'den fazla cins renault kullandım. bana da amerikanlar veya koreler uzak mesela... günümüzde belki spotlarda değil ama en azından Türkiye'de Renault önemli bir ikondu, mesela bir Toros gerçeği var :P

bu arada güncel bir bilgi var tabi, peugeot GM'den opel'i satın alıyor lafları dolaşıyor ortalıkta, ilginç bir sentez olabilir. 

yeri değil ama açılırsa bir başlık baya su götürür..

 

https://www.theguardian.com/business/2017/feb/14/general-motors-sell-vauxhall-opel-psa-citreon-peugeot

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Vay @Onur gelmiş hoş gelmiş. Kendisinin yüzünü gören cennetlik. :)

Bu transferden sonra ilk tasarımı yeni Clio olmuştu. Clio içinde aynı şeyler söylenmişti. Mazda 3 çizgileri taşıyor diye !

Mevcut Clio tasarımı üzerinden yürüyerek.. Captur - Kadjar - Talisman - Megane şeklinde ilerledi Renault.

Sende şirket aracı Skoda Octavia vardı. Bayağı bir dolu, donanımlı geniş ferah araçtı.

Yeni Megane'de inşallah görünüm izleri gibi sürüş izlenimlerinide taşımışlardır..Pek sanmasam da, Eski bir Megane kullanıcısı olarak..

Halen daha Mazda 3'ün 2004 model aracında bile olan, tam bağımsız arka süspansiyon yok galiba..

Bu arada bilmiyorum sana hangi donanım gelir ama. Eğer dikeyine konumlandırılmış, tablet bilgisayar gibi görünen dokunmatik, pardon bastırmatik hatta vurdurmatik ekranlı sistem gelirse...Benim bildiğim tanıdığım Onur, Yumruğunu o ekranın içine sokar. :D:geyik: 

Klima ısı ayarını bile bu ekrana koymuşlar. 

Bu araçla ilgili en çok kulağıma gelen şikayetler bu ikisi çekiyor..

Şimdiden hayırlı uğurlu olsun Onur. Kazasız belasız kullanman dileği ile.

 

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

5 minutes ago, İlhan said:

Vay @Onur gelmiş hoş gelmiş. Kendisinin yüzünü gören cennetlik. :)

Bu transferden sonra ilk tasarımı yeni Clio olmuştu. Clio içinde aynı şeyler söylenmişti. Mazda 3 çizgileri taşıyor diye !

Mevcut Clio tasarımı üzerinden yürüyerek.. Captur - Kadjar - Talisman - Megane şeklinde ilerledi Renault.

Sende şirket aracı Skoda Octavia vardı. Bayağı bir dolu, donanımlı geniş ferah araçtı.

Yeni Megane'de inşallah görünüm izleri gibi sürüş izlenimlerinide taşımışlardır..Pek sanmasam da, Eski bir Megane kullanıcısı olarak..

Halen daha Mazda 3'ün 2004 model aracında bile olan, tam bağımsız arka süspansiyon yok galiba..

Bu arada bilmiyorum sana hangi donanım gelir ama. Eğer dikeyine konumlandırılmış, tablet bilgisayar gibi görünen dokunmatik, pardon bastırmatik hatta vurdurmatik ekranlı sistem gelirse...Benim bildiğim tanıdığım Onur, Yumruğunu o ekranın içine sokar. :D:geyik: 

Klima ısı ayarını bile bu ekrana koymuşlar. 

Bu araçla ilgili en çok kulağıma gelen şikayetler bu ikisi çekiyor..

Şimdiden hayırlı uğurlu olsun Onur. Kazasız belasız kullanman dileği ile.

 

 

@İlhan :) çok olmadı yüzümü göreli yahu yapma :)

anlattıklarına bakılırsa + şu transfer haberini de görünce ne kadar iyi bir mazda'cı olduğum bir kez daha tescillemiş oldum :) nasıl bir algılama kapasitesi bilemiyorum... 

en dolu paketi gelecek ve evet sanıyorum o tablet ekran gelecek. izlediklerimden yola çıkarak senin anlattığın kadar vurdurmatik olduğunu sanmıyorum bakacağız ancak her ayarın ordan yapılacak olması açıkçası beni daha şimdiden rahatsız etti.

yani bu araç için; mazda tasarımcısının; mazda çizgilerini geleneksel renault konseptine entegre ettiği dci motor ve edc şanzumanın harmanı diyelim :) 

kullanmaya başlayalım izlenimlerimizi de yazarız inşallah...

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Yeni megane aracımız (geçici göndermişler bizim konfig üretimdeymiş) geldi;

bir kere bu aletin eski model renault araçlarla alakası yok, sürüç keyfi, direksiyon performansı, vites hassasiyeti, motor tepkimeleri oldukça iyi.

araba sessiz ve güçlü, motoru fiziksel hacim olarak küçültmüşler ama performans bariz iyileşmiş. otomatik vites kullanımında geçişleri asla hissettirmiyor, sadece düşük devirlerde aşırı yüklenme olursa bir iki saniye salaklaşıyor ama normal (dizel-otomatik-tork davalarından)

süspansiyon inanılmaz iyileştirilmiş, gayet yumuşak ve sessiz. cam açıkken fıst fıst sesini duyuyorsunuz. 

bu alet olmuş; gayet iyi olmuş. donanım kısmına girmeyeceğim dediğim gibi bendeki şu anda geçici bir paket, kendi paketim gelince daha detaylı yazarım.

almayı düşünenler gitsinler test etsinler.. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

31 dakika önce, Fotifoti :

Röno deyince aklıma Dr. Renö Salatalık sütü, salatalık kremi geliyor emoji1.png

 

Bide DR Oetker var :) ama o tatlıııı

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • Mazda41
      Yazan: Mazda41
      Aracimi Hyundai i20 sattiktan sonra aldim. Hyundai aracim benzinli otomatikti yakitta bezdirmisti beni. Renault alinca cok memnun kaldim. Aracimi merak eden veya almak isteyenler icin basitce tanitmaya calisicam.Aracim en ust donanim olan icon paketi ve b segmenti icin dolu diyebilecegimiz bir arac navigasyon,yari deri koltuk,led far,yagmur far sensoru,ic led aydinlatma,anahtarsiz giris ve calistirma hiz sabitleyici ve limitleyici vs.Kronik trim sesleri var aracin ancak aracin yakiti mukemmel dikkat ederek kullandigimda eco modda sehir ici 5 litreler civari yakiyor.Yol tutusu ve ic aksami i 20 kiyaslarsak i 20 bariz farkla daha iyiydi. Motor ve sanziman kombinasyonu icin tercih ettim.Akliniza takilan olursa lutfen sorun
       
    • Mazdaafrika
      Yazan: Mazdaafrika
      Merhabalar herkeze,
      Malumunuz iki hafta önce talihsiz bi kaza geçirip Mazda3 ümü kaybettim,
      Yeni Mazda 3'ü sipariş etmiştim Şubat ayında inşallah 12 Haziranda teslim alacağım.
       
      Yaklaşık bir ay var ve arabasızım şuan.
      Güney Afrika'da da beyazlar maalesef göre venlik nedeniyle toplu taşımaya binemiyor.
       
      O nedenle uygun fiyata günlük işe gisip gelmede kullanacağım bi araba bakıyorum.
      Ortalama günlük 20 km yapacagim.
       
      Bir tane buldum Renault Megane 1.9tdi
      122000 km de içi temiz gibi.
      Fiyatı R350 000 türk lirasıyla 10000 tl civarı. 13000 tl ile başladık 10000 e kadar indi.
      Eleman bi elektronik veya motorunda bi arızası olmadığını söylüyor.
      Ama araba ilk çalıştığında baya bi titreme yapıyor.
      Benim eski Mazda yı gösterdiğim bi Usta var, bu Meganın servisini de o yapıyormuş. Arabanın bi sıkıntısı olmadığını söyledi.
      Ama işte güvenmiyorum. Ve maalesef burada öyle güvenebileceğiniz Ustalarda çok yok.
      Çok kararsızım, acil bi araba almam lazım, ve fiyatı da çok uygun olması gerekiyor.
      Bi fikriniz var mı acaba neden araba aşırı titreme yapar ilk çalıştığında?





       
       
      Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    • Mümin
      Yazan: Mümin
      Renault’un C segmentindeki yeni kozu Yeni Megane Sedan, Türkiye pazarı için resmi olarak duyuruldu.

      Renault, C-segmentindeki yeni model atağını Yeni Megane Sedan ile sürdürüyor. Yeni Megane Sedan segmentinde tek olan, geniş panoramik elektrikli cam tavanı ile vurgulanan dinamik tasarımı ile dikkat çekiyor. CMF C/D platformuna sahip Yeni Megane Sedan, gelişmiş konfor ve sürüş keyfi için üst segmentten alınan özelliklere de sahip.
      20’den fazla ülkede satışa sunulacak Yeni Megane Sedan Türkiye’de Oyak Renault Fabrikaları’nda üretiliyor. Müşterilerin merakla beklediği Yeni Megane Sedan Ekim 2016’da Türkiye’de satışa sunuluyor olacak.

      Üst segmentten özelliklere sahip bir sedan
      2015 sonunda Yeni Megane HB ve 2016 Mart ayında Yeni Megane Sport Tourer’ın lansmanında sonra Yeni Megane Sedan, Megane ailesinin en yeni ve son üyesi.
      Yeni Megane Sedan, Renault’nun yenilenen tasarım kimliğinin tüm özelliklerine sahip. Türkiye’de efsaneleşen Megane Sedan yeni versiyonu ile yine tüketicinin beğenisini toplayacak. Otomobilin dinamik ve ayırt edici tasarımı, dengeli oranları ve C şeklinde LED farları ile vurgulanıyor.
      Yeni Megane Sedan, arka kabin genişliği ile segmentinde ayırt ediliyor. Yeni model Eller Serbest Bagaj Kapağı sistemi ile de erişim ve kullanım kolaylığı sunuyor.
      Yeni Megane Sedan, 7’’ TFT renkli dijital ekranı, 8,7’’multimedya tablet ekranı, R-LINK 2, MULTI-SENSE, Head-up Display, Eller Serbest Park Sistemi ve diğer konfor ve sürüşe yardımcı birçok teknoloji ile üst segment otomobillerin özelliklerini taşıyor. (Aktif Acil Fren Destek Sistemi, Şerit Takip Sistemi, vb.)

      Yeni Renault Megane Sedan'ın ülkeye ve bölgeye bağlı olarak değişebilecek motor ve vites kutusu seçenekleri ise şu şekilde sıralanıyor: 
      Benzinli:
      5 ileri manuel vites kutusu veya sürekli değişken (CVT) vites kutusuna sahip 1.6 lt 115 bg 7 ileri EDC otomatik vites kutusu veya 6 ileri manuel vites kutusu seçenekleriyle TCe 1.2 lt 130 bg. Dizel: 
      6 ileri vites kutusu ile dCi 1.5 90bg , 6 ileri vites kutusu veya 6 ileri EDC otomatik vites kutusu seçenekleri ile dCi 1.5 110 bg 6-ileri manuel vites kutusu ile dCi 1.6 130 bg.
      Yeni Megane Sedan, Türkiye'deki Bursa fabrikasında üretilecek ve dünyanın dört bir yanında 20'den fazla ülkede satışa sunulacak.
      Kaynak
    • İlhan
      Yazan: İlhan
      Motor: 1598 cc, 4 silindirli turbo dizel
      Güç: 130 hp @ 4000 d/d
      Tork: 320 Nm @ 1750 d/d
      Şanzıman: 6-ileri, manuel
      0-100 km/s: 10 sn
      Son hız: 198 km/s
      Test tüketimi: Ortalama 6,5 litre/100 km
      Ağırlık: 1393 kg
      Bagaj hacmi: 434 litre
      Fiyat: 103.750 TL
      + İşçilik
      + Malzemeler
      + Dinamizm
      – Konfor
       
       
       
    • Mümin
      Yazan: Mümin
      Renault, en çok satılan modeli olan Clio'nun makyajlı halini gün yüzüne çıkardı. İşte yeni Clio'nun Renault Türkiye tarafından yayınlanan tüm detayları.

      Dünya çapında 13 milyon satış adedine sahip Clio’nun lansmanından tam yirmi yıl sonra Renault, CLIO’yu yeniliyor ve gün yüzüne çıkarıyor. Yenilenen CLIO, sahip olduğu far tasarımı ve full-LED Pure Vision farları ile birlikte yepyeni tasarım detayları sayesinde çok daha çekici bir görünüme sahip. Yeni CLIO pazarın en kapsamlı aktarma organları yelpazesinden birini sunuyor.
       
      Stil: Yeni CLIO tüm özellikleri bünyesinde barındırıyor
      Clio IV markanın 2012’de ortaya çıkan yeni tasarım kimliğini bünyesinde barındıran ilk Renault modeliydi. Belli modellerde yer alan C şekilli gündüz sürüş ışıklarını da içeren full-LED aydınlatma imzası sayesinde Yeni CLIO Renault’nun tasarım kimliğini vurgulamayı sürdürüyor. Aracın ön kısmında üzerinde Renault logosu yer alan ızgara tamamıyla yeniden tasarlandı ayrıca alt kısmı otomobile daha modern bir hava katmak amacıyla genişletildi. Arkada ise daha fazla sağlamlık hissi vermesi bakımından etek kısmı çizgileri yeniden tasarlandı.
       

      Yeni Clio’ya dört yeni renk seçeneği eklendi (Intense Kırmızı, Titanyum Grisi, İnci Beyazı ve Demir Mavisi). Bununla birlikte yeni jantlar ve jant kapakları ile birlikte çok daha geniş kişiselleştirme programı da müşterilere sunuluyor olacak.
       
      Yeni CLIO daha önce Renault’nun üst segment modellerinde kullanılan malzemeler ile donatıldı. İç mekanda kullanılan döşemeler yepyeni ve kullanılan plastik akşamların dokunuş ve görsel kalitesine özel önem gösterildi. Krom detaylar ise daha dingin ve mat bir görünüme sahip; renkler ise çok daha seçkin. Yeni Clio baştan çıkarıcı tasarım ve yüksek kaliteli detaylar arasında son derece çekici bir denge oluşturuyor.
       

      Sürüş keyfi, internet bağlantısı ve ataklık: her ihtiyaca cevap veren özellikler
      Altı vitesli düz vites kutusu ile eşleştirilen daha güçlü ve yakıt açısında verimli 1.5 dCi 110 dizel motor, Yeni CLIO’nun motor seçeneğini zenginleştiriyor. Benzinli Energy TCe 120 motorla birlikte altı vitesli düz vites kutusu ile ayrıca sunuluyor. Yeni CLIO tam 11 motor/vites kutusu seçeneği sayesinde pazarın en geniş aktarma yelpazesinden yelpazesinden birini sunuyor.
       
      Yeni CLIO, müşterilerinin beklentilerine daha fazla cevap vermek üzere geniş bir opsiyon seçeneği sunası bakımından Media Nav Evolution ve Renault R-Link Evolution adıyla iki farklı bağlantı teknolojili multimedya sistemiyle sunuluyor. Yeni CLIO, çok daha etkileyici bir ses deneyimi için Bose ses kalitesiyle donatılan ilk B segmenti Renault modeli.
       
      Arka park sensörlerine ek olarak Yeni Clio, versiyona bağlı olarak, ön park sensörleri ve geri vites kamerası da sunuyor. Daha üst segment modellerde bulunan Easy Park Assist sistemi sayesinde park manevraları aracın kendisi tarafından yapılıyor.
       

      Lansmandan itibaren sunulan Initiale Paris versiyonu
      INITIALE PARIS imzası, bir dizi özel renk ve malzeme kullanımı sayesinde en üst düzeydeki Renault seyahat konforunu sunuyor. Özel bir gri renk (metalik), Nappa deri kaplı direksiyon simidi, Nappa deri kaplı vites kolu, özel kapı panelleri, ön panel döşemesi ve ister siyah isterse de siyah/beyaz olarak tercih edilebilecek deri koltuklar araçla birlikte sunulan özellikler arasında yer alıyor. Yeni CLIO’nun INITIALE PARIS versiyonu; BOSE® premium audio, LED Pure Vision farlar ve C-şekilli gündüz sürüş ışıkları, bağlantı teknolojili servisleri ve geri görüş kamerasıyla beraber R-LINK Evolution multimedya sistemi ve Easy Park Assist sistemi standart ekipmanları ile göze çarpıyor.
       
      Yeni CLIO INITIALE PARIS ile birlikte iki farklı benzinli motor (90bg veya 120bg) ve iki dizel motor (90bg veya 110bg) seçeneği mevcut. Bu motorlar düz vites kutusu veya versiyona bağlı olarak EDC çift kavramalı otomatik vites kutusu ile alınabiliyor.
       
      Yeni Clio Türkiye ve diğer ülkelerde yılın son çeyreğinde yolarda görülmeye başlayacak.
       
      Kaynak
×
×
  • Yeni Oluştur...