Jump to content

2016 Mazda Servis Bakım Kampanyası 1 - 19 Kasım


İlhan
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

6 saat önce, İlhan :

Kaç bin km bakımı olacak ? Bildiğim kadarıyla dediğinize göre yapılacak işlemleri tam olarak sormamışsınız sanırım. 

Arkadaşlar geçen sene 280 tl ye yaptırdığım bakıma şimdi 500 tl istiyorlar.nerdeyse %100 artışla.geçen seneden farkı bildiğim kadarıyla sadece polen filtresi.

İlhan bey araç 19.000 km.de yani 20.000 bakımı yapılacak. araç aynı araç.kampanya geçen seneki gibi % 20 indirimli kampanya.

dedikleri yağ- hava-yakıt ve polen filtresi.banada fahiş geldi.birde aracı satıyorum.bu kadar para vermek istemiyorum açıkçası

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

14 dakika önce, Erceylan :

Arkadaşlar geçen sene 280 tl ye yaptırdığım bakıma şimdi 500 tl istiyorlar.nerdeyse %100 artışla.geçen seneden farkı bildiğim kadarıyla sadece polen filtresi.

İlhan bey araç 19.000 km.de yani 20.000 bakımı yapılacak. araç aynı araç.kampanya geçen seneki gibi % 20 indirimli kampanya.

dedikleri yağ- hava-yakıt ve polen filtresi.banada fahiş geldi.birde aracı satıyorum.bu kadar para vermek istemiyorum açıkçası

Bunu isteyen hangi servis Bursa İnallar yetkili servisi mi ?

Geçen seneden farkının sadece polen filtresi olduğuna emin misiniz ?

Şöyle söyleyeyim 20 bin katlarında ön arka lastiklerin revizyonu+rot balans ayarı yapılıyor normalde.

Polen filtresi değişimi var.

Bilmiyorum bujiler ne zaman değişiyor.

Bu saydıklarım listede olabilir mi ? 

Bence bunları bir sorgulayın derim.  

Bu arada hayırlısı olsun diyelim satış kararınız içinde. Kısmetse ne almayı düşünüyorsunuz ?

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bir saat önce, İlhan :

Bunu isteyen hangi servis Bursa İnallar yetkili servisi mi ?

Geçen seneden farkının sadece polen filtresi olduğuna emin misiniz ?

Şöyle söyleyeyim 20 bin katlarında ön arka lastiklerin revizyonu+rot balans ayarı yapılıyor normalde.

Polen filtresi değişimi var.

Bilmiyorum bujiler ne zaman değişiyor.

Bu saydıklarım listede olabilir mi ? 

Bence bunları bir sorgulayın derim.  

Bu arada hayırlısı olsun diyelim satış kararınız içinde. Kısmetse ne almayı düşünüyorsunuz ?

 

İlhan bey aracı satma nedenim pek gezemiyoruz.devamlı kullandığım araç olarak doblo 2014 var.günümüzde sigorta-kasko-benzin -bakım derken 2.araç bana ağır geliyor maddi olarak.

bakım içinse hem inalları hemde haldızı aradım.ikiside 500 tl masraf çıkardı.inallara kızgınım yalnız.aracı 1 ay önceden satıyordum.müşteriside hazırdı.ama araca ekspertiz hizmeti vermediler.müşteride vazgeçti.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1 hour ago, Devrim Babacan said:

Fiyatını da yazsaydınız keşke? :) Bu jantlara başından beridir tavım, ama şansıma diğer jantlar denk geldi aracımı alırken.

Hadi fiyat, bütçeme uygunsa alayım, diğerini satarım diye düşündüm. Kaça aldınız acaba? :)

Paspas, bagaj havuzu, fren balataları değişimi hepsi birden yaptığım için net fiyat tam aklımda yok ancak 390-400TL arası diye hatırlıyorum, 500TL civarı idi, %20 indirim yaptılar. Çelik subap jant ile geldi. Dışarıdan bu kalitede jantı 1000TL altına almak mümkün değil.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

4 dakika önce, Erceylan :

bakım içinse hem inalları hemde haldızı aradım.ikiside 500 tl masraf çıkardı.inallara kızgınım yalnız.aracı 1 ay önceden satıyordum.müşteriside hazırdı.ama araca ekspertiz hizmeti vermediler.müşteride vazgeçti.

Dediğim gibi o 500 Liranın içeriğini sormalısınız bence. İçeriğini bilmeden pahalı / ucuz / hesaplı demek yanlış olur.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

29 dakika önce, cengiz isot :

Merser 3.115 TL bakım masrafı çıkardı (:


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

hayır mı? motor mu yenileyecekler acaba :)

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bende bugün aracımı görenler Muğla servise bıraktım bu arada Okan beyle de tanıştım. ön fren diskleri ve balataları değişecekmiş birde dsc arada devreye girmiyor ona bakacaklar ön fren diskleri ve balataları için 550tl fiyat verdiler daha ne gelecek bakalım.

HTC One_M8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

4 saat önce, İlhan :

Dediğim gibi o 500 Liranın içeriğini sormalısınız bence. İçeriğini bilmeden pahalı / ucuz / hesaplı demek yanlış olur.

İlhan bey  hem haldız fahrettin bey hemde bursa inallara sordum.ikiside 500 tl dedi.Çok pahalı deyince dolar artışını bahane ettiler.Maalesef mazda servisleri hem 6 ayda bir servise çağırıyorlar(ben senede bir gidiyorum)hemde düdüklemeye çalışıyorlar.KİM ne derse desin araç 10 numara.Ama servisler bence koca bir HİÇ..Hele bursa inallar kendi baktıkları araca ekspertsiz vermemek ne demek yahu.Ben aracı tofaşamı götüreyim.?

SEN kendi sattığın -kendi servisliğini yaptığın-kendin bakımını yaptığın araca ekspertiz hizmeti neden vermezsin.parasınla değilmi?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

9 saat önce, İlhan :

Bunu diyen hangi servis ?

Öyle şey mi olur yahu..Siz aracınızın bakımını yaptırmışsınız diyelim..Ve jant almak istiyorsunuz, illahi bakım için gitmiş mi olmanız gerekiyormuş. Hadi yağ, hava, polen filtresi, fren disk balataları vs almaya kalkarsınız, anlarım bakım harici sarf malzemesi alamazsınız diyebilirler..

@okkko bu konunun doğrusu yanlışı nedir ? Şimdi jant alamıyor muyuz kampanya ile..

İzmir Yeni Mazda. Jantları alıp çıkamıyormuşuz. Takmaları ve işçilik yazmaları gerekiyormuş. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bu servis kampanyası süresince üyelerimizin karşılaştıkları aksaklık, eleştiri ve yorumları okuyordur umarım ilgililer. Bazı Servisler ve kampanyayı düzenleyen Mazda Türkiye arasında iletişim sıkıntısı olduğu kesin.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Burada maliyetleri kesin bilmeden düdüklüyorlar gibi kelimeleri kullanmak hoş değil.Araçlarına yılda 10.000tl servis parası harcayan VW kullanıcıları bu tabiri kullanmadı.

Ben 2013 de Hyundai i20 kullanıyordum, bakım ücreti 350tl idi ancak her seferde aracı bıraktıktan sonra şu olmuş bu olmuş diyerek bir şekilde bakım ücreti 500-600tl'yi geçerdi 2013 yılında. Daha sonra jeep renegade satın aldım. Bakımları 880tl idi. Ancak servislerin bilgisizliği, bakıma giren aracın sorun çıkarmaya başlaması vb ile satıp Mazda'ya geçtim. Cx-5 gibi büyük bir aracın bakım maliyetlerini daha önce kullandığım araçlara göre gayet normal.

Ayrıca unutmamak gerekir ki Mazda sayısı oldukça az olduğu için düşük kar oranı ile sürümden kazanmalarıda çoğu servis noktasında mümkün değil.

Bu ve benzeri maliyetlerimizi arttıran pek çok şeyde ana etmen devletimiz. Devleti yönetenler rant ile gelir sağlayıp rant ile etraflarında ki asalakları beslediği için devletin tüm politikaları rantı arttırma yönünde. İstanbul'da dünyanın en yüksek gayrimenkul kiraları ödeniyor berbat alt yapı ve şehir planlamasına rağmen. Ekmek aldığımız marketin, araç servisimizin dünyanın en pahalı kiralarını ödediğini unutmamalıyız.

devlet medya desteği ile bu konuda halkı yanlış yönlendirmeyi çok iyi beceriyor, örneğin sebze meyve fiyatları, hep aracılar suçlanır. Halbuki bu ürünler hem üretildikleri yerde hemde satıldıkları şehirde hal'e girmek zorunda. Burada ki firmalar yine yüksek kiralar ödüyor, her halde ürünler ek vergilere maruz kalıyor. İBB'nin önemli gelir kaynaklarından biridir hal. Halbu ki İBB halka hizmet için var nasıl hal gelir kapısı olur. Bu sefer piyasada işini doğru yapanlar yüksek maliyetler ile batıyor meydan kaçakçılara kalıyor...

bu sebeple gerçekten maliyetleri masaya koymadan ağır ithamlarda bulunmamak lazım, saygılar

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Vw passat aracım var. Yılda 10 binler harcamıyorsun. Servis ücreti 15.000 km de 540 tl. Adı çıkmış işte. Mazda 3 ün %30 indirimli halinden bile ucuza geliyor standart bakımları. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

6 hours ago, M.E.G said:

Vw passat aracım var. Yılda 10 binler harcamıyorsun. Servis ücreti 15.000 km de 540 tl. Adı çıkmış işte. Mazda 3 ün %30 indirimli halinden bile ucuza geliyor standart bakımları. 

Ası çıkmıştan öte bu miktarda paralar ödeyen 5 bildiğim kişi var. Aracınızın model yılı nedir? 2010'lu yıllara kadar dsg'li vw'gen araçlar neredeyse saatli bomba gibiydi. Servis bakımları makul olabilir ancak bir arıza durumunda kabul edilemez ücretler istiyorlardı, daha da kötüsü bir kez arıza yapan araç servise gittikten sonra düzenli şekilde arıza yapmaya başlıyor, servisler her seferde bahaneler ile kullanıcı hatası diyip bedeli kullanıcıya ödettiriyordu. Ayrıca resmen o kadar araç satmalarına rağmen resmen depolarında malzeme olmuyordu, kaza durumunda ayları geçen sürede yedek parça bekliyordunuz. Arkadaşım passat için 2 ay ön konsol beklemişti. Artık sonunda rakiplerin artması sebebi ile durumu toparladılar gibi ancak bu süreçte tüketiciye yaptıklarını unutacak değilim, benim böyle huylarım vardır, vw'e çalışan indirimi ile araç alma imkanına sahip olmama rağmen bileğimi kesseler vw kullanmam, gıcığım, kötü bir olayın benim başıma gelmesine gerek yok, etrafında ki insanların başına gelmiş ise ben bunu görmezden gelmem.

unutmayalım dünyada 3milyon dsg'li araç geri çağrıldı, vw'nin sorunları kabul eden özür yazıları yayınlandı, ancak Türkiye'de 1 adet araç geri çağrılmadı, tüm bedel tüketiciye yansıtıldı.

 

bu arada dsg dışında yurtdışında 2.0lt dizel motorlarda kabul edilen kronik enjeksiyon arızasıda Türkiye'de kabul edilmemekte ve bu kronik sorun başınıza geldiğinde 1.800 ile 9.000TL aralığında duruma göre ücret istenmektedir.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

7 saat önce, Batuhan79 :

Ası çıkmıştan öte bu miktarda paralar ödeyen 5 bildiğim kişi var. Aracınızın model yılı nedir? 2010'lu yıllara kadar dsg'li vw'gen araçlar neredeyse saatli bomba gibiydi. Servis bakımları makul olabilir ancak bir arıza durumunda kabul edilemez ücretler istiyorlardı, daha da kötüsü bir kez arıza yapan araç servise gittikten sonra düzenli şekilde arıza yapmaya başlıyor, servisler her seferde bahaneler ile kullanıcı hatası diyip bedeli kullanıcıya ödettiriyordu. Ayrıca resmen o kadar araç satmalarına rağmen resmen depolarında malzeme olmuyordu, kaza durumunda ayları geçen sürede yedek parça bekliyordunuz. Arkadaşım passat için 2 ay ön konsol beklemişti. Artık sonunda rakiplerin artması sebebi ile durumu toparladılar gibi ancak bu süreçte tüketiciye yaptıklarını unutacak değilim, benim böyle huylarım vardır, vw'e çalışan indirimi ile araç alma imkanına sahip olmama rağmen bileğimi kesseler vw kullanmam, gıcığım, kötü bir olayın benim başıma gelmesine gerek yok, etrafında ki insanların başına gelmiş ise ben bunu görmezden gelmem.

unutmayalım dünyada 3milyon dsg'li araç geri çağrıldı, vw'nin sorunları kabul eden özür yazıları yayınlandı, ancak Türkiye'de 1 adet araç geri çağrılmadı, tüm bedel tüketiciye yansıtıldı.

 

bu arada dsg dışında yurtdışında 2.0lt dizel motorlarda kabul edilen kronik enjeksiyon arızasıda Türkiye'de kabul edilmemekte ve bu kronik sorun başınıza geldiğinde 1.800 ile 9.000TL aralığında duruma göre ücret istenmektedir.

Standart bakımlardan bahsettim dikkat ederseniz. 

Diğer hususlara gelirsek Dsg zaten sorunlu bir şanzıman. Şans artık garanti dışında çıkmışsa araç ceremesini çekiyor. Araç garantiliyse de ses çıkarmadan değişiyorlar. Dsg arızasından 4 tanıdığım servise gitti hepsi de garantiden sıfır şanzıman takıldı. Benim aracın amartisörlerden ses geliyor diye gittim 2. Gidişimde arka amartisör grubu komple garantiden değişti. Kolçaktan ses geliyordu sıfırıyla değişti.

Mazda3 dizel de baskı balata sıkıntısını herkes biliyor 50 defa servise gitmeme rağmen değişmemekte ısrar ettiler. Abilerimiz sağolsun bir şekilde çözdük. Yeni mazda3 lerde şanzıman konusunda defalarca giden var servise. 

Vw ni çok sevmem ama servisi işleten şahısın müdahaleleri çok önemli. Servisinden de aşırı memnunum. 

Birde yılda 102 bin araç satan firmayla, bin ( sadece bin) araç satan firmanın arıza ve servisini bir tutmayın. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

4 hours ago, M.E.G said:

Standart bakımlardan bahsettim dikkat ederseniz. 

Diğer hususlara gelirsek Dsg zaten sorunlu bir şanzıman. Şans artık garanti dışında çıkmışsa araç ceremesini çekiyor. Araç garantiliyse de ses çıkarmadan değişiyorlar. Dsg arızasından 4 tanıdığım servise gitti hepsi de garantiden sıfır şanzıman takıldı. Benim aracın amartisörlerden ses geliyor diye gittim 2. Gidişimde arka amartisör grubu komple garantiden değişti. Kolçaktan ses geliyordu sıfırıyla değişti.

Mazda3 dizel de baskı balata sıkıntısını herkes biliyor 50 defa servise gitmeme rağmen değişmemekte ısrar ettiler. Abilerimiz sağolsun bir şekilde çözdük. Yeni mazda3 lerde şanzıman konusunda defalarca giden var servise. 

Vw ni çok sevmem ama servisi işleten şahısın müdahaleleri çok önemli. Servisinden de aşırı memnunum. 

Birde yılda 102 bin araç satan firmayla, bin ( sadece bin) araç satan firmanın arıza ve servisini bir tutmayın. 

Adınıza sevindim, daha önce dediğim gibi yüksek ihtimal rakiplerin artması sebebi ile servis anlayışını iyileştirmişler, yoksa kesinlikle bahsettiğiniz gibi değildi, yakın arkadaşımın aracında ki dsg arızasına kullanıcı hatası demişler 7.000tl para ücret istemişler aracı servisten alıp 300m gittikten sonra tekrar yolda kalmış ve utanmadan biz size sağlam teslim ettik demişlerdir. Utanmazlık öyle bir boyutta ki, değişen parçanın garantisi olabilir ama bu kullanıcı hatası, siz dava açsanız bile bu dava 3-4 yıl sürer, bu süreçte araç serviste kalır değeri düşer siz aracı kullanamazsınız, dava bitince sizden otopark parası isteriz, davayı kazansanız bile ülkemizde bu durumlarda tazminat verilmemektedir yani sadece biz tamir parasını karşılarız diye firma avukatları tüketiciyi tehtid etmekteydi. Bu ve benzeri tehtidleri kaç kişiden duydum. Zaten nette 2010 öncesi araştırma yaparsanız on değil binlerce benzer durum görürsünüz.  Örnek bir tanesi : https://eksisozluk.com/entry/45733316

unutmayın iyi niyet garantisini Doğuş uydurmuştur, yahu garanti garantidir iyi niyet de, işçilik parası nasıl tüketiciden istenir, hadi istendi 4bin gibi rakkam nasıl istenir. Çok yüksek ihtimal bu olay en sonunda kallavi birilerinin başına geldi, doğuş'un kulağı çekildi öyle vazgeçtiler, ama bu firmanın dünü budur. Bu arada benim VW ile bir derdim yok tüm derdim Doğuş ile

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Yeni oto, aracın 30000 bakımı normalde 360tl dedi. %30 indirimle 250tl dediler.

Bende yağı kendim getirirsem nolur dedim? onlarda yağ sizden olursa 145tl dediler yağ ve hava filtresi + yağ değiştirme ve genel bakım işte.

Aracım 2012 model %30 indirim yapıolar. @İlhan

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...