Jump to content

Mazda 323 Astina


SWeeT6six6
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Astina 1.5

Standart Donanımlar

- Arka sis farı

- Yüksek stop lambası

- Fasılalı silecekler ve dokunmatik yıkama

- Fasılalı arka cam sileceği

- Geniş açılı elektrikli ve ısıtmalı yan aynalar

- Gövde koruyucu yan bantlar

- İçeriden açılabilir yakıt depo kapağı

- Ayarlanabilir darbe emici direksiyon sistemi

- Motor devrine duyarlı hidrolik direksiyon

- Takometre

- Anten

- Radyo/teyp ve 4 hoparlör

- Çok yöne ayarlı sürücü koltuğu

- Katlanabilir ön yolcu koltuğu

- Arka koltuk kol desteği

- Katlanabilir arka koltuklar

- Bagaj bağlama kancaları

- Çok fonksiyonlu havalandırma

- Polen filtresi

- Elektrik kumandalı ön ve arka camlar

- Merkezi kilit

- Kontak anahtarı aydınlatması

- MAIDAS darbe enerjisi dağıtım sistemi

- 3H dayanıklı gövde yapısı

- Kapı içi çelik barlar

- 3 noktadan bağlantılı emniyet kemerleri

- Arka kapı tutucu pimler

- Immobilizer

- Direksiyon mili kavrama ayırma sistemi

- Dış ısı göstergesi

Opsiyonel Donanımlar

- Klima

- Otomatik vites

- ABS fren sistemi

- Sürücü ve yolcu hava yastıkları

Teknik Özellikler

- Motor tipi: DOHC

- Silindir/valf: 4/16

- Motor hacmi: 1498cc.

- Maksimum güç: 90/5500 PS/rpm DIN

- Maksimum tork: 13.6/4000 kgm/rpm DIN

- Yakıt sistemi: EGI

- Katalitik konvektör: 3 yollu

- Lastik ebadı: 185/65 R 14

- Yakıt tankı kapasitesi: 55 lt.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Astina 1.8

Standart Donanımlar- Arka sis farı

- Yüksek stop lambası

- Fasılalı silecekler ve dokunmatik yıkama

- Fasılalı arka cam sileceği

- Geniş açılı elektrikli ve ısıtmalı yan aynalar

- Gövde koruyucu yan bantlar

- İçeriden açılabilir yakıt depo kapağı

- Ayarlanabilir darbe emici direksiyon sistemi

- Motor devrine duyarlı hidrolik direksiyon

- Takometre

- Anten

- Radyo/teyp ve 4 hoparlör

- Çok yöne ayarlı sürücü koltuğu

- Katlanabilir ön yolcu koltuğu

- Arka koltuk kol desteği

- Katlanabilir arka koltuklar

- Bagaj bağlama kancaları

- Çok fonksiyonlu havalandırma

- Polen filtresi

- Elektrik kumandalı ön ve arka camlar

- Merkezi kilit

- Kontak anahtarı aydınlatması

- MAIDAS darbe enerjisi dağıtım sistemi

- 3H dayanıklı gövde yapısı

- Kapı içi çelik barlar

- 3 noktadan bağlantılı emniyet kemerleri

- Arka kapı tutucu pimler

- Immobilizer

- Direksiyon mili kavrama ayırma sistemi

- Dış ısı göstergesi

- ABS fren sistemi

- Sürücü ve yolcu hava yastıkları

İlave 1.8 GT Ekipmanları

- Alüminyum alaşımlı jantlar

- Ön sis lambaları

- Direksiyondan kumandalı RDS audio sistemi

- Super Lock Çift kilitleme mekanizması

- Başı da koruyan yan hava yastıkları

- TCS çekiş kontrol sistemi

- Yol bilgisayarı

Opsiyonel Donanımlar

- Klima

- Otomatik vites

Teknik Özellikler

- Motor tipi: DOHC

- Silindir/valf: 4/16

- Motor hacmi: 1840cc.

- Maksimum güç: 115/6000 PS/rpm DIN

- Maksimum tork: 16.5/4000 kgm/rpm DIN

- Yakıt sistemi: EGI

- Katalitik konvektör: 3 yollu

- Lastik ebadı: 185/65 R 14

- Yakıt tankı kapasitesi: 55 lt.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Kadir yanlış anlama.Arkadaşlar Astina ile ilgili kötü niyetli yorum yapmak istemediler.Sonuçta o da bir mazda.

Sadece Standart donanımda Anten,Takometre vs.belirtildiği için biraz dalgaya aldılar.Yani zaten her arabada var olan ve olması gereken bir şeyi belirtildiği için.Yoksa araba güzel ve benimde beğendiğim ve zamanında (maddiyatdan dolayı)kısmet olup alamadığım araç. ;)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Kadir yanlış anlama.Arkadaşlar Astina ile ilgili kötü niyetli yorum yapmak istemediler.Sonuçta o da bir mazda.

Sadece Standart donanımda Anten,Takometre vs.belirtildiği için biraz dalgaya aldılar.Yani zaten her arabada var olan ve olması gereken bir şeyi belirtildiği için.Yoksa araba güzel ve benimde beğendiğim ve zamanında (maddiyatdan dolayı)kısmet olup alamadığım araç. ;)

Abi eskiden tüm arabalar öyleydi zaten, utanmasalar fren pedalını yazacaklardı standart donanım listesine. Mazda'ya has bi durum değildi zaten yani... O yüzden alınacak bişey yok...

Artık beklentiler yükseldi tabi, şahsen elektrikli camlar yazana "Bu devirdi çevirmeli cam mı kaldı" diyorum...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

yoo ben yanlıs anlamadımki...hatta banada komık geldi:) ama elektrıklı cam olayına katılmıyorum...hala arka camları manuel olan araclar cok cok fazla var hemde hepsı sıfır...ama benım 90 model 323umde bıle standarttı elektrıklı cam elektrıklı ayna:)

Mesela Toyota Verso.. Arkadaşımda var 2005 yada 2006 model ama arka camlar manuel.. :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

yoo ben yanlıs anlamadımki...hatta banada komık geldi:) ama elektrıklı cam olayına katılmıyorum...hala arka camları manuel olan araclar cok cok fazla var hemde hepsı sıfır...ama benım 90 model 323umde bıle standarttı elektrıklı cam elektrıklı ayna:)

Yanlış anlamamana sevindim. Zaten Zeynep'in arabası üzerine; bizde daha önce 98 323 Familia olduğunu ve bu kasası biz aldıktan bir yıl sonra çıktıığı için içimde kanayan bir yara olduğunu söylemiştim. E bu da onun hb'si :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Elektrikli camlar ilk çıktığında bir-kaç çocuk sıkışarak boğulmuştu, onun için insanlar çekindiler uzun süre, şimdi de birçok markanın arka camları manuel yapmasının sebebi o......

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Guest uyumsuzelement

Elektrikli camlar ilk çıktığında bir-kaç çocuk sıkışarak boğulmuştu, onun için insanlar çekindiler uzun süre, şimdi de birçok markanın arka camları manuel yapmasının sebebi o......

mazdalarda sıkısacak bi durum yoktu abi camı kaldırmak için düğmeyi kaldırmak gerekiyordu bizim 626 da yani cocuk camdan bakarken yanlışlıkla düğmeye dizini koyunca cam kapandı cocuk boguldu muhabbeti olmazdı bizim guzuların atalarında:) :tey:
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Elektrikli camlar ilk çıktığında bir-kaç çocuk sıkışarak boğulmuştu, onun için insanlar çekindiler uzun süre, şimdi de birçok markanın arka camları manuel yapmasının sebebi o......

Ya da birçok markanın artık tüm camları sıkışma korumalı yapmasının  8:)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Abi denize uçtuğunda arabanın içi su dolduktan sonra kapıyı açıp çıkabiliyosun, kim uğraşır camı açıp çıkmakla.

Kaldı ki ben camdan sığmam... :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bilmiyorum valla, zaten ben arabayla denize uçtuktan sonra hiç çıkmiim arabadan, nasıl olsa "baba ben denize uçtum arabayla" dediğimde başıma gelcek şey aynı...

Söylediğinde de çok haklısın, arkadaşta eski Micra vardı, 800 kg araba, Accord'ları tokatlıyodu... :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...