Jump to content

Atmosferik Araçlara Turbo/Kanat Takan Güzel İnsanlar


quiteguide
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Kendilerine ADDZEST CAR COLOR - AZC THAILAND diyen bu arkadaşların atmosferik motorlu araçlara yaptıkları turbo & tuning uygulamaları gerçekten taktire şayan, araç 50. saniyede hareket ediyor.

Youtube kanallarından diğer uygulamalarını görmek için  https://www.youtube.com/channel/UCkSo7e3T5LivpHf8_QQgSnw

 

 

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

12 dakika önce, Mehmet Özdemir :

97 falan ölçüyorlar genelde değil mi @M.E.G ? 8 saniye diyelim buna. 

Adminim 0-96 kabul ediliyor bu genelde. Kadran hata payı olduğu için. 0-100 8.5 sn diyelim biz buna da nasıl becermişler acaba? 13 sn den 8.5 a inmesi için 200 bg falan olması lazım. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Beni şaşırtan olay, motorun çok rahat çalışması İsveç saati gibi tık tık, bir de gücün tekerlere tam kıvamında aktarılması, araç patinaja düşmüyor.

Şu ana kadar izlediğim videolarda, nasıl uygulama yaptıkları yok maalesef, hoş olsa da bizde tayca yok.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bildiğin 4 ileri otomatik şanzıman bu şekilde hızlanıyorsa ciddi güç artışı olmalı.

55 - 110 - 160 da vites atıyor. Biraz daha gitse 5. vitese de atacak :D  

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bir saat önce, Burak :

Bildiğin 4 ileri otomatik şanzıman bu şekilde hızlanıyorsa ciddi güç artışı olmalı.

55 - 110 - 160 da vites atıyor. Biraz daha gitse 5. vitese de atacak :D  

110 da vites geçişinde gelen motor sesine hasta oluyorum. Kükrüyor resmen.

Motosanat 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Videonun sonuna doğru ekranın altında mavi bir ekran gibi bir şey görünüyor. Bir kontrol ekranı var sanırım araçta. Bir de nasıl yaptıklarına dair bir fikir vermiş olsalar ne güzel olacak.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bir saat önce, Burak :

Videonun sonuna doğru ekranın altında mavi bir ekran gibi bir şey görünüyor. Bir kontrol ekranı var sanırım araçta. Bir de nasıl yaptıklarına dair bir fikir vermiş olsalar ne güzel olacak.

0.4 bar muhabbeti var, farklı videolarda farklı bar değerleri girmişler. Videoda görülen mavi cihaz, sanırım bu bar ayarını yaptığı ekipman. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 saat önce, zoptrik :

0.4 barda bir şey yok. Eğer 0.4 barla bu şekilde oluyorsa girin sıraya ECU değişimine bile gerek yok bunun için ;D

En az 2 bar :) 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

En az 2 bar [emoji4] 

 

tahminim 0.5 veya 0.8 bar , 2 bar'lık basınc ciddi bi basınc , bu arada blowoff'suz turbo sevmiiimm cuf cuf cuff etmesi lazım [emoji111]️

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

10 dakika önce, dr_azoom :

 

tahminim 0.5 veya 0.8 bar , 2 bar'lık basınc ciddi bi basınc , bu arada blowoff'suz turbo sevmiiimm cuf cuf cuff etmesi lazım emoji111.png

O mazda3'ün öyle gitmesi için en az 2 bar lazım :D 0,5bar basınçla öyle gitmez o araba, binmesem yorum yapmam :D 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

O mazda3'ün öyle gitmesi için en az 2 bar lazım [emoji3] 0,5bar basınçla öyle gitmez o araba, binmesem yorum yapmam [emoji3] 


2 barda 1-2-3-4. viteste o aracın ışınlanması lazım [emoji1] max o araç bar olarak 0,5 veya 0,8 bar
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 dakika önce, dr_azoom :

 


2 barda 1-2-3-4. viteste o aracın ışınlanması lazım emoji1.png max o araç bar olarak 0,5 veya 0,8 bar

 

4 ileri tork konvertör var o araçta, 0,8 barla ancak manueli öyle gider işte :) 0,5 bar zaten o şanzıman yer :D 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 1 ay sonra ...

Yeni mazda 3 o sıkıştırma oranıyla o donanımla turbosuz 150-155bg leri rahat verir zaten. Tek yapılması gereken kat iptali yazılım belki water methanol injection. Burada en sıkıntılı yer yazılım. Araca özel yazılım yapılmalı ve uzun uğraşlar verilmeli. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...