Jump to content

Test Günlüğü: 2017 Mazda 3


Burak
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Test Günlüğü serimize kaldığımız yerden devam ediyoruz arkadaşlar. Serinin bu bölümünde 2017 Mazda 3  ü test edeceğiz. Araç ile ilgili merak ettiklerinizi buradan iletirseniz hafta sonu boyunca gerçekleştireceğimiz test sırasında bunara cevap aramaya çalışacağız.

20170330_141416.jpg

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

7 minutes ago, Tarahumara said:

Araç power sense değil mi?

Logo bulanık çıkmış, radar sensörü belli olmuyor pek.

Ben de şüphede kalınca inip tekrar baktım, evet Power Sense ;)

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Benim en çok merak ettiğim nokta; izolasyon, yol sesi (*mıcırlı asfalt), rüzgar sesi, şehir gürültüsü (*trafik) gibi aracın "rafinelik kalitesinde" bir artış var mı?

Yoksa sizlerde verdiği his makyajsız kasa ile aynı mı?

Makyajsız testlerine katılan ekip değişmediyse, arkadaşlar bu konuyu birlikte değerlendirerek ortak bir kanı oluştururlar sanırım, görüşleriniz çok önemli olacaktır...

Heyecanla bekliyoruz...

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

6. vites 3000 devirde hız 140 mı ? yoksa 140'a daha alt devirlerde mi ulaşılıyor.

Sol ön konsoldaki tıkırtı kesilmiş mi yoksa bunda da var mı ?

Yol sesi iyileştirmesi tabi ki en önemli nokta

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Cam dışında ayna düğmelerine de ışıklandırma gelmiş mi?

Sport modunda değişim etkili mi, tepkiler nasıl?

Arka koltuklar için önden bağımsız iç aydınlatma tuşu gelmiş mi?

Saklama gözlerinde bir değişklik var mı?

Teşekkürler.

 

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Soruları not ediyoruz. Bir kısmının cevapları var ama bütünlük bozulmasın diye bir yorum yapmayacağım [emoji6]
Dede ve Torun [emoji4]
20170330_185704.thumb.jpg.627dd0a8e4c608c80eac65a98d08f166.jpg

Foti beğendi
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

arkadaşlar araba hakkında ön izlenimlerimizi paylaşayım müsadenizle..   Sorularınıza şimdilik girmeyeceğim. tek tek not alır cevap veririz hepsine bakamadık çünkü..

 

Dışarıdan başlarsak, Öncelikle aracın görüntüsü çok tatlış. kırmızış... Led farlar güzel.. kısalar güçlü... uzunların tepki süresi ateş ediyor ama aydınlatma gücü vasat... 

power sense ile gelen 18 ler yakışıklı. lastikler güzel.. yol sesi oldukça az.. motor sesi güzel ama çok geliyor içeriye. 

Sport tuşu gaz tepkilerini değiştiriyor. vites atma süresi vs..   eski , konvansiyonel otomatik şanzımanlardaki S tuşundan çok da bir farkı yok.. süspansiyonlara esp ye  bir etkisi olmuyor..

araç yolda güzel ilerliyor.. stabil. rafine.. motor sesi harici sessiz. .

çok konforlu. süspansiyonlrı çok güzel.  daha önce sedan dizel 2015 sürmüştük.  hatchback 2017 yi daha iyi buldum.

araç yolda gittiğini hissettirmiyor. bu yüzden bana başlarda gitmiyormuş gibi bir his yarattı ama leon tsi  ile denedik mazda 3 geçti. büyük şoka uğradım.. yarın başka araçlarla da denemeyi düşünüyoruz.

aracın yeni özelliklerinden en önemlisi G vectoring anlaşılamaz bir şekilde harika çalışıyor. hızlıca bir U dönüşü yaptığınızda örneğin sola doğru, araç sol arka tekerleğe fren yapıyor ve el freni çekmişsin gibi olduğu yerde dönüyor.  

makasa filan girerken çok çevik.. trafikte tüm rakiplerine plaka okutur.. ama şerit takip asistanı kapatmanız lazım..

araç şeritten çıkarken direksiyonu çeviriyor. kandil gecesi küfür etmekten bıktırdı artık.. sürekli direksiyonu çeviriyor. arabayı baya bayaa şeritte tutuyor. çılgınca şeyler pek alışkın değiliz.. hay, vay fcuk demekten araba süremedik =) 

renkli head up display çok güzel.  navigasyon filan kendini sevdirdi..aktif değilken radyo açıkken bile ekranda üstte geçtiğimiz sokakları yazıyor. 

elektronik park freni güzel.  giderken el freni tuşuna basarsanız işe yaramıyor ama basılı tutarsanız fren yapıyor... denemesem olmazdı..  

motor performansı kesinlikle beni mutlu etmedi diyebilirim .. ama leona çaktığı için bi gülümsedik =)

  • Beğen 7
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

İyi bi leoncuya denk gelin deneyin @Zealot bey. 1.2 tsi olsa aralarında 1.5 sn fark var. 1.6 tdi olsa aralarında 1.3 sn fark var. Şanzımanı sizinki kadar uzun değil. Hiç şansınız yok :) 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • Zealot
      Yazan: Zealot
      Test günlüğü serimizde sıradaki aracımız 2016 model Mazda MX-5 2.0 160ps 
      MazdaClubTR'nin 10. yılı şerefine geçtiğimiz hafta sonu @Ali arkadaşımıza emanet ettiğimiz aracı,  şimdi MazdaClubTR ekibi olarak detaylı incelemeye alacağız. 
      Türkiye'ye şimdilik sadece 1 adet getirilen 2.0 motorlu Miata'nın 1.5 ten başlıca farkları,  
      neredeyse 30sn civarında 200km hıza çıkabiliyor olması..  
      Kilitli diferansiyel,
      Billstein süspansiyonlar
      ve
      17" jantlar.. 
       
      Araç ile ilgili merak ettiklerinizi şimdiden sorabilirsiniz..  
       
      Benim ön inceleme için yarım saat civarı kullandığım hızlı roadster hakkında en çok merak ettiğim şeylerin başında,  yolda RX-8 e karşı nasıl bir performans sergileyeceği..  
      RX-8 sahibi ateşli arkadaşları h.sonu bi çay içmeye bekleriz =)
      Ayrıca mx-5 testimizde konuk olarak katılmak isteyen arkadaşların, "sağ koltuğa kendi rızamla oturdum  ve başıma geleceklerden mazdaclubtr sorumlu değildir" yazılı noter imzalı belgeyi ek'te yükleyerek konuya cevap atmalarını rica ederim..   

×
×
  • Yeni Oluştur...