Jump to content

Test Günlüğü: 2017 Mazda 3


Burak
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

4 saat önce, Fotifoti :


GPS ile mi ölçüyorsunuz büyük abi?

 

4 saat önce, M.E.G :

Torque programı varsa onunla ölçün abi...

Hiç birine gerek yok. Biz kameraya alıp frame frame video edit programında hesaplıyoruz. Km gösterge saati ile navigasyonda aldığımız hız birebir aynı. Buna dayanarak aşağıdaki sonuçları elde ettik :)

1. Deneme 10.23
2. Deneme 10.23
3. Deneme
0 - 100 10.19
0 - 130 17.10
0 - 150 24.01
( 150 den sonra yokuş aşağı )
0 - 160 27.02
0 - 179 35.11
( Viraj gelince daha zorlamadık )

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1 dakika önce, Ali :

@M.E.G Ey Mustafa bu verilere ne diyeceksin ? Yokuş aşağıdır diyeceğin kesin ama kanka :D 

Dünya düz değil zaten hep yokuş aşağı gidiyoruz :D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

5 dakika önce, Ali :

Aynen :2funny: Abi siz video ekleyin bu inanmaz. 

Onu da ekleyeceğiz de o zaman alır diye önce rakamları paylaştım. Yoksa videosuz kayıtsız ispatsız keseden sallamak yok bizde :D 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Hiç birine gerek yok. Biz kameraya alıp frame frame video edit programında hesaplıyoruz. Km gösterge saati ile navigasyonda aldığımız hız birebir aynı. Buna dayanarak aşağıdaki sonuçları elde ettik [emoji4]
1. Deneme 10.23
2. Deneme 10.23
3. Deneme
0 - 100 10.19
0 - 130 17.10
0 - 150 24.01
( 150 den sonra yokuş aşağı )
0 - 160 27.02
0 - 179 35.11
( Viraj gelince daha zorlamadık )
 

Cx3'de de gps - tako ayni gösteriyor :)
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

24 minutes ago, Burak said:

Buna dayanarak aşağıdaki sonuçları elde ettik

Mazda'nın resmi rakamları 11.9 saniye derken, 10.19'a kadar inilebilmesi çok garip deği mi? Ya bunlar yanlış yapıyor bu testi ya da siz :D 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

44 dakika önce, Burak :

 

Hiç birine gerek yok. Biz kameraya alıp frame frame video edit programında hesaplıyoruz. Km gösterge saati ile navigasyonda aldığımız hız birebir aynı. Buna dayanarak aşağıdaki sonuçları elde ettik :)

1. Deneme 10.23
2. Deneme 10.23
3. Deneme
0 - 100 10.19
0 - 130 17.10
0 - 150 24.01
( 150 den sonra yokuş aşağı )
0 - 160 27.02
0 - 179 35.11
( Viraj gelince daha zorlamadık )

 

Bunun tek açıklaması var mazdanın verileri yanlış. 100 bg in teknik verilerini kopyala yapıştır yapmışlar :))

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar, rakamlar gerçekten spekülatif olunca ben de tekrar kontrol etme gereği hissettim, haklısınız. 10.19 dediğim aslında saniye cinsinde 10.19 değilmiş. Saniyeden sonrasını 4 ile çarpmak gerekiyormuş.

Şöyle ki, kullandığım program saniyeden sonrasını frame cinsinden gösterdiği ve saniyeyi 25 frame böldüğü için 4 ile çarparsak tam değerlere ulaşıyoruz. Bu durumda hesap şu şekilde oluyor :D Rahatlayın hadi :D

1. Deneme 10.92
2. Deneme 10.92
3. Deneme
0 - 100 10.76
0 - 130 17.40
0 - 150 24.04
( 150 den sonra yokuş aşağı )
0 - 160 27.08
0 - 179 35.44
( Viraj gelince daha zorlamadık )

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

3 dakika önce, Burak :

Arkadaşlar, rakamlar gerçekten spekülatif olunca ben de tekrar kontrol etme gereği hissettim, haklısınız. 10.19 dediğim aslında saniye cinsinde 10.19 değilmiş. Saniyeden sonrasını 4 ile çarpmak gerekiyormuş.

Şöyle ki, kullandığım program saniyeden sonrasını frame cinsinden gösterdiği ve saniyeyi 25 frame böldüğü için 4 ile çarparsak tam değerlere ulaşıyoruz. Bu durumda hesap şu şekilde oluyor :D Rahatlayın hadi :D

1. Deneme 10.92
2. Deneme 10.92
3. Deneme
0 - 100 10.76
0 - 130 17.40
0 - 150 24.04
( 150 den sonra yokuş aşağı )
0 - 160 27.08
0 - 179 35.44
( Viraj gelince daha zorlamadık )

Şimdi oldu bak yine de çok iyi değerler... kışlık lastik ve 235 taban... yazlık olsa 215 taban  olsa 10.5 falan yapılır abi. 

Yine de çok ilginç....1 sn fark var...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

4 dakika önce, Burak :

Arkadaşlar, rakamlar gerçekten spekülatif olunca ben de tekrar kontrol etme gereği hissettim, haklısınız. 10.19 dediğim aslında saniye cinsinde 10.19 değilmiş. Saniyeden sonrasını 4 ile çarpmak gerekiyormuş.

Şöyle ki, kullandığım program saniyeden sonrasını frame cinsinden gösterdiği ve saniyeyi 25 frame böldüğü için 4 ile çarparsak tam değerlere ulaşıyoruz. Bu durumda hesap şu şekilde oluyor :D Rahatlayın hadi :D

1. Deneme 10.92
2. Deneme 10.92
3. Deneme
0 - 100 10.76
0 - 130 17.40
0 - 150 24.04
( 150 den sonra yokuş aşağı )
0 - 160 27.08
0 - 179 35.44
( Viraj gelince daha zorlamadık )

Bu test yapılırken arabada abi kaç kişiydiniz ? Bir wosvagen tarzı hileli işler seziyorum sayın admin :D Bir daha ölçün lütfen değerler bu verilerin altında olmazsa konuyu amerika yetkililerine ileteceğim.  

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bu test yapılırken arabada abi kaç kişiydiniz ? Bir wosvagen tarzı hileli işler seziyorum sayın admin [emoji3] Bir daha ölçün lütfen değerler bu verilerin altında olmazsa konuyu amerika yetkililerine ileteceğim.  

Ben tek denesem 9sn'de çıkacak demek ki :)
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2017 Mazda 3 çok keyifli geçen bir hafta sonu boyunca test ettik. Tüm izlenimlerimizi hem yazı hem de video olarak yayınlayacağız. Bu sefer bir değişiklik yaparak bize farklılıkları daha iyi anlatabileceği için sağ koltuğu hali hazırda 2015 Mazda 3 sahibi olan @Tarahumara 'ya devrettim. Ömer de oldukça güzel bilgiler verdi. Hafta sonunda bize ayırdığı vakit için kendisine teşekkürlerimizi iletiyoruz :) Fırsat bulup hem ekip hem de 2 aracın fotoğrafını buraya koyarsa seviniriz ;) 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Evet çok keyifli bir haftasonuydu. Ben teşekkür ederim Burak ve Ufuk abi'ye. Bir kaç kare paylaşayım o zaman :)

QaVr9r.jpg

 

X0PQ5O.jpg

 

brBzWn.jpg

 

dPOyRQ.jpg

 

01EM9V.jpg

 

4PaBXY.jpg

 

5gD5BA.jpg

 

QaVr5g.jpg

  • Beğen 9
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Benzinli, power ya da power sense Mazda 3 alma Arefe'sindeyim.ilk Mazdam olcak.5-6 sene kullanmayı planlıyorum.Ama sıfır almaya değer mi yoksa temiz bir 2. El mi almalıyım karar veremiyorum. İkisi arasında 25 bin TL civarı bir fark var.iki aracı da bilip kullandığınız için sizlerin yorumları benim için çok önemli arkadaşlar. Pür dikkat takipteyim sizleri.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

3 minutes ago, avşar said:

Benzinli, power ya da power sense Mazda 3 alma Arefe'sindeyim.ilk Mazdam olcak.5-6 sene kullanmayı planlıyorum.Ama sıfır almaya değer mi yoksa temiz bir 2. El mi almalıyım karar veremiyorum. İkisi arasında 25 bin TL civarı bir fark var.iki aracı da bilip kullandığınız için sizlerin yorumları benim için çok önemli arkadaşlar. Pür dikkat takipteyim sizleri.

25.000 tl farka değecek kadar bir yenilik yok ama finansal analizinizi yapıp kesinlikle makyajlı halini almanızı öneririm. Bu arada yine kesinlikle power sense alın. Power ile power sense arasındaki fiyat farkı kesinlikle her kuruşuna değer. Özellikle şerit takip sistemi, radar cruise ile birleşince mükemmel oluyor. Adeta yavru bir tesla gibi :D 

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Tahmin ediliyorum nasıl mükemmel olduğunu. Ama küçük sayılacak bir ilçede yaşıyorum. Sense özelliklerini en çok yılda iki üç sefer kullanabilirim. Hala değer diyorsanız, tekrardan düşünürüm.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

17 dakika önce, avşar :

Benzinli, power ya da power sense Mazda 3 alma Arefe'sindeyim.ilk Mazdam olcak.5-6 sene kullanmayı planlıyorum.Ama sıfır almaya değer mi yoksa temiz bir 2. El mi almalıyım karar veremiyorum. İkisi arasında 25 bin TL civarı bir fark var.iki aracı da bilip kullandığınız için sizlerin yorumları benim için çok önemli arkadaşlar. Pür dikkat takipteyim sizleri.

2016 dizel 3'te uygun. Bulabilirseniz düşünün derim

@Zealot foto süper :D 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • Zealot
      Yazan: Zealot
      Test günlüğü serimizde sıradaki aracımız 2016 model Mazda MX-5 2.0 160ps 
      MazdaClubTR'nin 10. yılı şerefine geçtiğimiz hafta sonu @Ali arkadaşımıza emanet ettiğimiz aracı,  şimdi MazdaClubTR ekibi olarak detaylı incelemeye alacağız. 
      Türkiye'ye şimdilik sadece 1 adet getirilen 2.0 motorlu Miata'nın 1.5 ten başlıca farkları,  
      neredeyse 30sn civarında 200km hıza çıkabiliyor olması..  
      Kilitli diferansiyel,
      Billstein süspansiyonlar
      ve
      17" jantlar.. 
       
      Araç ile ilgili merak ettiklerinizi şimdiden sorabilirsiniz..  
       
      Benim ön inceleme için yarım saat civarı kullandığım hızlı roadster hakkında en çok merak ettiğim şeylerin başında,  yolda RX-8 e karşı nasıl bir performans sergileyeceği..  
      RX-8 sahibi ateşli arkadaşları h.sonu bi çay içmeye bekleriz =)
      Ayrıca mx-5 testimizde konuk olarak katılmak isteyen arkadaşların, "sağ koltuğa kendi rızamla oturdum  ve başıma geleceklerden mazdaclubtr sorumlu değildir" yazılı noter imzalı belgeyi ek'te yükleyerek konuya cevap atmalarını rica ederim..   

×
×
  • Yeni Oluştur...