Jump to content

Test Günlüğü: 2016 Mazda MX-5 2.0


Zealot
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Şimdi, Burak :

@SweepeR Benim burada senden talebim ki seni de rahatlatacaktır, herhangi bir değişim öncesi bir 0-150 videosu çekmen. Böylelikle elinde bir referans olacak, olası sorun ve gelişmeleri rahatlıkla takip edebileceksin. Eğer yaparsan verileri  bizimle de paylaşmayı ihmal etme sakın ;) 

Tamamdır, hatta geç saatlerde tem de ara hızlanma denemeleri de yaparım :) 0-100-200 ve 100-200 denemesi iyi olur.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Kaçıran bir baskı ile gaza asılarak hiçbir yere gidemez, hiç bir yokuşu çıkamaz, belki düzde bile gidemez, asla tam güçte hızlanamazsın..  o kaçırdığı anda ısınıp sürtünmeyi azaltır ve dahada kaçırır ve fıldır fıldır döner volantın üzerinde...   

debriyaj baskı balata testi yıllardır çok basit ve çok kesin bi yöntemle yapılır..

el freni çekilir. 

basarsın 5bin devir..  rölantide..  debriyaja bas..  6 ya at..   çek ayağını birden..     

stop ederse baskı güçlü.  herşey normal..  hiç bi sorun yok..

 

yok stop etmez de saçma bi şekilde , araç durduğu yerde devir yükselirse, işte o an balata kaçırıyor demektir..

5 sn  den fazla yaparsan ısınmaya kokmaya başlar.. 30 sn sonra sağlam balata bile biter. 

 

sevgiler 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • Burak
      Yazan: Burak
      Test Günlüğü serimize kaldığımız yerden devam ediyoruz arkadaşlar. Serinin bu bölümünde 2017 Mazda 3  ü test edeceğiz. Araç ile ilgili merak ettiklerinizi buradan iletirseniz hafta sonu boyunca gerçekleştireceğimiz test sırasında bunara cevap aramaya çalışacağız.


×
×
  • Yeni Oluştur...