Jump to content

2017 BBR Mazda MX-5 Turbo 252 HP Güç, 320 Nm Tork Üretiyor


MazdaClubTR
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

İngiliz firması BBR 4.Nesil Mazda MX-5/Miata ND 2.0 için 252 HP güç ve 320 Nm tork üreten "Stage 1" Turbo Modifikasyonu duyurdu.

Avrupa müşterileri için şirketin Brackley şehrindeki tesislerde , Amerika için ise Flyin' Miata firması tarafından yapılabileceği duyurulan modifikasyonun değeri 4995 Sterlin + vergiler ile yaklaşık 24.000 TL + vergiler olarak bildirildi.

BBR Mazda MX-5 Stage 1 Turbo - Action

Peki bu modifikasyon sonucunda aracın teknik verileri nasıl değişiyor ?

  • Tamamen yenilenmiş, 2015 yılı ve sonrası üretilen Mazda MX-5/Miata ND 2.0 araçlar ( RF de dahil ) için turbo.
  • Güncelleme sonrası motor 252 HP ve 320 Nm tork üretmeye başlıyor.
  • 0-60 mil/saat yani 0-96 km/saate sadece 5 saniyede çıkan aracın hızı 255 km/saat ile sınırlandırılmıştır.
  • Fabrika çıkışı Mazda güvenlik özellikleri ve MOT emisyon uyumluluğu korunmuştur.
  • Fabrika kalitesinde uygulama yapılır ve istenirse araç tamamen orijinal haline döndürülebilir.

Turbo ile güçlendirilen SKYACTIV-G motor maksimum gücünü 7.150 devirde, maksimum tork değerini 3.250 devirde veriyor. 2.750 ile 6.500 d/d aralığındaysa 271 Nm tork alınabilen aracın 0-100 hızlanması ise fabrika verilerine göre 2 saniye düşerek 5 saniye civarında oluşuyor.

BBR Mazda MX-5 Stage 1 Turbo - Güç Eğrisi

BBR Mazda MX-5 Stage 1 Turbo - Parçalar

 

Kaynak : 2017 BBR Mazda MX-5 2.0 Stage 1 Turbo


Tüm haberi görüntüle

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

7 dakika önce, bozkurt358 :

1.5 bekleyelimemoji41.png

SM-C5000 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

İlk gelen sorulardan birisi de bu olmuş ama bir cevap gelmemiş henüz :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Adamlarda 2.0 motor seçeneği varken 1.5 i alıp turbo besleme yapacağı uzak bir hayalden öteye gitmez sanırım... :)

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

11 dakika önce, Black Or White :

Adamlarda 2.0 motor seçeneği varken 1.5 i alıp turbo besleme yapacağı uzak bir hayalden öteye gitmez sanırım... :)

Öyle deme, Avrupa da 1.5 de oldukça satılıyor ve tutuluyor. Bence göz ardı etmezler bu durumu 

Bu ara 2.0 bizde de var, yeter ki parasını ödemeyi göze al :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Öyle deme, Avrupa da 1.5 de oldukça satılıyor ve tutuluyor. Bence göz ardı etmezler bu durumu 
Bu ara 2.0 bizde de var, yeter ki parasını ödemeyi göze al [emoji4]


Benim bahsettiğim 1.5 mazda 3 lerdi... :)
Arabayı alırken istedim 2.0 m3 gelmez dediler ne yazıkki... :)

Avrupada 2.0 mazda 3 almak varken neden 1.5 i alsınlar.. ve kalkıp ona masraf yapıp 150 ps lere çıkartsınlar... bence çok mantıksız... :)
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Aynen olur. Olmadı en kötü pistonlar değişir yine olur. Tamamen duygusal :D 

2.0 da sıkıştırma oranı farkı yok. 1.5 için geçerli o bildiğim kadarıyla. Vanos farkı mı vardı @Zealot daha iyi biliyor. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

mazda 6 ya olmaz..   

egsoz sistemi farklı olduğu için headers ve turbo uymaz.

sıkıştırma oranı farklı olduğu için ateşleme uymaz

ecu uymaz

vvt elektrikli, fresh duct falan uymaz

sanzıman kaldırmaz.. 

mazda 6 ya uymaz işte =)   

 

__  

ayrıca 1.5 e de gelmez bence..   avrupada 1.5 ile 2.0 arasında çok fiyat farkı olmadığı için, güç isteyenlerin 2.0 almasını ve bunu koymasını beklerler

 

bir de bu araba 2.0 stock haliyle bile çok sakat gidiyordu..  böyle fazla gelir bence.. en fazla 200 hp olsun..  

yada 255 lastikler büyük frenler falan , bayaa değişiklik yapmak lazım... gerçekten stock haliyle istanbul trafiğinde kimler geldi de yakalayamadı bile..  böyle   süper sportların peşine gider.. lambo, ferro  vss

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

mazda 6 ya olmaz..   
egsoz sistemi farklı olduğu için headers ve turbo uymaz.
sıkıştırma oranı farklı olduğu için ateşleme uymaz
ecu uymaz
vvt elektrikli, fresh duct falan uymaz
sanzıman kaldırmaz.. 
mazda 6 ya uymaz işte =)   
 
__  
ayrıca 1.5 e de gelmez bence..   avrupada 1.5 ile 2.0 arasında çok fiyat farkı olmadığı için, güç isteyenlerin 2.0 almasını ve bunu koymasını beklerler
 
bir de bu araba 2.0 stock haliyle bile çok sakat gidiyordu..  böyle fazla gelir bence.. en fazla 200 hp olsun..  
yada 255 lastikler büyük frenler falan , bayaa değişiklik yapmak lazım... gerçekten stock haliyle istanbul trafiğinde kimler geldi de yakalayamadı bile..  böyle   süper sportların peşine gider.. lambo, ferro  vss

Sonuçta ışıkta hepsini yakalıyorsun [emoji1] bende de fazla olmuş . Uçar bu tutamayız [emoji52]
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 1 ay sonra ...

bence MX-5 serisi tek kişilik otomobil..bagaj olmadığı için şöförün yanına bavul konuluyor..bavulla muhabbet ederek yolculuğu tamamlıyorsunuz..:tey:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...