Jump to content

Yeni Mazda CX-5 Fiyatı Belli Oldu


Mümin
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Premium diyorsa araçlarına dört dört olmalı hacı abi [emoji6] Arteon 2.0 tdi 150 bg de var 2.0 tdi 240 bg de. Bu arada vw hacim/güç oranında en iyi dizel. Ondan sonra bmw 2.0 dizel 218 bg geliyor. 

Mazda'nın da 2.2'si var . Al güç lazımsa :) 2.5T de var [emoji12]
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Şimdi olay dallanıp budaklanıyor ama CX-5 veya Ateca , hadi CX-3 ü de katalım. Bizim gibi insanlar için 4x4 olmasının hiçbir esprisi yok (Erzurum için bilemem) bu sebeple Ateca nın 124 bin dediği 4x2 excellence donanımlısı hakkaten çok iyi fiyat olarak. Ayrıca Mustafa'nın da dediği gibi ikinci el fiyatlarına saçma sapan rakamlar yazıyorlar. 

Kesinlikle Mazda yı görünce ruhumu verecek gibi oluyorum ve ne olursa olsun 2.0 Mazda 6 nın keyfini tatmayı çok isterim. Fakat cebime dokunmasın dediğim zaman Seat VAG dahi olsa çok iyi bir alternatif günümüz şartlarındaki Ülkemde. Leon satışları bile segment birincisi olan Golf'ü zorluyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bendeki reflex 3 ü arkadaşa verdim. Sonrasında kendime ikinci nesil impressive veya 1.nesil touring bakmaya başladım. Touring lere 100K nın altındaysa 45000, Impressive lere 60 bin yazan vardı. Bahsettiğim araçlar 2007-2012 model yılı aralığında. Gezinirken 1.2 TSI Manuel Leon lara gözüm kaydı. Hatta @İlhan abinin bu araçla ilgili 4-5 iletisini okumuştum ve aynı aralıkta bu aracı aldım. Gönlüm bundan yana mı  ? Hayır, hala Mazda tarafındayım ama cebim ve mantığım ? evet, olduğum yerde. Bundan sonraki durak neresi ? kesinlikle öncelik Mazda ama saçma sapan fiyatlandırmalar devam ederse birşey diyemem.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bendeki reflex 3 ü arkadaşa verdim. Sonrasında kendime ikinci nesil impressive veya 1.nesil touring bakmaya başladım. Touring lere 100K nın altındaysa 45000, Impressive lere 60 bin yazan vardı. Bahsettiğim araçlar 2007-2012 model yılı aralığında. Gezinirken 1.2 TSI Manuel Leon lara gözüm kaydı. Hatta [mention=5155]İlhan[/mention] abinin bu araçla ilgili 4-5 iletisini okumuştum ve aynı aralıkta bu aracı aldım. Gönlüm bundan yana mı  ? Hayır, hala Mazda tarafındayım ama cebim ve mantığım ? evet, olduğum yerde. Bundan sonraki durak neresi ? kesinlikle öncelik Mazda ama saçma sapan fiyatlandırmalar devam ederse birşey diyemem.

Ne yakıyor [emoji12]
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

3 saat önce, Fotifoti :


Ne yakıyor emoji12.png

Maraş - Manavgat/Antalya git gel toplamda 1400 km, gidişte 120 km sabit hız, dönüşte 130 genelde. 2 yetişkin, 2 çocuk. Bagaj dolu, klima açık. 5.7 - 5.8 litre

Maraş şehir içi kullanım klima açık bende 6,5 - 7.0 Hanım kullanırsa 7,0 - 8,0

Tatminkar mıdır ?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Maraş - Manavgat/Antalya git gel toplamda 1400 km, gidişte 120 km sabit hız, dönüşte 130 genelde. 2 yetişkin, 2 çocuk. Bagaj dolu, klima açık. 5.7 - 5.8 litre
Maraş şehir içi kullanım klima açık bende 6,5 - 7.0 Hanım kullanırsa 7,0 - 8,0
Tatminkar mıdır ?

İdare eder . 0-100 8sn tatminkar olurdu [emoji12]
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

16 saat önce, Fotifoti :


İdare eder . 0-100 8sn tatminkar olurdu [emoji12]

1.4 TSI ler sanki 1.5 skyactivle aynı veya 0,5 - 1,0 litre yüksek yakıyor gibi. 

1.2 TSI lar ise 0,5 - 1,0 litre 1.5 skyactivlerden az yakıyor gibi ama fark yok denecek kadar az olabilir.

Tabi bunların her ikisi de manuel donanım için. Ayrıca bana kimse DSG manuelden az yakıyor demesin. 

0-100 FR larda tam 8 saniye @Fotifoti ;D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

17 dakika önce, Mümin :

1.4 TSI ler sanki 1.5 skyactivle aynı veya 0,5 - 1,0 litre yüksek yakıyor gibi. 

1.2 TSI lar ise 0,5 - 1,0 litre 1.5 skyactivlerden az yakıyor gibi ama fark yok denecek kadar az olabilir.

Tabi bunların her ikisi de manuel donanım için. Ayrıca bana kimse DSG manuelden az yakıyor demesin. 

0-100 FR larda tam 8 saniye @Fotifoti ;D

Dsg çok mu yakıyor manuelden?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

21 saat önce, Mümin :

Bendeki reflex 3 ü arkadaşa verdim. Sonrasında kendime ikinci nesil impressive veya 1.nesil touring bakmaya başladım. Touring lere 100K nın altındaysa 45000, Impressive lere 60 bin yazan vardı. Bahsettiğim araçlar 2007-2012 model yılı aralığında. Gezinirken 1.2 TSI Manuel Leon lara gözüm kaydı. Hatta @İlhan abinin bu araçla ilgili 4-5 iletisini okumuştum ve aynı aralıkta bu aracı aldım. Gönlüm bundan yana mı  ? Hayır, hala Mazda tarafındayım ama cebim ve mantığım ? evet, olduğum yerde. Bundan sonraki durak neresi ? kesinlikle öncelik Mazda ama saçma sapan fiyatlandırmalar devam ederse birşey diyemem.

Bende bir ara model düşüreyim dedim ve benzer araştırmalar yapmıştım..özellike dizel 3 ve mirai fiyatlarını gördükten ve de araçların çoğunun ya yüksek km li veya hasarlı olduklarını gördükten sonra bu işten vazgeçmiştim.. Sizin aracınızın muadili olan golf arkadaşımda var ve bizim skyactiv den az yakıyor.. Leon bence başarılı bir tercih olmuş.. Amam işte mazdadan vazgeçemiyoruz :) sizde muhtemelen 3-5 sene sonra dönersiniz..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Konu CX-5'den baya bir uzaklaşmış.

Araç alım kriterleri kişiden kişiye değişir ve çok paremetrelidir
Benim için, VW en az yakıt yakan, en performanslı, en uygun fiyatlı, tasarımı en güzel taşıt olsa bile benim satın almayacağım bir markadır. Ülkemizde tüketiciyi eşşek yerine koyan, kabul edilmez davranışlar sergileyen bir markayı satın almak ülkemin vatandaşlarına bir küfürde benim etmem manasına gelir. Bu sebep ile asla almayacağım bir markadır. Malesef halkımız bu konularda çok duyarsız olduğu için VW'den güç alan diğer markalarda gelecekte tüketiciye karşı küstahlaşabilecektir.

İster bugün tüm DSG sorunlarını çözmüş olsun, dün o kepazelikleri yapan marka -o kepazelikleri yapmıştır.

Olsun aracım daha fazla yaksın.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 saat önce, M.E.G :

Dsg çok mu yakıyor manuelden?

Evet Mustafa, arkadaşta 2015 Golf DSG var, aynı yolda benden 1 litre fazla yakıyor en az. Araçların kilo farkları da yok. 

2 saat önce, Montimpex :

Bende bir ara model düşüreyim dedim ve benzer araştırmalar yapmıştım..özellike dizel 3 ve mirai fiyatlarını gördükten ve de araçların çoğunun ya yüksek km li veya hasarlı olduklarını gördükten sonra bu işten vazgeçmiştim.. Sizin aracınızın muadili olan golf arkadaşımda var ve bizim skyactiv den az yakıyor.. Leon bence başarılı bir tercih olmuş.. Amam işte mazdadan vazgeçemiyoruz :) sizde muhtemelen 3-5 sene sonra dönersiniz..

3-5 seneye kalmaz, seneye değiştiririm inşallah. Hem km hemde aynı araç durduramıyor beni maalesef.

Alışmış kudurmuştan beterdir olayı var maalesef. En iyi beni @M.E.G Mustafa anlar.

28 dakika önce, zoptrik :

2.5T Erzurumda iyi gider :D 

2.0 dan 2.5 e geçmez MTV ve ÖTV olarak fazla zorlamaz diyorsun 8)

22 dakika önce, Batuhan79 :

Konu CX-5'den baya bir uzaklaşmış.

Araç alım kriterleri kişiden kişiye değişir ve çok paremetrelidir
Benim için, VW en az yakıt yakan, en performanslı, en uygun fiyatlı, tasarımı en güzel taşıt olsa bile benim satın almayacağım bir markadır. Ülkemizde tüketiciyi eşşek yerine koyan, kabul edilmez davranışlar sergileyen bir markayı satın almak ülkemin vatandaşlarına bir küfürde benim etmem manasına gelir. Bu sebep ile asla almayacağım bir markadır. Malesef halkımız bu konularda çok duyarsız olduğu için VW'den güç alan diğer markalarda gelecekte tüketiciye karşı küstahlaşabilecektir.

İster bugün tüm DSG sorunlarını çözmüş olsun, dün o kepazelikleri yapan marka -o kepazelikleri yapmıştır.

Olsun aracım daha fazla yaksın.

Kusursuz marka elbette yok. Fakat araç alırken herkesin kıstasları ister istemez farklı. Uzun süreli bir kullanım için çoğu insan piyasa şartlarına ve sıfır fiyatı, ikinci el değerine bakmayacaktır. Ancak kısa süreli kullanımlarda (1-2 yıl gibi) bunu dikkate  alıyorsunuz. 

Mazda'yı çok seviyorum ve 1.nesil 3'e hala hayranım ama 2008 model manuel Touring 120K daki araca 45000 yazılırsa ben kuzu kuzu başka marka alırım. Az bilinen araçların sahipleri araçlarının temiz olduğundan eminse maalesef çok uçuk fiyatlar yazıyorlar.

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

26 dakika önce, M.E.G :

@Mümin seat, vw grubundan az yakıyor. Golf manuelden de senin araç az yakar. 140 lık leon,  aynı motor golf ten 1 lt az yakıyor. İkiside otomatik.

Şasi, Motor, Şanzıman, kilo aynı. neden o kadar fark etsin ki ? Aerodinamik bu kadar etki edemez ve etse bile bunu neden seat için kullansın ki ? VW için kullanmaz mı ?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 dakika önce, Mümin :

Şasi, Motor, Şanzıman, kilo aynı. neden o kadar fark etsin ki ? Aerodinamik bu kadar etki edemez ve etse bile bunu neden seat için kullansın ki ? VW için kullanmaz mı ?

O kısmını bilmiyorum ama şehir içi golf act 9.0 litre yakıyor ve saçma sapan bi şekilde sürekli patinaja kalıyor, leon act 7.5 litre yakıyor ve patinaja kalmıyor araç. Yazılım meselesi heralde. Leon daha hafif golften ayrıca ben öyle hatırlıyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar ya konunun başlığını değiştirin yada başka konu altında tartışın lütfen. 
CX-5 hakkında yeni bir mesaj atıldı diye foruma giriyorum, alakasız VW grubu sohbeti.

  • Beğen 1
  • Teşekkürler 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

13 dakika önce, Batuhan79 :

Arkadaşlar ya konunun başlığını değiştirin yada başka konu altında tartışın lütfen. 
CX-5 hakkında yeni bir mesaj atıldı diye foruma giriyorum, alakasız VW grubu sohbeti.

Pardon. CX-5 için yazıyorum. Sizi foruma tekrar sokmak için :rolleyes:

Bu araç 2.0 olacaksa neden Turbolu olmuyor ? Nihayetinde 2.2 ve yukarısı için Turbo lu motor yapıyorsan buna da yapabilirsin değil mi ? 2.2 dizel turbolu ve 2.5 turbolu da diretmek nedendir ? Geliştirme maliyeti demeyin çünkü Dizellere de Skyactiv takma ismini koydular ve bir sürü revize yaptılar. Mercedes de 2.2 litre dizel motoru çok seviyor nedense. 

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

16 dakika önce, Mümin :

Pardon. CX-5 için yazıyorum. Sizi foruma tekrar sokmak için :rolleyes:

Bu araç 2.0 olacaksa neden Turbolu olmuyor ? Nihayetinde 2.2 ve yukarısı için Turbo lu motor yapıyorsan buna da yapabilirsin değil mi ? 2.2 dizel turbolu ve 2.5 turbolu da diretmek nedendir ? Geliştirme maliyeti demeyin çünkü Dizellere de Skyactiv takma ismini koydular ve bir sürü revize yaptılar. Mercedes de 2.2 litre dizel motoru çok seviyor nedense. 

 

 

Teşekkürler :)

Mazda'nın ana müşterisi ABD, ABD'li yetişkinleri için turbo pek önemli hatta istenen bir özellik değil. Zaman ile bu değişirmi -göreceğiz. Örneğin Fiat Jeep'i satın aldı. Jeep Fiat'ın motorlarını kullanmaya başladı. Ama ABD'de daha yüksek torklu 1.4lt multi jet motorlu Jeep satılmaz iken 2.4lt atmosferik motorlusu satıldı. Tüketici alışkanlıkları yüksek ihtimal ile. Hal böyle olunca Mazda'nı için todo listlerde turbo motor geriye düşüyor. cx-9 için 2.5lt turbo kullanıyorlar. Pek çok platformda mazda ya benzer sorular soruluyor. Ben bir kullanıcı olarak 2.0lt atmosferik motorlu cx-5'in performansından gayet memnunum, ABD'de de benim gibi düşünenler çoğunlukta demek ki. Mazda kaynakları kısıtlı bir firma olduğu için todo listelerini çok itinalı oluşturuyorlardır. 

Benzer sorular burada da sorulmuş

http://www.caradvice.com.au/428432/mazda-still-saying-no-to-turbocharged-performance-cars/

 

  • Teşekkürler 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...