Jump to content

Yeni Mazda CX-5 Fiyatı Belli Oldu


Mümin
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

59 dakika önce, Batuhan79 :

Arkadaşlar ya konunun başlığını değiştirin yada başka konu altında tartışın lütfen. 
CX-5 hakkında yeni bir mesaj atıldı diye foruma giriyorum, alakasız VW grubu sohbeti.

Her konu altında başka bilgiler paylaşılabiliyor. Konu konuyu açıyor. Sadece cx5 ten ibaret olsa konu son bulur, bu kadar aktif olmaz. Cx5 te kimsenin dikkatini çekmez. Reklamın iyisi kötüsü olmaz ;) Önemli olan konunun aktif olması. Alınacak bir şey yok hocam :) 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

59 dakika önce, Mümin :

Pardon. CX-5 için yazıyorum. Sizi foruma tekrar sokmak için :rolleyes:

Bu araç 2.0 olacaksa neden Turbolu olmuyor ? Nihayetinde 2.2 ve yukarısı için Turbo lu motor yapıyorsan buna da yapabilirsin değil mi ? 2.2 dizel turbolu ve 2.5 turbolu da diretmek nedendir ? Geliştirme maliyeti demeyin çünkü Dizellere de Skyactiv takma ismini koydular ve bir sürü revize yaptılar. Mercedes de 2.2 litre dizel motoru çok seviyor nedense. 

 

Emisyonları da dikkate alıyor musunuz? Hileli çıkmayan tek dizel galiba mazda oldu. Motor hacminden vergi almak sadece bizde kaldı galiba. İsteyene zaten en dusuk vergiyle 2.2 turbo dizel 470tork ile verirken niye uğraşsın 2.0T ile. Sorunsuzluk ve sürüş keyfine negatif etkisi olacakken. Ayrıca neye yetmiyor 160hp o da ayrı soru işareti bende :) 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

45 dakika önce, Fotifoti :

Emisyonları da dikkate alıyor musunuz? Hileli çıkmayan tek dizel galiba mazda oldu. Motor hacminden vergi almak sadece bizde kaldı galiba. İsteyene zaten en dusuk vergiyle 2.2 turbo dizel 470tork ile verirken niye uğraşsın 2.0T ile. Sorunsuzluk ve sürüş keyfine negatif etkisi olacakken. Ayrıca neye yetmiyor 160hp o da ayrı soru işareti bende :) 

160 260 360 ...1360 derken adamlar 1500 yaptı Chiron ile. İnsanoğlunu toprak doyurur derler ya bunun sebebi o @Fotifoti can. 

2.0 larda 300hp ler fabrika üretim olarak standart olarak çıktığı için 160 neyy laaayn deniliyor işte. 

 

2 saat önce, M.E.G :

O kısmını bilmiyorum ama şehir içi golf act 9.0 litre yakıyor ve saçma sapan bi şekilde sürekli patinaja kalıyor, leon act 7.5 litre yakıyor ve patinaja kalmıyor araç. Yazılım meselesi heralde. Leon daha hafif golften ayrıca ben öyle hatırlıyorum.

Leon 1.2 Style 1160 kg, Comfortline 1225 kg yazıyor. FR ve Highline ACT kilolarına ayrıca bakmak lazım ama FR hafif kalır gibime geliyor. 

Bir saat önce, Batuhan79 :

Teşekkürler :)

Mazda'nın ana müşterisi ABD, ABD'li yetişkinleri için turbo pek önemli hatta istenen bir özellik değil. Zaman ile bu değişirmi -göreceğiz. Örneğin Fiat Jeep'i satın aldı. Jeep Fiat'ın motorlarını kullanmaya başladı. Ama ABD'de daha yüksek torklu 1.4lt multi jet motorlu Jeep satılmaz iken 2.4lt atmosferik motorlusu satıldı. Tüketici alışkanlıkları yüksek ihtimal ile. Hal böyle olunca Mazda'nı için todo listlerde turbo motor geriye düşüyor. cx-9 için 2.5lt turbo kullanıyorlar. Pek çok platformda mazda ya benzer sorular soruluyor. Ben bir kullanıcı olarak 2.0lt atmosferik motorlu cx-5'in performansından gayet memnunum, ABD'de de benim gibi düşünenler çoğunlukta demek ki. Mazda kaynakları kısıtlı bir firma olduğu için todo listelerini çok itinalı oluşturuyorlardır. 

Benzer sorular burada da sorulmuş

http://www.caradvice.com.au/428432/mazda-still-saying-no-to-turbocharged-performance-cars/

 

Acaba Skyactiv 2.jenerasyon veya HCCI motor tipleri nasıl olacak. Asıl ben onu merak ediyorum. 2 - 3 yıl içerisinde bu motorlar yollarda olacak. Dizel torku verdiği iddia edilen HCCI Skyactiv 2 olarak lanse edilirse 3-5 sene sonra da hybritinin dünyaya satarlarsa işte o zaman ortalık karışır.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...