Jump to content

Ford Fiesta 1.0T Ecoboost Performance Upgrade Loading Complete


Srkn
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Selam arkadaşlar.

 

Bu performans işinin virüsünü bir kaptımı daha duramassın,sonu yok derlerdide inanmazdım doğruymuş meğersem.Arabanın freni var bastınmı duruyorsunda kendi frenimi bulamıyorum :)

İleriye dönük parçalar için uzun yazışmalarımız sonucunda Mountune performance'dan ilk parti parçalarımız geldi ve yüklemeler yapıldı.Belki aramızda aracına performans yaptırmak isteyenler olabilir onları bir nebze aydınlatabilirsem araçtaki değişiklikleri aktarabilirsem ne mutlu bana.Revo stage 2 yazılımdan dan sonra gelen parçalar;komple milltek egzos,mountune performance intercooler,mountune charge pipe upgrade kit,mountune indiksiyon performans hortumları,mountune performance roll restirictor (sert kalkışlarda ve vites değişimlerinde motor hareketini sıfıra indirip torku maximum seviyede hissettirir) ve mountune short shifter.

İlk izlenimim olarak motoru 5 km kadar ısıttıktan sonra ışıklarda sert bir kalkıştan sonra 1.2.3. vites derken yüzümde gıcık bir gülümseme ve mimik oluşumuna müdahale edemedim:)Son kullandığım fiesta gitmiş yerine bambaşka bir araç gelmiş resmen.İvmelenme vites değiştirme hissiyatı ve turbo basıncı enfes,resmen ısıra ısıra gidiyor.Hele devir yükselirken debriyaja basıp bir üst vitese geçerken bov dan çıkan tıss sesi insanın içini gıcıklıyor.Şu an araç tehlikeli bir boyutta viraj dönerken gaza yüklenildiğinde ciddi tork çekmesi var.Keza sert kalkışlardada var fakat kilitli diferansiyelle bu sorunlar geçeçek diye tahmin ediyorum.

Şimdi extra olarak revo dan performans hybrid turbo,quaife den kilitli diferansiyel ve billsteinden amortisör sipariş edilecek sonucunda 230 hp civarı çeviriyor motor.Şimdilik bu kadar soru görüş ve önerileriniz veya yanlış yaptığımızı düşündüğünüz şeyler varsa eleştiri dahil 24 saat açığız.Herkese selamlar.

 

BA5899.jpg

ZEPY1A.jpg

okREz2.jpg

lW6Ezk.jpg

VM1EyV.jpg

nW3EGg.jpg

vpvZoR.jpg

1glNnD.jpg

LnWQo1.jpg

 

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

4 dakika önce, M.E.G :

İlk bakışta çift egzoz istiyor araç ;) 

Bunu söyleyen çok olduda sağda ve solda fabrikasyon cift egzos olan araçların motor hacimlerine bakmak lazım, buna o işlemi yaparsak apacilikte Level atlarız gibime geliyor :)

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

14 dakika önce, Srkn :

Bunu söyleyen çok olduda sağda ve solda fabrikasyon cift egzos olan araçların motor hacimlerine bakmak lazım, buna o işlemi yaparsak apacilikte Level atlarız gibime geliyor :)

 

Sonuçta 75 bg değil :) 230 bg o hafiflikte aracı çok iyi yürütür. Mazda6 165 bg çift egzoz :) 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1.0 ve 230 hp :blink::blink::blink::blink::blink::blink::blink::blink::blink::blink::blink: Yanlış mı görüyorum. Ne kol piston yatak varmış be. Stok mu motor içi? Kaç yüzbin devir çeviriyor? Dyno grafiğini incelemek isterim doğrusu. Bir de pik basınç nedir? 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

6 dakika önce, zoptrik :

1.0 ve 230 hp :blink::blink::blink::blink::blink::blink::blink::blink::blink::blink::blink: Yanlış mı görüyorum. Ne kol piston yatak varmış be. Stok mu motor içi? Kaç yüzbin devir çeviriyor? Dyno grafiğini incelemek isterim doğrusu. Bir de pik basınç nedir? 

Uyan doktor, ne 230 bg i 23 bg e indirmişler onun muhabbeti :D 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bir saat önce, zoptrik :

1.0 ve 230 hp :blink::blink::blink::blink::blink::blink::blink::blink::blink::blink::blink: Yanlış mı görüyorum. Ne kol piston yatak varmış be. Stok mu motor içi? Kaç yüzbin devir çeviriyor? Dyno grafiğini incelemek isterim doğrusu. Bir de pik basınç nedir? 

1glL35.png

 

Valla bu adamlar yalan söylemez filler yorulunca bizim pistonlari tabure olarak kullaniyorlarmis :)

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

17 dakika önce, M.E.G :

Açıklamalar 140 ps için tabiki :) 140 ps için o kadar yüke maruz kalıyorsa 230 ps için ne olacağı belirsiz..

Hiçbirşey olmaz o kadar korkmaya gerek yok bu motorlarda helva değil öyle hemen darmadağın olsun sonuçta drag yapıp yarışlara katılmıycam :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Simdiye kadar araca yaptiklariniz ve yapmaya dusunduklerinizin asaga yukari maliyeti ne kadar acaba? Sizin icin sorun olmayacaksa paylasir misiniz?

 Aklima birkac soru takildi cevaplarsaniz sevinirim.Sasede guclendirme var mi? Sonucta bahsettiginiz tork ve beygir gucu muazzam. >:DSase, suspansiyon sistemi ve en onemlisi fren tertibatina ciddi iyilestirme yapmak lazim.O0

Guzel paylasim. En azindan meraklilari icin guzel proje...;D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

6 dakika önce, vethekim :

Simdiye kadar araca yaptiklariniz ve yapmaya dusunduklerinizin asaga yukari maliyeti ne kadar acaba? Sizin icin sorun olmayacaksa paylasir misiniz?

 Aklima birkac soru takildi cevaplarsaniz sevinirim.Sasede guclendirme var mi? Sonucta bahsettiginiz tork ve beygir gucu muazzam. >:DSase, suspansiyon sistemi ve en onemlisi fren tertibatina ciddi iyilestirme yapmak lazim.O0

Guzel paylasim. En azindan meraklilari icin guzel proje...;D

Merhaba.

Aşağı yukarı şu ana kadar 14.000 tl oldu,kilitli lsd diferansiyel billstein amortisör ve turbo için 12.500 tl daha ödedim total 26.500 tl.

Benim için önemli olan 0 dan 100 e kaç saniyede çıktığı değil,100 den 0 a kaç saniyede indiğidir.O yüzden sadece frenler 6.000 tl.

Şase tamamen powerflex burçlar ile sabitlendi billstein spor amortisörler ve ön arka kule gergileri güvenlik kısımlarından bazıları.

Bu tamamen zevk ve olaya bakış açısı ile alakalı.Benim olayım bambaşka.Bunları yapabilmeniz için paranızın olması yetmez,vizyonunuzunda geniş olması gerek.

Bir arabaya 26.000 tl harcamak nasıl birşeydir,o parayı repoya atsan şu kadar gelir,peşinat yapsan 1+1 eve girersin,birini bulda evlen gibi kıt düşünceli salak salak önerilerde almıyor değilim.Bu insanlardan mümkün olduğunca uzak durmaya çalışıyorum çünkü öğrenilmiş çaresizlik dolu bu insanlar.Benim yolum başka sizinki başka demekle yetiniyorum,kimsenin geçmediği yollardan kimsenin içmediği sulardan içiyorum,içinden olanı bilmeden bilinmedik bir kutuyu açıyorum kısacası alışılmışa meydan okuyorum :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1 dakika önce, Katil Balina :

güzel günlere vesile olsun..

peki fordçuların olaya tepkisi ne? mevzuyu daha iyi biliyorlardır muhtemelen? 

Motor hacmi ile güce takılmış durumdalar :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bir saat önce, Srkn :

Motor hacmi ile güce takılmış durumdalar :)

Benim gibi :D Takılınmayacak gibi değil ki abi min 1.5 bar basman gerekiyor. Onu da yüksek çok yüksek devirlere kadar taşıman gerekiyor. Hesap başka türlü tutmuyor. Bunu yapacak turbo motor kaskı boyutunda bi şey olmalı diye düşünüyorum :2funny:

Nazar değmesin güle güle bin valla kıskandığımdan değil senin saab a da bayılmıştım ben. Bu çok acaip bi şey olmuş. 4x4 olsa ken block gelip arabayı senden satın alacak "sen naaptın yeen" diye :2funny:

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

3 dakika önce, zoptrik :

Benim gibi :D Takılınmayacak gibi değil ki abi min 1.5 bar basman gerekiyor. Onu da yüksek çok yüksek devirlere kadar taşıman gerekiyor. Hesap başka türlü tutmuyor. Bunu yapacak turbo motor kaskı boyutunda bi şey olmalı diye düşünüyorum :2funny:

Nazar değmesin güle güle bin valla kıskandığımdan değil senin saab a da bayılmıştım ben. Bu çok acaip bi şey olmuş. 4x4 olsa ken block gelip arabayı senden satın alacak "sen naaptın yeen" diye :2funny:

Dün öğlen whatsapp tan yazdı bana Ken block.Abi bir tur bineyim diye başımın etini yedi bende block ladım kendisini :)

  • Haha 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Valla bu beygir verim olarak benim arabayı da geçmiş :) Yakıt olarak nasıl, bir rx8 mi yoksa daha mantıklı mı?

Bir de dediğiniz gibi durması daha önemli ama 0-100 , 0-200 ve 100-200 değerlerini de merak etmiyor değilim. 4x4 olmadıktan sonra yere aktarılan güç çok verimli olamıyor.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

47 dakika önce, SweepeR :

Valla bu beygir verim olarak benim arabayı da geçmiş :) Yakıt olarak nasıl, bir rx8 mi yoksa daha mantıklı mı?

Bir de dediğiniz gibi durması daha önemli ama 0-100 , 0-200 ve 100-200 değerlerini de merak etmiyor değilim. 4x4 olmadıktan sonra yere aktarılan güç çok verimli olamıyor.

Yere aktarılan gücü kayıpsız almak için kilitli diferansiyel geliyor. 

Ben bu araç için performans debriyaj da taktirsammi acaba,şehir içi bacağı çok zorlarmı diye düşündüm? 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Valla kilitli dif de olsa yine de 4x4 ve hatta launch control olmadıktan sonra zor gibi. Bu fabrika verilerindeki kalkışları nasıl yapıyorlar gerçekten çok merak ediyorum :)  İyi haberlerini bekliyoruz.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ford' un ecoboost az yakıyor ama performansı ne yazık ki düşük kalıyor muadillerine göre.

focus 1.6 182 bg

fiesta 1.0 140 bg

Bu iki araç çok ciddi yürümesi lazımken nedendir bilinmez 2 aracında stock halleri gidemiyor. Aktarmada mı sıkıntı var, motorda mı?

Fiesta 1.0 140 bg 0-100 9 sn 

Focus 1.6 182 bg 0-100 8.9 sn 

Bilgisi olan?

 

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • Serdar Ç.
      Yazan: Serdar Ç.
      Arkadaşlar merhaba. Aşağıdaki konuyu başka bir Ford forumuna yazdım ama herhangi bir cevap gelmedi. Belki bizim içimizden arkadaşlar kafamdaki soru işaretlerine cevap verebilir...
       
      "Çocuk bekleyen bir baba adayı olarak sayılı MPV'lerden olan C-Max düşünüyorum. Ancak C-Max hakkında çok fazla bir bilgim yok. Daha doğrusu kullanıcı bilgisi ve yorumu daha doğru olacaktır diye düşünüyorum. Piyasaya bakarsak bütçem 2010 Dizel Facelift (Makyajlı) C-Max'lere yetiyor. Donanım olarak Titanium X düşünüyorum çünkü tam bir cam tavan fetişistiyim
      Bu araç ile ilgili yakıt, bakım, kronik arızalar gibi konularda kullanan arkadaşların tecrübelerini rica edicem. Şimdiden teşekkürler..."

    • Srkn
      Yazan: Srkn
      Arkadaşlar merhabalar.
      Aslında bir akrabamıza focus almak için istinye otokoç'a gitmiştik,nasıl gelişti nereden peydah oldu anlayamadım ama bu araç enteresan bir şekilde showroomda gördüğüm anda çok ilgimi çekti.
      Bayi ile sıkı bir pazarlık sonucu 2015 model ve 40 km de olan bu aracı alıverdim ve sevincimi sizinle paylamak istedim.
      Bu arkadaş ford'un sınırlı sayıda ürettiği black ve red edition serisinden black olanı.17 jantlar,spor süspansiyonlar,sony ses sitemi,ışık paketi farklı renk koltuklar vs vs 
      1.0 gtdi turbo 140 hp.
      Extradan 550 euro ödeyerek Revo firmasından stage 2 yazılımda sipariş ettik araç 180 hp 250 tork'a ulaşacak fakat durabilecekmi orası muallak frene basınca anlayacağız  
       





    • EgeG
      Yazan: EgeG
      Ford, klimadan çıkan suyun israf olmasını engellemek için yeni bir proje üzerinde çalışıyor. Bu yeni proje sayesinde klimadan çıkan su, filtrelerden geçirilerek içmeye uygun hale getirliyor. Özetle, klima suyu içme suyuna dönüşüyor.  Henüz satışa sunulmayan teknoloji, uzun yollarda bir hayli yardımcı olacaktır.
       

       

       

    • İlhan
      Yazan: İlhan
      İlk duyduğumda çok tuhaf bulup, yadırgayıp şaşırmıştım. Dizel ST... Aracın motor değerlerini gördüğümde, bir kez daha şaşırdım. Bilmiyorum yıllardır dizel otomobil kullanıyor olmanın, bıkkınlığı ile belki bu ilk izlenim oluştu bende.
      Araçla ilgili detaylar şu şekilde.
      Focus ST ilk kez dizel motor seçeneği ile satışa çıkıyor.

       
      Ford Focus’un performansı geliştirilmiş modeli olan Focus ST tarihinde ilk kez dizel motor seçeneği ile satışa sunulacak. Focus ST’ye entegre edilen bu motorun değerleri bir hayli dikkat çekiyor.
      Ford, performans modeli olan Focus ST’yi dikkat çekici yeni tasarımı ve önemli performans değerleri ile otomobil tutkunları ile buluşturuyor. Multimedya sisteminin kontrolü için konsolun ortasında 8 inçlik dokunmatik ekran konumlandırılan Focus ST’de, en önemli tuşlar ve özellikler sürücünün en kolay ulaşabileceği şekilde konumlandırılmış. Bunun yanı sıra ST’nin bir performans aracı olduğunu gösteren, orta konsolda konumlandırılmış üçlü gösterge ile turbo besleme basıncı, yağ sıcaklığı ve yağ basıncı bilgilerine de ulaşılabiliyor. Bir diğer göze çarpan detay ise Recaro’nun performans koltukları.

       
      Geliştirilen elektrik destekli direksiyon sistemi ile daha sportif bir sürüş sunan Focus ST, elektronik stabilite kontrolü ile sürücünün yol hakimiyetini artırmaya katkıda bulunmayı amaçlıyor. Standart, spor ve kapalı modları 3 farklı sürüş modu bulunan Focus ST, sürücüye yol koşullarına göre seçebileceği opsiyonlar sunuyor.

      Yeni Focus ST ile alakalı elbette konuşulması gerek birçok detay mevcut ama en öne çıkan yenilik olarak tarihinde ilk olarak benzinli motorun yanı sıra dizel motor seçeneğinin de sunuluyor olması. 2,0 hacminde olan dizel motor 185 beygir güç ve 400 Nm’lik tork değeri ile ST genlerine uygun olarak yüksek performansa sahip. Yeni Focus ST performans ve yakıt tasarrufunun birlikle harmanlandığı bir otomobil. 100 km’de ortalama 4,6 litre yakıt tüketim değeri ile en verimli performans aracı unvanına sahip.

      Ford, Focus ST’de dizel motor seçeneğini PowerShift şanzımanla kombine ederek kullanıcılara sunuyor. Yeni 2,0 litrelik TDCi motoru ile Focus ST, 0’dan 100’e 7,7 saniye gibi önemli bir sürede ulaşabiliyor. 217 km/s maksimum hıza sahip motorda 400 Nm’lik yüksek torku ile de düşük devirlerde bile kullanıcısına gücü hissettiriyor. Focus ST’nin 6 ileri manuel şanzımanla donatılan 2,0 litrelik EcoBoost benzinli motoru ise 250 beygir güce, 360 Nm tork değerine sahip. Focus ST bu versiyonda 6,5 saniyelik 0-100 km/s hızlanma süresine sahip ve 248 km/h maksimum hıza ulaşıyor. Yeni Focus ST,50.200 eurodan başlayan fiyatlar ile satılıyor.

      Kaynak: Log
    • Mümin
      Yazan: Mümin
      Ford, Amerikan efsanesi Mustang’i 130.000 dolarlık etiket fiyatıyla Türkiye’de satışa sunuyor. Türkiye yollarına çıkacak
      olan Ford Mustang, Fastback ve Convertible gövde seçeneklerinde 2.3-litre EcoBoost 317 PS ve 5.0-litre V8 421 PS’lik
      motor seçenekleriyle sunulacak. 2.3-litre EcoBoost, 5.0-litre Ti-VCT V8 motor seçeneklerinin 6 ileri manuel / otomatik
      şanzıman alternatifleri bulunuyor.
       

      Gelenekselleşen karakteristik tasarımı ile Ford Mustang, yeni neslinde de temel tasarım özelliklerini korumaya devam
      ediyor. Ford Mustang’in kendine özgü tasarım detayları arasında; alçak ve geniş tavan, dik eğimli ön ve yan camlar,
      üç boyutlu, üç çizgi halindeki stoplar, kaslı gövde dizaynı, köpekbalığı burnu şeklindeki tampon ve ön ızgara üzerinde
      bulunan eşsiz Mustang logosu yer alıyor.
      Sıralı 4 silindirli 2.3 litrelik EcoBoost motora sahip olan yeni Mustang, 317 PS güç ve 432 Nm tork üretiyor.
      Mustang V8 ise 421 PS güç ve 530 Nm tork ile müthiş performans bir sunuyor.
       
      Kaynak
×
×
  • Yeni Oluştur...