Jump to content

2017 Sonbahar Bakım Kampanyası


dr_azoom
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Ben yazmayım diyordum fakat duramıyorum. :)
Başka forumlarda servislerden kimselerin olmayıp insanların yanlız bırakıldığı bir çok marka varken Mazda gibi güya elde kalır denilen şehir efsanelerinin kol gezdiği bir markada 1 değil 2 servisin birden bireysel olarak bizlere bu vakitlerde vakitlerinden ayırarak yardımcı olmaları takdire şayandır, çok büyük şansımızdır.  Hangi markada herhangi bir servis ilkbahar veya sonbahar indirim kampanyalarında uzaktan sipariş vererek indirim konusunda yardımcı olur?

Ben de Gökhan beye çoğu noktada katılsam da öpme kelimesinin hoş olmadığını düşünüyorum. Fakat döviz fiyatları bu kadar artarken de bu fiyatlar da yetkili servisler bazında yine en uygunu. Tavanında yalıtım diye karton kullanan Renault'un bile yetkili servis fiyatları ortada. Yan sanayiye göre fazla kaçıyor normal olarak, ama hizmeti sunan fiyatlarını söylüyor, hizmeti alan da bunları kabul ederek işlemleri yaptırıyor. Fiyat fazla geliyorsa dışarıda da bakım yaptırılabilir.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

4 dakika önce, Gökhanbilge :

...

Kişi bana çıkan fatura bu sizce nasıl derse ,ya çok uygun harika fiyat diyecem(çünkü faturayı kesen kişi burda) yada ben almadım hizmeti parada benden çıkmadı bişey diyemem diyecem.

Hayır hizmeti alan kişi dönüp dese o nasıl tabir diye öpüp başıma koyar özür dilerim de.hatta faturayı keseni de anlarım ama forumdan kıdemli birinin ttk yı okumam tavsiyesi hakkaten çok enteresan.

 

Yine başa sardık galiba... 

Güzel abicim bana, şahsıma, müşterime, şirketime, markama hakaret etmeden dilediğin yorumu yapabilirsin tabiki.

Öpmüşler lafı hiç hoş değil, öte yandan ucuz görünene göre daha ucuzken. Ki gerçekten pahalı olsak bile kazıkçı diyemezsiniz-dememelisiniz bir işletmeye. Pahalı denir. Muhatap burda olsa da olmasa da...

Ama bu çizgiyi geçmeyin lütfen. Burda olan veya olmayan tüm bayiler için...

Yorum yaparken lütfen iyi okuyun evrakları, yazılanları. Alt toplamdan ucuz-pahalı denmez bi faturaya. Sormak istediğiniz birşey varsa sorun, muhatap tam karşınızda. Yanlışımız varsa bilelim-düzeltelim.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

9 dakika önce, Gökhanbilge :

Ha siteye konmuş faturaya yorum yapmıycam yani.yada yapmak için 20 yıl önce okuduğum ticaret kanununu okuyacam

Genel olarak ne demek istediğimin anlaşıldığını düşünüyorum. 

Yorum yapılmasını istemiyor olsak zaten bu siteye forum özelliği eklemez blog/makale şeklinde tasarlardık.

Son olarak dikkat ederseniz ben de faturalara yorum yaptım. Ne şekilde yaptığım neleri ortaya koyduğum yukarıdaki mesajlarımda mevcut. Hatta son mesajlarım direk Okan a hitaben yazıldı.

15 dakika önce, okkko :

Aynı fikirdeyiz ama ince bir detay var. Daha bugünkü toplantı konumuzdu. Biliyorsun Kia ve Volvo nun da yetkili servisiyiz. Kia da bakım paketleri var. Şu model, şu km, şu fiyat. Fix paketler. Müşteri açısından güzel gibi görünüyor ama orta ve uzun vadede tüketici için yetersiz kalıyor. Yarım yamlak iş çıkabiliyor servislerden. Fiks paketlerin sanayiden bi farklı yok. Hatta bazı markalarda fiks paketler muadil parçayla bile sunuluyor. 

Öte yandan servise giren her araç aynı kondisyonda olamıyor. Her araç kabulün ayrı bir proje gibi değerlendirilmesi gerekiyor. 100bin km bakımına bir araba geliyor 10bine gelenden daha iyi durumda. Buyur şimdi burdan yak... Müşteri-araç standizasyonu yapamadıktan sonra nasıl fiyat standizasyonu olsun?

Bak bu da işin bir başka yanı. İşini dopru yapanları tenzih ederek konuşuyorum Türk milleti genelde daha çok kâr elde etmeyi hedeflediği iöin fix paket uygulamalarında orijinal parça yetine muadil, ucuz yağ gibi maliyeti düşürücü yollara gidilme olasılığı da artıyor dediğin gibi ama diğer türlü de buradaki örnekte olduğu gibi aynı işe farklı kalem ve fiyat uygulamaları da müşterinin kafasını karıştırıyor algısını yanlış şekillendiriyor.

Sence bu duruma kalıcı bir çözüm getirilebilir mi ? 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1 dakika önce, okkko :

Yine başa sardık galiba... 

Güzel abicim bana, şahsıma, müşterime, şirketime, markama hakaret etmeden dilediğin yorumu yapabilirsin tabiki.

Öpmüşler lafı hiç hoş değil, öte yandan ucuz görünene göre daha ucuzken. Ki gerçekten pahalı olsak bile kazıkçı diyemezsiniz-dememelisiniz bir işletmeye. Pahalı denir. Muhatap burda olsa da olmasa da...

Ama bu çizgiyi geçmeyin lütfen. Burda olan veya olmayan tüm bayiler için...

Yorum yaparken lütfen iyi okuyun evrakları, yazılanları. Alt toplamdan ucuz-pahalı denmez bi faturaya. Sormak istediğiniz birşey varsa sorun, muhatap tam karşınızda. Yanlışımız varsa bilelim-düzeltelim.

Kazıkcıya kazıkcı derim ben güzel kardeşim.

Kendisinden yaşca büyük birine güzel kardeşim diye cümle kuran adam bana üslup öğretiyor..

hayırlı işler 

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

11 dakika önce, okkko :

...

Güzel abicim bana, şahsıma, müşterime, ...

 

4 dakika önce, Gökhanbilge :

...

Kendisinden yaşca büyük birine güzel kardeşim diye cümle kuran adam bana üslup öğretiyor..

...

? ? ? 

6 dakika önce, Gökhanbilge :

Kazıkcıya kazıkcı derim ben güzel kardeşim.

...

Ben de 3 saattir taş duvarla yazışıyormuşum meğer...

Lütfen terbiyenizi takının, hakaret ve iftira etmek kolaydır.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

3 saat önce, okkko :

Sadece o iki balatayı ve antifrizi çıkarınca bile %20 yerine %30 indirimle daha ucuza geliyor diyorum zaten. Bi dünya daha bişeyler var faturada. Matematiğin biraz zayıf galiba güzel kardeşim...

Seni alıştırmışlar üst perdeden konuşturmaya.daha ne yazdığını bilmiyorsun

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

14 dakika önce, Gökhanbilge :

Kazıkcıya kazıkcı derim ben güzel kardeşim.

İnternet ortamında söylediklerimizin bizi ve paylaştığımız ortamı ne şekilde bağladığında dair size önemli bir yazı gönderiyorum. Okuduktan sonra neden fatura kesen veya kesilen değil de sitenin yasal sahibi olarak benim yorum yaptığımı anlayacaksınız.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

20 dakika önce, Burak :

Bak bu da işin bir başka yanı. İşini dopru yapanları tenzih ederek konuşuyorum Türk milleti genelde daha çok kâr elde etmeyi hedeflediği iöin fix paket uygulamalarında orijinal parça yetine muadil, ucuz yağ gibi maliyeti düşürücü yollara gidilme olasılığı da artıyor dediğin gibi ama diğer türlü de buradaki örnekte olduğu gibi aynı işe farklı kalem ve fiyat uygulamaları da müşterinin kafasını karıştırıyor algısını yanlış şekillendiriyor.

Sence bu duruma kalıcı bir çözüm getirilebilir mi ? 

Çok zor. Fiyat standizasyonu kalite standardizasyonu gerektirir. Bu da fiyatları istediğimiz gibi dar bir banda yerleştirirken istemeden yükseltir. Bkz.premium markalar.

Serbest piyasa, serbest tarife. Hizmet kalitesi bir yere kadar denetlenebilir ama fiyatlar mümkün değil. Hem blok muafiyeti kanunları hem de serbest piyasa buna müsade etmez.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Çok şey yazmana gerek yok.fatura şişik.yok kondisyon yok tapa yok bilmemne.gerek yok bunlara.bak herter verdi fiyatını güzelce ta trabzondan getircek müşterisini.niye?fiyat uygun.sen hala yok milyonluk yatırımdan cirodan istihdamdan bahsediyosun.altı üstü rutin bakım sarf malzemesi değişimi.hani şu çırak çocuklara yaptırdığınız işlerden.bu kadar.hepsi bu

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

4 dakika önce, Gökhanbilge :

Seni alıştırmışlar üst perdeden konuşturmaya.daha ne yazdığını bilmiyorsun

Ben sizin profilinize bakmamıştım onu yazarken. 3 yaş kadar büyükmüşsünüz. Kusura bakmayın... Ama bu size, bana sen diye hitap etme hakkı vermez.

Daha önemlisi...

Kim alıştırmış beni üst perdeden konuşmaya Gökhan bey. İyice dallandırıp budaklandırdınız konuyu. Yemin ederim sırf sizin gibi insanlar yüzünden nefret ettim forum ortamından. Gelip buraya mesnetsiz sallamakla olmuyor... Nasıl olsa cevap veren yok diye işkembeden kazıklanmışsın, öpmüşler seni gibi söylemler yazarken iyi de cevap veren çıkınca hedef değiştirmeler, konuyu saptırmalar. İlk defa görmüyorum bu davranışları...

4 dakika önce, Gökhanbilge :

Çok şey yazmana gerek yok.fatura şişik.yok kondisyon yok tapa yok bilmemne.gerek yok bunlara.bak herter verdi fiyatını güzelce ta trabzondan getircek müşterisini.niye?fiyat uygun.sen hala yok milyonluk yatırımdan cirodan istihdamdan bahsediyosun.altı üstü rutin bakım sarf malzemesi değişimi.hani şu çırak çocuklara yaptırdığınız işlerden.bu kadar.hepsi bu

Asalet @dr_azoom de arkadaşımdır. Bizi bi ona sorun. Öper miyiz, sever miyiz?

Hala anlamamışsınız ana fikri... neyse ben anlatamadım heralde.

Fatura detayları size hitaben yazılmamıştı. Konuyu veya faturayı da savunmak için yazılmamıştı. Sizinle aramızdaki konuyla ilgisi yok...

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar faturalar karşılaştırılırken şartlar eşit değil  aynı kalemlerdeki farklar irdelenmeli böyle ezbere söylemler bir sonuca ulaşmaz sonuçta bahsedilen iş ve işlemler yapılmış ve bu sarf malzemeler kullanılmış mı ? kullanılmış  , konuyu yapıcı hale getirip servislerin fiyatlama ile alakalı farklı uygulamaları olduğu gerçeğine odaklanalım, 

Sn okko; 

Benim bu konuda sormak istediğim konu şu bakım zamanında orjinal parça değilde muadil parça kullanıldığı ile alakalı müşteriye bilgi veriliyormu , sonuçta kullanılan parçanın orjinalmı , yan sanayimi olduğunu müşteri anlamaz ve birde  orjinal parça dışında yetkili serviste yan sanayi parça kullanmak yasalmı acaba.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 saat önce, NoooFearrrr :

...

Sn okko; 

Benim bu konuda sormak istediğim konu şu bakım zamanında orjinal parça değilde muadil parça kullanıldığı ile alakalı müşteriye bilgi veriliyormu , sonuçta kullanılan parçanın orjinalmı , yan sanayimi olduğunu müşteri anlamaz ve birde  orjinal parça dışında yetkili serviste yan sanayi parça kullanmak yasalmı acaba.

Sadece Mazda Yetkili noktaları için değil, genel anlamda tüm markalar için durum şu şekilde.

TS12047'te tabii olan yetkili servis ve özel tamirhanelerde CE / TSE belgesiz hertürlü ürün kullanmak yasaktır. Buna rağmen önümüze bazı kötü örnekler gelebilmektedir. Hatta her CE / TSE belgeli ürün iyidir demek de yanlış olur. Uygulamada malzeme kalitesinden dolayı başının ağrımasını istemiyorsa yetkili servis sadece orjinal parça kullanmalıdır. Bunun suistimalini engellemek için araç sahibi müşteri eski parçalarını yeni takılan parçaların kutusunda geri istemeli veya görmek istemelidir. Çoğu işini ciddi yapan yetkili servis müşteriye bunları iade eder veya gösterir zaten...

  • Teşekkürler 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

üzülerek şimdi okudum yazılanları , forum ortamında bana göre argo size göre değildir ama (öpmüşler) hoş bi yazı olmamış , burda hepimiz bir aileyiz ailede nası davranıyor isek burda'da öyle davranmak erdemliktir.

hayırlı cumalar diliyorum mazda ailesine  

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

17.11.2017 at 00:02, Gökhanbilge :

Seni alıştırmışlar üst perdeden konuşturmaya.daha ne yazdığını bilmiyorsun

Siz 20 sene önce bıraktığınız okumaya! devam edin bence. Arada foruma biri gelir, kasten ortalığı karıştırır gider. Sizden de o havayı aldım. Size gayet net verilen ilk cevapta basit bir dört işlemle çözeceğiniz konuyu hakaret ile, verilen cevapları görmezden gelerek yaş edebiyatı yapıyorsunuz. Yaşınız da 39 :) Tebrikler baya büyümüşsünüz. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 saat önce, Fotifoti :

Siz 20 sene önce bıraktığınız okumaya! devam edin bence. Arada foruma biri gelir, kasten ortalığı karıştırır gider. Sizden de o havayı aldım. Size gayet net verilen ilk cevapta basit bir dört işlemle çözeceğiniz konuyu hakaret ile, verilen cevapları görmezden gelerek yaş edebiyatı yapıyorsunuz. Yaşınız da 39 :) Tebrikler baya büyümüşsünüz. 

Sen şu sürekli muğlanın reklamını yapan gagguş değil misin?niye bulaştın ki bana şimdi?zoruna giden bişey mi oldu?

Neyse ya.sıfır bir araç aldık.geldik okuyalım öğrenelim aracı dedik.hale bak.4 işlemle nasıl öptüğünü anlatan servisle onun goygoycularının diline düştük.

sayın moderatör silin üyeliğimi lütfen.atın uzaklaştırın falan.

Ben bir ara denk gelirsem şu 4 işlemi bi öğrenecem mutlaka bu arkadaşlardan.

sağlıcakla kalın

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

37 dakika önce, Gökhanbilge :

Sen şu sürekli muğlanın reklamını yapan gagguş değil misin?niye bulaştın ki bana şimdi?zoruna giden bişey mi oldu?

Neyse ya.sıfır bir araç aldık.geldik okuyalım öğrenelim aracı dedik.hale bak.4 işlemle nasıl öptüğünü anlatan servisle onun goygoycularının diline düştük.

sayın moderatör silin üyeliğimi lütfen.atın uzaklaştırın falan.

Ben bir ara denk gelirsem şu 4 işlemi bi öğrenecem mutlaka bu arkadaşlardan.

sağlıcakla kalın

Terbiyesizliğin alemi yok. Bir kelimeniz yüzünden bu kadar tepki alıyorsanız külahınızı önünüze alıp bi düşünün derim. Bana verdiğiniz cevapları görmezden gelebilirim ama sevdiğim ve hukukum olanlara laf söyletmem. Daha fazla uzatmayalım bu meseleyi. Pazar pazar insanların keyfini kaçırmayın lütfen...

Moderatörleri de taciz etmeyin, çok istiyorsanız silin üyeliğinizi, gidin. Sizi zorla tutan yok burda...

  • Beğen 1
  • Teşekkürler 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Tartışmanın bir şekilde son bulmayacağını öngörerek bir süre konuyu kilitlemek zorunda kaldık. Gerekli düzenlemeleri yaptıktan sonra kampanyayla ilgili bir şeyler yazmak isteyen üyelerimiz için konu yeniden aktif olacaktır. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Üyeliğini nimet sanıp huzur bozanlara karşı tahammülümüzü yitireli uzun zaman oldu. Bu platformu sizlere açmış olmamız burada her istediğinizi söyleyebileceğiniz anlamına gelmez.

Şahsıma, siteye veya yönetime dahi söz ettiğinizde sabır ve hoşgörü gösterebiliriz ama @Fotifoti bizim kıymetlimizdir. Ona söz ettirmeyiz..

  • Beğen 5
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar Mazda servis fiyatlarini diğer markalarin servis fiyatlariyla karşilaştirarak yorum yaparsak daha sağlikli olur.

Eşinizden dostunuzdan farkli markalarin servislerine gidenlere bir sorun fiyatlar ne alemde diye, yahu 2 sene önce honda civic 10 bin bakimina 950 tl isteyen servisler var.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...