Jump to content

SK Otomotiv Servis / Bayi Tecrübesi


Anilcanatan
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Geçtiğimiz cuma günü makyajlı mazda 3'ü bir arkadaşıma göstermek için Ankara SK Mazda' ya gittim gitmişken orada bekleyen servis/bakım yetkilisine aracımın bakımını sormak istedim geçen diyaloğu olduğu gibi yazıyorum takdir sizlerin.

Ben: Merhaba aracıma bakım fiyatı almak istiyorum.

Yetkili:Tabi aracınız neydi?

Ben:Mazda 6 dizel

Yetkili:Mazda 6 nın dizeli yok ama.

Ben:Biliyorum Türkiye'de pek yok az biliniyor ama benim aracım dizel.

Yetkili:Benzinli olmasın?

Ben:Yok hanımefendi ben aracımı biliyorum dizel

Yetkili:Peki bir soralım ustamıza (ustayla konuştuktan sonra)Bizde parçaları olmadığı için yapamıyoruz.

Ben:Nasıl yani benim mazda aracımın bakımını siz yetkili servis olarak yapamıyor musunuz?

Yetkili:Evet yapamıyoruz çünkü sizin araçtan olmadığı için  parça stoku tutmuyoruz o yüzden yapamıyoruz.

Ben:Yapamıyoruz demek yerine şase numarası alsanız parçaların ne zaman geleceğini ne kadara geleceğini falan söyleseniz daha iyi olmaz mı?

Yetkili:Peki o zaman alalım ama biraz uzun sürebilir stok olmadığı için.

Ben:Tamam siz zamanı ve fiyatı bana bildirirseniz sevinirim.

    Bu diyalogdan sonra satış temsilcisiyle görüştük makyajlı kasa mazda 6 dizelin siparişle ne kadara geleceğini sorduk ben şimdiden belli olmaz gibi bir cevap bekliyordum ve satış temsilcisi bize siparişle olsa bile gelmeyeceğini söyledi artık yasakmış!.     

  Daha önce de sk da benzer deneyimlerim olmuştu (telefonda bakım için fiyat veremiyoruz gibi)  ama bu yaşadığımın bence şöyle bir sıkıntısı var biz çıkar çıkmaz arkadaşım  dedi ki ; mazda tabi araba satamaz kendi sattığı arabaya bakım yapmayan siparişle araba getirmeyi yasaklayan marka mı olur ? Bu algıyı yaratmak bence kötü bir durum ben markayı biliyorum bu sorunun servisten/bayiden kaynaklandığını biliyorum ama bilmeyen insanın düşündüğü şey ortada. Takdir sizlerin.

 

  • Şaşkın 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

7 dakika önce, Anilcanatan :

Ben:Yapamıyoruz demek yerine şase numarası alsanız parçaların ne zaman geleceğini ne kadara geleceğini falan söyleseniz daha iyi olmaz mı

Aracın Türkiye'de bir elin parmağını geçmemesinden dolayı stok tutmamaları normal ama en azından yukarıda belirtilenin söylenmesi gerekirdi. Hiç yapmıyoruz demek çok saçma.

Kaldı ki 2.2 Dizel motor sadece Mazda6 da yok. CX-5 de az miktar da olsa aynı motor ile geldi ki bir üyemiz bu araca daha yeni bakım yaptırdı.

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bu araçları sizler almadan önce bakım yapıldığı için bence parçaları istanbulda mevcut olabilir. Buradaki servislerle iletişime geçip sonrasında arkadaşlara stok çektirip işleminizi hızlandıra bilirsiniz. Çünkü artık mazda servislerinin biz stok tutmuyoruz demesi baydı. Mazda2 dikiz kapağını 10 gün bekledi arkadaşım. Çoğu servisi aradım hiç birinin stoğunda mevcut değildi. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Stok tutmamaları anlaşılır bir durum ben aracı alırken bu tarz şeyleri göze aldım zaten benim bahsettiğim serisin/bayinin davranışından dolayı markanın algısının kötü duruma düşmesi.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Şimdi, İlhan :

Ankara'dan @dr_azoom Asalet yardımcı olabilir bu konuda belki.

Zaten bakımları Asalet beye yaptırıyorum. Bayiye gitmişken sorayım dedim.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Olması gereken olmuş. Hiç tanımıyorum ama Volkan bey e teşekkür ederim. Marka bunu hak ediyor bence.

Aracınızın bir benzerini yenilerde @Mazda_Ozan sağolsun test ettim. Araç resmen benzinli araba gibi. Tepkiler motor sesi vs mükemmel. Gücü gayet kasanın görünümüyle eşdeğer. Mazda özenmiş yapmış bu araçları. Param olsa hiç düşünmeden alırım bir ömür binerim. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

şahsen bugüne kadar hep memnun ayrıldığım bayidir. herhangi bir sorun yaşamadım, haklarını yiyemem. garantiden yapılacak bi şey için de zorluk çıkarmadılar.  kaliperden gelen ses, ekran altından gelen çıtırtı, şu süspansiyonlara yapılan işlem plastik bir şeyler takılıyor galiba vs.. hepsi dediğim gibi yapıldı. 

tek şikayetim kışın iyice yaklaşmasına rağmen jantların gelmemesi. o da tse'ye takılmış ki yapacak bir şey yok gibi görünüyor. piyasada abuk subuk markalarda jantlar çatır çutur satılırken orjinal mazda jantların takılması da ilginç tabi. ha bu arada fiyatlar 400 tl civarı idi, umarım geldiğinde tanesi 600 ya da 800 demezler ya da indirim bittikten sonra gelmez.

bu durumda ver elini yenimahalle...

(ayrıca bayilerden bağımsız olarak mazda'da parçaların geç tedariki benim için sorun değil. zaten bildiğimiz bir şey. bu yıllarca böyle devam etse de gözüm bir sonraki kasa mazda 3'te. suistimal edilmediğimiz sürece sıkıntı yok, her sorun bi şekilde halledilir.)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ben Mazda6 için Erzurum’ da gidiyordum servise, 2-3 haftaya bakıma gelcem diyordum, onlarda sipariş geçiyordu hemen, gittiğimde yaptırıyordum. Diğer türlü ani gidişlerde sorun olur kesinlikle :) 

Adamları da anlıyorum yani Erzurumda 1 tane 6 vardı makyajlı. Stok tutmazlar. Ama şehir dışından gelmiş olsam ve aniden 1-2 gün içerisinde bakım yaptırmak istesem rezil olurum...

  • Üzgün 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

4 saat önce, zoptrik :

Olması gereken olmuş. Hiç tanımıyorum ama Volkan bey e teşekkür ederim. Marka bunu hak ediyor bence.

Aracınızın bir benzerini yenilerde @Mazda_Ozan sağolsun test ettim. Araç resmen benzinli araba gibi. Tepkiler motor sesi vs mükemmel. Gücü gayet kasanın görünümüyle eşdeğer. Mazda özenmiş yapmış bu araçları. Param olsa hiç düşünmeden alırım bir ömür binerim. 

Bence de marka bunu hak ediyor. Aracı ben de @İlhan bey aracılığıyla @Mazda_Ozan dan almıştım. Şu vergi goygoyu olmasa gerçekten zevkle binilecek bir araç.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...