Jump to content

2002 Mazda 323 Familia için Turbo


KaraŞahin
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Arkadaslar aracim 2002 model 8.nesil familia bu canavarı turbolayacam ama beyinde nasil bi oynama yapildigini arastirdim bulamadim mekanik islere elim yatkindir  ecu ya nasil bi mudahale gerekiyor ıhı turbo t1 yada t2  elimde mevcut intercooler var eksik parcalarim var  onlarida hazirlayip canavari stok sekilde turbolayip 0.5 -0.8 barda  bi sure kullanacam sonra celik piston ve diger parcalari alip daha agir bi modifiye uygulasi yapacam ama ecu isini biturlu cozemedim yardimci olursaniz sevinirim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Tamamen teorik bilgi üzerinden konuşuyorum; remapping olmadan turbo bir yerlere zarar verir.  Aşırı beslemenin ateşleme avansıyla atmosferiğin ateşleme avans haritası birbirine benzemez bile. Basınç arttıkça avansı kısmak gerekir ki bunu stock ecu ile program atmadan yapmanız imkansız. (Ben öyle biliyorum belki sensörleri kandırarak falan bi yolu vardır) Atmosferik haritasıyla aşırı besleme basarsanız krank ortadan ikiye karpuz gibi ayrılır. Ben lancer ime turbo takacakken bunun için vazgeçtim. Biraz tuzlu da olsa bu söylediğinizi yapmanın en kestirme yolu megasquirt. Son zamanlarda araca özel ms kutuları görmüştüm soketi vs birebir aynı oluyordu. Belki aracınıza göre vardır araştırmakta fayda var. 

Kolay gelsin. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Simdi megasquirt hic duymadim bi arastirma yapayim zaten krank dayanirda piston ve biyel kolunu kirmak daha kolaydir 0.5 dusunuyorum zaten agir modigiyeye girdigimde piston kol krank üstkapaktaki subaplar celik conta ve guzel bi turbo cunki suara bizim burda 323 8.nesil 4x4 varmis onu bi inceleyecem fotosunu ceker sizlerede atarim bir fikir patlamasi yapariz.cunki burda yazdiklarimizi okuyan insanlarada bilgi vermis oluruz.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...