Jump to content

2018 Yeni Peugeot 508 Tanıtıldı


jackjoker
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Fransız Peugeot 2018 model 508'i tanıtmış. 

Şahsi fikrim şuana kadar gördüğüm en şık sedan olmuş. 

Hem iç tasarımı hem dış tasarımı ile oldukça iddialı.

1.6 litrelik THP benzinli motor seçeneği 177-217 beygir güç üreten motor seçeneğinin yanında 1.5L ve 2.0L BlueHDI dizel motor seçeneklerinde 158 Beygir ve 177 Beygir iki motor seçeneği ile de gelecek. Peugeot 2019 yılında aynı modelin Hybrid versiyonunu da çıkaracağını açıklamış. 

Kullanılan şanzuman ise Tork Konvertörlü 8 ileri Tam otomatik EAT8 ve  6 ileri manuel şanzuman.

Artık bir çok marka yarı otomatik çift ve tek kavramaları bırakıp tam otomatik tork konventöre dönüyor. 

 

2018-peugeot-5083.thumb.jpg.ef588997bb8e0c7d8679af96bf1814f5.jpg

peugeot-508-2202styp-107b.382415_43.384869_43.thumb.jpg.beb52a6567e6e8f1727f0214ede9d4f6.jpg

5a93a4183a498_2018-peugeot-508(2).thumb.jpg.6329bdfc0de4e5ebe6cbe800043eabc3.jpg2018-peugeot-508.thumb.jpg.4d01417dd42256319450fd3aac4765c9.jpg

5a93a4340ece3_2018-peugeot-508(1).thumb.jpg.391d23989ff4ce5f3dde7f1d3ef743bc.jpg

  • Beğen 2
  • Teşekkürler 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

İlk bakışta aracın en çok arka tasarımını beğendim.  :fiuw:

Alıntıdır

Ufalarak Büyümek;

Bir önceki jenerasyona göre 70 kilogram daha hafif olduğu açıklanan yeni 508’in ebat kısmında ise görünüme paralel değişimler var. Audi A5 Sportback ile hemen hemen aynı ebatlara sahip olan ve uzunluğu 80 milimetre kısaltılarak 4.750 milimetreye çekilen araç 1.403 milimetre yüksekliğe ve 2.793 milimetre aks mesafesine sahip. Bagaj hacmi konusunda ufak da olsa iyileştirmenin gözlemlendiği modeldeki değer 473 litreden 487 litreye çıkartılmış durumda. Koltukların pasif hale getirilmesiyle birlikte buradaki kullanım alanının 1.537 litreye kadar artış gösterebildiğini de belirtmeden geçmeyelim. Ebatsal olarak genel itibarıyla küçülmeye gittiğini gördüğümüz yeni 508, Peugeot’ya göre bunun getirisi olarak daha yüksek manevra kabiliyeti sunuyor.

 

İçerisinde ailenin büyük üyelerinde kullanılan son nesil i-Cockpit ile birlikte gelen 2018 Peugeot 508, 8:3 formatında 10 inç büyüklüğünde kapasitif dokunmatik ekran ve 12,3 inç büyüklüğünde yüksek çözünürlüklü yükseltilmiş gösterge paneli olmak üzere, üç temel yapı elemanını bünyesinde barındırıyor. Altı farklı ekran moduyla kişiselleştirme imkanı sunan yükseltilmiş gösterge paneli direksiyonun hemen üzerinde konumlandırılıyor ve sürüş ile ilgili tüm bilgileri sürücünün görüş alanında olacak şekilde gösteriyor. Active donanım seviyesinde 8 inç büyüklüğünde bir ekran sunulurken Allure ve daha üst donanım seviyelerinde 10 inç büyüklüğünde daha büyük bir HD ekran entegre ediliyor.

Yeni Peugeot 508’de ayrıca “Boost” ve “Relax” olmak üzere kişiselleştirmeye uygun iki farklı ambiyansıyla i-Cockpit® Amplify özelliği sunuluyor. Bu donanım; ortam aydınlatma yoğunluğunu ve ekran rengi ayarları, müzik ambiyans ayarları, işitme ve çok nokta masaj özelliği ile dokunma duyularını harekete geçiriyor. i-Cockpit® Amplify aynı zamanda ECO, Sport, Comfort ve Normal olmak üzere dört sürüş modu seçimi üzerinden aracın sürüş stiline de müdahale etme imkanı tanıyor. Sistem, motor tepkileri dışında elektrikli süspansiyonla donatılan araçlarda, süspansiyon sertliğine de müdahale ediyor.

Elektronik destek asistanı kısmında da beklediğimiz gibi zengin parçalarla donatılan 508’de segmentinde bir ilk olan gece görüş sistemi, gece sürüşlerinde de 140 km/s hıza kadar yayaları ve bisikletlileri algılayan yeni nesil Otomatik Acil Durum Freni, çarpışma uyarısı, aktif şeritten çıkma uyarısı, sürücü yorgunluk uyarısı, otomatik far kontrolü, hız sınırı ve trafik ışıkları tanımlaması, şerit takip sistemi ve kör nokta uyarı sistemi gibi yardımcılar görev yapıyor. Sürüş güvenliğine yönelik donanımlar dışında şehir içinde sürücünün hayatını kolaylaştıran 360° görüş açısına sahip park yardımcısı ve tespit ettiği park yerine direksiyon, gaz ve frene müdahale ederek kendi kendine park eden park asistanı gibi donanımlar da kullanıcıların yoğunlukla kullanacağı özellikler arasında. 

Motor seçenekleri;

Yeni jenerasyon 508’in tanıtımından önce motor bölümüyle ilgili genel beklentinin hibrit opsiyon üzerine yoğunlaştığını söyleyebiliriz. Nitekim Peugeot da bu beklentilere cevap vererek, hibrit 508’in bu yıl içerisinde aileye katılacağını ifade etti. Bunun dışında yeni nesil Euro 6.c normuna uyumlu dizel ve benzinli seçeneklerle kullanıcıların karşısına çıkacak olan araçta yeni üniteler karşımıza çıktı. Benzinli kısmında 180 ve 225 beygir güç üreten 1,6 litrelik makineye yer veren Peugeot, dizel cephesinde ise 1,5 ve 2.0 litrelik üniteler sunuyor. Dizel motorlar için açıklanan güç değerleri 130, 160 ve 180 beygir şeklinde sıralanırken şanzıman ayağında altı ileri manuel ve 8 ileri otomatik tercih edilebilecek. Fiyatıyla ilgili henüz resmi bir açıklamanın yapılmadığı yeni Peugeot 508 Eylül ayından itibaren global pazarlarda satışa sunulacak.

Kaynak : Log

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

zaten çok yakışıklıydı, şimdi en yakışıklı olmuş. elektronik sistemlerin arıza işine de el attılarsa; sedan severler için çok iyi bir seçenek olacak.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mustang ile Camaro arası bir şeyi andırıyor sanki :) Ateş ediyor valla. Hem sedan hem de Peugeot sevmeyen biri olarak benim bile hoşuma gitti.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

araç gerçektende hoş olmuş. ancak şu direksiyon simidi ve yükseltilmiş gösterge paneli ( go cart) nedense gözümü ısırıyor. ya sev ya terke et gibi...gösterge panelinin görüşünü engellemesin diye gene olması gerekenden küçük bir direksiyon simidi umarım diğer modellerden daha iyi bir konumlandırması vardır. test etmek isterim açıkcası.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

ben de ilk başta yadırgamıştım ama sürüş zevkini çok artırıyor. yüksek gösterge paneli de HUD gibi sürekli gözünüzün önünde yol bilgilerini gösterdiğinden dikkati daha çok yola odaklamak amaçlı. 

 

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Eski Kasa 407 gözümün önünde canlandı birden. O dönem çıktığında bayağı bir sükse yapmıştı bu kasasıyla. Halen daha bu kasayı beğenirim..

peugeot 407 wallpaper ile ilgili görsel sonucu

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

en güzel kasa 407 idi. ondan sonra çıkan yani bundan bir önceki de bana göre 407'den sonra berbat bir tasarımdı. hele o '508'i götürüp kelebek misali arka tamponun en berbat yerine konumlandırmaları zaten berbat olan arka tasarımı komik gösteriyordu. şimdi de konduracak yer bulamamış olsa gerek götürüp ön kaputa kondurmuşlar:) neyse ki  eskisinden daha iyi duruyor.

tek iyi tarafı arabaya bir dodge havası gelmiş

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Güncel fiyat listesine bir bakayım dedim de eski tasarım faciasına çok para istiyorlar yeni kasayı kactan satacaklar çok merak ettim doğrusu. Bir şekilde insan her şeye alışıyorda şu arabalardan istenilen fiyatlara ben alışamadım gitti. Ne hale geldik yahu...

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

D sınıfı Sedan araçlar içinde şuan ki eski kasa 508 gayet yakışıklı benim fikrimce. Yeni kasa ise bu sınıfta ki en yakışıklı kasa olmuş.

Fiyatlar evet pahalı. Ama sonuçta D sınıfta rakamlar da aşağı yukarı bu aralıkta. Yani beklenmedik bir durum değil. Yeni 508 Allure donanımın karşısına 2017 kasa Passat Highline çıkarın passat hem daha az özellikle hemde daha pahalıya gelir. Bir de şu açıdan da bakmak gerek. Firmalar uyanıklık yapıyor. Neden VW dsg de ısrar ediyor? Maliyeti ucuz çünkü. Ama tüketiciye maliyeti yüksek. Üstelik satarken de dsg farkı ciddi fazla. Yani ciddi kar ediyorlar. Superb alıyorsunuz ve kuru kavramalı DSG ile geldiğinden hem satış da hemde ileride çıkacak arızada kar ediyorlar. Benim eski aracımda garanti sonrası dsg arızası meydana geldi ve 8800 lira fatura çıktı. İyi niyet garantisinden 4000 lirasını benden 4800 lirasını onlar karşıladı. 

Tork Konvertörlü bir şanzımanın ise maliyeti daha yüksek üreticiye. Ama arıza riski çok daha az olduğundan tüketiciye çok yansımayan bir şanzıman. Firmalar da artık buna geçiyor. PSA da tek kuru kavramalı Auto6r Sistemi bırakıp tam otomatiklere geçti. Ama maliyet fiyatlarını listelerine VW gibi yansıtmıyorlar. 

  • Beğen 1
  • Teşekkürler 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Şöyle bir kaç kare daha fotoğrafla daha iyi tanıyalım aracı..

Araçta cam çıta-çerçevesi yok...:fiuw:

peugeot-508-2202styp-302.382410.17.jpg?_ga=2.20983039.570411098.1519811126-1227391972.1519811126

 

peugeot-508-2202styp-107b.382415.43.384869.17.jpg?_ga=2.219630813.570411098.1519811126-1227391972.1519811126

 

Bu kokpit görüntüsü yukarıdakinden daha net bir kare..

 

peugeot-508-2202styp-301.382409.17.jpg

Bildiğin Bmw'lerdeki gib vites kolu olmuş..

peugeot-508-2202styp-304.382411.17.jpg

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

@İlhan cam çerçeve olmaması çok iyi cidden.  kokbit şuan peugeot ürün gamında kullandıklarının benzeri. ama şuana kadar gördüğüm en iyi iç tasarımlı D sınıfı diyebilirim. çok çalışmışlar belli.

vites kolu BMW dekine benzerlikten ziyade neredeyse aynısı diyebilirim. Aslında bazı şeyleri yeniden keşfetmeye gerek yok. Onların tasarımını kopyalamışlar. Bence doğrusunu da yapmışlar çünkü otomatik vites de kullanımı en kolay yöntem de bu. 

ben açıkcası çok beğendim bu yeni 508'i. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1 dakika önce, jackjoker :

@İlhan cam çerçeve olmaması çok iyi cidden.  kokbit şuan peugeot ürün gamında kullandıklarının benzeri. ama şuana kadar gördüğüm en iyi iç tasarımlı D sınıfı diyebilirim. çok çalışmışlar belli.

vites kolu BMW dekine benzerlikten ziyade neredeyse aynısı diyebilirim. Aslında bazı şeyleri yeniden keşfetmeye gerek yok. Onların tasarımını kopyalamışlar. Bence doğrusunu da yapmışlar çünkü otomatik vites de kullanımı en kolay yöntem de bu. 

ben açıkcası çok beğendim bu yeni 508'i. 

Cam çerçevisine çok şaşırdım. İlkin Acaba tek kapı filan çıkacak da onun görüntüsü mü acaba dedim. Ama yok bildiğin 4 kapılı aracın görüntüsü. Passat CC'de durum böyle

passat cc 2017 kapı ile ilgili görsel sonucu

Çok uzun bir aradan sonra ilk defa bir Fransız arabasının tasarımı bu kadar gözüme hoş geliyor. Aracın dış tasarımı beni gerçekten çok etkiledi.

İç kokpit tasarımı konusunda biraz daha gelenekçiyim, daha doğrusu kararsızım. Yani bu hayalet göstergeler güzel hoş görünsede biraz abartılı gibi geliyor. Ne bileyim içinde iken acaba Pc oyunu / yahut simülasyon gibi hissettiriyor mudur acaba? :D

İyi bir tanıtım, iyi bir rekabetçi pazara giriş fiyatı ile bu araç iş yapar gibi geliyor.

Bu aracı ama test etmek isterim.. @Zealot @Burak Mazda'da olduğu gibi olmasa da birlikte bu aracı bir görelim kullanalım derim. Tabi 10-15 dk'lık, saçma sapan bir güzergahtaki kullanımdan ne anlarız o mechul ama.. Maksat aracı yakından görmüş oluruz..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Vites kolunu sevmiyorum, BMW'de de öyle dediğiniz gibi ama klasik vites kolları daha çok hoşuma gidiyor. Bir de klima sıcaklık ayarının "çevirmeli" yerine "basmalı" bir düğme ile kullanımı zor geliyor bana, özellikle de trafikte iseniz. Çevirmeli olanlarda eliniz düğmeyi aramadan bulabiliyor ama bunda düğmelerin hepsi aynı, hangisinin klima hangisinin radyo olduğunu anlamak için gözünüzü yoldan ayırıp bakmanız gerekiyor. Belki araca alıştıktan sonra bu sorun ortadan kalkar ama ilk dönemde zorluyor. Geçen mayısta 3008 kiralamıştık da beni çıldırtmıştı o düğmeler :D Bu iki husus haricinde ben çok beğendim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

cam çerçevesinin olmamamsı neden iyi ya da güzel bir şey bir türlü anlayamadım. bi iki yerde daha denk geldim de bu muhabbete ondan mütevellit...

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

4 dakika önce, Katil Balina :

cam çerçevesinin olmamamsı neden iyi ya da güzel bir şey bir türlü anlayamadım. bi iki yerde daha denk geldim de bu muhabbete ondan mütevellit...

 

Tamamen zevk ve renk meselesi..

Daha sportif ve zarif gösterdiğini düşünüyorum. Görsel olarak gözüme daha hoş görünüyor.

Ama işlevselliği konusunda farklı görüşler var. Misal ilerleyen zamanlarda kapı fitilleri-cam  arasında ses-su izolasyon sorunu vs tartışmaları var forumlarda. 

Bir dönem bizim Mazda Lantis'lerde var bu kapılardan.

MAZDA LANTİS wallpaper ile ilgili görsel sonucu

19 dakika önce, Holydao :

Bir de klima sıcaklık ayarının "çevirmeli" yerine "basmalı" bir düğme ile kullanımı zor geliyor bana, özellikle de trafikte iseniz. Çevirmeli olanlarda eliniz düğmeyi aramadan bulabiliyor ama bunda düğmelerin hepsi aynı, hangisinin klima hangisinin radyo olduğunu anlamak için gözünüzü yoldan ayırıp bakmanız gerekiyor

+1

Kesinlikle bu konuda hemfikirim.. Benim 2.nesil Mazda 3'ün klima düğmelerini sırf bu yüzden çok beğeniyorum. Bırakın  yoldan gözümü ayırmayı, gözlerim kapalı klima ayarı yaparım. :D

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

28.02.2018 at 13:40, İlhan :

Tamamen zevk ve renk meselesi..

Daha sportif ve zarif gösterdiğini düşünüyorum. Görsel olarak gözüme daha hoş görünüyor.

Ama işlevselliği konusunda farklı görüşler var. Misal ilerleyen zamanlarda kapı fitilleri-cam  arasında ses-su izolasyon sorunu vs tartışmaları var forumlarda. 

Bir dönem bizim Mazda Lantis'lerde var bu kapılardan.

MAZDA LANTİS wallpaper ile ilgili görsel sonucu

+1

Kesinlikle bu konuda hemfikirim.. Benim 2.nesil Mazda 3'ün klima düğmelerini sırf bu yüzden çok beğeniyorum. Bırakın  yoldan gözümü ayırmayı, gözlerim kapalı klima ayarı yaparım. :D

Bu çerçevesiz camın en kötü yanı kapıyı açmanız gerektiğinde 1 cm civarı aşağı iniyor ve kapıyı öyle açıyorsunuz. Kışın kar yağdıktan sonra hava çok soğuk olursa camın kenarları buz tutuyor ve cam aşağı inemiyor. Dolayısıyla kapı açılmıyor. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...