Jump to content

Mazda CX-30 Tanıtıldı


Mehmet Özdemir
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Mazda'nın yeni SUV'si Mazda CX-30 bugün Cenova Oto Shov'da tanıtıldı. Yeni SUV Mazda CX-30, Mazda'nın ürün gamında Mazda CX-3'ün üstünde Mazda CX-5'in altında konumlanacak.

Not: araçla ilgili yeni bilgiler geldikçe, konumuz güncellenecektir.

53110458_10155899957640741_3075664486263160832_n.jpg

53121374_10155899957670741_608795228907765760_o (1).jpg

53599024_10155899957875741_7112768353902526464_o.jpg

53077597_10155899957815741_3996739167991103488_o.jpg

53390450_10155899957685741_27288572931342336_o.jpg

53643402_10155899957945741_2565190825516466176_o.jpg

 

53488089_10155899957635741_8717546299521499136_o.jpg


Tüm haberi görüntüle

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Cx-3 biraz büyük olsa diyenlere gelmiş. İç dizaynı yeni gelecek 3 serisine benziyor. Ben beğendim. 1.8 dizelle gelirse biraz satabilir. Acıbadem caddebostan nişantaşındaki ablalar alırlar. Ee bizde onlardan alırız:)

  • Beğen 2
  • Haha 3
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

isimlendirme manidar olmuş. cin pazarında 4 rakamı uğursuzluk ölüm anlamına falan geliyor. cx3 ile cx5 arasında normalde cx4 diye çıkması lazım. global pazarda isimlendirme farklı olabilir.

bize gelirmi acaba? son trend suv daha doğrusu crossoverlar. alfa ve bir çok lüks marka bile el attı.

 yeni toyota rav4 beni çok cezbediyor. yeni crv de güzel ancak çok pahalı. araçların sıfır fiyatları çok yükseldi. bu fiyatlara bu arabalar alınmaz. mazdanın yeni cx30 da ucuz olacağını sanmam. 

  • Beğen 1
  • Teşekkürler 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ben aracı genel olarak beğendim. Sedan araçların artık çok fazla ilgi görmemesinden dolayı bu tarz modeller firmanın elini daha güçlü yapar. Bunlarda satış rakamlarını yukarı çıkarır. Çünkü mazda3 genel satış adetleri her yıl düşüyor. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Sanırım cx3 ile cx5 arası bir boyutta. Cx3 ve muadilleri için aşırı sert eleştiri yapıyorum. İçi clio dışı x5 gibi diye. Anlamsız otomobiller. Gereksiz lastik ebatları vs diye. Hala daha aynı eleştriyi yapıyorum. İddia ediyorum, stationvagon bir aracın iç ve bagaj hacmi bundan daha fazladır. Hatta epey bi fazladır. 

Gereksiz yere yerden yükselerek sürüş dinamiğini azaltmak, güvensiz hissiyat ve savrulma riski, gereksiz lastik büyüklüğü ve masrafı gibi sebeplerden ötürü hala sevmiyorum. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bir saat önce, tansu87 :

Sanırım cx3 ile cx5 arası bir boyutta. Cx3 ve muadilleri için aşırı sert eleştiri yapıyorum. İçi clio dışı x5 gibi diye. Anlamsız otomobiller. Gereksiz lastik ebatları vs diye. Hala daha aynı eleştriyi yapıyorum. İddia ediyorum, stationvagon bir aracın iç ve bagaj hacmi bundan daha fazladır. Hatta epey bi fazladır. 

Gereksiz yere yerden yükselerek sürüş dinamiğini azaltmak, güvensiz hissiyat ve savrulma riski, gereksiz lastik büyüklüğü ve masrafı gibi sebeplerden ötürü hala sevmiyorum. 

Ne yazık ki yığın müşterinin umrunda değil. Yerden yüksek görünmesi, showroomda muadil fiyatlı araca göre iri yapılı olması (yakın paraya kütlede daha fazla otomobil almak), yüksek oturuş hissi, iniş biniş rahatlığı gibi sebepler herşeyin önüne geçti. Son yıllarda herkesin otomobile erişiminin artması, iyice yoğunlaşan trafik, düşen ortalama hızlar, feci bir hale gelen rekabet tüm markaları cebinde parası olan ama popülist davranan müşterinin kölesi haline getirdi. 

2 gün evvel 2017 qashqai Nissana bindim. Araba resmen yolda langır lungur gidiyor, inanılmaz birşey. Kesinlikle 19 jantlık bir durum değil, emniyetli olsun diye kazık gibi yapmışlar aleti, bir benzin istasyonun önündeki kasisten çapraz geçtik, kemerim olmasa sürücüyle akraba olacaktım. Bu nedir diye sordum arkadaşa valla hanım biniyor böyle bu araba falan dedi. Umrunda değil yani kimsenin, müşteri bu şekil olunca, marka da bu müşteriden para kazanınca üretici de aynen devam ediyor. CX3'ü de kullandım, onu da beğenmedim pek ama bu kadar değildi. 

CX30 düzgündür çok iyidir belki, çok iyi Suv tarzı araçlar da var ama problem bu araçlara olan açgözlülüğün diğer kendine has, teknik olarak iyi, farklı istekleri olan ama sayıca az müşterinin istediği otomobilleri yerinden etmesi. Mercedes SLC'sini, SL'ini, Audi TT'sini kaldırıyor, Scirocco bitti, Beetle bitti, 3 kapılı değil C sınıfı B sınıfı otomobiller bile bitti. C sınıfı otomobillerin satışı çıkmazda, D sedanlar bitme noktasında, asıl Suv'ye kıyasla daha kullanışlı olan MPV'ler yok oldu zaten saymıyoruz bile..  Emisyon baskıları bir yandan, az satan ama niş otomobillerin üretimini imkansız kılmaya başlıyor. 

Çok büyük ihtimalle 8-10 yıla standart tip Suv olacak. Diğer modeller onun yanında uydu olarak satılacak ve bir çok tür satıştan kalkacak. Bütün otomobiller Suv olup trafikte herkes aynı yükseklikte oturmaya başlayınca ne olur artık bilmiyorum. Elektrikli, plug-in hybrid Traktörler falan moda olmaya başlar heralde :) 

  • Beğen 5
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

cx-5 hakikaten suv gibi hissettiriyor. cx-3'e showroomda bindiğimde bana da garip geldi. sanki mazda 3 hatcbackin hallicesi gibi bir hali vardı :) CX-30 inşallah daha anlamlı bir boşluğu doldurur.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

23 saat önce, vethekim :

isimlendirme manidar olmuş. cin pazarında 4 rakamı uğursuzluk ölüm anlamına falan geliyor. cx3 ile cx5 arasında normalde cx4 diye çıkması lazım. global pazarda isimlendirme farklı olabilir.

bize gelirmi acaba? son trend suv daha doğrusu crossoverlar. alfa ve bir çok lüks marka bile el attı.

 yeni toyota rav4 beni çok cezbediyor. yeni crv de güzel ancak çok pahalı. araçların sıfır fiyatları çok yükseldi. bu fiyatlara bu arabalar alınmaz. mazdanın yeni cx30 da ucuz olacağını sanmam. 

Mazda Cx4 çok uzun zamandır zaten var ve sadece Çin pazarında satılıyor. Global pazarda bu isimle başka bir araç satamayacaklarından, Cx30 diye başka bir araç çıkarmışlar.

Cx4:

mazda-cx-4-2016-002.thumb.jpg.7e08d3eead83a065fd9b89074fa92c09.jpg

  • Teşekkürler 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

belki ben yanlış biliyorumdur. ancak 4 rakamını pek uğurlu sayı olarak görmüyorlar diye biliyorum. hatta goodyear f1 asimetrik 3 serisi lastiği yakında yeni seri ile gelecek ismide f1 asimetrik 5. neden 4 olmadığı ile ilgili makalede bahsediyordu bulursam paylaşayım. 

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2016 dan beri CX3 kullanıyorum.Son derece başarılı bir araç.Bir test sürüşü ile yorum yapılması bana yanlış geliyor.Geçen yaz Kaz dağlarının altını üstüne getirdim,süspansiyon olsun,stabilize yol tutuşu olsun mükemmele yakındı.Girdiğim yolları bu sınıfta bir araçla,bu rahatlıkla yapılabileceğini zannetmiyorum.Jantlar 18 olmasa dahada az sarsıntı hissederdim diye düşünüyorum..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Test sürüşü yapmamıştım zaten. Sadece sürücü koltuğuna binince nasıl hissettirdiğinden bahsettim. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

06.03.2019 at 14:39, Leanback :

Ne yazık ki yığın müşterinin umrunda değil. Yerden yüksek görünmesi, showroomda muadil fiyatlı araca göre iri yapılı olması (yakın paraya kütlede daha fazla otomobil almak), yüksek oturuş hissi, iniş biniş rahatlığı gibi sebepler herşeyin önüne geçti. Son yıllarda herkesin otomobile erişiminin artması, iyice yoğunlaşan trafik, düşen ortalama hızlar, feci bir hale gelen rekabet tüm markaları cebinde parası olan ama popülist davranan müşterinin kölesi haline getirdi. 

2 gün evvel 2017 qashqai Nissana bindim. Araba resmen yolda langır lungur gidiyor, inanılmaz birşey. Kesinlikle 19 jantlık bir durum değil, emniyetli olsun diye kazık gibi yapmışlar aleti, bir benzin istasyonun önündeki kasisten çapraz geçtik, kemerim olmasa sürücüyle akraba olacaktım. Bu nedir diye sordum arkadaşa valla hanım biniyor böyle bu araba falan dedi. Umrunda değil yani kimsenin, müşteri bu şekil olunca, marka da bu müşteriden para kazanınca üretici de aynen devam ediyor. CX3'ü de kullandım, onu da beğenmedim pek ama bu kadar değildi. 

CX30 düzgündür çok iyidir belki, çok iyi Suv tarzı araçlar da var ama problem bu araçlara olan açgözlülüğün diğer kendine has, teknik olarak iyi, farklı istekleri olan ama sayıca az müşterinin istediği otomobilleri yerinden etmesi. Mercedes SLC'sini, SL'ini, Audi TT'sini kaldırıyor, Scirocco bitti, Beetle bitti, 3 kapılı değil C sınıfı B sınıfı otomobiller bile bitti. C sınıfı otomobillerin satışı çıkmazda, D sedanlar bitme noktasında, asıl Suv'ye kıyasla daha kullanışlı olan MPV'ler yok oldu zaten saymıyoruz bile..  Emisyon baskıları bir yandan, az satan ama niş otomobillerin üretimini imkansız kılmaya başlıyor. 

Çok büyük ihtimalle 8-10 yıla standart tip Suv olacak. Diğer modeller onun yanında uydu olarak satılacak ve bir çok tür satıştan kalkacak. Bütün otomobiller Suv olup trafikte herkes aynı yükseklikte oturmaya başlayınca ne olur artık bilmiyorum. Elektrikli, plug-in hybrid Traktörler falan moda olmaya başlar heralde :) 

ilk paragraf nefis..

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

cx 4 daha farklı bir araç gibi duruyor, herşeyden önce 4 daha büyük ve tasarımı daha albenisiz.  Bu araç sanırım dünya pazarı için tasarlanmış cx 30 yeni seri, araç tasarım ve görünüş açısından güzel duruyor, kırmızı renk güzel göstermiş, makul motor ve fiyatla gelirse reklamsız, tanıtımsız, uzaktan kumanda pazarlama mazda ismi ile ne kadar ilgi görür göreceğiz.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mazda zihniyet değiştiriyor. Yeni cx 30 da bolca krom ve vites konsolu çevresinde piano kaplamalar. Turbo benzinli de gelir arkasından.

Mazda CX-3 4,27 m / 168”

Mazda CX-30 4,39 m / 173”

Mazda CX-5 4,54 m / 179”  Mazda cx 4'ün cx5 ile aynı uzunluğa sahip olduğu görülüyor. Kısaca bu araç 3 ile 4 arası bir suv.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 4 ay sonra ...
 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...