Jump to content

Golf 8 Radikal Değişikliklerle Karşımızda


Mehmet Özdemir
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Konu başlığı ironi içeriyor :) 

Yılın ikinci yarısında tanıtılacak 2020 Volkswagen Golf'ün (Mk8) şimdiye kadarki en net görüntüleri yakalandı. Kamuflajsız görüntülenen farklı renklerdeki test prototipleri tasarımı ortaya çıkardı.

2020-volkswagen-golf-mk8-yeni-goruntulerle-tamamen-ortaya-cikti-4903-1.jpg

Alman üretici Volkswagen, otomobil severlerin merakla beklediği Golf Mk8’i Cenevre Otomobil Fuarı’nda göstermese de, yeni ortaya çıkan bu en net görüntülerle birlikte 2020 Volkswagen Golf’ün tanıtımı yapılmış kadar oldu. Test edildiği esnada farklı renklerle karşımıza çıkan 2020 Volkswagen Golf, artık dünya prömiyerini gerçekleştirmeye hazır görünüyor.

2020 Volkswagen Golf’ün tasarımına baktığımızda genel yapı itibariyle selefine olan benzerliğini koruduğunu görüyoruz. Fakat yeniden elden geçirilen ön tampon, yeni ön farlar ve kaput üzerindeki çizgiler, sekizinci nesil Volkswagen Golf’ün yeni tasarım diliyle geldiğini gösteriyor. Bunun yanı sıra aracın omuz çizgisinin de bir miktar yükseltildiği göze çarparken, yeni grafiklere sahip stop lambalarıyla birlikte bagaj spoiler’ının da bir miktar genişlediği fark ediliyor. Yan aynaların biraz daha aşağıya tutturulmuş olması da fark edebildiğimiz detaylar arasında.

2020-volkswagen-golf-mk8-yeni-goruntulerle-tamamen-ortaya-cikti-4903-2.jpg

Motor tarafında bir sürpriz beklenmiyor 

2020 Volkswagen Golf’ün kaputunun altında herhangi bir sürpriz beklenmiyor. Mevcut kasada kullanılan 1.0 ve 1.5 litre turbo benzinli üniteler ile 1.6 litre turbo dizel motorların devam edeceği düşünülüyor. Şanzıman tarafında ise 6 ileri manuel ile 6 ve 7 ileri DSG şanzıman ile yola devam edilecek. İlerleyen zamanlarda hafif hibrit veya hibrit seçeneceğinin motor gamına eklenmesi beklenirken, yeni GTI versiyonunda 300 beygirlik 2.0 litre turbo benzinli motorun kullanılacağı da gelen söylentiler arasında.

Mevcut Volkswagen Golf modeli ülkemizde 146 bin 300 TL’den başlayan fiyatlarla satılıyor. 2020 Volkswagen Golf’ün yılın ikinci yarısında tanıtılması, 2020 yılının başlarında da Türkiye’ye geleceği düşünülüyor.

kaynak: donanımhaber

  • Beğen 1
  • Haha 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Harbiden sağlam değişiklik var araçta. Plastik çetvelin yanına gönye ilavesi ile yumuşak kıvrımlar yapılmış 

  • Haha 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Stoplara ve farlara dikkat edin folyo ile yanıltmayı amaçlamışlar. Hatta stoplar komple folyo. Çıkacak arabanın en azından farı-stopu daha güzel olacaktır.

Burundaki Audi A5 benzeri eğimi hiç beğenmedim. Ana hatlar da neredeyse hiç değişmemiş, birde grubun bütün otomobilleri inanılmaz aynı oldu artık. Çıkan hibir otomobilin de merak edilecek tarafı yok. Eskiden bir tarz farkı olurdu, Leon ile Golfte falan, Audi farklı bir tasarım dili kullanılırdı, şimdi hepsi keskin hatlı, gövdesi ütü kat izi dolu alçak yüksek, sedan hatchback Suv bir sürü birbirini aynı otomobil. Eskiden asla böyle düşünmezdim VW grubu ile ilgili ama gerçekten inanılmaz ot, ruhsuz, işçiliği malzemesi iyi götürgeç haline evrildi tüm grup arabaları.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Audi a4 grubuna üyeyim. B8 kasa 2.0tdi’lara bakıyorum. Donanım Paketi olmadığını gördüm. E nasıl alacağız bu aracın ikinci elini diye sordum. Permütasyon yapacaksın dediler :) sıfır alanlar özelliklerin hepsini opsiyonla alıyormuş. Adam çıkmış şunu savunuyor: “audi, sahipleri kendini özel hissetsin diye donanımları araç sahibine belirtlettiriyor” bak sen :) ve buna inanmışlar.

Vag grubu sadece türkiye’de değil. Dünyada en çok araç satan marka. Ya toyota ya bunlar emin değilim. Ama tasarım anlamında şahsen ben de beğeniyorum. Hep aynı araba ama güzel. Tasarımla girdiği pazara hakim olup motor şanzıman seçeneklerini de o ülkeye göre ayarlıyor. Motor yelpazesi çok geniş. 

Ama ben almam tabi :) sanki her an yolda kalıp ciddi masraf açacakmış hissi yaşıyorum. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

13 dakika önce, ediz07 :

yeni jetta amerikada tork konvektor 8 ileriye geçiş yapmışken yeni golf ün dsg de gelmesi manidar. 

Dsg amerika’da 10 yıl garantili satılıyor zaten. Sanırım vw için daha fazla masrafa neden oluyor bu. Hem de marka itibarı sürekli zedeleniyor. Türkiye’deki koyunlar gibi değil adamlar. Öttürüyor resmen. Amerikan kullanıcının en çok dikkat ettiği şey sorunsuzluk. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Amerikada hem sorunsuzluk çok kıymetli yasal baskılar yüzünden, hemde mesafeler yüzünden araçlar çok fazla yol yapıyor. Ortalama bir otomobilin yılda yaptığı yol 18bin mil gibi birşeydi sanırım. Bazı 3-4 yaşında araçlar 100bin milleri buluyor. DSG falan dayanmıyor tabiki böyle bir kullanıma, otomobiller sorun çıkaracakları döneme kısa sürede varınca VW de çareyi şanzıman garantisini ülkeye özel uzatmakta buldu.

Avrupada ve bizde DSG değişmez, gittiği yere kadar gider.. Zaten şunun şurasında 10-15 sene kaldı, VW de son içten yanmalı motor neslini ürettiğini açıkladı, 2030'da model gamının yarıdan fazlası elektrikli olacağı için tek vites oranlı tipik elektrikli otomobil şanzımanına geçecek herkes.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Sadece VW'e binip, başka araçları tecrübe etmeden, ben VW'den başka arabaya binmem 10 numara araba diyen adamlara kıl olurum. 

Yıllardır farları iki süsleyip, birkaç çizginin yerini değiştirip satıyorlar millete. Kaliteli reklam ve birkaç kampanya yaparak cezbediyorlar insanları. (Neyseki bizim distribütörümüz böyle işler yapmıyor, uygun fiyata 2.El alıyoruz :P )

Türkiye'de 2. eli sıfırından daha pahalı satan tek marka VW'dir. Neymiş 6 ay beklemiyormuşsun.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

23 dakika önce, Akuma :

Sadece VW'e binip, başka araçları tecrübe etmeden, ben VW'den başka arabaya binmem 10 numara araba diyen adamlara kıl olurum. 

Yıllardır farları iki süsleyip, birkaç çizginin yerini değiştirip satıyorlar millete. Kaliteli reklam ve birkaç kampanya yaparak cezbediyorlar insanları. (Neyseki bizim distribütörümüz böyle işler yapmıyor, uygun fiyata 2.El alıyoruz :P )

Türkiye'de 2. eli sıfırından daha pahalı satan tek marka VW'dir. Neymiş 6 ay beklemiyormuşsun.

Bu sabah serviste adam 100 bin veririm clio icon alırım abi. Çok farklı araba symbol ile karşılaştırma dedi. Clio kullanıcısı çok farklı dedi. Abi 100 bine 2-3 yaşında düşük km a3 alırsın dedim. Yok yaa yaşlı o arabalar km yapmış diyor. 

Türk insanı bu kafada maalesef. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

20 dakika önce, tansu87 :

Bu sabah serviste adam 100 bin veririm clio icon alırım abi. Çok farklı araba symbol ile karşılaştırma dedi. Clio kullanıcısı çok farklı dedi. Abi 100 bine 2-3 yaşında düşük km a3 alırsın dedim. Yok yaa yaşlı o arabalar km yapmış diyor. 

Türk insanı bu kafada maalesef. 

😂 Güzel yaklaşım. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

16 saat önce, tansu87 :

Audi a4 grubuna üyeyim. B8 kasa 2.0tdi’lara bakıyorum. Donanım Paketi olmadığını gördüm. E nasıl alacağız bu aracın ikinci elini diye sordum. Permütasyon yapacaksın dediler :) sıfır alanlar özelliklerin hepsini opsiyonla alıyormuş. Adam çıkmış şunu savunuyor: “audi, sahipleri kendini özel hissetsin diye donanımları araç sahibine belirtlettiriyor” bak sen :) ve buna inanmışlar.

Vag grubu sadece türkiye’de değil. Dünyada en çok araç satan marka. Ya toyota ya bunlar emin değilim. Ama tasarım anlamında şahsen ben de beğeniyorum. Hep aynı araba ama güzel. Tasarımla girdiği pazara hakim olup motor şanzıman seçeneklerini de o ülkeye göre ayarlıyor. Motor yelpazesi çok geniş. 

Ama ben almam tabi :) sanki her an yolda kalıp ciddi masraf açacakmış hissi yaşıyorum. 

Özel hissetsin diye demek çok isabetli değil de, Alman araçlarında "kişiselleştirme lüksü" oluyor. Tek tek her donanımı seçip kendine eldiven gibi bir araç yapabilirsin istiyorsan. 3 tane ayrı koltuk opsiyonu koyuyor mesela adam, Basic koltuk, 8 yöne ayarlı comfort koltuk, birde 14 yöne ayarlı ortopedi firması sertifikalı falan AGR ergo koltuk vb. 3-4 ayrı ses sistemi opsiyonu, 10 farklı jant seçeneği, yok progresif direksiyon, yok adatif şasi ayarlı spor süspansiyon, bagaj köpek donanımları vb uzuyor. Kişiye özel bir his verse de üretim sürecindeki bu komplike durumun, bu kadar geliştirilmiş opsiyonun, böyle bir sipariş-imalat sisteminin karmaşasının maliyetini müşteriye yüklüyorlar elbette, babalarının hayrına yapmıyorlar bunu. Opsiyonlar kaliteli oluyor yalnız, onun hakkını veririm.

Japonlarda iş basittir,  en fazla 3 donanım olur, ekstra ancak metalik renk sipariş edersin birde sunroof (oda sunrooflu şasi ülkene geliyorsa tabi) biter gider. Tipik japon yalın üretim felsefesi örneği, kimse de arkaya ekstra 12 volt priz istedi diye 3 ay özel sipariş araba beklemez, herşey paket içlerinde yüklüdür. Çoğu japon otomobilin donanım olarak dolu olmasının sebebi de bu oluyor. Paket içlerinde bazı çok basit donanımların olmaması, özel istekleri karşılayamamak ve kozmetik olarak asker gibi aynı otomobillerin satılması gibi yan etkileri de var.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

22 dakika önce, Leanback :

Özel hissetsin diye demek çok isabetli değil de, Alman araçlarında "kişiselleştirme lüksü" oluyor. Tek tek her donanımı seçip kendine eldiven gibi bir araç yapabilirsin istiyorsan. 3 tane ayrı koltuk opsiyonu koyuyor mesela adam, Basic koltuk, 8 yöne ayarlı comfort koltuk, birde 14 yöne ayarlı ortopedi firması sertifikalı falan AGR ergo koltuk vb. 3-4 ayrı ses sistemi opsiyonu, 10 farklı jant seçeneği, yok progresif direksiyon, yok adatif şasi ayarlı spor süspansiyon, bagaj köpek donanımları vb uzuyor. Kişiye özel bir his verse de üretim sürecindeki bu komplike durumun, bu kadar geliştirilmiş opsiyonun, böyle bir sipariş-imalat sisteminin karmaşasının maliyetini müşteriye yüklüyorlar elbette, babalarının hayrına yapmıyorlar bunu. Opsiyonlar kaliteli oluyor yalnız, onun hakkını veririm.

Japonlarda iş basittir,  en fazla 3 donanım olur, ekstra ancak metalik renk sipariş edersin birde sunroof (oda sunrooflu şasi ülkene geliyorsa tabi) biter gider. Tipik japon yalın üretim felsefesi örneği, kimse de arkaya ekstra 12 volt priz istedi diye 3 ay özel sipariş araba beklemez, herşey paket içlerinde yüklüdür. Çoğu japon otomobilin donanım olarak dolu olmasının sebebi de bu oluyor. Paket içlerinde bazı çok basit donanımların olmaması, özel istekleri karşılayamamak ve kozmetik olarak asker gibi aynı otomobillerin satılması gibi yan etkileri de var.

Valla o dediğiniz zenginlikleri yolda göremiyoruz hiç. Satılan Golflerin çoğunluğu standart Comfortline olarak geliyor, jantlarını falan geçtim, çoğunun rengi bile aynı :D Şahsen ikinci el araç olarak düşününce bence 3-4 paket olması daha mantıklı geliyor. Opel Astra ve Ford Focus'ta elli çeşit donanım var, adam bir jantı, dijital klimayı eklemiş ona ayrı bir paket vs. çok kafa karıştırıcı ve suistimale açık. Bu açıdan olabildiğince bol donanım ve az paket sayısı bana mantıklı geliyor.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

37 dakika önce, Leanback :

Özel hissetsin diye demek çok isabetli değil de, Alman araçlarında "kişiselleştirme lüksü" oluyor. Tek tek her donanımı seçip kendine eldiven gibi bir araç yapabilirsin istiyorsan. 3 tane ayrı koltuk opsiyonu koyuyor mesela adam, Basic koltuk, 8 yöne ayarlı comfort koltuk, birde 14 yöne ayarlı ortopedi firması sertifikalı falan AGR ergo koltuk vb. 3-4 ayrı ses sistemi opsiyonu, 10 farklı jant seçeneği, yok progresif direksiyon, yok adatif şasi ayarlı spor süspansiyon, bagaj köpek donanımları vb uzuyor. Kişiye özel bir his verse de üretim sürecindeki bu komplike durumun, bu kadar geliştirilmiş opsiyonun, böyle bir sipariş-imalat sisteminin karmaşasının maliyetini müşteriye yüklüyorlar elbette, babalarının hayrına yapmıyorlar bunu. Opsiyonlar kaliteli oluyor yalnız, onun hakkını veririm.

Japonlarda iş basittir,  en fazla 3 donanım olur, ekstra ancak metalik renk sipariş edersin birde sunroof (oda sunrooflu şasi ülkene geliyorsa tabi) biter gider. Tipik japon yalın üretim felsefesi örneği, kimse de arkaya ekstra 12 volt priz istedi diye 3 ay özel sipariş araba beklemez, herşey paket içlerinde yüklüdür. Çoğu japon otomobilin donanım olarak dolu olmasının sebebi de bu oluyor. Paket içlerinde bazı çok basit donanımların olmaması, özel istekleri karşılayamamak ve kozmetik olarak asker gibi aynı otomobillerin satılması gibi yan etkileri de var.

Bunları Ford focus alarak sahip olabiliyor insan. Ne istersen var içinde. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 saat önce, serkan306 :

Valla o dediğiniz zenginlikleri yolda göremiyoruz hiç. Satılan Golflerin çoğunluğu standart Comfortline olarak geliyor, jantlarını falan geçtim, çoğunun rengi bile aynı :D Şahsen ikinci el araç olarak düşününce bence 3-4 paket olması daha mantıklı geliyor. Opel Astra ve Ford Focus'ta elli çeşit donanım var, adam bir jantı, dijital klimayı eklemiş ona ayrı bir paket vs. çok kafa karıştırıcı ve suistimale açık. Bu açıdan olabildiğince bol donanım ve az paket sayısı bana mantıklı geliyor.

VW lüks marka olmadığı için ve bizim alım gücü düşüklüğümüz sebebiyle önceden opsiyonlanmış araçlar geliyor hep ama özel siparişe girenler de var. Geçen sene bir tanıdığım Tiguan aldı highline donanımdı sanırım arkada 230v priz var, arka yan havayastıkları opsiyonu var, Discover pro gelişmiş ekran, Dynadio müzik sistemi, adaptif Led farlar ve DCC sürüş profili aldı. Ancak deri koltuk istemedi, elektrikli koltuk seçmedi sadece kendisi kullandığı için, cam tavan istemedi önce aracından sürekli tıkırtıdan şikayetçi olduğu için. Jantlar da bir küçüğü, 18inç istememişti sanıyorum, 3 ayda geldi araba. Yani baya ilginç ve kendine özel bir araba yaptı, dışardan belli olmasa da. VW'de dediğin gibi bu iş fazla olmuyor da baya değişik opsiyonlu Audi'ler var trafikte.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...