Jump to content

Grand voyager limited 2.8 crd


tansu87
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Abiler ablalar, 2. Çocuk olduktan sonra büyük araç arayışındayım. Sedan d segmentlere bakarken bu arabayı buldum. İlanda 70 civarı var. Ve çok hoşuma gitti. Arkada büyük bir bagaj ve boydan koltuk. Ortada tek koltuk ve sürgülü kapı yanı boşluk. Önde de tek yolcu koltuğu. Her şey deri. Her şey çok güZel gözüktü gözüme. Şehir içi 11,5 lt mazot yakıyor. Tek hüzünlü yanı bu. Ama uzun yolda benim mazda 3 lpg den az yakıyor. 

Bu araçla ilgili duyduğunuz bildiğiniz sorun çıkaracak şeyler var mıdır?

örnek mesela
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-minivan-panelvan-chrysler-piyasada-bulabileceginiz-en-temiz-voyacer-596027542/detay

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

3.8 awd vardı vaktinde. Dizel 2 çekerin motoru jeep kj 2.8 crd mi bilmeliyiz. O motorlar çok sıkıntılı. Aracın genel yapısı nefis. Elektrikli yan kapılar ve bagaj. Koltuklar sök tak kafana göre şekil ver. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Chrysler Grand Voyager oldukça eski tasarim bir vandir.  Bildigim kadariyla bunun daha yeni versiyonu Chrysler Pacifica diye üretiliyor.  Aracin bana göre eksileri 2005 model olmasi, 227,000 km odometre ve dizel motor olmasidir.  Amerikan mali bir vani Türkiye'de kullanmak da basli basina bir risktir çünkü haliyle bu yasta bir araç ileride ciddi sorunlar çikarabilir.  Türkiye'de maalesef bir van kültürü olmadigindan bu konuda ciddi eksiklikler var.  Çok iyi güvenilirlige sahip Japon vanlari ithal edilmiyor, örnek Honda Odyssey, Toyota Sienna.  Meydan bos kalinca da böyle Grand Voyager gibi araçlar bu fiyata satilabiliyor.  Ben olsam arastirmaya devam ederdim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

18 dakika önce, Servet :

3.8 awd vardı vaktinde. Dizel 2 çekerin motoru jeep kj 2.8 crd mi bilmeliyiz. O motorlar çok sıkıntılı. Aracın genel yapısı nefis. Elektrikli yan kapılar ve bagaj. Koltuklar sök tak kafana göre şekil ver. 

Hocam adamlar 200-250 bin km yapmış bu motorla. Nasıl sıkıntıları var? Yani en kötü bi rektifiye ile toparlanmaz mı? 

 

8 dakika önce, AKayhan :

Chrysler Grand Voyager oldukça eski tasarim bir vandir.  Bildigim kadariyla bunun daha yeni versiyonu Chrysler Pacifica diye üretiliyor.  Aracin bana göre eksileri 2005 model olmasi, 227,000 km odometre ve dizel motor olmasidir.  Amerikan mali bir vani Türkiye'de kullanmak da basli basina bir risktir çünkü haliyle bu yasta bir araç ileride ciddi sorunlar çikarabilir.  Türkiye'de maalesef bir van kültürü olmadigindan bu konuda ciddi eksiklikler var.  Çok iyi güvenilirlige sahip Japon vanlari ithal edilmiyor, örnek Honda Odyssey, Toyota Sienna.  Meydan bos kalinca da böyle Grand Voyager gibi araçlar bu fiyata satilabiliyor.  Ben olsam arastirmaya devam ederdim.

İlla 2005 bakmıyorum. Fiyatı biraz artırınca 2010 model civarları da var. Nispeten daha düşük km’de ve kasa değişmiş. Aslında eski kasa daha güzel ama yenisi de iç tasarımda genişlikten taviz vermemiş. İçini çok beğendim. 

Amerikan araçlarının yedek parça olayını bilmiyorum. Bu araçlar amerika’da çok uzun km kullanımlar için tasarlanıyor. Türkiye’de parça bulamaz mıyız? Yürüyen mekanik aksam da dahil. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

42 dakika önce, Servet :

3.8 awd vardı vaktinde. Dizel 2 çekerin motoru jeep kj 2.8 crd mi bilmeliyiz. O motorlar çok sıkıntılı. Aracın genel yapısı nefis. Elektrikli yan kapılar ve bagaj. Koltuklar sök tak kafana göre şekil ver. 

Bu arada sende bu araçtan var mıydı abi? Otoclub’te gördüm :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Jeep araçlarının 3.0 crd ve 2.0 crd motorları başarılıdır. Ancak 2.8 crd kendi imalatı değil ve onarımı ve tüketimi ciddi fazladır. Ben olsam Fiat freemont alırım. Araca verilecek fazla rakam düşük yakıt tüketimi ve düşük yürütme maliyeti ile kısa sürede size fayda sağlayacaktır 

4 dakika önce, tansu87 :

Bu arada sende bu araçtan var mıydı abi? Otoclub’te gördüm :)

3.8 4x4 vardı. Yeşil renk. Benzinli idi. Onun gibi rahat aracım olmadı hiç ama bir yılda iki kere yavru şanzıman kırdı. Derdi o imiş 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bence Amerikan bir araci Türkiye'de alip kullanmak pek akil kari degil.  Türkiye'de zaten Amerikan mali araç pek fazla yoktur.  Yedek parçasi bulunur mu, onu bilemem.  Belki de van yerine baska seçenekler arastirmak gerekebilir.  Dedigim gibi van bizde pek bol bulunmayan bir araç türüdür.  Bence kompakt bir Japon arabasi bir van kadar olmasa da bu isi yapabilir.  Türkiye'de maalesef vergiler nedeniyle kompakt haricindeki araçlar fazlasiyla pahalliya satiliyor.  Örnegin, bir Mazda 3 ile Mazda 6 arasindaki fiyat farki ABD'de pek az olmasina ragmen bizde bu makas vergiler (2.0 litre) nedeniyle çok açiliyor.  Böylece Mazda 6 Türkiye'de cazibesini yitirebiliyor.  Kaldi ki artik kompakt araçlar bile 140-150 binlere geldi.  Allah araç almak isteyenlere kolaylik versin.

  • Teşekkürler 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

23 dakika önce, Servet :

Jeep araçlarının 3.0 crd ve 2.0 crd motorları başarılıdır. Ancak 2.8 crd kendi imalatı değil ve onarımı ve tüketimi ciddi fazladır. Ben olsam Fiat freemont alırım. Araca verilecek fazla rakam düşük yakıt tüketimi ve düşük yürütme maliyeti ile kısa sürede size fayda sağlayacaktır 

3.8 4x4 vardı. Yeşil renk. Benzinli idi. Onun gibi rahat aracım olmadı hiç ama bir yılda iki kere yavru şanzıman kırdı. Derdi o imiş 

Ve en can alıcı nokta. Araç ruhsatta otomobil geçiyor. 2010’un vergisi bile 4200₺. Çok heveslenmiştim valla. Freemont da 7 kişilik ama koltuklar falan dönmeli değil. Freemont yine de smax ve cmax tan daha tipi düzgün tabi

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

14 dakika önce, AKayhan :

Bence Amerikan bir araci Türkiye'de alip kullanmak pek akil kari degil.  Türkiye'de zaten Amerikan mali araç pek fazla yoktur.  Yedek parçasi bulunur mu, onu bilemem.  Belki de van yerine baska seçenekler arastirmak gerekebilir.  Dedigim gibi van bizde pek bol bulunmayan bir araç türüdür.  Bence kompakt bir Japon arabasi bir van kadar olmasa da bu isi yapabilir.  Türkiye'de maalesef vergiler nedeniyle kompakt haricindeki araçlar fazlasiyla pahalliya satiliyor.  Örnegin, bir Mazda 3 ile Mazda 6 arasindaki fiyat farki ABD'de pek az olmasina ragmen bizde bu makas vergiler (2.0 litre) nedeniyle çok açiliyor.  Böylece Mazda 6 Türkiye'de cazibesini yitirebiliyor.  Kaldi ki artik kompakt araçlar bile 140-150 binlere geldi.  Allah araç almak isteyenlere kolaylik versin.

Suv modellerin parçaları sebil de otomobile girmek biraz riskli. Ciddi pahalı, hele ki tlnin şu an değer kaybı ile üf 

14 dakika önce, tansu87 :

Ve en can alıcı nokta. Araç ruhsatta otomobil geçiyor. 2010’un vergisi bile 4200₺. Çok heveslenmiştim valla. Freemont da 7 kişilik ama koltuklar falan dönmeli değil. Freemont yine de smax ve cmax tan daha tipi düzgün tabi

Grand scenic seni paklar. Canlı kanlı incele derim 

  • Beğen 1
  • Teşekkürler 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Son kullanıcısı olmak istiyorsan al. :) Dizel yüksek km.de risk olarak bakılır hep. Herkes senin benim gibi değil ki baktırıp gerekirse rektefiye yaptırıp binmeye mantıklı baksın. Millet subap masrafı varsa kaçıyorken.... :D 

Toyota Verso bakabilirsin, SUVların da içi geniş oluyor. Ya da daha uygun ama iç hacmi geniş olsun dersen ticarilere yönelebilirsin. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

dayımda bunun benzinlisi vardı, bi iki defa kullandım. geniş tuhaf bir araç.  tuhaf derken ne bileyim otomobile benzemiyor bi kere. sandalyede oturmuş gibi kullanıyorsunuz öyle tuhaf bir hissi var. içi geniş, koltuğu alınmış dolmuş gibi bir şey. çok kullanışlı olduğu kesin ama benim tarzım değil. bu arada pornografik bir benzin tüketimi vardı. 

  • Haha 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 saat önce, Servet :

Suv modellerin parçaları sebil de otomobile girmek biraz riskli. Ciddi pahalı, hele ki tlnin şu an değer kaybı ile üf 

Grand scenic seni paklar. Canlı kanlı incele derim 

Aynen. Tl yerlerde :( scenic de bakalım hocam. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bir tanıdığımda var bu araç. Yalnız dizelmi benzinlimi ve motor hacmi aynımı bilmiyorum. 

Bildiğim şu ki;  aracın ağırlığına göre zayıf kalan ön fren tasarımı ve oldukça kısa aralıklarla balata/disk aynası değişimi.

Pazartesi bu araçla aynı modelmi değilmi öğrenip yazarım. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 saat önce, Mutlu Tekir :

Son kullanıcısı olmak istiyorsan al. :) Dizel yüksek km.de risk olarak bakılır hep. Herkes senin benim gibi değil ki baktırıp gerekirse rektefiye yaptırıp binmeye mantıklı baksın. Millet subap masrafı varsa kaçıyorken.... :D 

Toyota Verso bakabilirsin, SUVların da içi geniş oluyor. Ya da daha uygun ama iç hacmi geniş olsun dersen ticarilere yönelebilirsin. 

Valla rektifiye bişe değil. Bunun gibi arabaya 10-15 harcayıp motoru bi 250 binlik daha yaparsın hatta son kullanıcısı da olmam ama ford değil ki gidip elma alır gibi parça alayım. Bulamam pahalı olur anlayanı az olur vs korktum yani. Vergi de var :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Aracın sahibinin şoförünü aradım. 2.8 dizel miş araç. Ön frenlerde kronik olarak oldukça hızlı balata tüketme sorunu varmış. Yedek parçaları yetkili serviste bulunabiliyormuş fakat pahalıymış. Motor yağ pompası arızalandığı için motor yanmış ve onarılması 35 bin TL. tutmuş. Yakıt sarfiyatı ürkütücü seviyelerde değilmiş.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Sanırım şu dönemde renault ford fiat gibi yan sanayisi bol araç dışına çok çıkmamak lazım. İnsanlar zorla bu markalara itiliyor. Yazık valla. Bilgiler için tşkler herkese. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Ford markasindan bahsedilmisken ford.com.tr sitesinde Ford Tourneo 3 degisik model olarak geliyor, Courier, Connect ve Custom seklinde.  Isterseniz web sitesinden bunlari da bir inceleyin.  Ford da iyi bir markadir.  Ancak, görebildigim kadariyla bu araçlarin hepsi dizel motorla geliyor ve benzinli motor seçenegi yok.  Tek handicap bu gibi duruyor.

  • Teşekkürler 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...