Jump to content

2019 Yeni Kasa Corolla İzlenimler


Mutlu Tekir
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

şanzuman yağı 80 bin km değişiyor. ancak araç fazla eğimli yollarda kullanılıyorsa 40 bin km bir değişim yapman uzun vadede sorunsuzluk için iyi olur. yarisim varken ben öyle yapıyordum. çıkan yağda herhangi bir sıkıntı yoktu ancak 90 bin kmde hala aracın şanzuman tepkileri aldığım ilk günkü gibiydi. şuan araç 150 bin km de hiç sorun çıkarmadı.

toyoya filtrelerinin kalitesini baya yükseltti. Ülke yollarında 40 bin km gitmez gerçi. 10 bin kmde bir değişmeyede gerek yok. şahsen arada bir açıp hava tutun en az 20 bin götürür. 

Mutlu gerçi senin toyota tecrüben var. Bakım anlamında seni üzeceğini zannetmiyorum. Lastik basınçlarını kontrol et diyecektim sen zaten bakmışsın😀

 daha hisli bir dreksiyon tepkisi ve yol tutuş istiyorsan 16 janta kesinlikle geç. mazdadan kalan primacy 4 hala duruyor herhalde? 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Mutlu tekrar hayırlı uğurlu olsun kardeşim. Allah kazasız belasız keyifle kullanmayı nasip etsin. :dua:  :nazar: 

Bu arada bizde geçtiğimiz hafta da  Corolla Hbyrid Passion donanımı kullanma test etme imkanı bulduk. Malum şirkete filo araç alacağız, bu süreçte denediğimiz araçlardan birisi Corolla.

Test boyunca 2 sürücü 600 km karma yol yaptık. Bu süreçteki karma yakıt tüketimimiz 4,4.-Litre idi.

Diğer test ettiğimiz Ford Focus ve Skoda Octavia ile kıyasladığımızda tek negatif yönü iç hacim arka koltuk diz mesafesi. 

Onun haricinde her konuda çok daha dolu ve üstün. Focus Titanium en üst pakette opsiyon olan özellikler, kullandığımız Corolla modelinde standartında vardı.

Yol-Asfalt sesi konusunda çok yol kat etmiş Corolla. 

Biz Filo araç alımı olarak Corolla'yı ciddi ciddi düşünmeye başladık. :) 

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

7 saat önce, İlhan :

Mutlu tekrar hayırlı uğurlu olsun kardeşim. Allah kazasız belasız keyifle kullanmayı nasip etsin. :dua:  :nazar: 

Bu arada bizde geçtiğimiz hafta da  Corolla Hbyrid Passion donanımı kullanma test etme imkanı bulduk. Malum şirkete filo araç alacağız, bu süreçte denediğimiz araçlardan birisi Corolla.

Test boyunca 2 sürücü 600 km karma yol yaptık. Bu süreçteki karma yakıt tüketimimiz 4,4.-Litre idi.

Diğer test ettiğimiz Ford Focus ve Skoda Octavia ile kıyasladığımızda tek negatif yönü iç hacim arka koltuk diz mesafesi. 

Onun haricinde her konuda çok daha dolu ve üstün. Focus Titanium en üst pakette opsiyon olan özellikler, kullandığımız Corolla modelinde standartında vardı.

Yol-Asfalt sesi konusunda çok yol kat etmiş Corolla. 

Biz Filo araç alımı olarak Corolla'yı ciddi ciddi düşünmeye başladık. :) 

 

Sağolasın İlhan abi, teşekkürler. :)

Hibrit gerçekten iyi. En baz donanımda dahi standart olarak adaptif hız sabitleme, şerit takip, aktif fren desteği gibi donanımlar var. Bu açıdan çok iyi Corolla. Tavsiye ederim İlhan abi.

Bir de Focus ve Octavia'da çift kavrama otomatik şanzıman kullanılıyor. Büyükşehirde trafikte sıkıntı yarattıkları bir gerçek. Sorunsuzluk anlamında Corolla da zaten ün yapmış durumda. Şehiriçi trafik için üretilen hibrit de bu iş için biçilmiş kaftan. Tek sıkıntısı uzun yolda o az tüketimden eser kalmıyor.

İç hacim de Mazda sonrası beni aşırı tatmin etti. Yol sesi konusunda yol katetmiş olabilir ama yine Mazdadan sonra çok geldi.

9 saat önce, vethekim :

şanzuman yağı 80 bin km değişiyor. ancak araç fazla eğimli yollarda kullanılıyorsa 40 bin km bir değişim yapman uzun vadede sorunsuzluk için iyi olur. yarisim varken ben öyle yapıyordum. çıkan yağda herhangi bir sıkıntı yoktu ancak 90 bin kmde hala aracın şanzuman tepkileri aldığım ilk günkü gibiydi. şuan araç 150 bin km de hiç sorun çıkarmadı.

toyoya filtrelerinin kalitesini baya yükseltti. Ülke yollarında 40 bin km gitmez gerçi. 10 bin kmde bir değişmeyede gerek yok. şahsen arada bir açıp hava tutun en az 20 bin götürür. 

Mutlu gerçi senin toyota tecrüben var. Bakım anlamında seni üzeceğini zannetmiyorum. Lastik basınçlarını kontrol et diyecektim sen zaten bakmışsın😀

 daha hisli bir dreksiyon tepkisi ve yol tutuş istiyorsan 16 janta kesinlikle geç. mazdadan kalan primacy 4 hala duruyor herhalde? 

Yeni gördüm yazdığını Hakan abi.

Mazda'ya aldığım siyah 16 jant ile Primacy 4'ler duruyor. Bijon ölçüleri aynı, Mazda'nın göbek ölçüsü 67.1, Toyota'nın 60.1. Araya koymalık tornada metal bilezik yaptıracağım Corolla'da kullanacağım bu jantları inşallah da. 2 ay için boşuna değiştirmeyim diyorum. 2. elden sıfıra kadar yükselince bütçeyi sarstı boşuna değiştirip para harcamak istemiyorum, yoksa çok merak ediyorum nasıl duracak diye. :D

Benim önceki aracım 2007 yaris idi, km 100bin den önce olunca hiç masraf çıkmamıştı. Sıfır almak istememin sebebi de buydu zaten. Valla yetkili servise götürürüm, yapsınlar artık karışmam. :)

Nedense 2bin devirde bariz duyulan bir uğultu var. V kayış tarafından geliyor sanırım. Arada geldikçe uğultu rahatsız ediyor. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

v kayışı gergi rulmanında geliyor olabilir mi? biraz daha tarif etsen veya sesi kaydedebilirsen iyi olur. Hafta sonu bir arkadaşıma yeni corolla alacağız nasipse donanım ve fiyat pazarlığı bitti gibi renk ve ekstra ne verecek ona bakacağız. ustalarıma bir baktırır sorarım senin için. 

jant için bilezik iyi fikirde belli bir ölçünün üzerinde sağlıklı olmaz güvenlik sınırları içindeyse hiç durma. 

sen genede 40 binde şanzuman yağını değiştir evladiyelik olsun. diğer rutinleri servis halleder zaten. 

  • Teşekkürler 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Çıkarım senle her yola Toyotaaaaaaaaa O0

Ben de AE101 hastayım 12 yasında arac sürmeyı corollayla ögredım. DAyımda vardı 12 sene bindi Trabzonda köye ın cık altını vura vura arabada tık yoktu :D Direksıyon sınavında gene corolla denk geldı severım corollayı İlerde bı tane AE101 almak ısterım. AE101  yolda yağ gibi akar, yayılır yola tereyağı gıbı. Sürüş pozısyonu alçak Bmw gıbı harıka bı arac E30 gıbı degerlı bı arac

 

toyota-corolla-ae101_246209.jpg

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

8 saat önce, vethekim :

v kayışı gergi rulmanında geliyor olabilir mi? biraz daha tarif etsen veya sesi kaydedebilirsen iyi olur. Hafta sonu bir arkadaşıma yeni corolla alacağız nasipse donanım ve fiyat pazarlığı bitti gibi renk ve ekstra ne verecek ona bakacağız. ustalarıma bir baktırır sorarım senin için. 

jant için bilezik iyi fikirde belli bir ölçünün üzerinde sağlıklı olmaz güvenlik sınırları içindeyse hiç durma. 

sen genede 40 binde şanzuman yağını değiştir evladiyelik olsun. diğer rutinleri servis halleder zaten. 

Öyle gözüküyor sadece 2000 devirde gelmesi enteresan. Kaydettim sesi, akşama paylaşırım kısmetse. 

Bilezik için o nedenle metal tornacıda ürettirmeyi düşünüyorum, plastik bilezikle titreşim yaşayanlar var. 

Benim araçta ek olarak arka Park sensörü, bagaj havuzu ve kauçuk paspas seti hediye edildi Hakan abi. Bir de küçük trafik seti var. 

Stepne yok, sıvı ve kompresör konulmuş sadece. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

bana sesi whatsapp ile mesaj atar mısın?

trafik setini toyota hiç ikiletmiyor zaten. park sensörü ve paspas ile benden kurtulamazlar. dream veya flame donanım alacağız ancak son kararı vermedik daha. muhtemelen dream donanım alacağız sedefli inci beyaz. ellerinde hazırda lansman rengi elmas gümüş gri var ama cumartesi günü bakacağız. stepne artık yok. önceden tam boy stepne ile satarlardı. gerçi stepne hiç lazım olmadı ama ne zaman lazım olacağı belli olmaz ki!

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 saat önce, vethekim :

bana sesi whatsapp ile mesaj atar mısın?

trafik setini toyota hiç ikiletmiyor zaten. park sensörü ve paspas ile benden kurtulamazlar. dream veya flame donanım alacağız ancak son kararı vermedik daha. muhtemelen dream donanım alacağız sedefli inci beyaz. ellerinde hazırda lansman rengi elmas gümüş gri var ama cumartesi günü bakacağız. stepne artık yok. önceden tam boy stepne ile satarlardı. gerçi stepne hiç lazım olmadı ama ne zaman lazım olacağı belli olmaz ki!

Aynen öyle abi. Dream alabilmeyi çok isterdim de fiyatları artıyor Vision'a göre. Dream bana göre gerçekten dolu bir araç. Alınacaksa da Vision yerine bütçe elveriyorsa Dream alınmalı. İmkan varsa Flame X-Pack daha da hoş olur. 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Amerikan Consumer Reports verilerine göre tüm otomobiller içinde Toyota markasi güvenilirlikte (sorunsuzluk da diyebiliriz) birinci sirada yer aliyor.  Ben hiç 2019 Corolla kullanmadim ve içinde seyahat bile etmedim.  Sadece 1980'lerde kisa bir süre otomatik bir Toyota Corolla kullanmistim, o kadar.  Yani 2019 Corolla ile ilgili detayli bilgim yok.  Sadece fikir yürüterek, bence artilari güvenilirlikteki (yukaridaki) basarisi, Adapazari'nda üretilmesi, Türkiye servis aginin yayginligi bahsedilebilir.  Adapazari deyip geçmeyelim.  Otomobil üretmek de seneler süren bir deneyim gerektiriyor.  Fabrika baslangicindan beri isçisiyle, teknisyeniyle, mühendisiyle bu isi ögreniyor.  Muhtemelen ilk senelerde sorunlar yasamis olabilirler.

Öte yandan, otomobilin sürüs karakteristiklerini degerlendirsek bence Mazda 3 daha önde gelir.  Mazda'da da Türkiye servis agi zayif kaliyor.  Örnegin, halen Izmir'de bir yetkili servis yok.  Tipik bir Türk tüketici bir aracin sürüs karakteristiklerini degerlendirecek yetenege sahip degil.  Bu nedenle de Mazda ülkemizde maalesef pek fazla satmiyor.  Aracin sürüs karakteristiklerini degerlendiremeyen Türk tüketici "daha ucuz ve niteliksiz" markalari tercih ediyor.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

30 dakika önce, AKayhan :

Amerikan Consumer Reports verilerine göre tüm otomobiller içinde Toyota markasi güvenilirlikte (sorunsuzluk da diyebiliriz) birinci sirada yer aliyor.  Ben hiç 2019 Corolla kullanmadim ve içinde seyahat bile etmedim.  Sadece 1980'lerde kisa bir süre otomatik bir Toyota Corolla kullanmistim, o kadar.  Yani 2019 Corolla ile ilgili detayli bilgim yok.  Sadece fikir yürüterek, bence artilari güvenilirlikteki (yukaridaki) basarisi, Adapazari'nda üretilmesi, Türkiye servis aginin yayginligi bahsedilebilir.  Adapazari deyip geçmeyelim.  Otomobil üretmek de seneler süren bir deneyim gerektiriyor.  Fabrika baslangicindan beri isçisiyle, teknisyeniyle, mühendisiyle bu isi ögreniyor.  Muhtemelen ilk senelerde sorunlar yasamis olabilirler.

Öte yandan, otomobilin sürüs karakteristiklerini degerlendirsek bence Mazda 3 daha önde gelir.  Mazda'da da Türkiye servis agi zayif kaliyor.  Örnegin, halen Izmir'de bir yetkili servis yok.  Tipik bir Türk tüketici bir aracin sürüs karakteristiklerini degerlendirecek yetenege sahip degil.  Bu nedenle de Mazda ülkemizde maalesef pek fazla satmiyor.  Aracin sürüs karakteristiklerini degerlendiremeyen Türk tüketici "daha ucuz ve niteliksiz" markalari tercih ediyor.

Bir çok insanın aklında Mazda'nın 2. eli yok, yedek parçası yok, çok pahalı vs gibi safsatalar fazlasıyla  mevcut. Aracı satan hacı amca bile 2. elde daha iyi değerlenir deyip durdu, aklınca beni teselli ediyor. :D

Mazda sonrası biraz bocaladım ama araca alıştıkça hiç de fena olmadığını düşünüyorum. Viraj limiti BL kasadan daha yüksek, süspansiyon daha yumuşak, bozuklukları daha az belli ediyor. Direksiyon elektrikli olması sebebiyle hissiz, ama net. Virajda geyik testi yapılmadığı sürece tedirginlik yaratacağını da düşünmüyorum. Sportiflikle agresifleştiren Mazda sağlığa da olumsuz etkisi vardı, Corolla'daki sakinliği seviyorum. Sakinlik dediğime de bakmayın, yine basıyorum arada benzine kıyıp. :D 0-100 10.2 olunca güzel hissettiriyor uzayıp gitmek arada bir ki daha tam zorlamıyorum aracı rodajda diye.

Arka süspansiyon bağımsız, arka yolcular için havalandırma menfezleri mevcut. Mazda ile donanımda yarışamaz olsa da, rakiplerine oranla fena değil. Üst donanımlarda Mazda'da olmayan sunroof opsiyonu bulunuyor sonunda. 

Bence günümüzdeki her araç güzel, ruhu farklı. Mazda'nın yeri her zaman farklı olacak ama. Kim bilir belki ileride dönebilirim BN ya da BP kasayla. :)

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Her marka farklı karakterlı Bmw farklı Mazda farklı Honda farklı Toyota farklı Mersedes daha farklı Tercıh meselesı bu Iyı kötu dıye bısey yok bence

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Bir saat önce, Mutlu Tekir :

Bir çok insanın aklında Mazda'nın 2. eli yok, yedek parçası yok, çok pahalı vs gibi safsatalar fazlasıyla  mevcut. Aracı satan hacı amca bile 2. elde daha iyi değerlenir deyip durdu, aklınca beni teselli ediyor. :D

Mazda sonrası biraz bocaladım ama araca alıştıkça hiç de fena olmadığını düşünüyorum. Viraj limiti BL kasadan daha yüksek, süspansiyon daha yumuşak, bozuklukları daha az belli ediyor. Direksiyon elektrikli olması sebebiyle hissiz, ama net. Virajda geyik testi yapılmadığı sürece tedirginlik yaratacağını da düşünmüyorum. Sportiflikle agresifleştiren Mazda sağlığa da olumsuz etkisi vardı, Corolla'daki sakinliği seviyorum. Sakinlik dediğime de bakmayın, yine basıyorum arada benzine kıyıp. :D 0-100 10.2 olunca güzel hissettiriyor uzayıp gitmek arada bir ki daha tam zorlamıyorum aracı rodajda diye.

Arka süspansiyon bağımsız, arka yolcular için havalandırma menfezleri mevcut. Mazda ile donanımda yarışamaz olsa da, rakiplerine oranla fena değil. Üst donanımlarda Mazda'da olmayan sunroof opsiyonu bulunuyor sonunda. 

Bence günümüzdeki her araç güzel, ruhu farklı. Mazda'nın yeri her zaman farklı olacak ama. Kim bilir belki ileride dönebilirim BN ya da BP kasayla. :)

0-100kmh mesele değil, asıl 60-120, 80-160 gibi hızlanmaları çok iyi Cvt ile kombine Corollaların. Motor zaten karakteristik olarak üst devri seviyor, Cvt'de üst devire kitledi mi uzayıp gidiyor araba. Eski kasası benim BM'yi 60tan sonra gaza basmıyormuşum gibi geçiyordu, basıp gidiyordu eleman. 136lık dizel Astra K ile kafa kafaya yürüyordu araba. Arabanın kendisi vasatlıktan yıkılıyordu ayrı, yeni Corollanın galaksiler ötede olduğu bir bakışta bile belli eskisine göre.

Arka arkaya direksiyon hareketlerinden sonra geciken cevaplar da çok büyük ihtimal yastık gibi lastik yanakları yüzünden. Lastiğin jant altına katlanıyordur, 17 jantlara geçince hemen toparlar araba. Direksiyon hissi zayıftır doğrudur, BM'de pek iyi değil. Yeni otomobillerde herşey ezbere yapılıyor limitleri kullandıkça öğreniyorsun. Geri bildirim olmuyor direksiyonlarda. 99 mk1 Focuslardaki gibi Peugeot 306'lardaki gibi ön aks ne yapıyor ne ediyor, tekerlekler neyin üzerinde gidiyor, limite yaklaşma alarmı tepkisi, o etli tok his falan yok artık. Ön akstan kopuk tüy gibi direksiyon, kemik gibi rijit şasiler, büyük jantlar ve pata küte sesli süspansiyonlar. Çoğu otomobilin sürüşü aşağı yukarı bu şekilde. Problem Corolla'da değil yani, endüstride.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 2 hafta sonra ...

Bugün kullanıcı kitapçığını kurcalarken birşey dikkatimi çekti ve Toyota takdirimi kazandı açıkçası.

Hepiniz bilirsiniz Mazda 3'ün, Astra'nın subaplarının hassas olduğunu. Fincan kullanımıyla üreticiler maliyeti düşürdükleri için lpgde 50-60bin km sonra sıkıntılar çıkmaktadır. Fakat bu durum Mazda 6 ve İnsignia'da olmaz, sebebi de hidrolik itici sisteminin kullanımıdır. Toyota ise 1.6 motorda otomatik subap ayarı yapan hidrolik iticileri kullanıyor ve bu nedenle lpgye uyumlu efsanesi doğmuş oluyor. 

Ayrıca vakum pompası elektrikli. Mazda'da emme manifoldundaki basınçtan çekildiğinden Mazda 3 BL ve BM kasanın bazılarında olan (özellikle subap yanığı başladığında) motor ilk başladığında fren performansının zayıflığı bu şekilde Toyota'da kesin bir şekilde çözülmüş. 

Şimdilik gözüme çarpanlar bunlar. Görüldüğü gibi Toyota diye burun kıvrılan bir markanın daha önde olduğu konular olabiliyor. 

Corolla'nın diğer güzel özellikleri en baz donanımda dahi standart olan anahtardan cam açma kapama ve 4 cam otomatik olması. Sürücü cam açma tuşunda ışık da bulunmakta.

Yeni kasayla iç mekan kalitesi ön konsolda yükselirken, kapılarda sınıfta kalıyor bence. Ön konsol malzemesi çok hoş, deri dikişler özellikle hava katıyor. Ama trim sesleri konusunda hala yol katetmesi gerekiyor Toyota'nın. Ufaktan gelmeye başladı, soldaki çıkıntılı trimden özellikle geliyor.

Bu arada Mazda'dan sonra gerçekten biraz sakinleştim. Mazda'da gitmeyince gaza daha çok basıyordum, devir yükseldikçe daha çok agresifleşiyordum. Toyota hafif direksiyonu ile, yumuşak süspansiyonları ile, yüksek devire çıkmak gerekmeyen güçlü motoru ile sağlığıma kesinlikle daha yararlı. 

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

aracını değiştirmek isteyen ve toyota corolla'yı da listesine eklemiş senin gibi akademisyen bir arkadaşıma bu konunun linkini gönderdim haftasonu. corolla'da karar kılacak büyük ihtimalle

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

20 saat önce, Mutlu Tekir :

Bugün kullanıcı kitapçığını kurcalarken birşey dikkatimi çekti ve Toyota takdirimi kazandı açıkçası.

Hepiniz bilirsiniz Mazda 3'ün, Astra'nın subaplarının hassas olduğunu. Fincan kullanımıyla üreticiler maliyeti düşürdükleri için lpgde 50-60bin km sonra sıkıntılar çıkmaktadır. Fakat bu durum Mazda 6 ve İnsignia'da olmaz, sebebi de hidrolik itici sisteminin kullanımıdır. Toyota ise 1.6 motorda otomatik subap ayarı yapan hidrolik iticileri kullanıyor ve bu nedenle lpgye uyumlu efsanesi doğmuş oluyor. 

Ayrıca vakum pompası elektrikli. Mazda'da emme manifoldundaki basınçtan çekildiğinden Mazda 3 BL ve BM kasanın bazılarında olan (özellikle subap yanığı başladığında) motor ilk başladığında fren performansının zayıflığı bu şekilde Toyota'da kesin bir şekilde çözülmüş. 

Şimdilik gözüme çarpanlar bunlar. Görüldüğü gibi Toyota diye burun kıvrılan bir markanın daha önde olduğu konular olabiliyor. 

Corolla'nın diğer güzel özellikleri en baz donanımda dahi standart olan anahtardan cam açma kapama ve 4 cam otomatik olması. Sürücü cam açma tuşunda ışık da bulunmakta.

Yeni kasayla iç mekan kalitesi ön konsolda yükselirken, kapılarda sınıfta kalıyor bence. Ön konsol malzemesi çok hoş, deri dikişler özellikle hava katıyor. Ama trim sesleri konusunda hala yol katetmesi gerekiyor Toyota'nın. Ufaktan gelmeye başladı, soldaki çıkıntılı trimden özellikle geliyor.

Bu arada Mazda'dan sonra gerçekten biraz sakinleştim. Mazda'da gitmeyince gaza daha çok basıyordum, devir yükseldikçe daha çok agresifleşiyordum. Toyota hafif direksiyonu ile, yumuşak süspansiyonları ile, yüksek devire çıkmak gerekmeyen güçlü motoru ile sağlığıma kesinlikle daha yararlı. 

bm kasa yerine bk yazacaktın herhalde hocam. yeni kasa da subab yaptıran daha yok inşallah da olmaz :) Asıl kıyaslama yeni corolla ile 2014 sonrası mazda 3 arasında olacaktır. Corolla sıfır otomatik alayım çok para vermeyeyim arabası :) 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

1 saat önce, ediz07 :

bm kasa yerine bk yazacaktın herhalde hocam. yeni kasa da subab yaptıran daha yok inşallah da olmaz :) Asıl kıyaslama yeni corolla ile 2014 sonrası mazda 3 arasında olacaktır. Corolla sıfır otomatik alayım çok para vermeyeyim arabası :) 

Ooo Ediz hoca sesini duyan cennetlik :D Sen aldırdın bana sıfır Corolla'yı, 

Yeni kasa mazdada da hidrolik subap iticiler kullanılmış mı acaba? Bi haftasonu değişelim araçları kullanalım iki kullanıcı gözünden karşılaştırma yapalım.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

24 dakika önce, Mutlu Tekir :

Ooo Ediz hoca sesini duyan cennetlik :D Sen aldırdın bana sıfır Corolla'yı, 

Yeni kasa mazdada da hidrolik subap iticiler kullanılmış mı acaba? Bi haftasonu değişelim araçları kullanalım iki kullanıcı gözünden karşılaştırma yapalım.

Mazdayi alip kacacaksin degil mi? İyi numara 😜

  • Beğen 1
  • Haha 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

2 saat önce, Lupara :

Mazdayi alip kacacaksin degil mi? İyi numara 😜

Yok valla 0 100 ü 10sn konforlu sakinleştirici araç dururken 0 100 ü 11.6 sn sportif ve agresifleştirici olan araca geçmem. :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

5 saat önce, Mutlu Tekir :

Ooo Ediz hoca sesini duyan cennetlik :D Sen aldırdın bana sıfır Corolla'yı, 

Yeni kasa mazdada da hidrolik subap iticiler kullanılmış mı acaba? Bi haftasonu değişelim araçları kullanalım iki kullanıcı gözünden karşılaştırma yapalım.

Beklıyoz karsılastırmayı sabırsızlıkla

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...