Jump to content

SK Mazda'dan ayrılan ustalar nerede?


emrek1
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

Selamlar. SK mazda kapandıktan sonra oradaki ustalar ne yaptı bilen var mı? İnternette birşey bulamadım. Malum Ankara'da bilinen usta sayısı az, farklı yerleri denedim bugüne kadar. Bir kere SK'ya vermiştim bir problem için, ustanın ismini ne yazıkki tam hatırlayamıyorum, Aykut veya Alper gibi birşey kaldı aklımda. Aracı aldıktan sonra çok farketmişti, sevindim bundan sonra buraya giderim diyordum, tam o dönem kapandı.

Rem oto'da problem yaşadım, oraya gitmeyi düşünmüyorum. Problemi yaşadığım dönem Bekir bey de oradaydı, o yüzden Bey oto'ya da gitmeyi düşünmüyorum. Başayara gittim birkaç defa, problem yaşamadım ama mazda konusunda hususi tecrübeleri olduğunu hissedemedim bir türlü niyeyse. Herterde bakım yaptırmadım ama parça almak için birkaç defa gittim, selam veriyorum almıyorlar.. ortam garip. Ben yanılıyorumdur dedim ama her gittiğimde aynı.. oraya da niyetim yok o yüzden. İsmail Usta'ya gittim en son rutin bakım için, SK'daki ustaları bulamazsam İsmail ustaya gideceğim muhtemelen.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

11 saat önce, emrek1 :

Selamlar. SK mazda kapandıktan sonra oradaki ustalar ne yaptı bilen var mı? İnternette birşey bulamadım. Malum Ankara'da bilinen usta sayısı az, farklı yerleri denedim bugüne kadar. Bir kere SK'ya vermiştim bir problem için, ustanın ismini ne yazıkki tam hatırlayamıyorum, Aykut veya Alper gibi birşey kaldı aklımda. Aracı aldıktan sonra çok farketmişti, sevindim bundan sonra buraya giderim diyordum, tam o dönem kapandı.

Rem oto'da problem yaşadım, oraya gitmeyi düşünmüyorum. Problemi yaşadığım dönem Ekrem bey de oradaydı, o yüzden Bey oto'ya da gitmeyi düşünmüyorum. Başayara gittim birkaç defa, problem yaşamadım ama mazda konusunda hususi tecrübeleri olduğunu hissedemedim bir türlü niyeyse. Herterde bakım yaptırmadım ama parça almak için birkaç defa gittim, selam veriyorum almıyorlar.. ortam garip. Ben yanılıyorumdur dedim ama her gittiğimde aynı.. oraya da niyetim yok o yüzden. İsmail Usta'ya gittim en son rutin bakım için, SK'daki ustaları bulamazsam İsmail ustaya gideceğim muhtemelen.

Sizden ricam aracınızdaki "Problemi" ve gittiğiniz yerlerde yaşadığınız  "problemleri" net bir şekilde belirtebilir misiniz ?

Neden bunu sizden rica ediyorum ?

Bu gittiğiniz yerleri kullanan kişilerin kafasında soru işareti kalmayacağı gibi. Forumda üye olan bu servisler/ustalara yanıt hakkı doğar en azından. Sizin için "Problem" olan bir şey, bir başkası için "Problem" teşkil etmeyebilir.

Örnek;

Mesela Herter'de yaşadığınız sorunu çok güzel anlatmışsınız.  "Selam veriyorum almıyorlar, ortam garip" Misal bu durum benim için bir problem değil. Alacağım hizmetin kalitesi, hızı ve ederi beklentilerimi karşıladığı sürece sorun etmem.

Dolayısı ile daha açık ve net bir şekilde kendimizi izah edersek. Problemi anlatırsak, ne kurumlar zan altında kalır, nede bu kurumları kullanan yada kullanmak isteyeceklerin kafasında soru işareti kalır.

Keyifli forumlar diliyorum.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Kapı kolundaki ayna kumandasıyla ilgili ufak bir problem için Rem otoya bırakmıştım aracı, kullanılabilir haldeydi. Kullanılamaz halde verdiler. Ayrıca motoru rektefiye ettirmiştim dedikleri herşeyi onaylayarak masraftan kaçmayacak şekilde, yaklaşık 40bin km sonra aşırı yağ eksiltmeyle alakalı sorundan dolayı yatak vurdu, başka şehirdeydim çok sıkıntı çektim..

Yalnız benim derdim burada kurumlarla ilgili yorumda bulunmak değil. Muhtemelen insanlar bana bu yerleri tavsiye edecekler. Önden bu yerlerle ilgili kendi durumumu belirtiyorum. 

Problemim spesifik birşey değil, genel rutin bakım sonrası bazı bakımlardan sonra aracın rahatladığı hissediliyor, gaz tepkimeleri daha rahat oluyor, bazı bakımlardan sonra ise rahatlama konusunda fark olmuyor. Mesela örnek, benim mazda 6'larda benzin hava sensörü var, diğer araçlarda olmayan bir parça. Aracı tanımayan biri bakım yaptığında ona dokunmuyor, sonra bilen bir usta gördüğünde direk söylüyor zaten o çok kirlenmiş diye düzeltiyor, çekişde de kendini hissettiriyor.. gibi. 

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

49 dakika önce, emrek1 :

Kapı kolundaki ayna kumandasıyla ilgili ufak bir problem için Rem otoya bırakmıştım aracı, kullanılabilir haldeydi. Kullanılamaz halde verdiler. Ayrıca motoru rektefiye ettirmiştim dedikleri herşeyi onaylayarak masraftan kaçmayacak şekilde, yaklaşık 40bin km sonra aşırı yağ eksiltmeyle alakalı sorundan dolayı yatak vurdu, başka şehirdeydim çok sıkıntı çektim..

Yalnız benim derdim burada kurumlarla ilgili yorumda bulunmak değil. Muhtemelen insanlar bana bu yerleri tavsiye edecekler. Önden bu yerlerle ilgili kendi durumumu belirtiyorum. 

Problemim spesifik birşey değil, genel rutin bakım sonrası bazı bakımlardan sonra aracın rahatladığı hissediliyor, gaz tepkimeleri daha rahat oluyor, bazı bakımlardan sonra ise rahatlama konusunda fark olmuyor. Mesela örnek, benim mazda 6'larda benzin hava sensörü var, diğer araçlarda olmayan bir parça. Aracı tanımayan biri bakım yaptığında ona dokunmuyor, sonra bilen bir usta gördüğünde direk söylüyor zaten o çok kirlenmiş diye düzeltiyor, çekişde de kendini hissettiriyor.. gibi. 

Detaylı bilgilendirme için teşekkürler. 

Evet sevgili @REM Oto Servis ve @dr_azoom servislerimiz. Sınırlı sayıda olan biz Mazda kullanıcıları, zaten Mazda @Mazda Türkiye 'den  çekiyoruz. Sizlerde bari sıkıntı yaşamayalım. Her geçen gün kapanan bayiler/servislerin olduğu yerde sizlerin butik hizmet vermeniz gerekiyor. Biz Mazda kullanıcıları küsüp, araçlarımızı satıp başka markalara geçer olduk.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 4 hafta sonra ...

89’dan beri Mazda yetkili satış ve servisi yapıyoruz , bu marka benim abim babamın oğlu 😀

 

devam Mazda’ya 🧿🧿

  • Beğen 2
  • Teşekkürler 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

4.06.2021 at 08:49, İlhan :

Sizden ricam aracınızdaki "Problemi" ve gittiğiniz yerlerde yaşadığınız  "problemleri" net bir şekilde belirtebilir misiniz ?

Neden bunu sizden rica ediyorum ?

Bu gittiğiniz yerleri kullanan kişilerin kafasında soru işareti kalmayacağı gibi. Forumda üye olan bu servisler/ustalara yanıt hakkı doğar en azından. Sizin için "Problem" olan bir şey, bir başkası için "Problem" teşkil etmeyebilir.

Örnek;

Mesela Herter'de yaşadığınız sorunu çok güzel anlatmışsınız.  "Selam veriyorum almıyorlar, ortam garip" Misal bu durum benim için bir problem değil. Alacağım hizmetin kalitesi, hızı ve ederi beklentilerimi karşıladığı sürece sorun etmem.

Dolayısı ile daha açık ve net bir şekilde kendimizi izah edersek. Problemi anlatırsak, ne kurumlar zan altında kalır, nede bu kurumları kullanan yada kullanmak isteyeceklerin kafasında soru işareti kalır.

Keyifli forumlar diliyorum.

Merhabalar herter otomotiv ben yetkilisiyim kime selam verdinizde selam almadınız 

0533 273 33 83 numaram ararsanız sevinirim veya bana dm’den numaranızı vereyim ben arayım 

merak ettim 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

57 dakika önce, dr_azoom :

Merhabalar herter otomotiv ben yetkilisiyim kime selam verdinizde selam almadınız 

0533 273 33 83 numaram ararsanız sevinirim veya bana dm’den numaranızı vereyim ben arayım 

merak ettim 

Asalet, selam alınmadıysa ismini nasıl bilsin arkadaş ? 😀 Herter'e hiç yolum düşmedi, böyledir değildir diyemem ama burada kastedilenin sıcak bir karşılama olduğunu düşünüyorum.

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

13 saat önce, Burak :

Asalet, selam alınmadıysa ismini nasıl bilsin arkadaş ? 😀 Herter'e hiç yolum düşmedi, böyledir değildir diyemem ama burada kastedilenin sıcak bir karşılama olduğunu düşünüyorum.

 

Abi selam ben meraktan sordum eksikliğimiz var ise düzeltmek adına 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

6 dakika önce, dr_azoom :

Abi selam ben meraktan sordum eksikliğimiz var ise düzeltmek adına 

O zaman sorun yok, yukarıdaki mesaj biraz daha farklı bir ton havası vermişti. Yazılı mesajlarda duygu aktarımı kolay değil tabii.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

15 saat önce, dr_azoom :

Merhabalar herter otomotiv ben yetkilisiyim kime selam verdinizde selam almadınız 

0533 273 33 83 numaram ararsanız sevinirim veya bana dm’den numaranızı vereyim ben arayım 

merak ettim 

Ciddi bir şey değil ama madem sordunuz ben kabaca tabloyu anlatayım; Yukarıdaki müşteri bölümüne değil, aşağı servis bölümüne 2-3 defa gittim. Parça, yağ gibi basit malzeme almak için gitmiştim. Arabayla girdim indim, ortamda insanlar var ama buyrun ne vardı diye yaklaşan olmuyor. Ben ortama selam vererek sesleniyorum, kimse üstüne alınmıyor. Artık ben çalışan olduğunu gözüme kestirdiğim birini bulup yanına gidip direk soruyorum, şuna sor veya şuraya git diye yönlendiriyor. İsteksiz bir hava var, diyaloglarda laf almakta, işlerimi halletmekte biraz zorlandım. 

Dediğim gibi ciddi bir problem değil, zaten 3-5 yıl oldu en son gideli ama insanın ayağı çekmiyor işte. 

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

4 saat önce, emrek1 :

Ciddi bir şey değil ama madem sordunuz ben kabaca tabloyu anlatayım; Yukarıdaki müşteri bölümüne değil, aşağı servis bölümüne 2-3 defa gittim. Parça, yağ gibi basit malzeme almak için gitmiştim. Arabayla girdim indim, ortamda insanlar var ama buyrun ne vardı diye yaklaşan olmuyor. Ben ortama selam vererek sesleniyorum, kimse üstüne alınmıyor. Artık ben çalışan olduğunu gözüme kestirdiğim birini bulup yanına gidip direk soruyorum, şuna sor veya şuraya git diye yönlendiriyor. İsteksiz bir hava var, diyaloglarda laf almakta, işlerimi halletmekte biraz zorlandım. 

Dediğim gibi ciddi bir problem değil, zaten 3-5 yıl oldu en son gideli ama insanın ayağı çekmiyor işte. 

 

ben şirketim adına özür dilerim , bundan sonra mutlaka bekliyorum , tanışmak içinde gelin çaya kahveye 

 

 

  • Beğen 6
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

6 saat önce, dr_azoom :

ben şirketim adına özür dilerim , bundan sonra mutlaka bekliyorum , tanışmak içinde gelin çaya kahveye 

 

 

Estağfirullah, özürlük bir kusur denmez zaten. Tamam inşaallah görüşürüz müsait bir ara. Hatta komple kutu motor değişimiyle ilgili bir mevzu vardı uzun zamandır aklımda. Müsait bir dönemde belki o konuda danışmak için rahatsız ederim.

 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

30.06.2021 at 21:03, dr_azoom :

Merhabalar herter otomotiv ben yetkilisiyim kime selam verdinizde selam almadınız 

0533 273 33 83 numaram ararsanız sevinirim veya bana dm’den numaranızı vereyim ben arayım 

merak ettim 

Hazir sizi bulmusken sorayim: Bakim vs gibi rutin islemlerin fiyatlarini biraz daha makul yapma imkaniniz var mi?

Mumkun degilse bazi markalarin uyguladigi muadil bakim tarzi bir sisteminiz var mi?

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

17 dakika önce, Lupara :

Hazir sizi bulmusken sorayim: Bakim vs gibi rutin islemlerin fiyatlarini biraz daha makul yapma imkaniniz var mi?

Mumkun degilse bazi markalarin uyguladigi muadil bakim tarzi bir sisteminiz var mi?

Aracınız kaç model ??
 

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

@dr_azoom Asalet hocam, 3 sene önce aracıma arkadan çarpmışlardı size getirmiştim, aracı teslim alırken memnundum ama sonrasında yaptığınız işlemlerden memnun kalmadım, arka tampon sizin tarafınızdan boyanmasına rağmen 2 yıl içinde boyalar dökülmeye başladı, arka tamponu oturtamamışsınız sağ köşeden aracın sacına akıllı vida atmışsınız, şahsınız olarak söylemiyorum ustalarınızı kastediyorum, sağ stopu sökene kadar akıllı vida atılacağı aklıma bile gelmezdi, aracın kaportasına tamponu tutturmak için böyle birşey yapılması çok saçma. arka soldan darbe almıştı tamponun içindeki hasarlı yeri düzeltmemişsiniz, arka sol stop ile sağ stop arasında renk farkı var bu yıla bağlı bir eskime değil birisi koyu renk diğeri daha açık sarı renk. Ben sizden memnun kalmadım bir daha da gelmek istemem. eğer sağ stopu tekrar sökersem foto çekip burada paylaşacağım.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

51 dakika önce, doganayomer :

@dr_azoom Asalet hocam, 3 sene önce aracıma arkadan çarpmışlardı size getirmiştim, aracı teslim alırken memnundum ama sonrasında yaptığınız işlemlerden memnun kalmadım, arka tampon sizin tarafınızdan boyanmasına rağmen 2 yıl içinde boyalar dökülmeye başladı, arka tamponu oturtamamışsınız sağ köşeden aracın sacına akıllı vida atmışsınız, şahsınız olarak söylemiyorum ustalarınızı kastediyorum, sağ stopu sökene kadar akıllı vida atılacağı aklıma bile gelmezdi, aracın kaportasına tamponu tutturmak için böyle birşey yapılması çok saçma. arka soldan darbe almıştı tamponun içindeki hasarlı yeri düzeltmemişsiniz, arka sol stop ile sağ stop arasında renk farkı var bu yıla bağlı bir eskime değil birisi koyu renk diğeri daha açık sarı renk. Ben sizden memnun kalmadım bir daha da gelmek istemem. eğer sağ stopu tekrar sökersem foto çekip burada paylaşacağım.

Plakanızı alabilir miyim? Kontrol edeyim ne yapılmış diye dm’dende paylaşabilirsiniz 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

5 dakika önce, dr_azoom :

Plakanızı alabilir miyim? Kontrol edeyim ne yapılmış diye dm’dende paylaşabilirsiniz 

Buraya yazıyorum 06BC2233 2006 mazda 3 lacivert

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Merhabalar.daha yarım saat önce çat kapı gittim Herter servise Asalet beyin yanına sağolsun geri çevirmediler sorunumu çözdüler geride yapılmasını planladığım işler içinde makul bir fiyat verdiler gayet memnun kaldım herşey için teşekkür ederim emeğinize sağlık @dr_azoom 

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...