Jump to content

LPG Dönüşüm Kiti Önerileri


Guest Osmanlı1299
 Paylaş

Tavsiye Edilen Mesajlar

  20.02.2014 at 12:10, taha :

Fiyat yüksek. Motora zarar verme kısmı kısmen dogru ama çokta bişey farketcegını sanmıyorum oda ilk çalışmada benzinle çalışmaktan dolayı. Ancak sıralı sistemle arasında çekiş farkı olarak uçurum olacaktır çekişin arttıgını çok fazla hissedersiniz

sistemi değiltirelim diyen arkadaşlar hem çekişinde hemde yakıtında çok fark olduğunu tek noktalı sisteme göre daha az yaktığını ve çekşinin çok fazla olduğunu söyledi. şuan için zaten çok yakıyor şehir içinde 45krş civarı yakıyor lpg de benzinde hiç denemedim ne kadar yaktığını ve şu 2500 devirde tekleme sorunu hala devam ediyor oda biraz canımı sıkıyor. benzinde kullanıyorum hiç bir şey yok lpg ye geçiyorum özellikle sabah ilk çalıştığında 2500 devir civarında çok hissediyorum teklediğini belki diyorum lpg kitini değiştşrince buda ortadan kalkar

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  20.02.2014 at 23:12, maydemir :

peki benim aracım dediği gibi full enjeksiyonlu mu acaba onuda bilmiyorum pek anlamam zaten ayrıca atiker den vazgeçtim BRC sıralı sistem yaptırmaya karar verdim aracı çok kullanmasam veya satmayı düşünsem hiç masraf yapmıycam ama çok fazla kilometre yapıyorum 2 ay içinde şehir dışına çıkmadan 12000 km yapmışım bende önceki aaracın sahibi 2 yılda 5000 km bile yapmamış onun içinde fazla para vermek istememiş herhalde bu lpg işine işin ucuzuna kaçıp tek noktadan lpg yaptırmış

Full enjeksiyon olmayan bir sisteme zaten sıralı sistem Lpg uygulanmaz... Tekleme sorununa kesin çözüm olur diyemem...

Öncelikle iyi bir usta bulmalısın, marka ikinci planda kalır.

Benzinde aldığın stabiliteyi lpg'de alamayabilirsin buna hazırlı olman gerekir. Bunun ilk adımı da; iyi bir lpg ustası bulmaktır.

12 bin Kilometre baya baya çok, lpgsiz bu kilometre cebini iyi yakar.

Kolay gelsin.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  20.02.2014 at 23:36, domestos :

Full enjeksiyon olmayan bir sisteme zaten sıralı sistem Lpg uygulanmaz... Tekleme sorununa kesin çözüm olur diyemem...

Öncelikle iyi bir usta bulmalısın, marka ikinci planda kalır.

Benzinde aldığın stabiliteyi lpg'de alamayabilirsin buna hazırlı olman gerekir. Bunun ilk adımı da; iyi bir lpg ustası bulmaktır.

12 bin Kilometre baya baya çok, lpgsiz bu kilometre cebini iyi yakar.

Kolay gelsin.

şimdi lpg de yakıyor km de şehir içi 32 litre ( litre fiyatı 2.80 ) gazla 200-220 kilometre civarı yapıyor depoyu tam dolduruyorum 90 lira civarı doluyor bitene kadar kullanıyorum en fazla 220 kilometre yaptım şimdiye kadar  ;D vites geçişleri 2500-3000 devir arası depo tamammen boşken aldığım 20 liralık gazla en fazla 37-45 kilometre civarı gidiyor

bnezinde ne kadar yaktığını hiç denemedim ama tahminime göre çok büyük fark olmaz gibi geliyor fabrika verileri şehir içi 9-10 litre benzin ile100 km diyor  şuan benzin pompa fiyatı 5.08 yani 100 km de 45-50 lira benzin yakıyor ben lpg de o kadar yakıyorum şuan da zaten

keyifli forumlar   

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  20.02.2014 at 13:14, mimar2125 :

Bende de 2012 maxda 3 OV hb var taktırmak konusunda her ne kadar geri dursam da akıt8 malum, Erzurum da nerede taktırabilirim Tulu ve Doğu var bildiğim ama tanımadığım için güvenemiyorum sizin öneriniz nedir Erzurum da nerede taktırabilirim ve özel mazda servisi var mı Erzurum'da

Ben Erzurum' da taktirmadim. Az cok isciliklerini biliyorum. Tulunun montajinin iyi oldugunu soyluyorlar. Basinda beklerseniz iyi montaj yapabilirler. Biraz arastirip mazda 3 e montaj yapmislar mi ogrenmek lazim.

Ozel mazda servisi bildigim kadariyla yok. Servisteki ustalardan memnun oldugum icin ozel servis hic arastirmadim.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  21.02.2014 at 16:47, M.E.G :

Ben Erzurum' da taktirmadim. Az cok isciliklerini biliyorum. Tulunun montajinin iyi oldugunu soyluyorlar. Basinda beklerseniz iyi montaj yapabilirler. Biraz arastirip mazda 3 e montaj yapmislar mi ogrenmek lazim.

Ozel mazda servisi bildigim kadariyla yok. Servisteki ustalardan memnun oldugum icin ozel servis hic arastirmadim.

Tulu da geçen konuştuk biz çok mazdaya lpg taktık dedi. genelde landirenzo ve brc takıyorlar. sorun olur mu diye sorduğumda sadece chevroletler de oluyor onlarda magnezyum subap var dedi iyi de dedim mazda3 de de magnezyum diyince bişey diyemediler. valla çok kararsızım napcaz bilmem. ilgin için teşekkürler mustafa bey

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Eski mazda da bende cok kararsiz kalmistim ama en sonunda ne olacaksa olsun dedim taktirdim. Cok devirli kullanmama ragmen 50 binde subaplari degistim. O da montajdan kaynakli oldugunu dusunuyorum. Cok daha uzun km ler gidebilir.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  21.02.2014 at 20:07, mimar2125 :

Tulu da geçen konuştuk biz çok mazdaya lpg taktık dedi. genelde landirenzo ve brc takıyorlar. sorun olur mu diye sorduğumda sadece chevroletler de oluyor onlarda magnezyum subap var dedi iyi de dedim mazda3 de de magnezyum diyince bişey diyemediler. valla çok kararsızım napcaz bilmem. ilgin için teşekkürler mustafa bey

Bu işe giriyorsanız o subaplar öyle de böyle de bir gün değişiyor. Bir çok mesaj var burada. Usta lafına bakıp girişmeyin. .ha ustaya şimdiden sorabilirsiniz subapları kaça yeniliyor :P
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Tekleme sorunu ve çok yakma sistemin eski olmasından kaynaklanmaz onun nedeni bi arızadır ve benzinde fazla yakmıyorsa buyuk ıhtmal regulatorden kaynaklıdır. ama tabiki sıralıda biraz daha az yakabilir

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar, son 1 aydır lpg ile fazlaca ilgilenmek zorunda kalan biri olarak yazmak gereksinimi duydum.

1 Şu anda brc atker tartarini gibi markalar aynı yazılım tabanını kullanıyorlar.

Atikerin son versiyonunda )diğerlerinde yoktu) mazda fakirleşmesiyle ilgili çözüm menüsü vardır.(tekleme)

2 Her ustanın söylediği gibi mesele montaj ve yazılımı kullanma becerisidir.

Bu hususlar dikkate alındığında marka değil esas mesela montaj ve ayardaki ustalıktır.

Birici brc kullanmıştır brc der öteki atiker der diğeri lovato der,

Ayrıca brc fazla yakar atiker az yakar bunlar yersizdir. Çünkü ikiside nerdeyse aynı ecu yu kullanıyor.

sözün özü önceliğiniz marka değil, işçilik ve yaZıLIMI tanıyan bir usta olsun.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  21.02.2014 at 20:40, M.E.G :

Eski mazda da bende cok kararsiz kalmistim ama en sonunda ne olacaksa olsun dedim taktirdim. Cok devirli kullanmama ragmen 50 binde subaplari degistim. O da montajdan kaynakli oldugunu dusunuyorum. Cok daha uzun km ler gidebilir.

Bugün servise gittim orada denk geldiğim mazda 3 vardı motor komple açılmış lpg den dolayı oluşan subap sorunundan dolayı. ustaya sordum ben de düşünüyorum diye sakın dedi abi 2000 LPG + 2500 Subap dedi ve oradaki bir müşterisi regülatörde sıkıntı varmış 450 de o dedi toplam 5000 TL ve ben bu miktarı 3 senede ancak amorti ederim. lpg en fazla 80 000 km gider sonrasında illa ki subaplar değişir dedi ben de gördüm motoru ve fotosunu çektim. harcı borcunu ödemez yani. dizel araç da erzurum şartlardında -35 lerde dışarda donabilir dedi en güzeli benzin şu an. kampanyalardan falan derken her ay neredeyse 40-50 TL akaryakıt kredi kartlarının puanlarından alıyorum zaten kısacası vazgeçtim benzine devam...

biraz uzun oldu kusura bakmayın

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  22.02.2014 at 16:23, dincer3283 :

Arkadaşlar, son 1 aydır lpg ile fazlaca ilgilenmek zorunda kalan biri olarak yazmak gereksinimi duydum.

1 Şu anda brc atker tartarini gibi markalar aynı yazılım tabanını kullanıyorlar.

Atikerin son versiyonunda )diğerlerinde yoktu) mazda fakirleşmesiyle ilgili çözüm menüsü vardır.(tekleme)

2 Her ustanın söylediği gibi mesele montaj ve yazılımı kullanma becerisidir.

Bu hususlar dikkate alındığında marka değil esas mesela montaj ve ayardaki ustalıktır.

Birici brc kullanmıştır brc der öteki atiker der diğeri lovato der,

Ayrıca brc fazla yakar atiker az yakar bunlar yersizdir. Çünkü ikiside nerdeyse aynı ecu yu kullanıyor.

sözün özü önceliğiniz marka değil, işçilik ve yaZıLIMI tanıyan bir usta olsun.

Foruma geldiğim ilk günden itibaren bu ve benzeri konularda hemen hemen aynı şeyleri yazıyorum... Bu işlerle haşır neşir olan veya az kafa yoran birisinin rahatlıkla ulaşabileceği şeyler... Teşekkürler Dinçer.

Ama ne yazık ki; hangi motor hacmine hangi kiti takacağını bilmeyen montaj atölyeleri var... İlk tekleme ile kapısına gittiğinde de; bobindir, kablodur vırttır zırttır demeye başlarlar... Oysa ki; yazılım ile doğrudan ilgili bi bakayım, üzerime düşeni yapayım demezler... Ya da; çaktırmadan başka ustaları telefonla ararlar...

:D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  22.02.2014 at 18:01, domestos :

Foruma geldiğim ilk günden itibaren bu ve benzeri konularda hemen hemen aynı şeyleri yazıyorum... Bu işlerle haşır neşir olan veya az kafa yoran birisinin rahatlıkla ulaşabileceği şeyler... Teşekkürler Dinçer.

Ama ne yazık ki; hangi motor hacmine hangi kiti takacağını bilmeyen montaj atölyeleri var... İlk tekleme ile kapısına gittiğinde de; bobindir, kablodur vırttır zırttır demeye başlarlar... Oysa ki; yazılım ile doğrudan ilgili bi bakayım, üzerime düşeni yapayım demezler... Ya da; çaktırmadan başka ustaları telefonla ararlar...

:D

Abi, galiba bu mesele bizim ulusal sorunumuz. Herkes kendi kullandığına güzel diyor. Adamın biri günün birinde bir tane tofas doğan araç alıyor ve hayatı boyunca Doğan en iyi araçtır diye tavsiye veriyor. Oysa bu kısmen deneysel bir öneridir ama böyle olmaz ki. Hani bana kalırsa bir şeye kötü veya iyi demek için o alanla ilgili gerçekten bilgi sahibi olmak gerekir.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  22.02.2014 at 18:09, dincer3283 :

Abi, galiba bu mesele bizim ulusal sorunumuz. Herkes kendi kullandığına güzel diyor. Adamın biri günün birinde bir tane tofas doğan araç alıyor ve hayatı boyunca Doğan en iyi araçtır diye tavsiye veriyor. Oysa bu kısmen deneysel bir öneridir ama böyle olmaz ki. Hani bana kalırsa bir şeye kötü veya iyi demek için o alanla ilgili gerçekten bilgi sahibi olmak gerekir.

Konu dışı gibi olacak ama;

Bizde herkes teknik direktör, herkes aşçı, herkes kahveci, herkes siyasetçi, herkes şoför, herkes mühendis, herkes öğretmen, herkes paralı...

Böyle bir toplumdan; ırgat, işçi, gariban, yoksul, muhtaç gibi yorum beklemek herhalde saflık olur...

:D

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  • 11 ay sonra ...
  18.02.2015 at 05:29, alekofs :

arkadaşlar 323 familia 1.8i dohc motor lpg kiti tavsiyesi arkadaşlar. acil konu bayağı eski fakat net bi sonuç alınamamış

Zavoli Type Zeta, BRC Sequent 24 Bu ikisi o motor için biçilmiş kaftan.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

arkadaşlar bu gün itibariyle 323 1.8 mazdama atiker lpg taktım deneyimlerimi burdan paylaşacam atiker takmamın sebebi ustasının sağlam olması ve adamın ürününe güvenmesi bakalım hayırlısı

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

  23.02.2015 at 08:03, alekofs :

arkadaşlar bu gün itibariyle 323 1.8 mazdama atiker lpg taktım deneyimlerimi burdan paylaşacam atiker takmamın sebebi ustasının sağlam olması ve adamın ürününe güvenmesi bakalım hayırlısı

 

Hayırlı olsun inşallah beklediğin performans ve tasarrufu sağlarsın.. Deneyimlerini bekliyoruz.

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

atiker taktım araç 15 km sonra tekleme ve stop etme sorunu var bu gün bi daha gidiyorum sanayiye yarın kaldığım yerden devam edeyim. araç çekmiyor bide 1800 cc lik canavar 1400cc lik torosa döndü

Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

100 kere diyoruz atiker taktırmayın şu arabalara 1000 pişman olursunuz diye... Çok güvenen usta bu işe çözüm olmaz.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer Sitelerde Paylaş

 Paylaş


×
×
  • Yeni Oluştur...